In Almelo, terwijl Heracles meer rust heeft gehad en die zijn sowieso niet slecht in vorm.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
AZ dat penalty's nodig had tegen Heracles?
Misschien omdat ik meer belasting dan jou betaal?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk zelf in gids waarom moet ik dat voor je doen
Dan zoekt Tong het wel even opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien omdat ik meer belasting dan jou betaal?
dat jij wat werkzaamheden voor me moet uitvoeren als dank?
Wat is er morgen dat Star Trek kracht kan gevenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zo lekker de oudste Star Trek film kijken, beetje kracht voor morgen.
Ach, heb al sinds een paar weken de berusting dat het em niet ging worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik vind dit heel vervelend voor @:Coco, dit gun ik hem niet.
Platte kar kapot?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom willen ze bij PSV geen kampioen worden?
Die gaan de sterren van de hemel spelen (hoop ik).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er morgen dat Star Trek kracht kan geven
Mooi gifje heb je van mij geleend.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:43 schreef GGMM het volgende:
OP NAAR HET PSV-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Bedankt voor het makenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi gifje heb je van mij geleend.
Peter Boszquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
trouwens, ik volg Go Ahead niet op de voet, maar wie in het elftal is verantwoordelijk voor dit succes? Ze doen het geweldig.
Leuke 'komt een speler bij de dokter' grapquote:Op zaterdag 1 maart 2025 21:57 schreef Zorro het volgende:
Lukkien mag een flinke schorsing krijgen wat mij betreft.
Dokter: Speler wisselen, hoofdblessure, kan niet verder.
Lukkien: Welnee joh gewoon doorgaan
Dankzij hem is een bug gepletquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:04 schreef Zipportal het volgende:
FB / Waarom krijg ik dit bericht te zien wanneer ik op NWS klik
Jammer dat @:PSVCL geen topic in NWS kan maken dat het crisis is in Eindhoven.
Heeft @Coco je al gefeliciteerd met de titel?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
de stand op dit moment in de top6
Mij welquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heeft @:Coco je al gefeliciteerd met de titel?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
de stand op dit moment in de top6
Dan zal een doelpunt snel vallen!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef Wotte het volgende:
Ik heb verder geen leven meer op deze leeftijd. ik sluit ook aan.
Eensquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dan zal een doelpunt snel vallen!
En wat voor handsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
Een goal afkeuren voor hands 3 minuten eerder
Dat hij daar er net tegenaan loopt is al voldoende. Wat doet Hancko daar eigenlijk of is dat al besproken?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dan zou de VAR juist kijken toch?
'88 denk ik. NEC loopt zo ver terug dus die vliegt er zo in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord zal zometeen wel de 1-0 maken
ze doen het elke keer weer.. wacht maar afquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:43 schreef RipCity het volgende:
[..]
'88 denk ik. NEC loopt zo ver terug dus die vliegt er zo in.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het Feyenoord topic!!!
[ afbeelding ]
Het Henk Brugge-effectquote:Op zondag 2 maart 2025 12:21 schreef GGMM het volgende:
Zonder blok aan je been Van Persie gaat het gelijk een stuk beter
Zal hij al klaar zijn met het klagen over tijdrekken van NEC dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Hopelijk kijkt slang Van Perssssie mee vanuit zijn ivoren torentje in Rotterdam
Hij neemt de tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal hij al klaar zijn met het klagen over tijdrekken van NEC dan?
Ik ga weer verder met mijn film uit 1949quote:Op zondag 2 maart 2025 13:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
2-0 Heerenveen, tijd voor de drank.
Daar doe je wel heel lang overquote:Op zondag 2 maart 2025 13:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga weer verder met mijn film uit 1949
@Mexicanobakker jaquote:Op zondag 2 maart 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
Ik meen gisteren hier toch ergens gelezen te hebben dat PSV zich vooral zorgen moest maken om AZ omdat die toch wel heel stabiel waren.
Nou ja, gezien het resultaat tegen Zwolle...quote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:mexicanobakker ja
Die dekt zich nog in voor Zwolle als hij de kans krijgt
PEC was ook veel te goed voor PSVquote:Op zondag 2 maart 2025 13:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:mexicanobakker ja
Die dekt zich nog in voor Zwolle als hij de kans krijgt
Dat de beste ploeg van de eredivisie wint van PSV mag geen verrassing meer zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:33 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wint Almere. Dan hebben we een knotsgekke speelronde achter de rug.
Ik snap die AZ-hype ook niet zo. Hadden het tegen Heracles ook weer moeilijk donderdag.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
AZ valt of staat met Jordy Clasies aanwezigheid.
Welkom in 2025.
Wat is de hype dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die AZ-hype ook niet zo. Hadden het tegen Heracles ook weer moeilijk donderdag.
Dit is een vreemde take. AZ is sinds half november gewoon heel constant. Weinig ploegen die hen over het randje doen kukelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die AZ-hype ook niet zo. Hadden het tegen Heracles ook weer moeilijk donderdag.
Geen take van mij want dit is inderdaad precies wat AZ is. Maar ik heb de indruk dat sommige mensen er nog iets meer van verwachten.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is een vreemde take. AZ is sinds half november gewoon heel constant. Weinig ploegen die hen over het randje doen kukelen.
Ik heb niet de indruk dat mensen er meer van hadden verwacht. Alleen moeten we allemaal iets vinden van de strijd om plek 3, maar niemand van de kandidaten is bewezen beter dan de restquote:Op zondag 2 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen take van mij want dit is inderdaad precies wat AZ is. Maar ik heb de indruk dat sommige mensen er nog iets meer van verwachten.
Tijdens de Ramadan rookt hij niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:57 schreef Zorro het volgende:
Sinds Van Persie weg is kan Noppert ineens weer keepen.
Calvin Stengs zijn knie is stabieler dan AZ.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
Ik meen gisteren hier toch ergens gelezen te hebben dat PSV zich vooral zorgen moest maken om AZ omdat die toch wel heel stabiel waren.
Keepers is toch altijd een kwestie van vertrouwen. Dat gewissel was duidelijk een klap voor onze favoriete kettingroker.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:57 schreef Zorro het volgende:
Sinds Van Persie weg is kan Noppert ineens weer keepen.
Maar Noppert was vorig seizoen al matig.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Keepers is toch altijd een kwestie van vertrouwen. Dat gewissel was duidelijk een klap voor onze favoriete kettingroker.
Net doelman van Oeteldonk onder een bal door.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:59 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Keepers is toch altijd een kwestie van vertrouwen. Dat gewissel was duidelijk een klap voor onze favoriete kettingroker.
Dat is ook duidelijk de schuld van van Persie. En de Rabobank. En een beetje de randstadmedia.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar Noppert was vorig seizoen al matig.
Het is Heerenveenquote:
Hup Eagles.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:08 schreef Dagoduck het volgende:
AZ moet alles op alles zetten om de beker te winnen.
Liever AZ in Europa.quote:
Zesde plek ge...meh.quote:
Blijheid is voor jou een vreemde emotie, inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Zorro het volgende:
Heeft Heerenveen de beker nu gewonnen of waarom doen ze zo blij?
Omdat ze van v Persie af zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Zorro het volgende:
Laat ons verdommequote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Zorro het volgende:
Och natuurlijk, dat had ik moeten weten.quote:
Heracles is dan ook een geweldige ploeg. Jammer dat ze de finale niet hebben gehaald.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat Feyenoord Van Persie heeft aangesteld ipv een goede trainer.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Blijheid is voor jou een vreemde emotie, inderdaad.
Je bent een enorme bigquote:Op zondag 2 maart 2025 14:27 schreef KingRoland het volgende:
Net 4 warme croissantjes van de albert heijn gehaald
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:33 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wint Almere. Dan hebben we een knotsgekke speelronde achter de rug.
Dat dit soort gekken vrij rond kunnen lopen. Krijg je met jarenlange bezuinigen op de ggzquote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
De VAR moet jouw hoofd eens nakijken.
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
De VAR moet jouw hoofd eens nakijken.
Bezuinigen op de GGZ is de grootste fout die we ooit hebben gemaakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat dit soort gekken vrij rond kunnen lopen. Krijg je met jarenlange bezuinigen op de ggz
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Bezuinigen op de GGZ is de grootste fout die we ooit hebben gemaakt.
We spelen niet in de Kuip vriend.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
dit is gewoon een pingel joh maar knjb he
Nu pas?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Feliciteer hier Ajax met het kampioenschap
Oude mannen herstellen moeilijker van een griepje.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef klaasweetalles het volgende:
is de 44 jarige pasveer defintief zijn basisplaats kwijt ?
Waarom kijk jij naar Heracles - PEC?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik naar deze wedstrijd zit te kijken heb ik toch het gevoel dat almelo straks uit het niets nog kan scoren....
Waarom niet?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar Heracles - PEC?
Onbegrijpelijk inderdaad, met de FA cup op het open Viaplay kanaalquote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik bedoelde almere.....quote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Als ik naar deze wedstrijd zit te kijken heb ik toch het gevoel dat almelo straks uit het niets nog kan scoren....
Ja nu is het kwaad al geschiedquote:
Het is prettig te weten dat jij daar graag op let!quote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby die elke wedstrijd maar aan iemands piemel moet zitten....in dit geval aan die van zichzelf
nou het was geloof ik 5 seconde in beeld ofzo...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is prettig te weten dat jij daar graag op let!
Je weet wat ze zeggen over donkere gastenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef GGMM het volgende:
Klaas heeft het wéér over de piemel van Brobbey
Wat een aparte vent is het toch
Speler van de maand.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
broeby die elke wedstrijd maar aan iemands piemel moet zitten....in dit geval aan die van zichzelf
kokquote:Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb honger
ik denk dat ik wat rijst met kip met groente ga bestellen bij mij kok
En dan dit Ajax er tegenover. Wat een armoei.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Almere is ook zo walgelijk slecht.
@GGMM en ik moest hierom lachenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat je die kans verspeelt is een Godtspe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |