ja of omdat Jane er staatquote:
denk dat hij die GC heeft moeten inzetten dusquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, kaarten tegen de borst houden.
Ik zit een vrij hard beroep waar de communicatie best hard kan zijn. Ik waardeer zijn duidelijkheid en zijn open vizier. Zoals hij afgelopen nacht vertelde zelfs zijn moeder zal af en toe de hand voor het gezicht slaan om zijn manier van doen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt wel precies wat hij wil. En toch vind ik hem geen fijn persoon om naar te luisteren.
Ze moesten beslissen wie het geld kreeg van de driequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:36 schreef rinardo het volgende:
Ik zie dit staan in streamverslag, ik was er niet vanmorgen, maar snap dit niet, kan iemand iets meer uitleg geven?
Ze moesten beslissen wie van elk team de waarde van het contract kreeg.
Keanu, Axel en Milena zijn daarbij als 'winnaars' uit dat overleg gekomen en zijn daarmee nu de rijkste bewoners.
wat dan ikke wille wete hahahquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:39 schreef Verity het volgende:
Jolien naar Jordy: Ik wil iets zeggen, maar kan het niet zeggen. Ik ga het pas zeggen als we uit BB zijn. Ik begrijp je gevoel
dat is het nieuwsgierige in mijn hahahaquote:
Jordy heeft het wel zelf verteld maar dat mag zelfs niet gezegd wordenquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nog zo'n rel.... ook jij zegt alleen dingen die niet van waarde zijn
Heb het er wat duidelijker neergezet nu. Het laatste SV was van gisteravond en om te voorkomen dat deze uitkomst verloren zou gaan in de snelle cos en/of helemaal niet in de SV terecht zou komen, heb ik het er snel neergezet vanmorgen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:36 schreef rinardo het volgende:
Ik zie dit staan in streamverslag, ik was er niet vanmorgen, maar snap dit niet, kan iemand iets meer uitleg geven?
Ze moesten beslissen wie van elk team de waarde van het contract kreeg.
Keanu, Axel en Milena zijn daarbij als 'winnaars' uit dat overleg gekomen en zijn daarmee nu de rijkste bewoners.
graag dan kan ik het ook nog mee krijgen ik moet echt uiterlijk half 1 de deur uitquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef Verity het volgende:
Nou kop om BB, nog ff voor de lunch een bekendmaking?!
Dankquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb het er wat duidelijker neergezet nu. Het laatste SV was van gisteravond en om te voorkomen dat deze uitkomst verloren zou gaan in de snelle cos en/of helemaal niet in de SV terecht zou komen, heb ik het er snel neergezet vanmorgen.
WTF serieus?quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Jane alles aan milena vertellen. Dom mens is ze toch af en toe.
Wat heeft ze gezegd? Ik kwam net te laat op S2quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ik zat weer eens op de verkeerde streamquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ja net zo als axel gooien ze hun eigen glazen in. Dat dubbelspel is niet handig geweestquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:47 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane was mijn favoriet maar waarom nu naar MIlena en ook Jolien naaien je vriendin
Hoop het, dat hij niet dom is geweest en voor Axel is gegaan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Tascha071 het volgende:
Jordy moet toch blij zijn charice heeft een target. Maar Milena kan hij er toch ook nog opgezet hebben?
Neequote:Op woensdag 26 februari 2025 11:48 schreef Tascha071 het volgende:
Jane geen pin meer? Heeft ze die van haar aan Jolien kunnen geven?
Ze waren met z'n drieën en dan verwacht ze niet twee tegen 1quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:45 schreef Verity het volgende:
Jolien: Ik had het niet verwacht dat het 2 tegen 1 zou zijn
Nope, Koos overdrijft...quote:
En vanmorgen dan wat ze verteld heeft. De gamechangers er het plan doorvertellen. En jolien voor de leeuwen gooien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nope, Koos overdrijft...
Ze vertelde alleen waarom Jordy boos was, en daar is niks bij gelogen.
Jane heeft gezegd dat ze zich eruit trekt en dat Axel en Jolien het zelf moesten uitvechten. Al kon ze toch niet haar mond houden, jammerquote:Op woensdag 26 februari 2025 11:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze waren met z'n drieën en dan verwacht ze niet twee tegen 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |