Ik ook. Maar dit is natuurlijk niet zomaar een hersenscheet. Dit heeft grote gevolgen voor ons en de EUquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef havanagila het volgende:
Kan niet wachten tot die MAGA club instort en we niet iedere dag blootgesteld hoeven te worden aan iedere hersenscheet van die man.
Hij weet vast dat veel Europese fabrikanten de voor de Amerikaanse markt bedoelde modellen ook in fabrieken in Amerika laten produceren?quote:Het gaat om tarieven van 25 procent die onder andere gaan gelden voor auto’s uit Europa,
Asset Krasnov doet zijn werk goed voor Putler.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:35 schreef RotatoR het volgende:
Trump zoekt ruzie met Amerikaanse bondgenoten terwijl hij loopt te slijmen bij de vijand. Wat een teringek.
Graag zelfs, aandelen met 50% korting kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Waarom wil Trump zo graag een recessie veroorzaken of zelfs de Amerikaanse economie crashen?
Met duurder staal e.d.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij weet vast dat veel Europese fabrikanten de voor de Amerikaanse markt bedoelde modellen ook in fabrieken in Amerika laten produceren?
Toch?
Bitcoin (en vele andere) is al hard aan het dalen sinds 20 januari.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Graag zelfs, aandelen met 50% korting kopenBitcoin met 80%
![]()
Hard dalen? Is iets van 20% vanafquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bitcoin (en vele andere) is al hard aan het dalen sinds 20 januari.
Nou ben ik geen expert op dit gebied (zeg ik er eerlijk bij), maar dit idee heb ik ook, dus ik vind dit eigenlijk helemaal prima. Hoe eerder men daar in de VS in opstand komt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Met duurder staal e.d.
De grootste verliezer is de Amerikaanse consument.
Maar de gemiddelde Trump-fan snapt helemaal niet hoe die tarieven werken, en denkt dat het uitvoerende land dat moet betalen…quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Met duurder staal e.d.
Het feit dat hij wekelijks nieuwe verrassingen uit de hoge hoed tovert is toch fantastisch.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef Raw85 het volgende:
Ben benieuwd hoe de fanboys van Trump dit weer recht gaan lullen
Daarom doet de dollar het ook zo slecht en de euro zo geweldig zekerquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
Amerika die zichzelf in de voet schiet
As usual
Zonder de petrodollar was de dollar al tientallen jaren geleden in elkaar gezakt, dat heeft echt vrij weinig te maken met hun super succesvolle economiequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Daarom doet de dollar het ook zo slecht en de euro zo geweldig zeker
De Amerikaanse consument is sowieso al een jaar of 50 in toenemende mate overgestapt op Europese en (vooral) Japanse merken. Dat is net zo goed de schuld van de Amerikaanse fabrikanten zelf, die een hoop automobiele rommel geproduceerd hebben. Tegenwoordig zijn ze eigenlijk alleen nog een soort van concurrerend in suv's en pickup trucks. Normale personenautomodellen bouwen ze zelf amper meer.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Met duurder staal e.d.
De euro is zo extreem slecht dat het ook niet zo moeilijk is om daarvan te winnenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zonder de petrodollar was de dollar al tientallen jaren geleden in elkaar gezakt, dat heeft echt vrij weinig te maken met hun super succesvolle economie
Extreem slechtquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:58 schreef Digi2 het volgende:
[..]
De euro is zo extreem slecht dat het ook niet zo moeilijk is om daarvan te winnen![]()
Er is nu geen petrodollar voor nodig, de euro ziet men terecht niet als een serieus alternatief.
Same. En Musk ook. Beiden inmiddels misschien zelfs nog wel meer dan dat ik Poetin haat...quote:
Potato, potato.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same. En Musk ook. Beiden inmiddels misschien zelfs nog wel meer dan dat ik Poetin haat...
Poetin is een ouwe saaie kutmongool.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
Same. En Musk ook. Beiden inmiddels misschien zelfs nog wel meer dan dat ik Poetin haat...
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Trump en Musk zijn entertainers.
Alle zelfbenoemde Bitcoin-experts hier riepen op 20 januari dat we bitcoin moesten kopen, omdat die zo hard zouden stijgen als trump aan de macht zou komen. Dan is het wel opvallend hoe de koers precies vanaf 20 januari in elkaar kakte.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hard dalen? Is iets van 20% vanaf
Onder de 60k ga ik pas kopen.
Zodat z'n rijke cronies de boel kunnen opkopen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:30 schreef Jaeger85 het volgende:
Waarom wil Trump zo graag een recessie veroorzaken of zelfs de Amerikaanse economie crashen?
Ja, dit is echt ZO ziek.... eigenlijk (verder) gewoon geen woorden voor...quote:
Heeft Trump dit serieus gepost?quote:
De EU reageert meestal met gerichte tarieven die het meeste pijn doen voor de regering. Ik verwacht dat ze hun pijlen deze keer richten op de dienstensector van de oligarchen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Prima. Als Europa het maar uit zij hoofd laat om ook extra tarieven te gaan heffen. Het is vervelend, het doet pijn, als deze importtarieven echt schadelijk zijn voor de Amerikaanse economie dan moeten we onze eigen economie niet nog zwaarder belasten door onze import duurder te maken.
Hopelijk kan iemand Ursula even in bedwang houden
quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft Trump dit serieus gepost?
quote:Trump deelt nepfilmpje van hoe verwoest Gaza verandert in luxe vakantieoord: 'Pure provocatie'
De Amerikaanse president Donald Trump heeft op sociale media een AI-filmpje gedeeld waarin de door Israël verwoeste Gazastrook wordt afgebeeld als een fictief vakantieoord, vol wolkenkrabbers en gouden standbeelden van hemzelf.
In het Palestijnse gebied, waar intussen bijna 50.000 doden zijn gevallen, onder wie ruim 15.000 kinderen, regent het in de video geld en drinkt Trump cocktails aan het zwembad met de Israëlische premier Netanyahu. Ook Trumps omstreden adviseur Elon Musk wordt als vakantieganger afgebeeld in de AI-video die hij via zijn eigen sociale media-kanalen verspreidde
https://www.rtl.nl/nieuws(...)i-provocatie-filmpje
Naar het schijnt wel... Op dat BlueSky van wat ik zo las...quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heeft Trump dit serieus gepost?
En dus niet alleen gepost, maar ook gemaakt/laten maken (door AI) naar ik aanneem.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Naar het schijnt wel... Op dat BlueSky van wat ik zo las...
quote:
WTF! Zieke shitquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat komt op mij niet over als een deal, maar capitulatiequote:Op woensdag 26 februari 2025 21:14 schreef opgebaarde het volgende:
Prima. Als Europa het maar uit zij hoofd laat om ook extra tarieven te gaan heffen. Het is vervelend, het doet pijn, als deze importtarieven echt schadelijk zijn voor de Amerikaanse economie dan moeten we onze eigen economie niet nog zwaarder belasten door onze import duurder te maken.
Hopelijk kan iemand Ursula even in bedwang houden
Als die producten die ze importeren in de VS worden gemaakt wel. Anders zijn de gevolgen vooral voor Amerikanen. Die hebben dan de keuze tussen meer betalen of zonder doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dit is natuurlijk niet zomaar een hersenscheet. Dit heeft grote gevolgen voor ons en de EU
Ja. Als Europa moeten we juist een dikke middelvinger opsteken naar die oranje teringdebielquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:28 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat komt op mij niet over als een deal, maar capitulatie
Wie zit er nou naast hem aan het zwembad in dat laatste shot? Poetin?quote:
Truth Social en Instagram.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Bibiquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wie zit er nou naast hem aan het zwembad in dat laatste shot? Poetin?
Je snapt er niks van.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef DutchPandora het volgende:
Geweldig pak die corrupte EU maar goed aan!
De werkelijkheid is satire helaas voorbij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:26 schreef Forbry het volgende:
[..]
En dus niet alleen gepost, maar ook gemaakt/laten maken (door AI) naar ik aanneem.
Echt héél ziek.
Hoe is de EU corrupt precies?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef DutchPandora het volgende:
Kun je me eens door het hele stappenplan door praten over hoe je dit (op termijn) beter ziet uitpakken voor ons? Of is het nationalisme nieuwe stijl om voor buitenlandse mogendheden te juichen als ze ons kapot maken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef DutchPandora het volgende:
Niet teveel geloven in de praatjes van Donnie en Kremlin hersenscheten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef DutchPandora het volgende:
Maar Europa als een geheel exporteert meer dan het importeert uit de VS.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef rutger05 het volgende:
Nederland importeert meer uit de VS dan het ernaar exporteert. De VS wil erg graag dat wij hun gas blijven kopen
https://www.volkskrant.nl(...)-met-de-vs~b03e3b91/
M.b.t. de grondstoffendeal met Oekraïne lijkt het erop dat Oekraïne, met de rug tegen de muur, een deal gaat het maken met de VS. De VS gaat er dan met de buit vandoor, terwijl Europa de shit mag oplossen en veiligheidsgaranties moet geven.
Dan maar geen Dorito's en Oreo'squote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar Europa als een geheel exporteert meer dan het importeert uit de VS.
Och daar geeft ie gewoon iemand anders de schuld van.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:42 schreef capricia het volgende:
Die gekke Trump gaat zo een recessie veroorzaken.
We gaan geen dienstplichtigen sturen om Amerikaanse mijnen te bewaken. Daar mag de VS lekker zelf voor zorgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:40 schreef rutger05 het volgende:
Nederland importeert meer uit de VS dan het ernaar exporteert. De VS wil erg graag dat wij hun gas blijven kopen
https://www.volkskrant.nl(...)-met-de-vs~b03e3b91/
M.b.t. de grondstoffendeal met Oekraïne lijkt het erop dat Oekraïne, met de rug tegen de muur, een deal gaat het maken met de VS. De VS gaat er dan met de buit vandoor, terwijl Europa de shit mag oplossen en veiligheidsgaranties moet geven.
Dat klopt. Ik verwacht dan ook dat Europa meer zaken gaat doen met andere landen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij en zijn vriendjes er minder kunnen door doen, die blijven gewoon golfen en dure spulletjes kopen. De onderste helft van de bevolking is een ander verhaal. Zeker als zaken als medicare idd verder uitgekleed gaan worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:42 schreef capricia het volgende:
Tariffs? Dan gaan wij toch zaken doen met China, Donnie?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik verwacht dan ook dat Europa meer zaken gaat doen met andere landen.
Ben je te dom om te begrijpen dat dit de EU zelf niet raakt maar onze bedrijven en wij als burger? Sterker nog dit soort acties en ook zij ondermijning van de NAVO maakt de EU alleen maar sterker ...quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:36 schreef DutchPandora het volgende:
Die onderste groep wilde heel graag het grote kwaad woke uitgeroeid hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij en zijn vriendjes er minder kunnen door doen, die blijven gewoon golfen en dure spulletjes kopen. De onderste helft van de bevolking is een ander verhaal. Zeker als zaken als medicare idd verder uitgekleed gaan worden.
Juist.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij en zijn vriendjes er minder kunnen door doen, die blijven gewoon golfen en dure spulletjes kopen. De onderste helft van de bevolking is een ander verhaal. Zeker als zaken als medicare idd verder uitgekleed gaan worden.
Nee hij denkt dat de EU opgericht is om als vijand van de VS te dienen. De grap is dat de EGKS juist opgericht is onder druk van de VS omdat ze na 2 interventies niet nog een Franco Germaanse oorlog wilden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:34 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij weet vast dat veel Europese fabrikanten de voor de Amerikaanse markt bedoelde modellen ook in fabrieken in Amerika laten produceren?
Toch?
Dit soort figuren maakt dit gegeven toch geen reet uit?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:46 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ben je te dom om te begrijpen dat dit de EU zelf niet raakt maar onze bedrijven en wij als burger? Sterker nog dit soort acties en ook zij ondermijning van de NAVO maakt de EU alleen maar sterker ...
We importeren meer diensten en reken er maar op dat daar een deuk in gaat komen zelfs al gaan de tarieven niet door. De overheid is bijvoorbeeld heel afhankelijk van Microsoft en dat blijkt levensgevaarlijk te zijn. Reken er maar op dat de komende paar jaren alternatieven worden gezocht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie best veel Canadezen dat nu doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Met het afpersen van Oekraine, de voorkeur geven aan dictators, dreigen Canada en Groenland te annexeren en nu weer dit zou een lekker ouderwetse boycott van producten en diensten uit de VS nog zo'n gek idee niet zijn.
Best gevaarlijk ja, Microsoft heeft vrijwel de hele markt. Onze overheid en belangrijke bedrijven draaien erop.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
We importeren meer diensten en reken er maar op dat daar een deuk in gaat komen zelfs al gaan de tarieven niet door. De overheid is bijvoorbeeld heel afhankelijk van Microsoft en dat blijkt levensgevaarlijk te zijn. Reken er maar op dat de komende paar jaren alternatieven worden gezocht.
In de VS is de inflatie sinds zijn prille presidentschap enorm gestegen en is het consumentenvertrouwen door de grond gezakt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:42 schreef capricia het volgende:
Kunnen we de banden met Canada niet wat meer aanhalen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik zie best veel Canadezen dat nu doen.
Dat heeft niks met trump te maken, maar eerder met die belachelijke piek die het had.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:40 schreef knoopie het volgende:
[..]
Bitcoin (en vele andere) is al hard aan het dalen sinds 20 januari.
Tijd dat we als EU gaan werken aan eigen OS en IT diensten, infra en Applicaties.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Best gevaarlijk ja, Microsoft heeft vrijwel de hele markt. Onze overheid en belangrijke bedrijven draaien erop.
Die hebben we al. De Open Source alternatieven worden voornamelijk door Nederlanders en Duitsers gemaakt. Het is vooral dat de beheerders alleen Microsoft kennen. Ja, ze lopen hopeloos achter, maar de ICT hier is zeer Microsoft-centric.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tijd dat we als EU gaan werken aan eigen OS en IT diensten, infra en Applicaties.
Klopt, en daar moeten we van weg.quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die hebben we al. De Open Source alternatieven worden voornamelijk door Nederlanders en Duitsers gemaakt. Het is vooral dat de beheerders alleen Microsoft kennen. Ja, ze lopen hopeloos achter, maar de ICT hier is zeer Microsoft-centric.
Ford verkocht eenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oh ja, dat is waar ook. Ook tijdens z'n vorige termijn vond Trump al dat er teveel Europese auto's waren in Amerika, en te weinig Amerikaanse auto's in Europa. Hij weet echter zo weinig van het onderwerp dat hij zich niet besefte, en waarschijnlijk nog steeds niet, dat Ford al een jaartje of 100 best aardig verkoopt in Europa met modellen die specifiek voor onze markt ontwikkeld zijn, en de modellen van veel andere Amerikaanse merken helemaal niet aansluiten bij de behoeftes van de Europese markt en daarom hier vaak uberhaupt niet verkocht worden.
Alweer een economische sector waar deze "zakenman" helemaal geen verstand van lijkt te hebben.
Wat een lol.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:14 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Trump en Musk zijn entertainers.
Dan koop je lekker niet Hans.quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Alle zelfbenoemde Bitcoin-experts hier riepen op 20 januari dat we bitcoin moesten kopen, omdat die zo hard zouden stijgen als trump aan de macht zou komen. Dan is het wel opvallend hoe de koers precies vanaf 20 januari in elkaar kakte.
Je snapt dat Microsoft zwaar voorstander is van Open Source, en dat heel veel van hun spullen Open Source zijn? De populairste Development tool wereldwijd is Visual Studio Code, welke volledig opensource is, en dat veruit de meest populaire development tool in het bedrijfsleven c#/.NET ook volledig open source en open standaarden is?quote:Op donderdag 27 februari 2025 00:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Die hebben we al. De Open Source alternatieven worden voornamelijk door Nederlanders en Duitsers gemaakt. Het is vooral dat de beheerders alleen Microsoft kennen. Ja, ze lopen hopeloos achter, maar de ICT hier is zeer Microsoft-centric.
1980 belde, maar vooruit. Het is pas te laat als het te laat isquote:Op donderdag 27 februari 2025 00:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tijd dat we als EU gaan werken aan eigen OS en IT diensten, infra en Applicaties.
Het is geprobeerd: https://en.wikipedia.org/wiki/Gaia-Xquote:Op donderdag 27 februari 2025 05:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
1980 belde, maar vooruit. Het is pas te laat als het te laat is
Inderdaad ik hoop dat men het meer in het nieuws brengt dat het dus hier wel op neer gaat komen als het aan Thrump legtquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
We gaan geen dienstplichtigen sturen om Amerikaanse mijnen te bewaken. Daar mag de VS lekker zelf voor zorgen.
Trump vereerders snappen er inderdaad niks van. Ze hebben ook niet het verstandelijk vermogen om het wel te snappen. Ze zullen ook niet toegeven dat ze de verkeerde hebben aanbeden als de stront ook hun kant op komt. Daarvoor missen ze eer en klasse, net als Trump.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Trump doet zijn best om je werkloos te maken en nog steeds staan landverraders hier te juichen.
Krapte op de arbeidsmarkt jaagt in nl de inflatie aan, dus dat er meer dynamiek in de arbeidsmarkt komt is nu een voordeel. De zombificatie van het bedrijfsleven sinds 2008/2009 dient ook tegengewerkt te worden. Daarnaast ziet lang niet iedereen werk als iets noodzakelijks en dat kan/mag ook met ons ruimhartig sociaal stelsel.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Trump doet zijn best om je werkloos te maken en nog steeds staan landverraders hier te juichen.
Mwoah.... is deelname van de EU aan deze oorlog ooit bedoeld geweest als zou het beter uitpakken voor de eigen bevolking?quote:Op woensdag 26 februari 2025 21:38 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kun je me eens door het hele stappenplan door praten over hoe je dit (op termijn) beter ziet uitpakken voor ons? Of is het nationalisme nieuwe stijl om voor buitenlandse mogendheden te juichen als ze ons kapot maken?
Daarom is hetenorm belangrijk dat er een draai komt op de manier waarop de economie werkt daar. Je kunt niet eeuwig een steeds sneller oplopende schuldeneconomie blijven financieren. Er moet daar nu zo’n 1 biljoen per jaar aan rente betaald (wat steeds sneller oploopt) worden over de schulden, schuldenplafonds worden steeds met kortere tussenposen standaard verhoogd alsof ze niet bestaan en de obligaties, die steeds minder mensen en landen willen blijken nu vooral door crypto stablecoins gekocht te worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zonder de petrodollar was de dollar al tientallen jaren geleden in elkaar gezakt, dat heeft echt vrij weinig te maken met hun super succesvolle economie
5 miljardquote:Op donderdag 27 februari 2025 00:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Canada geeft miljarden aan Ukraine, en pakt dit uit de bevroren Russische assets, roept Europa op hetzelfde te doen. Uitstekend idee.
Nee. Dit stond al lang te gebeuren. Markten reageerden ook nauwelijks. De EU heeft net als Canada een handelsoverschot met de VS en Trump denkt dat dat betekent dat we op een of andere manier misbruik maken van onze handelsrelaties met hen. Normaal verandert de waarde van de munten ten opzichte van elkaar om te corrigeren, maar aan de status van de Amerikaanse Dollar wil hij ook niks doen…quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Zou Trump dit doen omdat Macron hem voor lul heeft gezet door zijn leugens te corrigeren terwijl Trump er naast zat met een boze kop? Het arm omlaag trekken en de expressies en handgebaartjes van Trump daarna, terwijl hij wel zijn kop houdt voor de echte alpha in de kamer is gouden tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |