SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Levelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Freed from desire, mind and senses purified
Is er racisme in België?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levels![]()
En nu Belgisch nieuws met moordzaken en racisme, wat gezellig
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Beelden van 4E opgedoken.
Bekijk deze YouTube-video
Nee, er is hier maar 1 enkelbijterquote:
Ik stikte bijna in mn koffiequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*zoekt plaatje op van een extra dikke Chinook-heli
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
16 meter bij 5,8 meter, mi-ni-maal.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Lekker ruim, want het oog wil ook wat ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
16 meter bij 5,8 meter, mi-ni-maal.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Moet ineens aan de vetpanty denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker ruim, want het oog wil ook wat ?
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtendsquote:
Mijn oog wil dat niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens aan de vetpanty denken.
Nee, er wordt een proces verbaal opgemaakt en minimaal 2 doorgeknaagde enkels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtends
Mag dat wel
Volgens mij was dit nog van voor invoering van de goorlelklokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtends
Mag dat wel
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong en onbezonnen.
En opgehokt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het over 2020, niet 1920quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu net even nootjes gehaaldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even dat er nootjes op tafel lagen
Het is een koker met houten kralen![]()
Beetje zoals Housequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over 2020, niet 1920
Ik niet, ik lig aan de ketting.quote:
Daarvoor waren we allemaal super wildquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we allemaal heel braaf van geworden wel.
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor waren we allemaal super wild
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we allemaal heel braaf van geworden wel.
Krijg je daar rijstepap en griesmeelpudding?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.
Vroeger was jij ook nog wat wilder.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.
Wel liever op de terugweg dan dat je naar je werk toe gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wee als het na werktijd gaat regenen he
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor waren we allemaal super wild
Doe maar gewoon 's nachts ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel liever op de terugweg dan dat je naar je werk toe gaat.
Ja oke eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar gewoon 's nachts ofzo.
Brb, even brakenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je daar rijstepap en griesmeelpudding?
Dat kan je nu wel zeggen, maar stille wateren hebben diepe grondenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.
Meeeeej oew knakworstensap en zuurkoolsapquote:
Hier heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook nog wat wilder.
Jij bent sowieso een enkelbijter.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is hier maar 1 enkelbijter
En die heeft 2 koffie
Ik heb groene thee met sinaasappel en verse gember
Fijn dat we tot een consensus zijn gekomen.quote:
Ik vind je nog steeds wild, maar oke.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan
Wie is hier het stilste?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen, maar stille wateren hebben diepe gronden
En we hebben hier heel wat stille wateren.
Die ene met die champignon in haar UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik schrok van die grote boerenneger.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds wild, maar oke.
#trauma
#herbeleving
#vensterbank
Ik denk dat daarna iedereen van jou schrokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrok van die grote boerenneger.
Gewoon nu afsluiten nu de zon nog schijnt danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wee als het na werktijd gaat regenen he
Huh?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ene met die champignon in haar UI
Ja, leuk bedacht weerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nu afsluiten nu de zon nog schijnt dan
Ja. Naam kwijt.quote:
We kunnen elkaar af en toe nog de verhalen vertellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan
Ik weet 'tquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. Naam kwijt.
Zo vaak komt ze niet meer langs
Los je dan gelatine of maïzena in het bier op ofzo om er klodders van te kunnen maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.
Ga je toevallig BZV kijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:34 schreef Haags het volgende:
Niet de snelste tijd (7.01 sec) van de glijbaan gehaald in het zwembad
Zat er 3 seconde naast
Ga je er een kleurspoeling in laten doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Even blokkie geloopt. 5013 stapjes nu. Over 4 minuten weer de deur uit want de kapper heeft zo ook nog tijd voor mij
Extensions incl. permanentje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er een kleurspoeling in laten doen?
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je toevallig BZV kijken?
ja en knipperende LEDjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er een kleurspoeling in laten doen?
*Neemt hap uit chocoladedakpanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een enkelbijter.
Ohquote:
Ik had ook zonder dit beeld rustig verder kunnen leven, maar bedankt USquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt Bitterbal in haar kwekblootje op je.
permanently delete your account:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Weet iemand hoe ik een oude Facebook account van mn moeder kan deleten? Ze had er twee, waar ze wel actief was mag wel blijven want staan ook veel foto's op van haar maar die andere duikt ook steeds op en wil ik weg hebben eigenlijk.
*Wegduikt en dropveters uit schoenen steeltquote:
quote:
quote:
MI van 2 9 jarigen die elkaar weer irriterenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Wegduikt en dropveters uit schoenen steelt
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
MI van 2 9 jarigen die elkaar weer irriteren
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, toen waren jullie ook gewoon irritant
Ja dat gaat lastig, ze is al zes jaar dood dus ze heeft ook geen computer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
permanently delete your account:
Log into Facebook from a computer.
Click your profile picture in the top right of Facebook.
Select Settings & privacy, then click Settings.
Click Your Facebook Information.
Click Deactivation and Deletion.
Choose Delete Account, then click Continue to account deletion
https://m.facebook.com/help/1518259735093203?locale2=en_USquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig, ze is al zes jaar dood dus ze heeft ook geen computer.
Je bent zelluf irritantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, toen waren jullie ook gewoon irritant
Ga dit zo dadelijk even lezen als ik bij de Jumbo ben geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/help/1518259735093203?locale2=en_US
Op zich vind ik dit best een logische uitlegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig, ze is al zes jaar dood dus ze heeft ook geen computer.
Ik moet toch iets doen met m'n tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat iedereen hier al lang dood is maar dat jullie nog steeds achter een computer zitten in de hemel om mij te plagen.
"Hey US, hoe is het daar in de hel?"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat iedereen hier al lang dood is maar dat jullie nog steeds achter een computer zitten in de hemel om mij te plagen.
Op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen met m'n tijd.
Tijd zat zo op een eeuwig wolkje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle bekende mensen een keertje ontmoeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* rent naar de thermostaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hey US, hoe is het daar in de hel?"
Hm, ik denk dat ik daar dan ook zit
Nee heb gewoon mijn mobiel meegenomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
De eeuwige strijd om de thermostaat gaat gewoon verderquote:
Ik wil dat niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplicht want dat is nu eenmaal je straf.
Hele oorlogen in de hel om de toiletbril, de afstandsbediening en die gedragen onderbroek naast het bed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eeuwige strijd om de thermostaat gaat gewoon verder
Wat een gruwel
Even voor de beeldvorming, maar is die onderbroek krokant?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele oorlogen in de hel om de toiletbril, de afstandsbediening en die gedragen onderbroek naast het bed.
En pisgeel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming, maar is die onderbroek krokant?
Joejoequote:
Als kroepoek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming, maar is die onderbroek krokant?
quote:
quote:
*stil*quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beruchte kroepoekonderbroek.
Ik zie het.quote:
Kroepoek met saté heeft voortaan een andere smaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en ik ga ook nog chinees halen vanavond. Nou dan kan ik ook wel kroepoek meenemen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en ik ga ook nog chinees halen vanavond. Nou dan kan ik ook wel kroepoek meenemen
Euhm.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
De oe is toch raar, oehoe, joeh, oetel, oetje, oerleuk, oelewapje, oervrouw, oersoep, oerwoud.
oehoequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
De oe is toch raar, oehoe, joeh, oetel, oetje, oerleuk, oelewapje, oervrouw, oersoep, oerwoud.
Oeiquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
poepquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
Ja, dat was mijn eerste reactie, weggehaald en een andere reactie voor in de plaats gezet.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn eerste reactie, weggehaald en een andere reactie voor in de plaats gezet.
Same.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn eerste reactie, weggehaald en een andere reactie voor in de plaats gezet.
Ja, denk: misschien wil BB wel poep zeggenquote:
awwww zo lief dat je daar aan denktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk: misschien wil BB wel poep zeggen
En tadaa
Moest je een beetje grinniken toen je POEP typte ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
awwww zo lief dat je daar aan denkt
Denk zo hard dat ze er een scheetje bij liet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest je een beetje grinniken toen je POEP typte ?
Oke CE.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk zo hard dat ze er een scheetje bij liet.
Je gunt een ander ook wat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, denk: misschien wil BB wel poep zeggen
En tadaa
De een wat meer dan de ander en soms negatief en soms positiefquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep poep
tijd voor een nieuwe bureaustoel zonder dekentjequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, mijn dekentje zat vast in mijn bureaustoel
Doe normie
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 17:42 en 19:02quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
oke heb de bezorger maar een berichtje gestuurd. in de app staat zijn nummer.
Ik wil mijn ledlampje
quote:
quote:
quote:
Nopequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
@:faxie ken je dit account?
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
Ik wel, van die dikkequote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie![]()
Ga je nog frietjes eten dit weekend?
Zondagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Faxie![]()
Ga je nog frietjes eten dit weekend?
Vanavond misschien naar een feestje toe; dat is wel minimaal carnaval dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wel, van die dikkewant zin in
Jij?En ga je carnavallen?
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet er met carnaval altijd aan denken dat ik dat ooit ergens ging vieren en toen vroeg een zo'n random fotograaf 'MAG IK FOTO VAN JE MAKEN' en ik 'hahah Xd jahoor x!111!!' want dronken.
Die foto bleek goed gelukt en heb die jarenlang gebruikt op mn linkedin en bij sollicitaties. En dan zei ik later vaak 'ja was daar echt kei dronken'
23 km gelopen?quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanavond misschien naar een feestje toe; dat is wel minimaal carnaval dan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto.
I second thatquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar die foto.
Oh, dan heb je idd wel taart verdiendquote:
Klussen en tuinierenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohniks echt carnaval?
Carnavalsoptocht met een biertje?![]()
O, gelukkigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan heb je idd wel taart verdiend
Broekquote:
Hier tussen 20:15 en 21:15.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:50 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe bureaustoel zonder dekentje
[..]
Verwachte bezorgtijd: vandaag tussen 17:42 en 19:02
Bezorger is onderweg![]()
Huispakquote:
Mooie harde paal met gloeiende kop ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben helemaal verliefd op de vuurtoren![]()
[ afbeelding ]
Dat zou me wat ver gaan denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt nog wel een avondrondje bij
Hij heeft het lichtmechanisme van de vuurtoren van Burgh Haamstede. En die staat op een biljetje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie harde paal met gloeiende kop ja.
Heerlie de weerlie daar zegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Een nieuwsbericht dat over klagen gaat?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik begaf me in NWS omdat onderwerp van mijn expertise.
Grote fout. Niet in NWS komen.
@:haags
HET MOOISTE biljetje van allemaalquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft het lichtmechanisme van de vuurtoren van Burgh Haamstede. En die staat op een biljetje.
kun je dat ook voor GC in je hoofd prenten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
50 gulden vind ik net iets mooier, met die bijquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HET MOOISTE biljetje van allemaal
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1
[..]
Hier tussen 20:15 en 21:15.
ja dat zeggen heel veel mensen iddquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
50 gulden vind ik net iets mooier, met die bij
Kom ik hier niet al langer dan jij?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je dat ook voor GC in je hoofd prenten?
Er zijn een hoop vreemde dingen die ik zou bouwen voor ik aan een carnavalswagen zou beginnen denk ik.quote:
Soms zijn er best interessante topics hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
het huis van de familie Wemel in Lego levensgrootquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn een hoop vreemde dingen die ik zou bouwen voor ik aan een carnavalswagen zou beginnen denk ik.
is leuk hoor, aan een carnavalswagen bouwenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn een hoop vreemde dingen die ik zou bouwen voor ik aan een carnavalswagen zou beginnen denk ik.
Ik moest gisteren nog even aan je denken toen ik in de Merwedestraat moest bezorgen...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Soms zijn er best interessante topics hoor.gaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ga je nog wat leuks doenquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms zijn er best interessante topics hoor.
weet je het zeker?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms zijn er best interessante topics hoor.ga
[..]
Ga je nog wat leuks doen
Je moet alleen niet gaan reageren, dan worden hersencellen afgebroken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms zijn er best interessante topics hoor.
kan ik die verplaatsen en dan op de plek van mn huidige woning zetten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huis tegenover me staat te koop. Iemand nog een huis nodig?
Waar woon je, en wat kost het?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Huis tegenover me staat te koop. Iemand nog een huis nodig?
Wut?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
het huis van de familie Wemel in Lego levensgroot
Oh, dat geloof ik nog best. Als ik in een sociale omgeving zat waarin zoiets gebeurde, zou ik er misschien nog wel aan meedoen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is leuk hoor, aan een carnavalswagen bouwen![]()
Ohja, is sowieso niet echt bij jouquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wut?
[..]
Oh, dat geloof ik nog best. Als ik in een sociale omgeving zat waarin zoiets gebeurde, zou ik er misschien nog wel aan meedoen.
Maar mijn knutseldromen liggen elders.
Ik ga in september met Pa (hopelijk)....quote:
Ron, de vriend van Harry woont in een huis dat erg speciaal is.quote:
Tot 3 minuten geleden wist ik niet eens dat dit bestondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
425k vraagprijs. Hazerswoude.
Tof!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga in september met Pa (hopelijk)....
Soms zijn er best interessante topics hoor.gaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:27 schreef Nattekat het volgende:
Ga je nog wat leuks doenquote:
Was even bezig. Normaal delete ik dat wel.quote:
Ik ben bekend met Harry Potter. Vond de suggestie alleen erg specifiek en willekeurig.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ron, de vriend van Harry woont in een huis dat erg speciaal is.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tof!!!!![]()
Ik heb kaartjes voor mei maar wil volgende maand eigenlijk al gaan
De enige weet ik niet maar ik heb het niet nee. Fok is wel echt heeeeel traagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Waarom staat mijn vorige berichtje zo vaak nog in het bericht wat ik er na typ.
Ben ik echt de enige die dit steeds heeft.
ik heb het in elk geval niet zo vaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Gebeurt mij ook wel eens hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:50 schreef Ama het volgende:
Dit wordt een monsterpost langzamerhand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms zijn er best interessante topics hoor.ga
[..]
Ga je nog wat leuks doen
[..]
Was even bezig. Normaal delete ik dat wel.
zo ben ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Harry Potter. Vond de suggestie alleen erg specifiek en willekeurig.
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
Wij gaan naar Heerlen naar een middagvoorstelling..
Hij heeft kaartjes gewonnen via de vriendenloterij..
MAAR hij belde net en heeft iets heel ernstigs aan zijn hart, dus vrees ik of het nog doorgaat voor hem dan...
Ik heb het sowieso elke dag wel een paar keer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurt mij ook wel eens hoor
Specifiek en willekeurig is wel een beetje een contradictio in terminisquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben bekend met Harry Potter. Vond de suggestie alleen erg specifiek en willekeurig.
nou kopen danquote:
Klein dorpje in de gemeente Alphen, tussen buurtschappen Voorweg en Westeinde.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot 3 minuten geleden wist ik niet eens dat dit bestond
ja ik was al aan het zoeken en toen kwam ik die foto van Pia tegenquote:
Lekkende aortaklepquote:
Mijn ex had daar veel van. Kocht ze altijd op Castlefest etc.quote:
Daar wil je geen lek hebben. Veel sterkte, maat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekkende aortaklep
Weinig verstand van. Hij is wel gewoon thuis nu en een operatie zal zwaar worden en wordt nu teruggekoppeld naar zijn Geriater....
Maar dit klinkt wel ernstig...
Hij is 76 btw...
Hij is in principe al hartpatient...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar wil je geen lek hebben. Veel sterkte, maat.
Hopelijk kunnen ze de klep vervangen.
Gelukkig hebben we google maps, anders had ik nog steeds geen flauw idee waar het lagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein dorpje in de gemeente Alphen, tussen buurtschappen Voorweg en Westeinde.
Lekker rustig, geen politie. Ideaal voor mensen die thuis kunnen werken.
Oh dat komt wel erg dichtbij zo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
425k vraagprijs. Hazerswoude.
Nee hoor. Je kan iets willekeurigs vaag en breed presenteren of afgebakend en specifiek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Specifiek en willekeurig is wel een beetje een contradictio in terminis
Niet heel raar. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is in principe al hartpatient...
Heeft in 2016 naast een herseninfarct een hartaanval gehad (bij het laatste lag ie al in het ZKH). Sindsdien is hij nooit meer de oude geworden...
Pffff, niet fijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekkende aortaklep
Weinig verstand van. Hij is wel gewoon thuis nu en een operatie zal zwaar worden en wordt nu teruggekoppeld naar zijn Geriater....
Maar dit klinkt wel ernstig...
Hij is 76 btw...
Hehe.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we google maps, anders had ik nog steeds geen flauw idee waar het lag
Maar wanneer draag je dag, ja 1x per jaar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex had daar veel van. Kocht ze altijd op Castlefest etc.
Stond ook wel gaaf.
Waren heel veel huizen in Gouda te koop toekomst wij zochten. Maar ik durfde niet te dicht bij jou te komen wonen.quote:
Duurt wel even hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat straks ook![]()
![]()
K ga morgen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zij geregeld. Denk niet wekelijks, maar wel eens in de twee weken. Iig vaker dan maandelijks.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wanneer draag je dag, ja 1x per jaar?
geen idee. Ik weet dat een van zijn broers ook wel eens wat hartoperaties heeft gehad, maar niet of dat ook met de Aorta te maken heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet heel raar. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten.
Beetje voorzichtig op hem zijn.
Is het een van die erfelijke oorzaken?
Wanneer je er zin in hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wanneer draag je dag, ja 1x per jaar?
maar naar buiten of hoequote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zij geregeld. Denk niet wekelijks, maar wel eens in de twee weken. Iig vaker dan maandelijks.
dat durf ik nietquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
Corset maken kijkt me ook wel leuk eigenlijk.
Hallo, ik ben Zwabber en ik ben een hobbyhoarder.
Laat eens wat hobby's over voor de rest van ons!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
je kan een corset onder je kleren aan hequote:
Krekkie wil vast wel model voor je staanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
Alle evenementen die we afdingen sowieso. Plus feestjes en uitgaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar naar buiten of hoe
[..]
dat durf ik niet
heel langszaam beginnen met een steeds strakker corset... en dan zitten je organen vanzelf op andere plekken zodat je dat aan kanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo mooizo'n tiny waistje
ja kanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan een corset onder je kleren aan he
Geen zorgen. Een hoop vallen er al weg door een gebrek aan ruimte, geld, tijd, of gewillige slachtoffers.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat eens wat hobby's over voor de rest van ons!
Brrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel langszaam beginnen met een steeds strakker corset... en dan zitten je organen vanzelf op andere plekken zodat je dat aan kan
Hmmmm, dat zijn wel mooie gelegenhedenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle evenementen die we afdingen sowieso. Plus feestjes en uitgaan.
En ook wel eens gewoon overdag ja. Was niet de enige op de opleiding die dat droeg.
Voor vijf minutenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
heel langszaam beginnen met een steeds strakker corset... en dan zitten je organen vanzelf op andere plekken zodat je dat aan kan
corset aan houden, dan is het langer dan 5 minutenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmmm, dat zijn wel mooie gelegenheden. Zou ook wel willen acteren bij een museum of kasteel ofzo
gewoon beetje doen alsof je inwoner bent oid
[..]
Voor vijf minuten
@DeZwabberquote:
en de taartquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen maar om zo'n jurk te dragen?
Zet je hem nou aan het werkquote:
Of jouquote:
Wil je nog wel steeds gaan??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-videode jonge sisi komt niet in de buurt van jonge (of oudere) pia-sisi
Jaaaa, natuurlijk. Piaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wil je nog wel steeds gaan??
quote:Genitaliën op avontuur
De onderstaande reproductie van een veertiende-eeuwse broche is slechts één van de duizenden soortgelijke spelden uit de middeleeuwen, die vooral in Vlaanderen zijn gevonden. Historici vermoeden dat ze werden gedragen door pelgrims die op reis waren met het doel hun vruchtbaarheid of seksuele bekwaamheid te bevorderen. Op de broches beleven de genitaliën allerlei avonturen. Op een ervan dansen twee penissen in een tuin, een volgende toont een paardrijdende vulva en op weer een ander exemplaar staat een vrouw die een kruiwagen vol fallussen voor zich uit duwt.
Als jij met Zwabbie gaat trouwen moet jij ook aan het werkquote:
Doe maar 'arme stakker' maar 'in het rood' vind jij (denk ik??) ook wel leuk en die laatste is vergelijkbaar met Joost zn muziekjes vind ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:51 schreef Ama het volgende:
Oké jij mag zeggen welk liedje want ik ga eentje luisteren.
Ehhhquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij met Zwabbie gaat trouwen moet jij ook aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |