Me tooquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:07 schreef V. het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tegen ze zegt dat ze de tering kunnen genieten met hun ordinaire koloniale gegraai.
Zelenskyy is gewend dat "not a smart person" Biden alles doet wat ie zegt en dat is duidelijk veranderd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Trump is in zijn bubbeltje natuurlijk gewend dat iedereen bewonderend instemt met alles wat hij zegt, dus Zelensky die hem tegenspreekt is voor hem een schrijnend gebrek aan respect.
Ja hoor. Trump is een genie.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelenskyy is gewend dat "not a smart person" Biden alles doet wat ie zegt en dat is duidelijk veranderd.
Zegt Trump ook, langere video:
[ x ]
En daarom zeg jij het ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Zelenskyy is gewend dat "not a smart person" Biden alles doet wat ie zegt en dat is duidelijk veranderd.
Zegt Trump ook
quote:And worse, he is that most unforgivable of all things to the British: a bully. That is, except when he is among bullies; then he suddenly transforms into a snivelling sidekick instead. There are unspoken rules to this stuff – the Queensberry rules of basic decency – and he breaks them all. He punches downwards – which a gentleman should, would, could never do – and every blow he aims is below the belt. He particularly likes to kick the vulnerable or voiceless – and he kicks them when they are down.
Bron
groups.google.com is geen bron.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:24 schreef KoosVogels het volgende:
En als Trump in de toekomst een ontmoeting heeft met Poetin, dan verandert hij weer in een kwijlende ballenlikker.
[..]
Heerlijk om Trump en Vance te horen zeggen wat ik al die tijd ook over Oekraïne zeg. Er zijn geen manschappen meer en Zelensky zit niet in de positie om iets te willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Ja alles gecanceld. Het wordt een vechtscheiding.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:25 schreef StephanL het volgende:
Persconferentie gaat niet door. Begrijp ik dan dat het niet door gaat?
Tot nooit meer ziens dan tussen Trump en Zelenskyquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja alles gecanceld. Het wordt een vechtscheiding.
En jij papegaait Trump dusdanig na, dat je geeneens meer de Nederlandse uitdrukking weet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Nober het volgende:
[..]
[ x ]
Ja, want het ligt niet aan Poetin... Malloot.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Nober het volgende:
Veel plezier met je oorlog Zelensky en de EU![]()
[ x ]
Die user is nog nooit op veel inhoud te betrappen geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
En jij papegaait Trump dusdanig na, dat je geeneens meer de Nederlandse uitdrukking weet.
Als je denkt dat dit onze oorlog is ben je echt achterlijk, sorry maar andere woorden heb ik niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:30 schreef Nober het volgende:
Veel plezier met je oorlog Zelensky en de EU![]()
[ x ]
Het zegt wel wat over deze mensen. En het is niet bepaald fraai.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kan er echt niet bij dat mensen staan te juichen bij het gedrag van Trump en Vance.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |