De rest vd wereld wél hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Gia het volgende:
Gefeliciteerd, iedereen die op Stijn zat. Heb hem echt nooit verdacht, dus hij heeft het goed gedaan.
Dat is wel tof jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:50 schreef Redefine het volgende:
Wel grappig dat de 'reserve' mol ook nog de finale haalde.
Iedereen dacht dat verderquote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Gia het volgende:
Gefeliciteerd, iedereen die op Stijn zat. Heb hem echt nooit verdacht, dus hij heeft het goed gedaan.
Klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:51 schreef Legoblokje het volgende:
Ja, leuk, maar we hebben nooit kunnen zien dat alleen Stijn nooit aangeklikt was. We konden dit dus niet oplossen.
Heel vervelend ja, maar helaas wel heel slim.quote:
De stem was AI en dus gegenereerd en niet vervormd. Dus je kon het alleen aan de zinsopbouw halen maar niet uit de stem.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:15 schreef Cirilico het volgende:
Had beter kunnen luisteren naar die hint dat Stijn zijn stem uit de moltapes terug te herleiden viel.
Ik zei het bij Jurre en ik zei het bij Stijn en ik zei het bij Margriet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Nu gaat @:roos94 weer haar gelijk halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |