Een Nederlandse ook hoor, maar dat is wat langer geleden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een Zweedse.
Bekijk deze YouTube-video
Ja en met het geweldige leger van wonderland Rusland.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat staat hier nu eigenlijk? Ben je Europa aan het bedreigen namens de US? Gaat het wel goed daar?
Alleen moet veel munitie nog uit USA komen. Mag hopen dat ze in de EU daar nu echt werk van maken om zelf die spullen te maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Hexagon het volgende:
Nou dan als Europa maar wat miljarden bij elkaar leggen om Zelensky verder te kunnen laten vechten. En dan nemen wij die mineralen wel.
Sowieso levert Europa al een hele tijd meer steun dan de VS, zowel qua geld als qua materieel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Hexagon het volgende:
Nou dan als Europa maar wat miljarden bij elkaar leggen om Zelensky verder te kunnen laten vechten. En dan nemen wij die mineralen wel.
Dat deed Starmer onverwacht goed trouwens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:14 schreef Vallon het volgende:
Zou Trump nog welkom zijn in het VK om zich te goed te doen aan hofmakerij ?
Dat is de "mei-'45'-in-Berlijn" mentaliteit. Het Nederlandse/Europese volk heeft zich niet hard genoeg ingezet om de samenleving puur te houden dus dan verdienen ze maar de ondergang.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat staat hier nu eigenlijk? Ben je Europa aan het bedreigen namens de US? Gaat het wel goed daar?
Dat is de draai die jij er aan geeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:28 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is de waarheid, de mensen die nooit vechten hebben altijd de mond vol over oorlog en dood en verderf. Het idee van vrede sluiten stond hier zowat gelijk aan landverraad.
Ik voel je pijnquote:Al die stoere binkies hier die vonden dat we Putin wel even uit Oekraïne zouden trappen zitten nog steeds veilig thuis te fulmineren over de enige man die vrede wil bewerkstelligen.
Nee hoor.quote:Die kans is voorlopig verkeken want Zelensky en helaas ook wij in Europa gaan op de harde manier leren wat het betekent om te blaffen als je niet in staat bent om ook te bijten.
Ik denk dat we meer samen moeten doen met Oekraïne op het gebied van onze legers.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef Hexagon het volgende:
Ik reageerde op iemand die dreigde als EU/Brics(?) de US Dollar als reserve currency te willen laten vallen. Dat is een regelrechte oorlogsverklsring en zou geen enkele Amerikaanse President ooit accepteren, zelfs demente Biden niet. Dan komt namelijk de directe veiligheid van Amerika in gevaar, en dat is dan weer een directe reden tot oorlog.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt een geweldige "wij krijgen de grondstoffen, jullie krijgen in ruil geen garanties" deal van Trump te zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef JAM het volgende:
Kan iemand me hier nu eens eigenlijk uitleggen wat die 'deal' nu eigenlijk is? Ik begrijp dat de VS (om een of andere vreemde reden) meent zo'n 500 miljard aan grondstoffen van de Oekraïne op te kunnen eisen en 'dan komt er vrede', o.i.d.? Ik snap het verhaal niet zo.
Als wonderland Rusland dat kan, kunnen wij dat ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen moet veel munitie nog uit USA komen. Mag hopen dat ze in de EU daar nu echt werk van maken om zelf die spullen te maken.
Ok, dus je bedreigt Europa namens de US, voor de US, zodat ze het zelf niet hoeven te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die dreigde als EU/Brics(?) de US Dollar als reserve currency te willen laten vallen. Dat is een regelrechte oorlogsverklsring en zou geen enkele Amerikaanse President ooit accepteren, zelfs demente Biden niet. Dan komt namelijk de directe veiligheid van Amerika in gevaar, en dat is dan weer een directe reden tot oorlog.
De komende maanden misschien of mogelijk en dat dit daarna wel eens een grondige misvatting kan gaan blijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:15 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Alleen moet veel munitie nog uit USA komen. Mag hopen dat ze in de EU daar nu echt werk van maken om zelf die spullen te maken.
Ok, dus de logica is dat als je niet meer in dollars handelt de Amerikanen je helemaal de tering in komen bombarderen zodat je... ook niet meer in dollars kunt handelen? Want het is nogal moeilijk om een functionerende internationale handel op te zetten als je helemaal de tering in gebombardeerd bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:17 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die dreigde als EU/Brics(?) de US Dollar als reserve currency te willen laten vallen. Dat is een regelrechte oorlogsverklsring en zou geen enkele Amerikaanse President ooit accepteren, zelfs demente Biden niet. Dan komt namelijk de directe veiligheid van Amerika in gevaar, en dat is dan weer een directe reden tot oorlog.
Kenmerk van 5e colonnes en landverraders.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ok, dus je bedreigt Europa namens de US, voor de US, zodat ze het zelf niet hoeven te doen.
Mensen die geen enkel probleem hebben met etnische zuivering van de Gazastrook gaan je vertellen dat je dit niet mag zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef GarlandBriggs het volgende:
Geheel theoretisch natuurlijk...sommige mensen verdienen een Luigi-gameMansion 3 oid..
JD Vance verdient een eckte Luigi
“Jullie”.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:01 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Als dat gebeurd gaan we de gedurende tientallen jaren aan triljoenen in Amerikaans oorlogstuig in actie zien. En alleen al de 11 carrier strikes groups die meer vuurkracht hebben dan een compleet Europees en Russisch leger bij elkaar. Europa is te arrogant voor woorden, ik zou als ik jullie was maar beginnen te leren om met een wapen om te gaan, want die dienstplicht gaat er zeer snel komen.
En maandag maar een villein briefje sturen dat Charles onverhoopt is verhinderd vanwege een plotse infectie en zal laten weten wanneer het beter gaat om zijne hoogstaande President met alle egards te verwelkomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat deed Starmer onverwacht goed trouwens.
Een paar honderd jaar...quote:
Nee hoor.quote:Binnenkort doet Europa misschien geen zaken meer met Canada maar met de 51ste staat van Amerika. Zo onzeker is alles momenteel inmiddels.
Is dat nu een bedreiging aan Canada, namens jou?quote:
Het zit zo: Poetin is Oekraïne binnengevallen omdat hij zit te azen om die grondstoffen van Oekraïne.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 21:16 schreef JAM het volgende:
Kan iemand me hier nu eens eigenlijk uitleggen wat die 'deal' nu eigenlijk is? Ik begrijp dat de VS (om een of andere vreemde reden) meent zo'n 500 miljard aan grondstoffen van de Oekraïne op te kunnen eisen en 'dan komt er vrede', o.i.d.? Ik snap het verhaal niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |