Dat worden ze nu ook zonder Trump lol.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, Oekraïne had gewoon weer een Russische Oblast moeten worden worden.
Zo ken ik je weer!
Het valt me mee dat je geen Duits spreekt.
Ja, dat vind je om te lachen.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat worden ze nu ook zonder Trump lol.
Alleen kost het veel meer doden en een hoop geld.
Welk bondgenootschap is uitgewist? Kun je een beetje specifiek zijn? En volgens mij is de oorlog gestart onder Biden of misschien zelfs onder Obama als je echt alles meeneemt.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, dat vind je om te lachen.
Trump die 80 jaar bondgenootschap uit wist door het verdrag tussen de VS en Oekraïne te schenden en het land te offeren aan Rusland, voor wat mineralen.
Toch jammer dat we geen Duits spreken.
Dat had een hoop mensenlevens gescheeld.
Het NAVO bondgenootschap.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Welk bondgenootschap is uitgewist? Kun je een beetje specifiek zijn?
Een echt MAGA argument.quote:En volgens mij is de oorlog gestart onder Biden of misschien zelfs onder Obama als je echt alles meeneemt.
Omdat Trump de overwinning aan Poetin geeft.dit kleeft aan zijn handen.quote:Maar goed nu offeren we het land op aan dode soldaten en het resultaat zal hetzelfde zijn.
Nee, totaal niet.quote:Wat dat betreft zou je eigenlijk vol achter Trump moeten staan want hij bied Oekraïne veruit de beste kans op overleven.
In de zin dat niemand in Europa zo laf is als Trump en Poetin alles geeft wat hij wil hebben.quote:De Europeanen kunnen slechts geld en wapens bieden
Er ligt nog 300 miljard aan Russische tegoeden in Europa.quote:en als we het wegvallen van de Amerikanen ook nog moeten compenseren ben ik wel erg benieuwd wat dit met het draagvlak gaat doen in het westen.
Je hoopt dus dat het VK Oekraïne ook laat vallen.quote:Vooral het VK gaat nog leuk worden want Starmer staat er wel niet zo slecht voor dat ik mijzelf oprecht verbaas over het feit dat hij nog niet is afgezet.
Het NAVO bondgenootschap bestaat nog steeds. Er word slechts aan de Europeanen gevraagd om een steentje bij te dragen en dat mag ook wel vind ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het NAVO bondgenootschap.
[..]
Een echt MAGA argument.
[..]
Omdat Trump de overwinning aan Poetin geeft.dit kleeft aan zijn handen.
[..]
Nee, totaal niet.
[..]
In de zin dat niemand in Europa zo laf is als Trump en Poetin alles geeft wat hij wil hebben.
[..]
Er ligt nog 300 miljard aan Russische tegoeden in Europa.
Daarmee kan Oekraïne nog een poos verder.
[..]
Je hoopt dus dat het VK Oekraïne ook laat vallen.
Wat heeft Oekraïne eigenlijk misdaan dat je er zo op gebrand bent dat het land moet worden opgeheven?
Ik heb de post verwijderd, ook aan de andere mod die een bron vroeg. Mijn fout, wist niet dat het niet mocht.quote:Op zondag 2 maart 2025 01:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Graag een bron geven bij een quote/gedeelde tekst.
Dit moet Trump direct tekenen. Je krijgt dan namelijk meteen een belang in Rusland, én Rusland een belang in de USA. Dit is een enorme win win. Europa had dit natuurlijk allang kunnen en moeten doen, heel veel jaren geleden, maar die waren veel te arrogant en te druk met hun immigratie speeltje en energie transitie naar windmolens, en diversiteitssubsidies.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:17 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Kijk eens aan wat Putin hier aanbied. Een kans voor buitenlandse bedrijven om te investeren in het delven van grondstoffen die onder andere Europa heel hard nodig heeft om de groene droom nachtmerrie te realiseren.
Wat was het toch goed geweest als we een neutrale positie hadden ingenomen. Nog steeds relatief goedkoop gas, toegang tot grondstoffen en een hoop minder doden want er zou eerder zijn gekozen voor een diplomatieke oplossing.
Je verandert van onderwerp.quote:Op zondag 2 maart 2025 02:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het NAVO bondgenootschap bestaat nog steeds. Er word slechts aan de Europeanen gevraagd om een steentje bij te dragen en dat mag ook wel vind ik.
Waarom spreken we eigenlijk geen Duits tegen elkaar?quote:Je kan wel blijven fulmineren tegen Amerika maar dat is slechts kleutergedrag als je niet in staat bent om je eigen broek op te houden.
Na, dat feminisme blijft je frustratie.quote:Dat er zo emotioneel met die gefundeerde kritiek om word gegaan zegt wederom dat we te lang in een feministische samenleving hebben geleefd.
Altijd kiezen voor het emotionele in plaats van het rationele.
Dat weet ik, je geeft helemaal niets om Oekraïne.quote:Over vermeende lafheid van Trump kan ik alleen maar lachen.
Dat is ook emotie he?quote:Het zijn de Europeanen die een grote bek op zetten maar vervolgens enorm emotioneel worden als Zelensky terecht het Witte Huis uit word getrapt.
Nee, dat begrijp ik wel.quote:Nu staan de Europeanen er alleen voor en na dat we jarenlang zijn “bang” gemaakt over de grote boze Russen durven de Europeanen het gelukkig ook niet aan om een wezenlijk andere koers te bewandelen dan Biden.
Ja, vervelend he?quote:Kortom ongelimiteerd geld sturen, Oekraïners die sterven wel voor de goede zaak en hopen dat het goed komt.
Nah, dat station is gepasseerd.quote:Ik hoop overigens dat Starmer Zelensky terug stuurt naar Washington zodat er een deal gemaakt kan worden.
Nee want de VS wil geen veiligheidsgaranties geven.quote:Een ieder met een beetje verstand begrijpt dat de steun van de VS cruciaal is in dit proces.
Leger?quote:Dat wij dit wel even zelf gaan oplossen zonder een goed plan en zonder een fatsoenlijk leger is ronduit lachwekkend.
Ja, want dat is hoe je bent.quote:Het jammere is dat bijzonder weinig mensen dat durven toe te geven omdat ze nu gecommitteerd zijn aan hun eigen bizarre opvattingen.
Als ik een Amerikaan zou zijn dan had ik de popcorn erbij gepakt en gelachen om het gespartel op dit continent. Helaas leef ik hier ook en ondervind ik direct de nadelen van die emotionele slappe zakken in Europa.
Europa heeft ook wel van die mineralen hoor. Het is alleen ontzettend duur om ze te delven en weinig steun voor onder de bevolking. Ze kopen van China is een stuk goedkoper.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit moet Trump direct tekenen. Je krijgt dan namelijk meteen een belang in Rusland, én Rusland een belang in de USA. Dit is een enorme win win. Europa had dit natuurlijk allang kunnen en moeten doen, heel veel jaren geleden, maar die waren veel te arrogant en te druk met hun immigratie speeltje en energie transitie naar windmolens, en diversiteitssubsidies.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb me altijd verbaasd dat Hitler in zo'n korte tijd zoveel volgelingen achter zich kreeg.
Maar anno 2025 is het me helemaal duidelijk.
Het is gewoon een slag volk dat blind achter "sterke leiders" gaat staan.
Had de VS niet Nord Stream opgeblazen?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Dit moet Trump direct tekenen. Je krijgt dan namelijk meteen een belang in Rusland, én Rusland een belang in de USA. Dit is een enorme win win. Europa had dit natuurlijk allang kunnen en moeten doen, heel veel jaren geleden, maar die waren veel te arrogant en te druk met hun immigratie speeltje en energie transitie naar windmolens, en diversiteitssubsidies.
Goed plan! Het is alleen weekend (weinig nieuws).quote:Op zondag 2 maart 2025 03:31 schreef JAM het volgende:
Godverdomme zeg, dit topic is toch echt wel om moedeloos van te worden zeg. Kunnen we het hier weer eens daadwerkelijk over de Amerikaanse politiek hebben in plaats van een constant heen-en-weer met ons tweekoppige Trumpoetin-webcare team?
Klopt, daarom gooit het duo hier nu Starmer onder de bus.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Goed plan! Het is alleen weekend (weinig nieuws).
Zelensky is inmiddels in Londen een warm bad aan het nemen![]()
[ afbeelding ]
Ah heb niet alles gelezen maar verbaast me niks ....quote:Op zondag 2 maart 2025 03:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, daarom gooit het duo hier nu Starmer onder de bus.
Daar heeft Starmer mij niet voor nodig hoor, heb je de peilingen een beetje in de gaten gehouden?quote:Op zondag 2 maart 2025 03:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, daarom gooit het duo hier nu Starmer onder de bus.
Dat lijkt me in jouw optiek meer een aanbevelingquote:Op zondag 2 maart 2025 03:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar heeft Starmer mij niet voor nodig hoor, heb je de peilingen een beetje in de gaten gehouden?
Hij zou zomaar de meest onpopulaire PM zijn ooit in het VK.
Ook in de UK hebben zijn ze helaas niet ongevoelig voor randdebielen wiens politiek drijft op leugens, een volkomen gebrek aan realiteitszin, navelstaarderij als 'patriottisme' proberen te verkopen en een volkomen schijt aan alle democratische verworvenheden van de afgelopen decennia. Wat is Farage zijn verhaal nu zo ongeveer? 'Nee, er was niets mis met de Brexit, dat was zelfs een heel goed plan, we zijn er alleen niet ver genoeg in doorgegaan! We moeten écht al onze schepen verbranden om hier een land van melk en honing van de maken!' Sodemieter toch op met dat soort kutvolk. Man, man, man, wat doen ze zichzelf toch aan.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Daar heeft Starmer mij niet voor nodig hoor, heb je de peilingen een beetje in de gaten gehouden?
Hij zou zomaar de meest onpopulaire PM zijn ooit in het VK.
Ik ken je voorliefde voor autoritaire progressieve figuren. Maar het gebrek aan populariteit heeft hij toch echt aan zich zelf te danken.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat lijkt me in jouw optiek meer een aanbeveling
Ik ben het zowaar met je eens, daarom krijg je figuren zoals Starmer, Johnson, Sunak en May aan de macht. Het vertrouwen in de politiek door die “randdebielen” is op een absoluut dieptepunt geraakt.quote:Op zondag 2 maart 2025 03:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook in de UK hebben zijn ze helaas niet ongevoelig voor randdebielen wiens politiek drijft op leugens, een volkomen gebrek aan realiteitszin,
Net als Trump dus.quote:Op zondag 2 maart 2025 04:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ken je voorliefde voor autoritaire progressieve figuren. Maar het gebrek aan populariteit heeft hij toch echt aan zich zelf te danken.
Tja dat is bij Trump ook het geval .....quote:Op zondag 2 maart 2025 04:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ken je voorliefde voor autoritaire progressieve figuren. Maar het gebrek aan populariteit heeft hij toch echt aan zich zelf te danken.
Trump is nu progressief? Hoe dan?quote:Op zondag 2 maart 2025 04:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net als Trump dus.
Maar hoe cares, de stemmen zijn al binnen.
Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |