Ja, vooral doordat het succesvol is gaat dit vrees ik nog veel navolging krijgen komende jaren.quote:
De rest vd wereld wél hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Gia het volgende:
Gefeliciteerd, iedereen die op Stijn zat. Heb hem echt nooit verdacht, dus hij heeft het goed gedaan.
Dat is wel tof jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Wel grappig dat de 'reserve' mol ook nog de finale haalde.
Iedereen dacht dat verderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Gia het volgende:
Gefeliciteerd, iedereen die op Stijn zat. Heb hem echt nooit verdacht, dus hij heeft het goed gedaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef Legoblokje het volgende:
Ja, leuk, maar we hebben nooit kunnen zien dat alleen Stijn nooit aangeklikt was. We konden dit dus niet oplossen.
Heel vervelend ja, maar helaas wel heel slim.quote:
De stem was AI en dus gegenereerd en niet vervormd. Dus je kon het alleen aan de zinsopbouw halen maar niet uit de stem.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:15 schreef Cirilico het volgende:
Had beter kunnen luisteren naar die hint dat Stijn zijn stem uit de moltapes terug te herleiden viel.
Ik zei het bij Jurre en ik zei het bij Stijn en ik zei het bij Margriet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaat @:roos94 weer haar gelijk halen.
Nee, vrij brutaal. Steeds de blikken in de camera die de kandidaten ook vaak hadden kunnen zien.quote:
Heerlijk manquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, vrij brutaal. Steeds de blikken in de camera die de kandidaten ook vaak hadden kunnen zien.
En die 7,5 van Stijn zelf ook niet. Dus het reguliere hoofdbedrag was daar sowieso niet te winnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Redefine het volgende:
Als je die beelden ziet, dan slaan de cijfers echt nergens op. Vooral die 10 van Roos.
Ik dacht meteen aan je.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zei het bij Jurre en ik zei het bij Stijn en ik zei het bij Margriet.
LGBT is de mol
7 van de 10 mannelijke mollen zijn gay.
Tel uit je winst!
Ja, zo zou je ze wel vaker in een seizoen willen hebben.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, zo zou je ze wel vaker in een seizoen willen hebben.
90% wel ja, deze en dat spookhotel wel goed. De rest meh.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef Rnie het volgende:
Wat een slechte opdrachten dit jaar, mijn hemel.
Ja, al was dat toen wel al duidelijk met twee keer Maaike.quote:
Het woord van dit seizoen. Joekelen en wegjoekelen.quote:
Te weinig gegetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Document1 het volgende:
Prima show alleen heeft die Nora ruzie gehad met iemand of zo? Tijdens de afleveringen al erg chagrijnig en nu niet eens een woord gezegd?
Hier de verborgen aanwijzingen:quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Moira het volgende:
Wordt joekelen de nieuwe etherdiscipline?
En moeten we weer zoeken naar die verborgen aanwijzingen en extra molactie op de website? Ik zie alleen maar filmpjes van wat we al gezien hebben?
Ramadanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Document1 het volgende:
Prima show alleen heeft die Nora ruzie gehad met iemand of zo? Tijdens de afleveringen al erg chagrijnig en nu niet eens een woord gezegd?
Zoals al langer zijn de hints weer bijzonder matig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier de verborgen aanwijzingen:
Bekijk deze YouTube-video
Ongeveer de helft van die hints had ik wel gevonden (met hulp van anderen).quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals al langer zijn de hints weer bijzonder matig.
Ja dat dan wel. Maar je kunt vaak het ook wel zo draaien dat het leidt naar anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van die hints had ik wel gevonden (met hulp van anderen).
Vooral die hints met de opdrachten die verwijzen naar zijn achternaam. Ik kan me niet voorstellen dat de productie ter plekke die opdrachten heeft bedacht met de gedachte dat dat een hint naar de mol isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals al langer zijn de hints weer bijzonder matig.
Ja dat. Maar meer nog met die fotograaf. Als iemand anders de mol was, hadden ze dus wat anders gedaan. Dat geeft ook wel de willekeur aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral die hints met de opdrachten die verwijzen naar zijn achternaam. Ik kan me niet voorstellen dat de productie ter plekke die opdrachten heeft bedacht met de gedachte dat dat een hint naar de mol is.
Je was dus rechtstreeks gevallen in haar trapquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:15 schreef Cirilico het volgende:
Ik was zo overtuigd van Roos, want een speler kon niet zo overdreven nepmollen als het doel niet was om de pot laag te houden. En haar hele gedrag eromheen voelde gewoon niet authentiek aan. Maar kennelijk was dat haar doel?
Achteraf irritant, maar goed. Had beter kunnen luisteren naar die hint dat Stijn zijn stem uit de moltapes terug te herleiden viel.
Ach ja.![]()
Is de aflevering nog het terugkijken waard trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |