Je geeft zelf aan dat er best veel willen vertrekken, dat is niet allemaal. Dus ja, wie houd je voor de gek. Ik kan je nu al vertellen dat bijna niemand daar weg wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Als mensen vrijwillig vertrekken is het geen ethnische zuivering.
We wisten het ook wel dat je die als mindere mensen ziet. Stop dan ook met het veinzen van fatsoenlijkheid. Je houdt echt niemand voor de gek.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
Vervelende moslims zijn het inderdaad zeker. En dat is niet omdat zij moslims zijn, maar wel vanwege hun gedrag.
Ah, we moeten dus geloven dat mensen vrijwillig blijven op plek waar er een vermeend hongersnood én een zogenaamde genocide is. Dat klinkt heel erg raar. De realiteit is natuurlijk dat veel Gazanen wél zouden vertrekken omdat mensen altijd naar plekken willen waar de levenskwaliteit het hoogst is, daarom trekken er ook zoveel migranten richting het Westen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat er best veel willen vertrekken, dat is niet allemaal. Dus ja, wie houd je voor de gek. Ik kan je nu al vertellen dat bijna niemand daar weg wil.
Je leest mijn posts niet goed zo blijkt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:12 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
We wisten het ook wel dat je die als mindere mensen ziet. Stop dan ook met het veinzen van fatsoenlijkheid. Je houdt echt niemand voor de gek.
De EU had zich ook niet anders kunnen ontwikkelen tot wat het nu is. Het idee is altijd geweest dat het een Europese superstaat word. Dat idee valt natuurlijk niet te verkopen aan de gemiddelde Europese burger dus heeft men erbij verzonnen dat verregaande integratie toch echt nodig is om onze welvaart te behouden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, men staat natuurlijk zeker open voor uitbereiding en meer macht, dat is naar mijn mening ook een probleem. Maar je kunt dit natuurlijk op geen enkele manier vergelijken met Nazi-Duitsland.
In Brussel doet men dit immers via beïnvloeding en lobbyen, niet via genocidale oorlogsvoering zoals de Duitsers dit natuurlijk wél deden. De EU blijft in de grondbeginselen een uitstekend idee, het is alleen hoe deze unie zich heeft ontwikkeld, dat velen problematisch vinden en ook voor Euroscepticisme zorgt in veel lidstaten.
[..]
Correct. Helemaal mee eens.
Nergens op.quote:
Je verdraait andermans woorden en gaat dan de ander ook nog als leugenaar wegzetten. Toon aub eens even wat zelfreflectie zeg. Jij bent hier degene de discussie op een niet oprechte manier probeert te voeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:17 schreef Vis1980 het volgende:
Het is wel weer mooi geweest voor vandaag. Het is etnische zuivering, hoe vaak je ook allemaal verhalen er omheen verzint. Bedenk gewoon: 'wat als alle Joden daar ineens weg moeten, zou ik het dan wel tof vinden?' Als daar je antwoord nee is, dan is het vreemd het wel voor de andere groep tof te vinden.
Jammer dat mijn abo verlopen is, alle geblockte mensen zijn nu weer zichtbaar en moet ik mijn eigen discipline opbrengen om die leugenaars lekker links te laten liggen.
Rechts, je moet ze rechts laten liggen je matties zitten op links.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:17 schreef Vis1980 het volgende:
Het is wel weer mooi geweest voor vandaag. Het is etnische zuivering, hoe vaak je ook allemaal verhalen er omheen verzint. Bedenk gewoon: 'wat als alle Joden daar ineens weg moeten, zou ik het dan wel tof vinden?' Als daar je antwoord nee is, dan is het vreemd het wel voor de andere groep tof te vinden.
Jammer dat mijn abo verlopen is, alle geblockte mensen zijn nu weer zichtbaar en moet ik mijn eigen discipline opbrengen om die leugenaars lekker links te laten liggen.
Ik heb zo het flauwe idee dat Trump moeite lijkt te hebben met lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:37 schreef Hyperdude het volgende:
Ff lachen met/om oom Donald.
Bekijk deze YouTube-video
Maar hoe is de EU precies imperialistisch? Want dat is wat je eerder claimde.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De EU had zich ook niet anders kunnen ontwikkelen tot wat het nu is. Het idee is altijd geweest dat het een Europese superstaat word. Dat idee valt natuurlijk niet te verkopen aan de gemiddelde Europese burger dus heeft men erbij verzonnen dat verregaande integratie toch echt nodig is om onze welvaart te behouden.
Uitstekende post. Om deze reden hebben we bijvoorbeeld hele volksstammen die zonder dat ze het door hebben propaganda verspreiden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
In een poging dit niet geheel te laten ontsporen in de zoveelste links-rechts "ja, maar hun!"-discussie:
De gemene deler hierin, waar iedereen zich druk om zou moeten maken (links of rechts) is de extreem toxische rol die social media hierin speelt.
Je zou er voor de lol eens een half uurtje voor uit moeten trekken om samen met je vriendin/vrouw op jullie beider Insta of TikTok accounts naar dezelfde berichten te kijken. En kijk dan eens wat voor reacties jij bij bepaalde berichten als top comments krijgt en welke reacties zij te zien krijgt.
Niet alleen lopen deze op bepaalde onderwerpen compleet uiteen, maar ze zijn vaak ook aan de extreme kant van het spectrum (mannenhaat aan de ene kant en vrouwenhaat aan de andere kant bijv), zeker wanneer één van jullie al wat meer interesse/clicks in die hoek heeft opgebouwd. En waarom? Omdat het engagement aanjaagt en de meeste clicks genereert.
En dit gebeurt op tal van onderwerpen.
We worden als samenleving gewoon tegen elkaar uitgespeeld.
Social media is geen nieuws.
Het stond op Twitter, dus het is waar deel 15.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef Nober het volgende:
Goed dat Amerika stopt met het steunen van terroristen. Nu Nederland en de EU (EIB) nog.
[ x ]
Als wat op X staat is gelogen,quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het stond op Twitter, dus het is waar deel 15.
Ik heb het in NWS ook al aangekaart, dit zijn mensen/users die vanuit een conclusie "redeneren" oftewel naar een gewenste uitkomst toewerken onder de gemele deler een haat of afkeer voor het westen, eu, navo, Amerika of dat allemaal tegelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat we blijkbaar bij dit vanuit de eu onze fantasie moeten gaan gebruiken om er in de magafuik nazi propaganda van te maken. En bij gestrekte armen in de vs ook van dezelfde magafuik onze fantasie moeten gebruiken dat het echt geen fascistische uitingen zijn..
Poof.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Als wat op X staat is gelogen,
SEMTEX
Winningquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen ligt de huizenmarkt er verlept bij.
[ x ]
Laatste 2,5 jaar toch niet zoveel verandering?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
En toch heb ik die laatste paar jaar om de zoveel tijd texts als de volgende gehad, zoals deze van vanochtend;quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:05 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Wordt dan een paar weken lang lastig gevallen, en dan lijken ze te verdwijnen om vervolgens weer onder andere namen en telefoonnummers hetzelfde te proberenquote:Hello! [naam] here with [vastgoed bedrijf]. Could we chat about [mijn adres]? I'd love to discuss a potential deal.
GRINNING!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
cnbc breek:
Trump to sign order making English the official U.S. language
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |