Hoeveel keuze heeft hij? Zoals Trump zelf zegt: dan mag hij blijven vechten. Of anders gezegd, dan annexeren en verdelen we het niet meteen samen met Poetin en mogen de Oekraïners zelf nog een tijdje de beslissingen blijven nemen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
En terecht als Zelensky deze deal sluit. Wat een afgang
Ja echte breinbreker. Jeetje mina lastig zegquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hele vreemde uitspraak.
Moeilijk te zeggen of het strategie is of dat ie van het padje af is.
Je kiest toch altijd voor de winnaar? Is alleen maar logisch als je zaken doet.quote:
Als alle details nog niet op tafel liggen mbt de veiligheidsgarantie wordt er vrijdag sowieso niets ondertekend lijkt mequote:Op woensdag 26 februari 2025 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
CNN:
[..]
Geen veiligheids garanties is geen deal.
Niet alsof iemand erachter komt als Zelensky achter de schermen eerst wat staatshoofden inlicht.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Als alle details nog niet op tafel liggen mbt de veiligheidsgarantie wordt er vrijdag sowieso niets ondertekend lijkt meEn als Zelensky deals gaat sluiten zonder de EU kan dat ook nog wel eens flink backfiren
Zelfs met een krabbel ergens onder zou ik er niet op vertrouwen...quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:14 schreef havanagila het volgende:
Ach, die mango Mussolini roept zo veel, tot er iets zwart op wit staat kun je er niks van op aan.
Je kunt het ook bezien als een logisch voortvloeisel van een langetermijn strategie gericht op China.quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hele vreemde uitspraak.
Moeilijk te zeggen of het strategie is of dat ie van het padje af is.
Die Donald jr. lijkt gewoon van het padje af te zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kunt het ook bezien als een logisch voortvloeisel van een langetermijn strategie gericht op China.
Ik denk oprecht dat die hele Trump clan zo denkt. Engnek junior is zo dom om het op sociale media te plempen. Het is een familie vol enge idioten. En die zijn de baas over Amerika. Godskolere.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die Donald jr. lijkt gewoon van het padje af te zijn.
Ongetwijfeld, maar die strijd voer je niet op twitter lijkt mij.
Ja als China toch ergens van onder de indruk is, dan is het wel voor kruipen voor de vijand. Rusland moet de VS natuurlijk ook helemaal niet. Poetin heeft dat vijandbeeld zelf ook nodig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je kunt het ook bezien als een logisch voortvloeisel van een langetermijn strategie gericht op China.
Met een strategie gericht op China is China de vijand en niet Rusland, het is dan juist zaak om de Chino-Russische as te verzakken. Een Rusland wat zich gedwongen op China moet richten maakt China namelijk veel sterker terwijl Rusland van nature niet in die positie wil zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als China toch ergens van onder de indruk is, dan is het wel voor kruipen voor de vijand. Rusland moet de VS natuurlijk ook helemaal niet. Poetin heeft dat vijandbeeld zelf ook nodig.
Zoals ik al vaker heb aangegeven heeft de VS wel vaker de illusie gehad dat ze vriendjes konden worden van Rusland, maar die zitten daar niet op te wachten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:32 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met een strategie gericht op China is China de vijand en niet Rusland, het is dan juist zaak om de Chino-Russische as te verzakken. Een Rusland wat zich gedwongen op China moet richten maakt China namelijk veel sterker terwijl Rusland van nature niet in die positie wil zitten.
Het lijkt alsof Trump hier eigenlijk de lijn van denken van Mearsheimer overneemt.
Het doel is China te verzwakken doormiddel van vrede met Rusland, dat betekent niet dat ze vrienden hoeven te zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals ik al vaker heb aangegeven heeft de VS wel vaker de illusie gehad dat ze vriendjes konden worden van Rusland, maar die zitten daar niet op te wachten.
Het was al kinderlijk naïef toen Obama het probeerde, en het is inmiddels nog naïver.
Ja en dat doel bereik je niet door zoveel mogelijk je bondgenoten in Europa en Azië in de stront te laten zakken, een belangrijke bondgenoot van China te versterken en ga zo maar door.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar vriendjes worden is niet het doel, het doel is China te verzwakken.
Het is een afweging natuurlijk. Ik neem aan dat de afweging van Trump is dat Rusland voor China belangrijk is dan Europa voor de VS, wat niet zo gek is vanuit is isolationistisch standpunt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja en dat doel bereik je niet door zoveel mogelijk je bondgenoten in Europa en Azië in de stront te laten zakken, een belangrijke bondgenoot van China te versterken en ga zo maar door.
Trump is een dicator in spequote:Op woensdag 26 februari 2025 20:49 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is een afweging natuurlijk. Ik neem aan dat de afweging van Trump is dat Rusland voor China belangrijk is dan Europa voor de VS, wat niet zo gek is vanuit is isolationistisch standpunt.
Ik denk niet dat hij daar de capaciteiten voor heeft, wat dat betreft is dictator een onderschatte baan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Trump is een dicator in spe
https://youtube.com/shorts/1ngcikQcyyY?si=IjqXk6AWmqGTmU6_
Bestaat ook al heel lang: https://en.wikipedia.org/wiki/The_Geographical_Pivot_of_Historyquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:42 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het doel is China te verzwakken doormiddel van vrede met Rusland, dat betekent niet dat ze vrienden hoeven te zijn natuurlijk.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |