SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Niks mis mee Ik heb ook genoeg wasmiddel en vaatwastabletten voor een jaar of watquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:02 schreef mschol het volgende: [..] ahh ik heb nu de vaatwastabletten van AH merk en wasmiddel teer ik nog steeds op een 2 jaar geleden ingekochte voorraad ariel pods
![]()
een lekker bezig dagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wel weer door wat voor een dag dit is
Jaquote:
Ja, ik heb het doorquote:
Merelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Zie steeds merels erin badderen
Dus ik dacht, laat ik dat ook eens proberen
die pods zijn niet goedkoop, dus die haal ik altijd in een actie, en dat zijn er meestal 100+quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks mis mee Ik heb ook genoeg wasmiddel en vaatwastabletten voor een jaar of wat
Ja, heel blij meequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vaatwastabletten, wc blokken, wc papier, keukenpapier, zeep, kokosvlokken, afwasmiddel etc allemaal dingen die fijn zijn om op voorraad te hebben.
Misschien gewoon een stiekeme hobby: vloekend snoeienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
De buurvrouw is aan het snoeien maar ik hoor zachtjes gevloek
Denk niet dat het heel soepel gaat
quote:
pak een pakje lucifers en geef dat aan haar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef essnhills het volgende:
De buurvrouw is aan het snoeien maar ik hoor zachtjes gevloek
Denk niet dat het heel soepel gaat
Ik heb net ook een was aangezetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:07 schreef mschol het volgende:
[..]
die pods zijn niet goedkoop, dus die haal ik altijd in een actie, en dat zijn er meestal 100+
zoveel was ik niet (eens per week) dus dan ben je lang bezig de boel op te maken
oh, zal gelijk even een was gaan aanzetten
Er staat hier ook een wasmachine aan, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net ook een was aangezet
Ze zeggen weleens dat je liefdevol moet praten tegen je plantjes, dat ze het dan beter doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien gewoon een stiekeme hobby: vloekend snoeien
Of je buurvrouw doet gewoon een anger- managementsessiequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat je liefdevol moet praten tegen je plantjes, dat ze het dan beter doen
Misschien helpt haatdragend vloeken tegen onkruid enzo om het weg te houden?
maar onkruid is negatief, en dubbel negatief is positief, gaan ze alleen maar harder groeienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zeggen weleens dat je liefdevol moet praten tegen je plantjes, dat ze het dan beter doen
Misschien helpt haatdragend vloeken tegen onkruid enzo om het weg te houden?
*Stuurt kalme Zen naar Flesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou schiet op met dat weekend.
Nu pas lunchgenot. NOG een halve dag
Hmmmmquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar onkruid is negatief, en dubbel negatief is positief, gaan ze alleen maar harder groeien
Wat heb je voor lunch?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou schiet op met dat weekend.
Nu pas lunchgenot. NOG een halve dag
Bijna maandag.quote:
Boterhammen met ham en kaas en mosterdquote:
Long, looong-kruuuuuuuuuuiiiiiddd~quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
De Helleborus, sneeuwklokjes en nu ook het eerste longkruid staan nu allemaal in bloei
Doe je nog iets speciaals met die champignons (kruiden oid) of gewoon in de airfryer tyfen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boterhammen met ham en kaas en mosterd
en geairfryde champignons.
Best wel prima dus![]()
gewoon in de airfryer tyfenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe je nog iets speciaals met die champignons (kruiden oid) of gewoon in de airfryer tyfen ?
Hatsjoe.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:13 schreef essnhills het volgende:
De Helleborus, sneeuwklokjes en nu ook het eerste longkruid staan nu allemaal in bloei
Nee nog niet vandaagquote:
Ja morgen alweerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, het is 28 feb
Het is alweer bijna maart
Zo snel
Ja, kwam ik ook al achter. Ik vroeg me al af waarom er vandaag zoveel geld van mijn rekening al was afgeschreven, want normaal is dat pas op de 31e. Maar ja...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, het is 28 feb
Zo snel
quote:
Nou fijn dat ik weet hoelaat ze er zijn.quote:We bezorgen je pakket op vrijdag 28 februari tussen 15:00 en 23:59
Onplezierige verrassing, gevolgd door een 'oh ja'quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, kwam ik ook al achter. Ik vroeg me al af waarom er vandaag zoveel geld van mijn rekening al was afgeschreven, want normaal is dat pas op de 31e. Maar ja...![]()
Hoe danquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, het is 28 feb
Zo snel
Inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Onplezierige verrassing, gevolgd door een 'oh ja'
Maar echt hequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:CherryLips
Ik zie net een advertentie voor een caafdame van 8,5 jaar![]()
![]()
Even mijn mantra herhalen: ik wil niet nog meer caafs, ik wil niet nog meer caafs
Ja, vanmiddag of vanavond ergens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou fijn dat ik weet hoelaat ze er zijn.![]()
Jezus ik ben al blij als die van mij de 4 halenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:CherryLips
Ik zie net een advertentie voor een caafdame van 8,5 jaar![]()
![]()
Even mijn mantra herhalen: ik wil niet nog meer caafs, ik wil niet nog meer caafs
Wat heb je liever?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
weer nieuwe buren naast mij. het is een short stay geworden.
nederlanders geloof ik. Hoe komen die nou weer hier. waren altijd russen
Kun je ze een tour op het eiland gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb 3 vierjarigen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus ik ben al blij als die van mij de 4 halen
Verstandigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Allemaal mensen verkleed op straat. Ik ga snel weer naar binnen.
Confetti op de stoep.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
ja tot nu toe geen last gehad van de russen. hadden ook oekrainers kunnen zijn. hoor het verschil nietquote:
mehquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ze een tour op het eiland geven
Ja zo zie je natuurlijk nooit de muntjes liggen.quote:
Mehquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed voor je social credits.
Straks zit je daar op je eiland met de caravancamping-in-Frankrijk ervaring waar al je buren Nederlands zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Straks zit je daar op je eiland met de caravancamping-in-Frankrijk ervaring waar al je buren Nederlands zijn.
Horror.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Straks zit je daar op je eiland met de caravancamping-in-Frankrijk ervaring waar al je buren Nederlands zijn.
Scheelt dat dat hier niet isquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wim neemt de taxi hoor ik netquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Zijn oudere mensen. benieuwd hoe ze zich hier gaan vervoeren.
Met WC rollen over straat lopenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met de ambulance als ze één keer per ongeluk pittig eten bestellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef bitterbal het volgende:
Zijn oudere mensen. benieuwd hoe ze zich hier gaan vervoeren.
"Buurvrouw, heeft u toevallig wat hagelslag? Onze bagage is nog niet aangekomen."quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met WC rollen over straat lopen
Ineens een modderstroom bij bal in de straat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met de ambulance als ze één keer per ongeluk pittig eten bestellen.
Ik zie eigenlijk nooit kinderen in de zaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Maandag beginnen hier de scholen weer geloof ik. Kan ik weer veilig naar de bioscoop.
Was het ook wel, maar blij als die bende weer opgezouten is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk best feestelijk.
Oh, wat vreemd met jouw filmsmaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit kinderen in de zaal.
Feesttent tegenover je huis weer dit jaar?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was het ook wel, maar blij als die bende weer opgezouten is.
Niet bij jouw films neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk nooit kinderen in de zaal.
Goddank nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feesttent tegenover je huis weer dit jaar?
Zijn er films die Zwabber niet kijkt dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet bij jouw films nee![]()
Maar ik wil nog naar Captain America.
Het is dat we Zwabber kennen, maar voor een buitenstaander kan het ook zijn dat hij vuige 18+ dingen kijkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, wat vreemd met jouw filmsmaak.
Ik gok dat onze filmlijstjes niet overeenkomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn er films die Zwabber niet kijkt dan?
Context is alles.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat we Zwabber kennen, maar voor een buitenstaander kan het ook zijn dat hij vuige 18+ dingen kijkt.
Ik heb geen titels, want ik kijk dit niet!
Absoluut niet.quote:
Dankzij Koenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Context is alles.
Maar hier komen geen buitenstaanders.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat we Zwabber kennen, maar voor een buitenstaander kan het ook zijn dat hij vuige 18+ dingen kijkt.
Ik heb geen titels, want ik kijk dit niet!
Heel fijn dat we een brugwachter hebbenquote:
Nee. Al heb ik wel een uitnodiging om vanavond even te gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Absoluut niet.
En ga jij nog carnavalsactiviteiten ontplooien?
Ga je die afslaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee. Al heb ik wel een uitnodiging om vanavond even te gaan.
Ik weet niet of ik Captain America nog ga proberen. Ik heb al een aantal Marvel films laten schieten, en misschien is het maar beter zo. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet bij jouw films nee![]()
Maar ik wil nog naar Captain America.
Ik ga vriendelijk bedanken.quote:
Bij ons is het veel gezelligerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vriendelijk bedanken.
Maar het is op zich wel leuk feestje. Alleen moet ik er de hele stad voor door.
Geen idee. Iets vets.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons is het veel gezelliger
Ben je er al uit wat je gaat eten vanavond?
Altijd goed.quote:
Dit komt eigenlijk wel over als: ik wil geen vragen meer van je hebben.quote:Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd.
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
@:faxie ken je dit account?
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
*Bombastic Side Eyequote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Sssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gehadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd goed.
Ik had bijna een Bossche Bol meegenomen van de bakker, toch maar niet gedaan
Lekk0rrrrquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren nog gehad
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n cavia's overvoerd. Kan dat?
Maar waar laten ze het allemaal. Al denk ik dat Vos de grootste boosdoener is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]nee.
Over 2 minuten hebben ze weer honger.
"Ik bid vurig dat ik van verdere vragen verschoond blijf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik stuur net dit.
[..]
Dit komt eigenlijk wel over als: ik wil geen vragen meer van je hebben.
Hopelijk komt dit zo over
In de vorm van pellets en in hun holle kiesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar waar laten ze het allemaal. Al denk ik dat Vos de grootste boosdoener is.
Oehquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Ik bid vurig dat ik van verdere vragen verschoond blijf.
Vriendelijk doch dringend vaarwel,
4ebe"
Nog specifiek iets of kunnen dat ook verkeersborden zijn?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Mijn plannen dit weekend bestaan uit lezen.
Ondertitels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog specifiek iets of kunnen dat ook verkeersborden zijn?
Super lachen.quote:
Ik ben blij met mijn theequote:
Kom gaan we gezellig naar Wildlands.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
O ja, nog even dierentuinkaartje met korting kopen bij Kruidvat.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker bezig, heb je het drooggehouden?
Zebrurger?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat voelde ik me hongerig en opgelicht toen ik daar ooit vandaan kwam zonder zebraburger.
De grap die je wist dat zou komen is eindelijk hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Overal waar ik kom hebben ze een zeekoe haha
Daar ben ik begin deze eeuw nog geweest. Mijn ouders waren op vakantie bij een boerencamping. nou ja in dit geval was de "boer" een molenaar.. Toen ben ik een paar dagen over gekomen... .quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Oh er is een wolf gespot in emmer-compascuum en laat dat best dichtbij mijn wijk liggen.
Daar ging mijn theequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed, net even een horrormomentje. Ik ging naar buiten voor mijn lunchrondje en precies op het moment dat ik de deur opendraai komt er een carnavalswagen met Engelbewaarder over de speakers voorbij
Nu heb je het gehad en ben je immuun.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef LTVDK het volgende:
@:4EverBlackEyed, net even een horrormomentje. Ik ging naar buiten voor mijn lunchrondje en precies op het moment dat ik de deur opendraai komt er een carnavalswagen met Engelbewaarder over de speakers voorbij
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar ging mijn thee![]()
Dus jij weer gelijk naar binnen ?
En ze konden niet een leukere plek in Emmen zoeken? Ik weet dat mensen nu gaan zeggen dat Emmen sowieso niet leuk is maar Emmer Compas is wel echt kut.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ben ik begin deze eeuw nog geweest. Mijn ouders waren op vakantie bij een boerencamping. nou ja in dit geval was de "boer" een molenaar.. Toen ben ik een paar dagen over gekomen... .
Goed zoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaEven gewacht tot die de straat uit was
Geen idee hoe ze daar terecht kwamen. ze gingen in die tijd sws naar mini campings en hoefden ook niet echt de grote steden te bezoeken.... Vonden het platte land ook prima, zolang ze maar van daaruit leuke fietstochten konden maken. Ze namen dus ook hun fietsen mee...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
En ze konden niet een leukere plek in Emmen zoeken? Ik weet dat mensen nu gaan zeggen dat Emmen sowieso niet leuk is maar Emmer Compas is wel echt kut.
Ja als je wat ouder bent en wil kamperen dat is denk ik best een oké plek maar voor de wat jongere mensen is het daar echt verschrikkelijk en ook helemaal niks te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze daar terecht kwamen. ze gingen in die tijd sws naar mini campings en hoefden ook niet echt de grote steden te bezoeken.... Vonden het platte land ook prima, zolang ze maar van daaruit leuke fietstochten konden maken. Ze namen dus ook hun fietsen mee...
Ik kan dit begrijpen als je geen TV hebt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ken nog steeds dat hele nummer niet
Ik heb wel een tv en heb het ook kunnen vermijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan dit begrijpen als je geen TV hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees gezegend.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
TR gezetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jumbo had een versie met het EK op TV.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv en heb het ook kunnen vermijden.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel een tv en heb het ook kunnen vermijden.
@Danny waarom zijn de filmpjes weer zo breed mobiel?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Wees gezegendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Toch weer even luisteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Was eigenlijk heel iets anders aan het luisterenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Deel het met ons?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was eigenlijk heel iets anders aan het luisteren
*host naar Tante Pietjequote:
Meer is niet nodig dan zo'n sjaal, zo zijn wij bescheiden Bosschenaren, iedereen is immers gelijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*host naar Tante Pietje
Moet ik wel zo'n kleurige sjaal hebben
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Deel het met ons?
Niet Engelbewaarder, die is al een stuk of 3 x gedeeld door US
eerder de helquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
HET IS ALTIJD LENTE IN DE OGEN VAN DE TANDARTSASSISTENTE
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Bossche Bol in den hand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meer is niet nodig dan zo'n sjaal, zo zijn wij bescheiden Bosschenaren, iedereen is immers gelijk
Lekker de UNTZ anthems top 100 op StuBru vanmiddagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was eigenlijk heel iets anders aan het luisteren
SOW.quote:
IK FLOS NIET MEERquote:
I FELL IN LOVE WITH A ALIEN, I FELL IN LOVE WITH HER EYES. 🎵quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
En anders kunnen we wel weer de Kelly Family opzetten?
Was gister ook zo leuk
dat is domquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
IK FLOS NIET MEER
EN RAAK GEEN TANDENSTOKER AAN
EN DE TANDENBORSTEL LAAT IK RUSTIG IN DE BEKER STAAN
IK VREET ALLEEN MAAR SUIKERGOEDquote:
Ja dat is als je weer bij de tandartsassistente bent geweestquote:
Ik heb hem ook even opgezet, kijken hoe lang ik dat volhoudquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de UNTZ anthems top 100 op StuBru vanmiddaghttps://www.vrt.be/vrtmax(...)track-in-de-top-100/
FFS.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker dansen dansen dansen [ afbeelding ]
Ik hoop maar niet dat er water in de beker staat. daar is mijn elektrische borstel niet zo blij meequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
IK FLOS NIET MEER
EN RAAK GEEN TANDENSTOKER AAN
EN DE TANDENBORSTEL LAAT IK RUSTIG IN DE BEKER STAAN
Succes met zoeken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even kijken of er nog ergens een normale SC is.
sterkte met zoeken, we zien je zo wel weer terugquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
* zet stiekem een bordje groene asperges neer.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
FFS.
Raam open en springen maar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker dansen dansen dansen [ afbeelding ]
Wel met 2 kg Parmezaanse kaas aubquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* zet stiekem een bordje groene asperges neer.
Deze was net op de radio voordat ik de horrorbewaarder tegemoet gingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even opgezet, kijken hoe lang ik dat volhoud
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze was net op de radio voordat ik de horrorbewaarder tegemoet ging
Alsof jij daar welkom bentquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Shots are firedquote:
Hmm, geen idee, wist ook helemaal niet dat die werd uitgezonden vandaagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:LTVDK
Is er niet ergens een playlist beschikbaar ofzo?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij lijkt op een bekende Fokker.
hmm, wellicht per ongeluk een oude versie van het betreffende script online gezet. Fixed.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[..]
@:Danny waarom zijn de filmpjes weer zo breed mobiel?Als je tags überhaupt binnen krijgt. Kan begrijpen dat uit is gezet.
Wat gek zeg op een Belgische radiozenderquote:
quote:
quote:
Ik ben getriggerd, maar stiekem klinkt het ook wel geinigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat gek zeg op een Belgische radiozender
Hier ben je wel welkomquote:
Zo jij bent lekker uitgeslapen, essnkillsquote:
Ja, maar welke ?quote:
Marco 4 esfquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LAAT DE ZON IN JE HART
@:wereldgozer
Ik heb even in de zon gezetenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo jij bent lekker uitgeslapen, essnkills
Vind ik ook van mezelfquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben godverdomme een aanwinst voor elke SC.
dank u, dank u..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Kwaliteitsposts links, rechts en in het midden.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Heftig, is het lekker buiten? Heeft de zon al wat straling eigenlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even in de zon gezeten
Meteen zonnesteek
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Gammastralingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heftig, is het lekker buiten? Heeft de zon al wat straling eigenlijk
Ja, dat krijg je er van, als je IN de zon gaat zitten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb even in de zon gezeten
Meteen zonnesteek
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]Moet je nagaan hoe eng het even werd hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Die zitten ook hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat waar alle vieze mensen zitten?
Pas op, dalek verdrinkte!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
3 theetje dan maar ? Die glazen zijn bijna een halve liter
Of een 2e koffie
Hoor ik thuis met m'n gele oksels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat waar alle vieze mensen zitten?
Neuh niet echtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heftig, is het lekker buiten? Heeft de zon al wat straling eigenlijk
Dat ben je zekerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook eens heet zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er van, als je IN de zon gaat zitten.
Meervoudquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoor ik thuis met m'n gele oksels.
De B-kant van dat plaatje was ook best goed trouwens. Knooppunt Sabinaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuh niet echt
Maar voor het geval dat heb ik wel gezichtscrème met SPF
En in de zon uit de wind is het wel lekker
Met dekentje
Freed from desire, mind and senses purifiedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben getriggerd, maar stiekem klinkt het ook wel geinig
Jij hebt maar 1 oksel?quote:
Friet van de snackbarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Freed from desire, mind and senses purified
Lente om de hoekquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]![]()
SPF is altijd goed
En jammer, maar denk dat de warmte echt om het hoekje staat te wachten. Zo voelt het
Ja US wil Foqueville stiekem ombouwen tot woonwagenkampquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe eng het even werd hier.
Kan ik dat zelf maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb jij dan geen Tijgerbalsem??
Will Griggs on firequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja US wil Foqueville stiekem ombouwen tot woonwagenkamp
Kan ik toch m'n croissantbordje ophangen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja US wil Foqueville stiekem ombouwen tot woonwagenkamp
Wel een gouden dan hequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik toch m'n croissantbordje ophangen.
Gebrijpelijk, tellen is moeilijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik was nog niet zover met tellen.
Dankjewelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Danny het volgende:
[..]
hmm, wellicht per ongeluk een oude versie van het betreffende script online gezet. Fixed.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.blokker.nl/bl(...)---goud/3633995.html
Maar die had ik gezien, die was lelijk.quote:Dit artikel is alleen verkrijgbaar in onze winkels.
Leuk zo'n madenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.blokker.nl/bl(...)---goud/3633995.html
Well tonight thank God it's them instead of youquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
There's a world outside your window
And it's a world of dread and fear
Where the only water flowing
Is the bitter sting of tears
![]()
![]()
Joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Maar die had ik gezien, die was lelijk.
Jaa er bloeit al vanalles en zie nog meer knoppen opkomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
al die schattige bloemetjes die nu opkomen![]()
Het is dus beiden gewordenquote:
*Pakt enkels goed inquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is dus beiden geworden
Jullie zijn gewaarschuwd, want 2 koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |