PSV heeft al pijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:45 schreef KingRoland het volgende:
Dit gaat PSV, Ajax of Feyenoord op lange termijn pijn doen mocht AZ het niet halen
Heeft Seedorf dit ook niet eens zo gedaan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:45 schreef hhh38 het volgende:
De penalty van Stam raakte de lat.
Dit is meer zoals die van Sergio Ramos
Kijk jij vaak naar je eigen kuiten of zal het voor andere zijn?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
'Don't forget to smile' was z'n kuittattoo
Wat is er mis met jou?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:47 schreef KingRoland het volgende:
AHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA OMEGALYL
Het was meer “ik wil er vanaf zijn”quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zat wel overtuiging in de aanloop.
@Coco zei dat.quote:
Hup Eagles.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Och och och... geen Overijsselse finale
Alaphillipe_ ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:48 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ dit scheelt wel coëff gezeur.
Ziedend!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef Pablo84 het volgende:
De lelijkste club van Nederland onverdiend naar de finale 🤮
Dat is teveel eerquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom schrijven mensen tussenvoegels niet meer met hoofdletters?
Nederlandsch wordt niet meer onderwezen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeit evenveel als doopnamen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie rubriek dat je in elk live topic altijd minimaal één keer over Feyenoord moet beginnen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig maar, nu kan AZ "gewoon" Europa in
Hopelijk voor Feyenoord geven ze dan ook wat minder om de derde plaats, dan heeft Feyenoord toch nog iets wat op een prestatie lijkt dit seizoen
@Coco Ban pls?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Beter zo, AZ moet die beker pakken, beter voor de coëfficiënten.
Laatste twee gingen ook verloren.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:51 schreef Pablo84 het volgende:
Wat een aanstellers joh....bekerfinale gehaald...niet overdrijven
Dat is niet iedereen gegevenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:51 schreef Pablo84 het volgende:
Wat een aanstellers joh....bekerfinale gehaald...niet overdrijven
Ik zou het Go Ahead ook wel gunnen, maar over het algemeen heb je inderdaad meer aan AZ als bekerwinnaarquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Beter zo, AZ moet die beker pakken, beter voor de coëfficiënten.
KLAARquote:
Stukje obsessief gedrag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie rubriek dat je in elk live topic altijd minimaal één keer over Feyenoord moet beginnen.
Laatste prijs van AZ alweer 12 jaar geleden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:52 schreef KingRoland het volgende:
de KNVB beker is een prijs op zich
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:53 schreef Zorro het volgende:
"Misschien maak je het 1 keer mee dat je in de Kuip staat"
Speelt Heracles nooit tegen Feyenoord dan?
Welke bekerfinale ooit? 5-1 van Zwolle had zijn charme hooguitquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
GAE - AZ kan weleens een hele leuke finale worden trouwens
Als Go Ahead thuis speelde wel, maar De Kuip..quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:53 schreef fetX het volgende:
GAE - AZ kan weleens een hele leuke finale worden trouwens
quote:
GAE speelt thuis.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Go Ahead thuis speelde wel, maar De Kuip..
Ban vragen is krijgen.quote:
Hou dat punten gezeik elders.quote:
Gewoon zuigen, sneu gedrag.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie rubriek dat je in elk live topic altijd minimaal één keer over Feyenoord moet beginnen.
Dan incasseer ik die met liefde.quote:
Onlosmakelijk met elkaar verbonden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Hou dat punten gezeik elders.
Anders kan je dit toernooi wel opheffen.
verdiendquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef RamboDirk het volgende:
Owususu verdiend een vermelding van Bert Kassies.
Welterustenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Sfeer begint hier grimmiger te worden
ik vertrek
Slaap lekker maatquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
ik vertrek
NPO1?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:57 schreef KingRoland het volgende:
ik vertrek
Dit wordt een lastige wedstrijd, want elke wedstrijd is een wedstrijd op zichquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:58 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dat wordt een toptrainer in de toekomst.
Het is Bryan Limbombe avond, het is de Bryan Limbombe Cup.quote:
Zul je zien dat Go Ahead alsnog wintquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:59 schreef bambino het volgende:
Mooie uitslag zo. Az finale winnen is ook beter voor het Nederlands voetbal.
Manier waarop is wat sneu, maar Heracles heeft niks te zoeken in Europa. Eerst maar zien dat ze niet degraderen.
obsessieve rekenaars bepalen de uitslag van de wedstrijd nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ben je hartstochtelijk fan van Go Ahead of Heracles en droomde je deze week van de bekerwinst? Jammer, want de obsessieve rekenaars hebben besloten dat dat niet goed is voor de coefficienten.
Hij bedoelde het niet letterlijk maar figuurlijk. Zou raar zijn anders.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
obsessieve rekenaars bepalen de uitslag van de wedstrijd niet
Gelukkig niet, nee!quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
obsessieve rekenaars bepalen de uitslag van de wedstrijd niet
Net als de Ku Klux Klanquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij bedoelde het niet letterlijk maar figuurlijk. Zou raar zijn anders.
Dan zijn de rapen gaar.
Ja!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:51 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Origineel commentaar...helemaal zelf verzonnen?
Toen had Theo Reitsma niet in de gaten dat Bassie de beslissende had gestopt. Hij dacht een nieuwe serie van 5. Die lulde zich er uit.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:49 schreef Bayswater het volgende:
Penaltyverloop hetzelfde als HSV-Sparta ooit
Hier scoor je geen coëfficiënten mee. Wel huurvrijpunten.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:00 schreef GGMM het volgende:
De post van @:zipportal is waar hij thuishoort
Niet op dit forum
FA zijn op een forum en het wel heel serieus nemen. Het moet in je aard liggen 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier scoor je geen coëfficiënten mee. Wel huurvrijpunten.
Het is dat de landelijke media daar niet zo over zijn ingevoerd, maar dat is wel echt een bizar iets. Daar moet je als supporter toch helemaal gek van worden?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat notabene Limbombe hem niet tussen de palen wist te krijgen.... het had zo moeten zijn.
Als je de storyline mee zou hebben gekregen had je het begrepen. Het was wel een avond om gek van te worden ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is dat de landelijke media daar niet zo over zijn ingevoerd, maar dat is wel echt een bizar iets. Daar moet je als supporter toch helemaal gek van worden?
Van de 5 gemiste penalties was deze imo nog de minst erge.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is dat de landelijke media daar niet zo over zijn ingevoerd, maar dat is wel echt een bizar iets. Daar moet je als supporter toch helemaal gek van worden?
Oh, ik weet het. In september wilden ze nog van hem af, werden ze gek van zijn egoïsme. En moest hij ook niet op een gedragscursus?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je de storyline mee zou hebben gekregen had je het begrepen.
Ja klopt, maar ik ben fan van 'm.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, ik weet het. In september wilden ze nog van hem af, werden ze gek van zijn egoïsme. En moest hij ook niet op een gedragscursus?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 07:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
FA zijn op een forum en het wel heel serieus nemen. Het moet in je aard liggen 🤣🤣🤣
De AZ trein is aan een heerlijke vrije val bezig.quote:Op maandag 14 april 2025 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een ding is zeker: GAE wint de beker.
[ x ]
quote:Op maandag 14 april 2025 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De AZ trein is aan een heerlijke vrije val bezig.
Spelen zeker naar verhouding ook een beter seizoen dan AZ. Het is ze gegund.quote:Op maandag 14 april 2025 17:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een ding is zeker: GAE wint de beker.
[ x ]
Pech met blessures en daardoor ook vorm maar Clasie was in zijn eerste Feyenoordperiode ook al een van de beste nummers zes van Nederlandquote:Op maandag 14 april 2025 18:58 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom mislukte Clasie bij Club Brugge maar kan ie het bij AZ wel?
Ja ik ben fan van het eerste uur. Het ging pas lopen tegen Argentinië in 2014 toen Clasie het veld op was gekomen.quote:Op maandag 14 april 2025 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Pech met blessures en daardoor ook vorm maar Clasie was in zijn eerste Feyenoordperiode ook al een van de beste nummers zes van Nederland
Go Ahead 8 groepswedstrijden in de Europa Leaguequote:Op maandag 14 april 2025 18:47 schreef nostra het volgende:
Weer die sjappies die ons coëfficiënt vertyfen.
In België was ie bij vlagen nog alleraardigst kreeg ik mee, dat seizoen bij Feyenoord en het jaar daarna bij AZ waren tamelijk dramatisch.quote:Op maandag 14 april 2025 19:17 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja ik ben fan van het eerste uur. Het ging pas lopen tegen Argentinië in 2014 toen Clasie het veld op was gekomen.
Dat het in Engeland niet wilde snap ik nog wel, misschien te fysiek, maar dat ie destijds ook in de Belgische competitie zo'n matige indruk achterliet vond ik altijd zo opmerkelijk.
Go Ahead gaat wel heerlijk cashen deze zomer. Bedragen die nu rondgaan voor een Antman bijvoorbeeld ga je nooit meer krijgen.quote:Op maandag 14 april 2025 19:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Go Ahead 8 groepswedstrijden in de Europa League
Ik schrijf al 0 uit 8 op in mijn schriftje @:zipportal
Dit bekt niet zo lekker.quote:Eurojackpot is de nieuwe naamgevende sponsor van de KNVB Beker, zo meldt de KNVB zelf op de officiële kanalen. De naam TOTO KNVB Beker wordt vanaf komend seizoen vervangen door Eurojackpot KNVB Beker.
Jammer dat Croky niet wilt uitbreiden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |