SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Levelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Freed from desire, mind and senses purified
Is er racisme in België?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Levels![]()
En nu Belgisch nieuws met moordzaken en racisme, wat gezellig
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Beelden van 4E opgedoken.
Bekijk deze YouTube-video
Nee, er is hier maar 1 enkelbijterquote:
Ik stikte bijna in mn koffiequote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*zoekt plaatje op van een extra dikke Chinook-heli
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:
16 meter bij 5,8 meter, mi-ni-maal.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Lekker ruim, want het oog wil ook wat ?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
16 meter bij 5,8 meter, mi-ni-maal.
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Moet ineens aan de vetpanty denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker ruim, want het oog wil ook wat ?
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtendsquote:
Mijn oog wil dat niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet ineens aan de vetpanty denken.
Nee, er wordt een proces verbaal opgemaakt en minimaal 2 doorgeknaagde enkels.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtends
Mag dat wel
Volgens mij was dit nog van voor invoering van de goorlelklokquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat origineel is van voor 10 uur s ochtends
Mag dat wel
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen waren we nog jong en onbezonnen.
En opgehokt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had het over 2020, niet 1920quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb nu net even nootjes gehaaldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ik dacht even dat er nootjes op tafel lagen
Het is een koker met houten kralen![]()
Beetje zoals Housequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over 2020, niet 1920
Ik niet, ik lig aan de ketting.quote:
Daarvoor waren we allemaal super wildquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we allemaal heel braaf van geworden wel.
Ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor waren we allemaal super wild
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn we allemaal heel braaf van geworden wel.
Krijg je daar rijstepap en griesmeelpudding?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.
Vroeger was jij ook nog wat wilder.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bejaardenhuis Foqueville, waar je het geluid van groeiende bloemkolen nog kunt horen als je je best doet.
Wel liever op de terugweg dan dat je naar je werk toe gaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh wee als het na werktijd gaat regenen he
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarvoor waren we allemaal super wild
Doe maar gewoon 's nachts ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Wel liever op de terugweg dan dat je naar je werk toe gaat.
Ja oke eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe maar gewoon 's nachts ofzo.
Brb, even brakenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg je daar rijstepap en griesmeelpudding?
Dat kan je nu wel zeggen, maar stille wateren hebben diepe grondenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klodders bier, mayonaise, salpicon, zweet, okselgeel en emmers aan wijn tegen het slaapkamerplafond.
Meeeeej oew knakworstensap en zuurkoolsapquote:
Hier heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook nog wat wilder.
Jij bent sowieso een enkelbijter.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er is hier maar 1 enkelbijter
En die heeft 2 koffie
Ik heb groene thee met sinaasappel en verse gember
Fijn dat we tot een consensus zijn gekomen.quote:
Ik vind je nog steeds wild, maar oke.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier heb ik geen actieve herinnering aan
Wie is hier het stilste?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel zeggen, maar stille wateren hebben diepe gronden
En we hebben hier heel wat stille wateren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |