Het woord van dit seizoen. Joekelen en wegjoekelen.quote:
Te weinig gegetenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Document1 het volgende:
Prima show alleen heeft die Nora ruzie gehad met iemand of zo? Tijdens de afleveringen al erg chagrijnig en nu niet eens een woord gezegd?
Hier de verborgen aanwijzingen:quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Moira het volgende:
Wordt joekelen de nieuwe etherdiscipline?
En moeten we weer zoeken naar die verborgen aanwijzingen en extra molactie op de website? Ik zie alleen maar filmpjes van wat we al gezien hebben?
Ramadanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Document1 het volgende:
Prima show alleen heeft die Nora ruzie gehad met iemand of zo? Tijdens de afleveringen al erg chagrijnig en nu niet eens een woord gezegd?
Zoals al langer zijn de hints weer bijzonder matig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier de verborgen aanwijzingen:
Bekijk deze YouTube-video
Ongeveer de helft van die hints had ik wel gevonden (met hulp van anderen).quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals al langer zijn de hints weer bijzonder matig.
Ja dat dan wel. Maar je kunt vaak het ook wel zo draaien dat het leidt naar anderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongeveer de helft van die hints had ik wel gevonden (met hulp van anderen).
Vooral die hints met de opdrachten die verwijzen naar zijn achternaam. Ik kan me niet voorstellen dat de productie ter plekke die opdrachten heeft bedacht met de gedachte dat dat een hint naar de mol isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals al langer zijn de hints weer bijzonder matig.
Ja dat. Maar meer nog met die fotograaf. Als iemand anders de mol was, hadden ze dus wat anders gedaan. Dat geeft ook wel de willekeur aan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral die hints met de opdrachten die verwijzen naar zijn achternaam. Ik kan me niet voorstellen dat de productie ter plekke die opdrachten heeft bedacht met de gedachte dat dat een hint naar de mol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |