Ja de VS kruipt steeds dieper in de kont van Poetin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Nober het volgende:
Veel plezier met je oorlog Zelensky en de EU![]()
[ x ]
Het zegt wat over die mensen en dat is niet positiefquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen staan te juichen bij het gedrag van Trump en Vance.
Het is gewoon een mening van een rando, dumbass. Dan doet de bron er niet toe.quote:
Jij vindt hoe Trump en Vance tegen Zelensky deden normaal?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef Rnie het volgende:
Neem aan dat de grootste criticasters alhier vanaf morgen op trainingskamp gaan?
Zit jij al Rusland?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef Rnie het volgende:
Neem aan dat de grootste criticasters alhier vanaf morgen op trainingskamp gaan?
Ben je gek, de grootste criticasters hier hebben hoogst waarschijnlijk nog nooit een klap uitgedeeld en die moeten nu in een oorlog vechten?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:47 schreef Rnie het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:54 schreef Chivaz het volgende:
g
[..]
Ben je gek, de grootste criticasters hier hebben hoogst waarschijnlijk nog nooit een klap uitgedeeld en die moeten nu in een oorlog vechten?
De grootste voorstanders van oorlog zijn altijd de mensen die niet hoeven te vechten.
Dat laten ze over aan het voetvolk die ze tussen neus en lippen door nog even uitmaken voor extreem rechts.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:50 schreef Olga het volgende:
[..]
Jij vindt hoe Trump en Vance tegen Zelensky deden normaal?
Ja. De wereld gaat een gevaarlijke fase in. De tijd van vrede is voorbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:42 schreef Montov het volgende:
Putin is een invasie gestart in Oekraine, en heeft daarmee de wereldvrede in gevaar gebracht.
Als een invasie wordt beloond met het houden van veroverd land dan zullen meer landen dat doen (China versus Taiwan).
Was het niet Polen die al heeft geroepen geen manschappen te sturen? Kortom holle retoriek van de Temu Donald die zelf ook geen oplossing heeft.quote:
Het was bijzonder onfatsoenlijk en respectloos, nog nooit zoiets gezien van een Amerikaanse president.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen staan te juichen bij het gedrag van Trump en Vance.
Niet alleen dat, hulp is niet meer vanzelfsprekend, en de enige manier om te voorkomen dat je binnen gevallen wordt is het hebben van kernwapens.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja. De wereld gaat een gevaarlijke fase in. De tijd van vrede is voorbij.
Hier liggen nu hele goede kansen voor Europa.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het was bijzonder onfatsoenlijk en respectloos, nog nooit zoiets gezien van een Amerikaanse president.
"Tekenen op het streepje, netjes dankjewel zeggen en niet vergeten dat je zonder ons niets bent".
Daar kwam het op neer.
Zo kom je niet aan een deal, hopelijk kan Europa dit zelf oplossen zonder de US.
Misschien moeten we alles dan maar gaan oplossen zonder de US, dat is dan maar zo.
Het ging er hard aan toe maar dat mag ook wel eens een keer. De illusie dat Oekraïne deze oorlog wel gaat winnen is slechts een illusie. Een bizarre fantasie dat slechts alleen gaat zorgen voor meer dood en verderf. Nadat Zelensky ook nog eens campagne aan het voeren was voor Harris in Pennsylvania mag er wel een beetje respect zijn voor de huidige regering die verder is gekomen dan de vorige regering.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het ging er hard aan toe maar dat mag ook wel eens een keer. De illusie dat Oekraïne deze oorlog wel gaat winnen is slechts een illusie. Een bizarre fantasie dat slechts alleen gaat zorgen voor meer dood en verderf. Nadat Zelensky ook nog eens campagne aan het voeren was voor Harris in Pennsylvania mag er wel een beetje respect zijn voor de huidige regering die verder is gekomen dan de vorige regering.
Wat heeft de man allemaal op zijn kerfstok dan?quote:Nee, Trump heeft nog helemaal niks bereikt.
Als vrede het uiteindelijke doel is dan had ik mijzelf als Zelensky zijnde toch wel wat constructiever opgesteld.
Zo zie je maar weer dat Zelensky gewend is om met zwakke mensen om te gaan die hem naar de mond praten. Ik ben blij dat dit is gebeurt zodat heel de wereld kan zien dat Zelensky alles behalve heilig is.
OK jou neem ik dus ook niet meer serieus als jij dit normaal gedrag vindtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het ging er hard aan toe maar dat mag ook wel eens een keer. De illusie dat Oekraïne deze oorlog wel gaat winnen is slechts een illusie. Een bizarre fantasie dat slechts alleen gaat zorgen voor meer dood en verderf. Nadat Zelensky ook nog eens campagne aan het voeren was voor Harris in Pennsylvania mag er wel een beetje respect zijn voor de huidige regering die verder is gekomen dan de vorige regering.
Als vrede het uiteindelijke doel is dan had ik mijzelf als Zelensky zijnde toch wel wat constructiever opgesteld.
Zo zie je maar weer dat Zelensky gewend is om met zwakke mensen om te gaan die hem naar de mond praten. Ik ben blij dat dit is gebeurt zodat heel de wereld kan zien dat Zelensky alles behalve heilig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |