SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Levelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Freed from desire, mind and senses purified
Is er racisme in België?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levels![]()
En nu Belgisch nieuws met moordzaken en racisme, wat gezellig
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Beelden van 4E opgedoken.
Bekijk deze YouTube-video
Nee, er is hier maar 1 enkelbijterquote:
Ik stikte bijna in mn koffiequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*zoekt plaatje op van een extra dikke Chinook-heli
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
16 meter bij 5,8 meter, mi-ni-maal.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Lekker ruim, want het oog wil ook wat ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
16 meter bij 5,8 meter, mi-ni-maal.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Moet ineens aan de vetpanty denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker ruim, want het oog wil ook wat ?
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtendsquote:
Mijn oog wil dat niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens aan de vetpanty denken.
Nee, er wordt een proces verbaal opgemaakt en minimaal 2 doorgeknaagde enkels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtends
Mag dat wel
Volgens mij was dit nog van voor invoering van de goorlelklokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtends
Mag dat wel
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong en onbezonnen.
En opgehokt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het over 2020, niet 1920quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu net even nootjes gehaaldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even dat er nootjes op tafel lagen
Het is een koker met houten kralen![]()
Beetje zoals Housequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over 2020, niet 1920
Ik niet, ik lig aan de ketting.quote:
Daarvoor waren we allemaal super wildquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we allemaal heel braaf van geworden wel.
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor waren we allemaal super wild
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we allemaal heel braaf van geworden wel.
Krijg je daar rijstepap en griesmeelpudding?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.
Vroeger was jij ook nog wat wilder.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.
Wel liever op de terugweg dan dat je naar je werk toe gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wee als het na werktijd gaat regenen he
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor waren we allemaal super wild
Doe maar gewoon 's nachts ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel liever op de terugweg dan dat je naar je werk toe gaat.
Ja oke eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar gewoon 's nachts ofzo.
Brb, even brakenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je daar rijstepap en griesmeelpudding?
Dat kan je nu wel zeggen, maar stille wateren hebben diepe grondenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.
Meeeeej oew knakworstensap en zuurkoolsapquote:
Hier heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook nog wat wilder.
Jij bent sowieso een enkelbijter.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is hier maar 1 enkelbijter
En die heeft 2 koffie
Ik heb groene thee met sinaasappel en verse gember
Fijn dat we tot een consensus zijn gekomen.quote:
Ik vind je nog steeds wild, maar oke.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan
Wie is hier het stilste?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen, maar stille wateren hebben diepe gronden
En we hebben hier heel wat stille wateren.
Die ene met die champignon in haar UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik schrok van die grote boerenneger.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds wild, maar oke.
#trauma
#herbeleving
#vensterbank
Ik denk dat daarna iedereen van jou schrokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrok van die grote boerenneger.
Gewoon nu afsluiten nu de zon nog schijnt danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wee als het na werktijd gaat regenen he
Huh?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die ene met die champignon in haar UI
Ja, leuk bedacht weerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nu afsluiten nu de zon nog schijnt dan
Ja. Naam kwijt.quote:
We kunnen elkaar af en toe nog de verhalen vertellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan
Ik weet 'tquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja. Naam kwijt.
Zo vaak komt ze niet meer langs
Los je dan gelatine of maïzena in het bier op ofzo om er klodders van te kunnen maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.
Ga je toevallig BZV kijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:34 schreef Haags het volgende:
Niet de snelste tijd (7.01 sec) van de glijbaan gehaald in het zwembad
Zat er 3 seconde naast
Ga je er een kleurspoeling in laten doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Even blokkie geloopt. 5013 stapjes nu. Over 4 minuten weer de deur uit want de kapper heeft zo ook nog tijd voor mij
Extensions incl. permanentje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er een kleurspoeling in laten doen?
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je toevallig BZV kijken?
ja en knipperende LEDjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je er een kleurspoeling in laten doen?
*Neemt hap uit chocoladedakpanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een enkelbijter.
Ohquote:
Ik had ook zonder dit beeld rustig verder kunnen leven, maar bedankt USquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Springt Bitterbal in haar kwekblootje op je.
permanently delete your account:quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
Weet iemand hoe ik een oude Facebook account van mn moeder kan deleten? Ze had er twee, waar ze wel actief was mag wel blijven want staan ook veel foto's op van haar maar die andere duikt ook steeds op en wil ik weg hebben eigenlijk.
*Wegduikt en dropveters uit schoenen steeltquote:
quote:
quote:
MI van 2 9 jarigen die elkaar weer irriterenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Wegduikt en dropveters uit schoenen steelt
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
MI van 2 9 jarigen die elkaar weer irriteren
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, toen waren jullie ook gewoon irritant
Ja dat gaat lastig, ze is al zes jaar dood dus ze heeft ook geen computer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
permanently delete your account:
Log into Facebook from a computer.
Click your profile picture in the top right of Facebook.
Select Settings & privacy, then click Settings.
Click Your Facebook Information.
Click Deactivation and Deletion.
Choose Delete Account, then click Continue to account deletion
https://m.facebook.com/help/1518259735093203?locale2=en_USquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig, ze is al zes jaar dood dus ze heeft ook geen computer.
Je bent zelluf irritantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, toen waren jullie ook gewoon irritant
Ga dit zo dadelijk even lezen als ik bij de Jumbo ben geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/help/1518259735093203?locale2=en_US
Op zich vind ik dit best een logische uitlegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat gaat lastig, ze is al zes jaar dood dus ze heeft ook geen computer.
Ik moet toch iets doen met m'n tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat iedereen hier al lang dood is maar dat jullie nog steeds achter een computer zitten in de hemel om mij te plagen.
"Hey US, hoe is het daar in de hel?"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
Dat iedereen hier al lang dood is maar dat jullie nog steeds achter een computer zitten in de hemel om mij te plagen.
Op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet toch iets doen met m'n tijd.
Tijd zat zo op een eeuwig wolkje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alle bekende mensen een keertje ontmoeten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* rent naar de thermostaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hey US, hoe is het daar in de hel?"
Hm, ik denk dat ik daar dan ook zit
Nee heb gewoon mijn mobiel meegenomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:09 schreef UitStraling het volgende:
De eeuwige strijd om de thermostaat gaat gewoon verderquote:
Ik wil dat niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verplicht want dat is nu eenmaal je straf.
Hele oorlogen in de hel om de toiletbril, de afstandsbediening en die gedragen onderbroek naast het bed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De eeuwige strijd om de thermostaat gaat gewoon verder
Wat een gruwel
Even voor de beeldvorming, maar is die onderbroek krokant?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele oorlogen in de hel om de toiletbril, de afstandsbediening en die gedragen onderbroek naast het bed.
En pisgeel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming, maar is die onderbroek krokant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |