Gebakken, gekookt of bevrucht?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
haha de eitjes kan Carts jan zelf toevoegen
Denk dat ze er allemaal zijn. Wel verschillende types. Benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:37 schreef kikkerrrtje het volgende:
Zou Julius wel gekozen hebben, of komen alle briefschrijvers?
Beetje wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:42 schreef l0lletje het volgende:
Julius lijkt qua gezicht op Bas Nijhuis 😜
er lagen erg weinig brieven op tafel bij hem en hij zei nog dat hij wel verwacht hadquote:Op zondag 9 maart 2025 20:39 schreef S_E het volgende:
[..]
Denk dat ze er allemaal zijn. Wel verschillende types. Benieuwd hoe dat verder gaat.
Net het echte leven.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:44 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
er lagen erg weinig brieven op tafel bij hem en hij zei nog dat hij wel verwacht had
meer brieven te ontvangen.
ze mogen allemaal max 10 dames of heren uitkiezen voor de speeddate dus als hij er
minder dan 10 voor de speeddate heeft, dan lijkt me dat hij alle dames uitgenodigd heeft
die geschreven hebben.
ik vind het wel raar hoor, het is dus weer volledig op uiterlijk gebaseerd? of hebben de
meeste vrouwen gewoon een hekel aan een bedrijf met vee?
Dit.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:46 schreef kikkerrrtje het volgende:
Verschillende kerels bij Deedry
Bij Julius zou ik niet verrast zijn als iedereen afknapt
John is een glijer
je zag hem ook zo kijken van 'owwwwquote:Op zondag 9 maart 2025 20:45 schreef matthijst het volgende:
Bonuskindeen zijn wel ok, want die zijn niet mijn verantwoordelijkheid...
OK
Was een inkoppertje.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Julius en mevrouw Roze worden een match.
Mark my words…
maar dit jaar ging iedereen sowieso door, ongeacht het aantal brieven, dus de kans was er natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net het echte leven.
Door hem erbij te doen hebben ze toch niet de boeren gekozen met de meeste post?
Oh sorry, dat was ik helemaal vergeten dat het zo gegaan is.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:48 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar dit jaar ging iedereen sowieso door, ongeacht het aantal brieven, dus de kans was er natuurlijk
wel dat iemand 1 brief zou kunnen krijgen, bij wijze van.
maar je hebt gelijk, het is net het echte leven
John ook welquote:
Toch niet groter dan John bijvoorbeeld?quote:
Ze was ondernemer, maar het is mij niet duidelijk geworden waarinquote:Op zondag 9 maart 2025 20:51 schreef matthijst het volgende:
100 uur in de week. Sure.
Declareert ze misschien, maar werken
Evenementen plannen/organiserenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:52 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ze was ondernemer, maar het is mij niet duidelijk geworden waarin
Nee wordt niksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |