ja of omdat Jane er staatquote:
denk dat hij die GC heeft moeten inzetten dusquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, kaarten tegen de borst houden.
Ik zit een vrij hard beroep waar de communicatie best hard kan zijn. Ik waardeer zijn duidelijkheid en zijn open vizier. Zoals hij afgelopen nacht vertelde zelfs zijn moeder zal af en toe de hand voor het gezicht slaan om zijn manier van doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt wel precies wat hij wil. En toch vind ik hem geen fijn persoon om naar te luisteren.
Ze moesten beslissen wie het geld kreeg van de driequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:36 schreef rinardo het volgende:
Ik zie dit staan in streamverslag, ik was er niet vanmorgen, maar snap dit niet, kan iemand iets meer uitleg geven?
Ze moesten beslissen wie van elk team de waarde van het contract kreeg.
Keanu, Axel en Milena zijn daarbij als 'winnaars' uit dat overleg gekomen en zijn daarmee nu de rijkste bewoners.
wat dan ikke wille wete hahahquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Verity het volgende:
Jolien naar Jordy: Ik wil iets zeggen, maar kan het niet zeggen. Ik ga het pas zeggen als we uit BB zijn. Ik begrijp je gevoel
dat is het nieuwsgierige in mijn hahahaquote:
Jordy heeft het wel zelf verteld maar dat mag zelfs niet gezegd wordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nog zo'n rel.... ook jij zegt alleen dingen die niet van waarde zijn
Heb het er wat duidelijker neergezet nu. Het laatste SV was van gisteravond en om te voorkomen dat deze uitkomst verloren zou gaan in de snelle cos en/of helemaal niet in de SV terecht zou komen, heb ik het er snel neergezet vanmorgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:36 schreef rinardo het volgende:
Ik zie dit staan in streamverslag, ik was er niet vanmorgen, maar snap dit niet, kan iemand iets meer uitleg geven?
Ze moesten beslissen wie van elk team de waarde van het contract kreeg.
Keanu, Axel en Milena zijn daarbij als 'winnaars' uit dat overleg gekomen en zijn daarmee nu de rijkste bewoners.
graag dan kan ik het ook nog mee krijgen ik moet echt uiterlijk half 1 de deur uitquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef Verity het volgende:
Nou kop om BB, nog ff voor de lunch een bekendmaking?!
Dankquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het er wat duidelijker neergezet nu. Het laatste SV was van gisteravond en om te voorkomen dat deze uitkomst verloren zou gaan in de snelle cos en/of helemaal niet in de SV terecht zou komen, heb ik het er snel neergezet vanmorgen.
WTF serieus?quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Jane alles aan milena vertellen. Dom mens is ze toch af en toe.
Wat heeft ze gezegd? Ik kwam net te laat op S2quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zat weer eens op de verkeerde streamquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ja net zo als axel gooien ze hun eigen glazen in. Dat dubbelspel is niet handig geweestquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane was mijn favoriet maar waarom nu naar MIlena en ook Jolien naaien je vriendin
Hoop het, dat hij niet dom is geweest en voor Axel is gegaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy moet toch blij zijn charice heeft een target. Maar Milena kan hij er toch ook nog opgezet hebben?
Neequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Tascha071 het volgende:
Jane geen pin meer? Heeft ze die van haar aan Jolien kunnen geven?
Ze waren met z'n drieën en dan verwacht ze niet twee tegen 1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:45 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik had het niet verwacht dat het 2 tegen 1 zou zijn
Nope, Koos overdrijft...quote:
En vanmorgen dan wat ze verteld heeft. De gamechangers er het plan doorvertellen. En jolien voor de leeuwen gooien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Koos overdrijft...
Ze vertelde alleen waarom Jordy boos was, en daar is niks bij gelogen.
Jane heeft gezegd dat ze zich eruit trekt en dat Axel en Jolien het zelf moesten uitvechten. Al kon ze toch niet haar mond houden, jammerquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze waren met z'n drieën en dan verwacht ze niet twee tegen 1
Boos is ook wel een groot woord natuurlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Koos overdrijft...
Ze vallen in hun eigen mes. Het enige wat Jane nu kan doen is Axel loskweken van dat andere groepje en dan maar echt samen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zo als axel gooien ze hun eigen glazen in. Dat dubbelspel is niet handig geweest
Dubbelspel gaat je altijd je kop kostenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik snap er geen sikkepit meer van met al dat dubbelspel
Hetgeen wat ik nog mee kreeg was:quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Koos overdrijft...
ja maar Axel was al snel echt overgelopen na die andere 2 meidenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja net zo als axel gooien ze hun eigen glazen in. Dat dubbelspel is niet handig geweest
quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar Axel was al snel echt overgelopen na die andere 2 meiden
Het ging over Jordy maar ook dan zag ik geen boze Jordyquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is haar eigen ass aan het redden.
Jane had ook voor jolien kunnen kiezen als ze echt in het kartel gezeten had zoals Jane altijd aangeeftquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze waren met z'n drieën en dan verwacht ze niet twee tegen 1
Dit!! Jordy was boos op Sharice en dat hebben we gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Veel mensen verwarren teleurstelling met boos zijn
Alleen dit: https://streamable.com/pnbcf5quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:47 schreef Verity het volgende:
[..]
Wat heeft ze gezegd? Ik kwam net te laat op S2
Jouw waarheid? Jij bent niet de geroepen persoon om bij de bewoners een diagnose te gaan stellen. Of en verklaring van iemands gedrag te vertellen. De mensen zijn geen patienten die een stempel hoeven te krijgenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:50 schreef czvt het volgende:
[..]
Waarheid achterhouden is censuur. We posten enkel wat er gezegd is geweest door de bewoners zelf maar dat mag niet. Een verklaring voor iemand zijn gedrag mag niet worden neergeschreven. Zijn wij soms marginalen en mag enkel betutteling neergeschreven worden?
Dat denk ik ook. Nu is het ook nog eens tactisch slim, Axel heeft veel geld en zal Jordy altijd blijven nomineren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat Axel op de bank komt. Jordy kiest altijd uit emotie dus lijkt me sterk dat hij Milena er op zet
dus heel het huis weet nu van al zijn GC'squote:Op woensdag 26 februari 2025 11:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En vanmorgen dan wat ze verteld heeft. De gamechangers er het plan doorvertellen. En jolien voor de leeuwen gooien.
Ze kiezen allemaal uit emotiequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:53 schreef Hznootje het volgende:
Ik denk dat Axel op de bank komt. Jordy kiest altijd uit emotie dus lijkt me sterk dat hij Milena er op zet
Doe fakking normaalquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:50 schreef czvt het volgende:
[..]
Waarheid achterhouden is censuur. We posten enkel wat er gezegd is geweest door de bewoners zelf maar dat mag niet. Een verklaring voor iemand zijn gedrag mag niet worden neergeschreven. Zijn wij soms marginalen en mag enkel betutteling neergeschreven worden?
Die staat om het hoekje te luisteren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
Ze praten gewoon door terwijl jane erbij staat.
Stond erbijquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die staat om het hoekje te luisteren.
Ze blijft het tactisch spelen, alle info vergaren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:55 schreef Koos1958 het volgende:
Nu wil jane weer weten wat de volgorde van de kluis is volgende week
Neequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:56 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zou ik ook niet geloven van Pootje
Ze vertrouwen haar niet meer, dus zullen haar weinig info gevenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze blijft het tactisch spelen, alle info vergaren.
Wat mij betreft mag ze er op morgen en er uit vrijdag.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane zit niet echt in het kartel en Axel zit niet echt bij de mean girlsquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Jane had ook voor jolien kunnen kiezen als ze echt in het kartel gezeten had zoals Jane altijd aangeeft
Mijn waarheid? Lees de posts nogmaals. De diagnose is verteld door Jordy zelf. Gelieve alles in de juiste context te plaatsen en niet te veroordelen wat niet jouw mening is.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jouw waarheid? Jij bent niet de geroepen persoon om bij de bewoners een diagnose te gaan stellen. Of en verklaring van iemands gedrag te vertellen. De mensen zijn geen patienten die een stempel hoeven te krijgen
Hij wil als eerste?quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
Verleidingen alweer klaaren het geld maar naar 1 persoon gegaan
Jolien zegt het goed, je kunt niet verwachten dat de ander ook zo denkt als jij zelf. En als het niet binnenkomt houdt het op.
Wat Keanu zegt klopt ook..Sharice had gewoon wat tegen haar oma kunnen zeggen of knuffelen nu blijkt dat maar 1 persoon wat krijgt.
Nu over de kluisvolgorde. Jordy wil maandag kluisoverleg in de groep.
Dat Sharice dat niet heeft kunnen doen, ligt ook wel aan BB. Vind dat echt wel slecht gedaan. Ik weet niet hoe ze de freeze nu gaan doen, maar misschien had ze dan juist met haar oma gesproken .quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs![]()
Verleidingen alweer klaaren het geld maar naar 1 persoon gegaan
Jolien zegt het goed, je kunt niet verwachten dat de ander ook zo denkt als jij zelf. En als het niet binnenkomt houdt het op.
Wat Keanu zegt klopt ook..Sharice had gewoon wat tegen haar oma kunnen zeggen of knuffelen nu blijkt dat maar 1 persoon wat krijgt.
Nu over de kluisvolgorde. Jordy wil maandag kluisoverleg in de groep.
Daar heeft hij niet goed over nagedacht dusquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane zit niet echt in het kartel en Axel zit niet echt bij de mean girls
Ze dachten dat het een goed plan was ( om informatie te krijgen) maar ze vergaten dat als het publiek het ook gaat geloven dat ze de sjaak zijn.
En dat zijn ze.
De sjaak.
Vooral Axel.
Nee dat niet maar geloof dat ik net hoorde dat Milena en Pootje in het begin willen gaanquote:
Nee, hij is deze week als eerste geweest. Ging er vooral om, dat Milena nu als tweede wilt gaan, terwijl ze vorige keer als eerste is geweest.quote:
Ja ligt ook aan BB er is hun niet uitgelegd dat maar 1 persoon wat kon winnen van dat 'contract'.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Dat Sharice dat niet heeft kunnen doen, ligt ook wel aan BB. Vind dat echt wel slecht gedaan. Ik weet niet hoe ze de freeze nu gaan doen, maar misschien had ze dan juist met haar oma gesproken .
Die melk is bedoelt om dingen mee te maken. Pannenkoeken, in de koffie, in de slob etc.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:59 schreef Jockari het volgende:
Keanu meldt dat ze eigenlijk te weinig melk krijgen. Antwoord van Jordy: "Vanaf vrijdag zijn we met een man minder".
dat hele eten op de bon wordt ook wel een beetjequote:Op woensdag 26 februari 2025 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die melk is bedoelt om dingen mee te maken. Pannenkoeken, in de koffie, in de slob etc.
Maar ze drinken het ook. Dan gaat het snel op.
Dan krijgen ze ook minder melk denk ik.
Ze kunnen toch nog altijd geld halen uit iemands persoonlijke potje?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ligt ook aan BB er is hun niet uitgelegd dat maar 1 persoon wat kon winnen van dat 'contract'.
Vraag me af of er nog wel een freeze komt nu er niks meer van contract is.
Ik denk dat Jordy niet wil dat 1 van de rijken als 1e gaat want dat is niet eerlijk. Die koopt dan alles.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dat niet maar geloof dat ik net hoorde dat Milena en Pootje in het begin willen gaan
hij was de laatste keer toch ook al als eerste gegaan?quote:
Dingen die niet te zien zijn als waar verkondigen is prima, maar we leggen zout op het woordje 'boos'?quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Boos is ook wel een groot woord natuurlijk
zoals de waard isquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Jordy niet wil dat 1 van de rijken als 1e gaat want dat is niet eerlijk. Die koopt dan alles.
Of er geld in doen als het luktquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze kunnen toch nog altijd geld halen uit iemands persoonlijke potje?
Er waren maar 2 GC. Milena is de voorlaatste keer als eerste geweest, dus de volgende keer weer als 1ste is niet eerlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals de waard is
Ik zie hem nog terugkomen de laatste keer "de kluis is leeg ik heb alles gekocht wat er was "
Om vervolgens geen moer mee te doen. Lijkt wel of Jane de mol is van het hele programma.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
[..]
hij is de kluis ingegaan met de mededeling, als ik kan, koop ik heel de kluis leeg.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren maar 2 GC. Milena is de voorlaatste keer als eerste geweest, dus de volgende keer weer als 1ste is niet eerlijk
Ze willen gewoon iemand van hun groepje eerst laten gaan zodat ze weten wat er precies in de kluis zit zodat je weet welke gc de andere groep heeftquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
zoals de waard is
Ik zie hem nog terugkomen de laatste keer "de kluis is leeg ik heb alles gekocht wat er was "
Ja klopt, en dat heeft hij gedaan. Dat mag ook. Maar waarom zou Milena 2 x kort achter elkaar als 1ste de kluis in mogenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
hij is de kluis ingegaan met de mededeling, als ik kan, koop ik heel de kluis leeg.
volgens mij hoorde ik Jane vanmorgen zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja klopt, en dat heeft hij gedaan. Dat mag ook. Maar waarom zou Milena 2 x kort achter elkaar als 1ste de kluis in mogen
Jane en Mattie zitten ergens andersquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:10 schreef greysbones het volgende:
de scheiding in de groep in 1 beeld gevat
mooi
Zeg jij het maarquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dingen die niet te zien zijn als waar verkondigen is prima, maar we leggen zout op het woordje 'boos'?
Maar de tweede is niet eens geweest. De eerste heeft de hele kluis leeggeroofdquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:00 schreef Verity het volgende:
[..]
Nee, hij is deze week als eerste geweest. Ging er vooral om, dat Milena nu als tweede wilt gaan, terwijl ze vorige keer als eerste is geweest.
De tweede was milena en jordy wilde kostte wat kost voorkomen dat milena iets zou kopenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar de tweede is niet eens geweest. De eerste heeft de hele kluis leeggeroofd
Zeg het zeg het zeg hetquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
Jordy
schijt schijt schijt
( of hoor ik het verkeerd?)
Zeg ‘t, zeg ‘t, zeg ‘tquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
Jordy
schijt schijt schijt
Nee volgens mij baalt hij ergens vanquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
Jordy
schijt schijt schijt
Zeg het zeg het zeg het verstond ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
Jordy
schijt schijt schijt
Afhankelijk over wie we het hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dingen die niet te zien zijn als waar verkondigen is prima, maar we leggen zout op het woordje 'boos'?
Daar gaan we weer Jordy heeft zelf op stream gezegd dat hij een stoornis heeft en dat hij zich later dit jaar ook nog laat testen. Waarom geloof jij altijd de zelfdequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jouw waarheid? Jij bent niet de geroepen persoon om bij de bewoners een diagnose te gaan stellen. Of en verklaring van iemands gedrag te vertellen. De mensen zijn geen patienten die een stempel hoeven te krijgen
quote:
quote:
thnxquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:14 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zeg het zeg het zeg het verstond ik
Ging Keanu niet als eerste? Of gaat hij als derde, naar Pootje?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij hoorde ik Jane vanmorgen zeggen
dat zij als eerste mag
quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat die weer de dans ontspringt
Ligt eraan wie er naast haar zit en wat de kijkers beslissenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat die weer de dans ontspringt
Hij zit op bedquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Wat is Jordy weer dramatisch aan het doen?
Hij wil zich laten testen op ADHD.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:14 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer Jordy heeft zelf op stream gezegd dat hij een stoornis heeft en dat hij zich later dit jaar ook nog laat testen. Waarom geloof jij altijd de zelfde
Ik vermoed dat hij van BB een bepaalde tijd heeft gekregen om te zeggen wat hij met zijn GC gaat doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Nadenken en zitten is dramatisch? Dat is nieuw voor mijquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 26 februari 2025 12:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil zich laten testen op ADHD.
Hij is net in de dbk geweest dus. Hij mag niets zeggen daar heeft hij het blijkbaar moeilijk mee.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:16 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
DAt hebben er meerdere daar in het huis, Alleen axel niet, die lacht om allesquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef Jockari het volgende:
Wat me stoort aan Jordy zijn zijn plotselinge moodswings.
Dat kan niet want die wordt er dan meteen uitgestemd en blijven er nog maar 3 over in dat groepje : Pootje, Sharice en Axel, wat zou betekenen dat ze éen voor een weggespeeld gaan wordenquote:
snap ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef Jockari het volgende:
Tis 100% er zit weinig tussen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef Jockari het volgende:
Hoe noem jij dit dan? Het snuiven in de microfoon ieghhh.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Nadenken en zitten is dramatisch? Dat is nieuw voor mij
Ik vermoed dat hij alvast tactisch na aan het denken is. Hij is, net zoals, Jane continu met het spel bezig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij is net in de dbk geweest dus. Hij mag niets zeggen daar heeft hij het blijkbaar moeilijk mee.
Is dat tegenwoordig ook al drama ?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:19 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Hoe noem jij dit dan? Het snuiven in de microfoon ieghhh.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al drama ?
Ik vind Jordy een dramaqueen punt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al drama ?
Andersom lijkt me het meest logisch, maar dat is kennelijk niet voor iedereen zo.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik vind Jordy een dramaqueen punt.
het is ook vervelend een microfoon onder je gezicht, je hoort alles, smakken, snuiven, diep ademen. Iedereen zou het eens moeten doen en opnemen en kijken wat je dan hoort. Is het onsmakelijk of niet leuk om te horen? Zekerquote:
Ik waardeer de streamverslagen zeer , ik snap alleen niet zo wat dat heeft te maken met het Boos zijn van Jordy in de COSquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Andersom lijkt me het meest logisch, maar dat is kennelijk niet voor iedereen zo.
Zonde, sommigen maken hun SV's voor anderen vanuit de cos, als die vol welles/nietes gebaseerd op onzin staat is de lol er zo vanaf.
schatquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Andersom lijkt me het meest logisch, maar dat is kennelijk niet voor iedereen zo.
Zonde, sommigen maken hun SV's voor anderen vanuit de cos, als die vol welles/nietes gebaseerd op onzin staat is de lol er zo vanaf.
Dat mag ook. Alleen zeggen dat iemand dramatisch doet, terwijl hij zit en nadenkt is wel wat anders. (Dan is iedereen een dramaqueen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:21 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Ik vind Jordy een dramaqueen punt.
Denk dat ze nog steeds aan het lunchen zijnquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:26 schreef Rhosyn het volgende:
Dubbele SL.
Zijn ze aan het nomineren?
Of heeft Jordy Axel in de vijver geduwd.
En toen duwde Jane Jordy in de vijver.
En toen duwde Jolien Jane in de vijver.
Oh nee daar heb je ze weer.
Het ligt niet aan haar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: ligt het aan mij of hangt er een grafsfeer.
En dat dat altijd op woensdag isquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy merkt dat er wat spanning hangt
quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:26 schreef Puzzie het volgende:
Jane: Ligt het aan mij of hangt er een grafsfeer?'
Is daar in ieder geval geen discussie over mogelijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy merkt dat er wat spanning hangt
Jammer hequote:Op woensdag 26 februari 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Is daar in ieder geval geen discussie over mogelijk
Scheelt weer welles/nietes spelletjesquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Is daar in ieder geval geen discussie over mogelijk
Ja ook naast zei hijquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:17 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wil zich laten testen op ADHD.
Omdat diegene dat verdiend heeft ofzo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:34 schreef BigBreg83 het volgende:
Vorige COS door gespit. Onzin reden voor de graf stemming in huis. Geef de gene met het meeste geld een target. En klaar met dat gezeik.
Het zijn allemaal mensen die jordy niet mag. Dus als je die weg wil hebben is dit de manier.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:35 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat diegene dat verdiend heeft ofzo?
Keanu heeft het meeste geld dacht ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal mensen die jordy niet mag. Dus als je die weg wil hebben is dit de manier.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik denk niet dat hij (Axel) op mij gaat
Jordy: Niet
Jolien schud haar hoofd
Ooh ze verteld niets over dat Axel haar heeft gevraagd om een bondje aan te gaan samen met Jane.
Dat is hoopgevend. Zou ze dan eindelijk eens een move van zichzelf gaan maken?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:39 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik denk niet dat hij (Axel) op mij gaat
Jordy: Niet
Jolien schud haar hoofd
Ooh ze verteld niets over dat Axel haar heeft gevraagd om een bondje aan te gaan samen met Jane.
Wat is dat nou weer voor onzin? BB gaat steeds raardere moves maken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Jolien mogen niet stemmen zegt Keanu
Jordy kreeg te horen van Axel en Jolien, dat Jane heeft gezegd dat het slimmer is dat Axel de 10K krijgt.quote:
is geen waarheid hé, hij denkt hetquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? BB gaat steeds raardere moves maken.
Ik snap niet waarom ze dit zeggen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? BB gaat steeds raardere moves maken.
Zolang hij niet getest is kan iedereen maar wat gaan roepen, wat is het belang daar van?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:14 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Daar gaan we weer Jordy heeft zelf op stream gezegd dat hij een stoornis heeft en dat hij zich later dit jaar ook nog laat testen. Waarom geloof jij altijd de zelfde
ohhh Keanu heeft wel meer van dat soort scenario's die nergens op slaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:42 schreef Hznootje het volgende:
Jordy heeft
[..]
is geen waarheid hé, hij denkt het
o, zei hij ook waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:40 schreef Kissingbird het volgende:
Jane en Jolien mogen niet stemmen zegt Keanu
Dank je!quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy kreeg te horen van Axel en Jolien, dat Jane heeft gezegd dat het slimmer is dat Axel de 10K krijgt.
Jordy gevraagd aan Jane of het klopt. Daarna zijn Jane, Axel en Jolien naar de suite gegaan en daar van alles besproken. Waaronder dat Axel dat haar heeft gevraagd.
Ja en Jolien vermoed dat wel. Hoe meer die jongens Jolien pushen hoe meer zij niet bereid is hun te volgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:38 schreef mazaru het volgende:
Jane wordt in notime onder de bus gegooid door de Jordy clan, zij hoort er echt niet bij maar wordt gebruikt door hen. En daarna gooien ze Jolien onder de bus. Dat staat allang vast.
Gedurende de nachtelijke kampvuur schiften, diagnoseerde Sharice,quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:18 schreef Jockari het volgende:
Als nu haar ogen nog niet open zijn dan gaat het niet meer gebeuren. Ze zijn nu met zijn drieën haar aan het pushenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Jolien vermoed dat wel. Hoe meer die jongens Jolien pushen hoe meer zij niet bereid is hun te volgen.
Jordy wil dat Keanu een token inzet maar Keanu wil dat liever niet. Dan moet Jolien haar token inzetten maar zij wil dat ook liever niet.
Niet omdat Jordy het zegt. Wel als zij dat zelf nodig achten.
Ze gaat er over nadenken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je!
En heeft Jolien gezegd dat te gaan doen of weten 'we' dat nog niet ?
Zit niet, hij ligt.quote:
Ach, die arme man heeft gisteren 3 uur rechtop zitten tellen. Die heeft tot volgende week zondag nodig om daarvan bij te komenquote:
Mede dankzij vriendinnetje Janequote:Op woensdag 26 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
Oogjes gaan toch langzaam open.
Mattheus: WIJ zijn schietschijven
Jolien: IK ben schietschijf.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van. Wat een geharrewar en plannetjes allemaal
Er is nog niet genomineerd toch?
Nee alleen targetpinsquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Jordy wil niet dat hij hem inzet. Deze week de gok nemen maar hij moet het zelf weten.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Jolien vermoed dat wel. Hoe meer die jongens Jolien pushen hoe meer zij niet bereid is hun te volgen.
Jordy wil dat Keanu een token inzet maar Keanu wil dat liever niet. Dan moet Jolien haar token inzetten maar zij wil dat ook liever niet.
Niet omdat Jordy het zegt. Wel als zij dat zelf nodig achten.
Onzin. Sharice en Milena moesten haar sowieso al niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mede dankzij vriendinnetje Jane
Zoals je had kunnen lezen, gaat het niet om kleur, maar om verzonnen onzin.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
schat
tis de COS
commentaar op stream
geen live verslag
mensen zullen altijd met een bepaalde kleur posten
doe je niks aan
Ik ben de draad ook stilletjes kwijt. Zal vrijdagavond wel zien wie er op de bank zit, en wie er al dan niet gaat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik ook. Het veranderd volgens mij per uur.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben de draad ook stilletjes kwijt. Zal vrijdagavond wel zien wie er op de bank zit, en wie er al dan niet gaat.
Volgens mij snapt niemand het meerquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben de draad ook stilletjes kwijt. Zal vrijdagavond wel zien wie er op de bank zit, en wie er al dan niet gaat.
Dat klopt en dan zijn er GC's die ongedaan kunnen worden en die niet ongedaan kunnen worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
Ik heb een vraagje
Snap die GC's nog steeds niet helemaal goed![]()
![]()
Wat ik begrijp in de afgelopen weken:
Er zijn GC's die ingezet moeten worden voordat ze nomineren (dus niet pas na het nomineren ingezet mogen worden zoals een dubbele stem ) en er zijn GC's die pas ingezet kunnen worden na het nomineren zoals die zwarte GC van Sharice of redding van Matthie.
Klopt het zo? zo ja.. dan begrijp ik het toch
pootje glibbert overal tussendoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:51 schreef Verity het volgende:
Pootje is blij dat de sfeer die er hangt, niets met hem te maken heeft.
Lijkt er op dat hij stiekem het toch leuk vindt om in het BB huis te zijn.
Axelquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:54 schreef Kissingbird het volgende:
Er ligt iemand in de sauna te slapen
Jane: pootje hoorde mijn naam vallen buiten toen jullie buiten zaten, wat is er?
Matthie: HUH?
snap jij wat er fout is??quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:55 schreef Verity het volgende:
Mattheus: Dom he?
Jane: ??
Mattheus: de productie, hoe kun je zulke fouten maken
Gaat over de GC van Mattheus
Liegen doen ze allemaal daar in het huis.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:55 schreef mazaru het volgende:
Jane vraagt aan Mattheus wat er was want ze hoorde haar naam vallen
Mattheus doet weer waar hij goed in is en ontkent met zijn ogen wagenwijd open. Liegen is zijn tweede aard
En Mattheusquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:56 schreef mazaru het volgende:
Jane zegt dat ze alleen Axel en Jolien zou helpen in het spel. Voor de rest is ze niemand iets schuldig.
Dat is waarquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Liegen doen ze allemaal daar in het huis.
Ik las het. Die mistte ik. Heel jammer dat ze in die grote bruine ogen trapt. Mattheus gooit haar zonder aarzeling onder de bus. Die is alleen trouw aan Jordy en dat ook alleen zolang het hem goed uitkomt.quote:
Ik weet niet zeker, maar wat ervoor werd gezegd: Milena weet van de GC van Mattheus door Pootje. Pootje heeft dat het huis ingebracht. Denk dat Mattheus het dom vindt van de productie, omdat BB zelf zo het spel een beetje kapot maakt.quote:
Jane klept alles ook meteen door aan Axel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane wil van Mattie weten wat Jordy heeft gedaan. Mattie weet het echt niet, maar Jane geloofd hem niet
Niet alleen door hen vrees ik.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jolien voelt zich genaaid door zowel Jane als Axel
Ik heb het niet gehoord, ik heb het ook niet gelezen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy heeft letterlijk gezegd dat hij OCD heeft. Dat is de realiteit. Jij blijft dit negeren. Zijn reacties zijn daar een gevolg van. Daar kan je niet omheen. Dat je dit nu leuk vindt of niet het is een feit. Anno 2025, onder welke steen wordt hier geleefd?
Dat krijg je als je Zwitserland probeert te zijn in het BB huis. Je kan niet in ieder bondje zitten, dat gaat opvallenquote:
OCD hebben heel veel mensen. Heel veel mensen roepen dat ze daar last van hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:01 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy heeft letterlijk gezegd dat hij OCD heeft. Dat is de realiteit. Jij blijft dit negeren. Zijn reacties zijn daar een gevolg van. Daar kan je niet omheen. Dat je dit nu leuk vindt of niet het is een feit. Anno 2025, onder welke steen wordt hier geleefd?
Denk je dat of heeft ze dat gezegd?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eensquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat krijg je als je Zwitserland probeert te zijn in het BB huis. Je kan niet in ieder bondje zitten, dat gaat opvallen
In wat voor opzicht voelt ze zich genaaid? Er is toch nog niet genomineerd?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat maak ik uit haar woorden op, ze heeft het niet zo letterlijk gezegdquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk je dat of heeft ze dat gezegd?
Doordat Jane en Axel haar het geld niet gunden en zij vooral Axel veel heeft gegund.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In wat voor opzicht voelt ze zich genaaid? Er is toch nog niet genomineerd?
Laten we maar stoppen met deze discusussie er gebeurd genoeg op de streams om het daar over te hebbenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:04 schreef marky het volgende:
[..]
OCD hebben heel veel mensen. Heel veel mensen roepen dat ze daar last van hebben.
En dit is dus waar ik problemen mee heb, dit soort uitspraken, ik denk dan dus ook net als HZnootje dat het gezegd is, omdat dit Commentaar Op Stream is, maar ik mag daar van beheer niet meer over vallen, maar erg irritant dit soort uitspraken, zet het er dan even bij!! gewoon de zin beginnen met ''Ik denk""quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat maak ik uit haar woorden op, ze heeft het niet zo letterlijk gezegd
Het is ook wat met dat gunnen daar. Het is Jane toch ook niet gegund?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doordat Jane en Axel haar het geld niet gunden en zij vooral Axel veel heeft gegund.
Sorry hoor, jemigquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dit is dus waar ik problemen mee heb, dit soort uitspraken, ik denk dan dus ook net als HZnootje dat het gezegd is, omdat dit Commentaar Op Stream is, maar ik mag daar van beheer niet meer over vallen, maar erg irritant dit soort uitspraken, zet het er dan even bij!! gewoon de zin beginnen met ''Ik denk""
Ja het blijft een vreemd spelquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook wat met dat gunnen daar. Het is Jane toch ook niet gegund?
Ik blijf het moeilijk vinden dat men voor zichzelf speelt Dan in teams moet spelen en dan weer voor zichzelf moet kiezen voor het geld.
Eens. Je krijgt dan ook onnodige discussies.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
En dit is dus waar ik problemen mee heb, dit soort uitspraken, ik denk dan dus ook net als HZnootje dat het gezegd is, omdat dit Commentaar Op Stream is, maar ik mag daar van beheer niet meer over vallen, maar erg irritant dit soort uitspraken, zet het er dan even bij!! gewoon de zin beginnen met ''Ik denk""
Toen BB, bij de eerste aflevering, zei dat iedereen voor zichzelf speelt, dacht ik echt spellen gingen spelen voor zichzelf. Ze hebben het zo opgezet, dat ze nog steeds afhankelijk zijn van elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook wat met dat gunnen daar. Het is Jane toch ook niet gegund?
Ik blijf het moeilijk vinden dat men voor zichzelf speelt Dan in teams moet spelen en dan weer voor zichzelf moet kiezen voor het geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |