@3rr0r neemt de taken van de afwezige @Coco overquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Claude heeft z'n liedje gepresenteerd dus het zal wel druk zijn in ESFquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:26 schreef Makamba_ het volgende:
Dit forum is echt bizar traag. Twijfel of het door drukte komt omdat deze wedstrijd bezig is.
Ik zou bijna zeggen "wie" maar dan loop ik het risico dat iemand me dat gaat uitleggen en daar heb ik dus helemaal geen zin in.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Claude heeft z'n liedje gepresenteerd dus het zal wel druk zijn in ESF
Je geeft een compliment aan Lahdo.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Echt een hele knappe goal van Lahdo
@:coco (kijk, ik heb complimentjes voor AZ welgemeend!)
Een transnegert zou dit forum wel af maken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen "wie" maar dan loop ik het risico dat iemand me dat gaat uitleggen en daar heb ik dus helemaal geen zin in.
NEEEEEEquote:
[..]quote:Op [donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef Zorro het volgende:
donderdag 27 februari 2025 20:34 schreef 3rr0r het volgende:[/b]
[..]
[ afbeelding ]
Het ESF is geen muziek.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat deden de Beatles al, niks nieuws. (Ja Engels dan ipv Nederlands maar toch)quote:Zingt in 3 talen. Nederlands, Frans en in lalalala
Oke boomerquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat deden de Beatles al, niks nieuws. (Ja Engels dan ipv Nederlands maar toch)
Beatles zouden zich dan ook niet onderscheiden op het songfestivalquote:[b]Op donderdag 27 februari 2025 20:37 schreef Zorro het volgend
Dat deden de Beatles al, niks nieuws. (Ja Engels dan ipv Nederlands maar toch)
Nee wat wil je met zo'n drummerquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Beatles zouden zich dan ook niet onderscheiden op het songfestival
Nou dan zal ik maar nooit wat over de middeleeuwen zeggen of zo, anders ben ik ineens een edelman of zoquote:
Beatles krijg je niet bij geschiedenisles op schoolquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar nooit wat over de middeleeuwen zeggen of zo, anders ben ik ineens een edelman of zo
Wat een kutschoolquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Beatles krijg je niet bij geschiedenisles op school
Horige boer lijkt mij aannemelijker maar respecteer je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 27 februari 2025 20:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou dan zal ik maar nooit wat over de middeleeuwen zeggen of zo, anders ben ik ineens een edelman of zo
Je moet toch een beetje interessant inzetten hequote:Op donderdag 27 februari 2025 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Horige boer lijkt mij aannemelijker maar respecteer je zelfvertrouwen
Anne Drank dan?quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een doot topic.quote:
Terwijl Bob Dylan de Nobelprijs voor literatuur kreeg,quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wedstrijd is ook een beetje doodquote:
Maar ze spelen niet eens HAXbal in de rustquote:
Neequote:
Erg oninteressante wedstrijd zo doordeweeks. Daar is het leven al veelte druk voor, gelukkig heb ik geen leven na werk.quote:
Het zakt een beetje in Herm.quote:
Werk ? Wat bedoel je ?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:13 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Erg oninteressante wedstrijd zo doordeweeks. Daar is het leven al veelte druk voor, gelukkig heb ik geen leven na werk.
Alles over links?quote:
Precies. Zou sowiso vaker moeten.quote:
Wat moest hij nog dan, na die waardeloze bal van Belic?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat doet die Owusu-Oduro weer allemaal.
Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Was dit nu gespeeld @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |