@3rr0r neemt de taken van de afwezige @Coco overquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Claude heeft z'n liedje gepresenteerd dus het zal wel druk zijn in ESFquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:26 schreef Makamba_ het volgende:
Dit forum is echt bizar traag. Twijfel of het door drukte komt omdat deze wedstrijd bezig is.
Ik zou bijna zeggen "wie" maar dan loop ik het risico dat iemand me dat gaat uitleggen en daar heb ik dus helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Claude heeft z'n liedje gepresenteerd dus het zal wel druk zijn in ESF
Je geeft een compliment aan Lahdo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt een hele knappe goal van Lahdo
@:coco (kijk, ik heb complimentjes voor AZ welgemeend!)
Een transnegert zou dit forum wel af maken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "wie" maar dan loop ik het risico dat iemand me dat gaat uitleggen en daar heb ik dus helemaal geen zin in.
NEEEEEEquote:
[..]quote:Op [donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Zorro het volgende:
donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:[/b]
[..]
[ afbeelding ]
Het ESF is geen muziek.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat deden de Beatles al, niks nieuws. (Ja Engels dan ipv Nederlands maar toch)quote:Zingt in 3 talen. Nederlands, Frans en in lalalala
Oke boomerquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat deden de Beatles al, niks nieuws. (Ja Engels dan ipv Nederlands maar toch)
Beatles zouden zich dan ook niet onderscheiden op het songfestivalquote:[b]Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Zorro het volgend
Dat deden de Beatles al, niks nieuws. (Ja Engels dan ipv Nederlands maar toch)
Nee wat wil je met zo'n drummerquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beatles zouden zich dan ook niet onderscheiden op het songfestival
Nou dan zal ik maar nooit wat over de middeleeuwen zeggen of zo, anders ben ik ineens een edelman of zoquote:
Beatles krijg je niet bij geschiedenisles op schoolquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar nooit wat over de middeleeuwen zeggen of zo, anders ben ik ineens een edelman of zo
Wat een kutschoolquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beatles krijg je niet bij geschiedenisles op school
Horige boer lijkt mij aannemelijker maar respecteer je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar nooit wat over de middeleeuwen zeggen of zo, anders ben ik ineens een edelman of zo
Je moet toch een beetje interessant inzetten hequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Horige boer lijkt mij aannemelijker maar respecteer je zelfvertrouwen
Anne Drank dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een doot topic.quote:
Terwijl Bob Dylan de Nobelprijs voor literatuur kreeg,quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wedstrijd is ook een beetje doodquote:
Maar ze spelen niet eens HAXbal in de rustquote:
Neequote:
Erg oninteressante wedstrijd zo doordeweeks. Daar is het leven al veelte druk voor, gelukkig heb ik geen leven na werk.quote:
Het zakt een beetje in Herm.quote:
Werk ? Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erg oninteressante wedstrijd zo doordeweeks. Daar is het leven al veelte druk voor, gelukkig heb ik geen leven na werk.
Alles over links?quote:
Precies. Zou sowiso vaker moeten.quote:
Wat moest hij nog dan, na die waardeloze bal van Belic?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat doet die Owusu-Oduro weer allemaal.
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was dit nu gespeeld @:ggmm
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Met zulke debielen kan je niet normaal meer voorspellen, ik had gewoon 1-2
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oei, Gpes gaat eruit. Dit gaat nog mis.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef Zorro het volgende:
Ik ben wel weer wakker, dat dan weer wel.
Ik 2-3.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Met zulke debielen kan je niet normaal meer voorspellen, ik had gewoon 1-2
Weergaloosquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:53 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg net dit compliment op een grote voetbalsite met veel ex en huidige profs......
'Ik ken u verder niet, maar u schrijft weergaloos. Ga nog heel lang door...
8 m
Beantwoorden
Delen
Mingus Sahetapy
Don Jon Hölsgens mee eens.'
Terug naar de wedstrijd. Hup Almelo.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weergaloos
Zie je, ik kan het ook.
Ja een betje.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:56 schreef Zorro het volgende:
Mooi, verlenging, daar hoopt ik nou echt op!
Komt dit een betje oprecht over?
Ja dat is nou wel een betje jammer.quote:
In ieder geval 2 teams die goed in vorm zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Go Ahead - Heracles als potentiële bekerfinale.
MICKEY MOUSED
Einde coefficienten tijdperk.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
MICKEY MOUSED
Slim. Van de wedstrijd zal het niet komen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zal deze verlenging bekijken onder het genot van een kopje thee.
@:kingroland
geniet er lekker van. Jammer dat @Zorro reageert en hij niet eens de moeite neemt om ook een kopje thee erbij te nemen op deze donderdagavondquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zal deze verlenging bekijken onder het genot van een kopje thee.
@:kingroland
Ik heb al een kopje thee, dus ik neem er niet nog een bij. Dat vind ik nou ook weer niet nodig.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker van. Jammer dat @:zorro reageert en hij niet eens de moeite neemt om ook een kopje thee erbij te nemen op deze donderdagavond
Het was een keer NEC-NACquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
MICKEY MOUSED
Op z'n minst.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:09 schreef Karzai het volgende:
dit wordt een latertje denk ik, gaan door tot de penalty serie
Voetbalromatiek en fijne/mooie verhalen > coëfficiënten troep.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Einde coefficienten tijdperk.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
MICKEY MOUSED
Echt hè ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Bij Heracles ook al van die hardstyle-aids.
Idd, ze moeten gewoon snerpende blackmetal draaienquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Bij Heracles ook al van die hardstyle-aids.
Bergkamp uit tegen Malmö FFquote:
Why not ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, ze moeten gewoon snerpende blackmetal draaien
Hij wilde dit plaatsen, maar dat ging mis:quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:21 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 89% gewijzigd door hhh38 op 27-02-2025 22:19 ]
@Straatcommando.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij wilde dit plaatsen, maar dat ging mis:
[ afbeelding ]
Nu ligt het restant op de bank?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Oeh, mijn blikje Coca Cola® was nog niet leeg.
Wel netjes de btw eruit drinken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Oeh, mijn blikje Coca Cola® was nog niet leeg.
verspeeldquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wtf, die van Heracles verspeeld zelf het voordeel.
Het is al heel laat.quote:
Uitstekend gefloten van onze gokkert.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Wtf, die van Heracles verspeelt zelf het voordeel.
Oh laten we dan maar de KNVB beker opheffen.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef CR7 het volgende:
Straks gaat Eagles of Heracles Europa in.
En utrecht via de eredivisie 🥰quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:30 schreef CR7 het volgende:
Straks gaat Eagles of Heracles Europa in.
Nee, maar wel dat rechtstreekse ticket afschaffen. Gelukkig staat dat al op de planning.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh laten we dan maar de KNVB beker opheffen.
jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zouden jullie een penalty willen nemen?
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef Caland het volgende:
Maar oke
Je staat 1-1 in de 120e minuut en je gaat blijkbaar met zijn allen naar voren waardoor je in een 2 tegen 4 situatie komt
Dat heb ik zelden gezien
Jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1-1?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef Caland het volgende:
Maar oke
Je staat 1-1 in de 120e minuut en je gaat blijkbaar met zijn allen naar voren waardoor je in een 2 tegen 4 situatie komt
Dat heb ik zelden gezien
UEFA wil dat niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:35 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat rechtstreekse ticket afschaffen. Gelukkig staat dat al op de planning.
Ik was vaste penalynemer, dus ja.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee want dan had @DombohetOlifantje1 wellicht de cocototo gewonnen.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke 4 users vertrouw je die verantwoordelijk nog meer toe?
In het G-team telt dat nietquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:37 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik was vaste penalynemer, dus ja.
Zelf daar sta jij reservequote:
Ja, ik denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:39 schreef Coco het volgende:
@:Alaphilippe_ en ik staan volledig achter Heracles.
Ik wist niet dat jullie zo’n Erwin van de Looi fan zijnquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:39 schreef Coco het volgende:
ik denk van als ik em mis dan mis ik emquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, ik denk alleen niet dat het gewaardeerd wordt.
We zijn tegen AZ. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie zo’n Erwin van de Looi fan zijn
Oh dan ik ookquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:39 schreef Coco het volgende:
Ik word hier onterecht meegetrokken, Adamesquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jullie zo’n Erwin van de Looi fan zijn
Halve team van AZ van nu zat in dat jeugdteam destijds.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:39 schreef Caland het volgende:
In een heel belangrijk duel
Begint over de youth league
Oke dan
Fake news dit.quote:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik word hier onterecht meegetrokken, Adames.
Nobody caresquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Halve team van AZ van nu zat in dat jeugdteam destijds.
Die stonden ook volledig achter Heracles?quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dan ik ook
Leuk nu zijn jij @:alaphilippe_ en ik net de drie musketiers!
Zou jij deze user een penalty laten nemen? @KingRolandquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
ROT OP IK WIL EIGENLIJK GEEN VAN BEIDEN IN DE FINALE LAAT ME MET RUST
Vandaag wel!quote:
AZ verdient het niet eens na deze pot. Wat een armoede.quote:
Op naar plek 10!quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit gaat ons veel coëfficiënten kosten
Gelukkig gaat Feyenoord de CL winnenquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dit gaat ons veel coëfficiënten kosten
Helaas niet.quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:coco Kunnen mensen gewoon geband worden voor coefficientengejank in dit topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |