SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou ONZ is nu zeker wel levendig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit topic is begonnen om onz weer levendig te maken.
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SC
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik vind BB ook best een ding, om te moddenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
iig werkt het daarvoor wel want denk niet enige SC topic wat nog oké loopt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit topic is begonnen om onz weer levendig te maken.Do what you love, love what you do!![]()
.....Kerel had in elk geval ff een titel getypt
Well, life can be a riot
had meer tt als iig best lopende SC. maargoed blanco. beetje saai wel TSDo what you love, love what you do!![]()
Werkt al jaren prima zo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ONZ is nu zeker wel levendig.
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SCHoe komt…quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nahquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SC
Hier is primaTrust nobody![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
.....Kerel had in elk geval ff een titel getyptGeen TT beste TTquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
iig werkt het daarvoor wel want denk niet enige SC topic wat nog oké loopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ik hoef niet naar de ONZ af hoor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Nou ga lekker naar ONZ SC dan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SC![]()
Laat DTS maar lekker waar het al jaren is.![]()
Oh dat is matigquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Had n natte handdoek laten liggen
Well, life can be a riot
Recentelijk bezoek gehad?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Had n natte handdoek laten liggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eh nou dit is ook niet uitnodigendquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ga lekker naar ONZ SC dan.![]()
Laat DTS maar lekker waar het al jaren is.
Blijf ook gewoon waar ik ben.Well, life can be a riot
Het grappige is als DTS gesloten is er geen hond post, ja eventjes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ga lekker naar ONZ SC dan.![]()
Laat DTS maar lekker waar het al jaren is.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja eventjes wel en dan met z'n allen naar 40+quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is als DTS gesloten is er geen hond post, ja eventjes.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja eventjes wel en dan met z'n allen naar 40+
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zegt toch zelf dat je hier zit voor de gesprekken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eh nou dit is ook niet uitnodigend
Blijf ook gewoon waar ik ben.![]()
![]()
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijdquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Well, life can be a riot
dit topic is soms zolang te kill-me hangen voor me want wil dan door praten enzo.
maarja heb wekker volgende morgen.Do what you love, love what you do!![]()
De ONZ SC was best druk hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is als DTS gesloten is er geen hond post, ja eventjes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er posten er meer die nog geen 40 zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijd![]()
Ook ls je nog geen 40(+) bent, mag je in 40+ posten hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijd
quote:quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Er posten er meer die nog geen 40 zijn.![]()
Mja, maar het is niet voor niks 40+quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja de opvang voor gebande usersquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
IK snap je niet?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch die andere, ik kom er niet zo in.
En ik zei het niet tegen jou.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wel waar ja, opzich is die leuk, maar loopt nooit zo snel als dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook ls je nog geen 40(+) bent, mag je in 40+ posten hoor
mss is het wel beetje inkomen ook net als met nieuwe series die hje ff paar afleveringen door moet om erin te komen
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien dat SC’s ook beter gaan lopen als ze daar een punten systeem introducerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook ls je nog geen 40(+) bent, mag je in 40+ posten hoorAh mijn overgewichtgrapje word niet begrepen zie ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Er posten er meer die nog geen 40 zijn.
Er posten er ook vast een aantal die geen 40+ zijn ja, maar toch. Post het liefst hier.Well, life can be a riot
Klinkt grappig, maar wordt niet (nergens) op prijs gesteldquote:
Gezellige sc hoor en ook welkom voor 40-.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijdIedereen is een kutlultrut
nee? het is dat dat hier is, maar dat komt niet omdat het loopt eigenlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien dat SC’s ook beter gaan lopen als ze daar een punten systeem introducerenDo what you love, love what you do!![]()
Welneequote:
Jawel, ik snapte je welquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Ah mijn overgewichtgrapje word niet begrepen zie ik
Er posten er ook vast een aantal die geen 40+ zijn ja, maar toch. Post het liefst hier.![]()
Maar een BMI van 40 is wel heul veul hoor....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daarom zei ik het ook. Wordt daar ook zeer zeker niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Klinkt grappig, maar wordt niet (nergens) op prijs gesteld![]()
Ik zei wás.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk je?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
nee? het is dat dat hier is, maar dat komt niet omdat het loopt eigenlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeiquote:
M'n BMI is nu nog iets hoger dan 40. Gelukkig niet veel hogerquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel, ik snapte je wel![]()
Maar een BMI van 40 is wel heul veul hoor....Maar het was oprecht op m'n zwaarst 58
Well, life can be a riot
weet ik wel zeker, het komt omdat figuren posten die er nog beetje discussie van maken, want als die er niet waren dan was dit topic allang al dood in eindeloze chaos van smiley van like en bolk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Meh. Weet ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, het komt omdat figuren posten die er nog beetje discussie van maken, want als die er niet waren dan was dit topic allang al dood in eindeloze chaos van smiley van like en bolk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Keek jij ook de gouden kooi?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n BMI is nu nog iets hoger dan 40. Gelukkig niet veel hogerMaar het was oprecht op m'n zwaarst 58
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n BMI is nu nog iets hoger dan 40. Gelukkig niet veel hogerMaar het was oprecht op m'n zwaarst 58
Er zijn hier namelijk genoeg mensen die ik ken uit sc’s.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zeg maar dezelfde die jullie van houden om ook weer ter discussie te stellen, dat maakt dit topic, niet onzinnige nikszeggende bolk posts.Do what you love, love what you do!![]()
BOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben het wel eens met Kree.
Denk dat gesprekken/discussies dit óók levendig houden. Het bolken is volgens mij voor meer mensen niet dan wel interessant, die hier posten. Dus hier geen discussies gehouden mochten worden en het was echt alleen maar bolken geweest had dit nu niet topic 17940 geweest denk ik
Well, life can be a riot
Je zit nu wel met een groepje die meer van het praten je dan bolken. Daarom slaap jij nog nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:37 schreef kree het volgende:
zeg maar dezelfde die jullie van houden om ook weer ter discussie te stellen, dat maakt dit topic, niet onzinnige nikszeggende bolk posts.
Jazeker. Al keek ik 't met een schuin oog.quote:
En ik heb nog een paar dates gehad met iemand die Terror Jaap heeft gedate
Well, life can be a riot
Ik bedoelde meer, om de SC’s meer actief te krijgenquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
Denk dat gesprekken/discussies dit óók levendig houden. Het bolken is volgens mij voor meer mensen niet dan wel interessant, die hier posten. Dus hier geen discussies gehouden mochten worden en het was echt alleen maar bolken geweest had dit nu niet topic 17940 geweest denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja... En dan te bedenken dat ik m'n BMI graag naar 30 terug wil hebben.quote:Well, life can be a riot
Hier posten kan ook gewoon met een grapje of humor of een smiley he. Ik zou hier allang weg zijn als ik alleen maar zou moeten discussiëren.![]()
Nou weet niet? meestal als er niks anders nieuws is gaat het hier saai worden en denk ik soms, tja zal ik reageren of niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zit nu wel met een groepje die meer van het praten je dan bolken. Daarom slaap jij nog nietDo what you love, love what you do!![]()
Go for it!quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja... En dan te bedenken dat ik m'n BMI graag naar 30 terug wil hebben.
Absoluut al is het maar om iemand af te zeiken om wat hij/zij post.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
Denk dat gesprekken/discussies dit óók levendig houden. Het bolken is volgens mij voor meer mensen niet dan wel interessant, die hier posten. Dus hier geen discussies gehouden mochten worden en het was echt alleen maar bolken geweest had dit nu niet topic 17940 geweest denk ik
Eh ja. Dat is ook vermoeiendquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
Hier posten kan ook gewoon met een grapje of humor of een smiley he. Ik zou hier allang weg zijn als ik alleen maar zou moeten discussiëren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb nog nieuws van andere meid enzo maar vertel van t weekend wel tis te laat.
ff lekker bolken paar dagen
Boekje lezen en slapenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die Huub was gruwelijk dik geworden na al die jaren. En ploep na een half jaar slank, ik denk een maagband. Hoe denk jij daarover?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jazeker. Al keek ik 't met een schuin oog.
En ik heb nog een paar dates gehad met iemand die Terror Jaap heeft gedateIedereen is een kutlultrut
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut al is het maar om iemand af te zeiken om wat hij/zij post.![]()
![]()
Working on itquote:
Gaat wat langzaam, maar ben daar ook zelf bij natuurlijk
Beetje veel schommelen de laatste tijd. Als ik kijk wat ik vorig jaar April woog en nu ben ik 5 kilo aangekomen. Dus is ook niet zo erg. Maar daar tussen is het, dan 1.3 Kilo erbij, dan 400 gram er af, dan daar weer 500 gram bij, dan weer 700 gram er af etc.
En ik weet wat ik fout doe. Maar zeker nu met het gekwakkel met m'n gezondheid met griep en whatnot lijkt 't even niet zo'n prioriteit te hebben.Well, life can be a riot
Lekker slapen jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jojoquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Working on it
Beetje veel schommelen de laatste tijd. Als ik kijk wat ik vorig jaar April woog en nu ben ik 5 kilo aangekomen. Dus is ook niet zo erg. Maar daar tussen is het, dan 1.3 Kilo erbij, dan 400 gram er af, dan daar weer 500 gram bij, dan weer 700 gram er af etc.
En ik weet wat ik fout doe. Maar zeker nu met het gekwakkel met m'n gezondheid met griep en whatnot lijkt 't even niet zo'n prioriteit te hebben.
Wat doe je fout dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Working on it
En ik weet wat ik fout doe. Maar zeker nu met het gekwakkel met m'n gezondheid met griep en whatnot lijkt 't even niet zo'n prioriteit te hebben.![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om het nog 1x zelf te proberen, en als is merk dat 't weer de verkeerde kant uitgaat dat ik ook ga kijken naar een verkleining.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Huub was gruwelijk dik geworden na al die jaren. En ploep na een half jaar slank, ik denk een maagband. Hoe denk jij daarover?
Maar so far vind ik globaal gezien 5 kilo aangekomen zijn in een jaar niet zo bijzonder boeiend eigenlijkZeker aangezien er al dik(haha) 30 af is.
Well, life can be a riot
Wordt jij vaker wakker ‘s nachts?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh jeetje 30 is wel enorm veel ja fucking hel gastquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om het nog 1x zelf te proberen, en als is merk dat 't weer de verkeerde kant uitgaat dat ik ook ga kijken naar een verkleining.
Maar so far vind ik globaal gezien 5 kilo aangekomen zijn in een jaar niet zo bijzonder boeiend eigenlijkZeker aangezien er al dik(haha) 30 af is.
Mwa valt meequote:Op woensdag 26 februari 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wordt jij vaker wakker ‘s nachts?
HoezoTrust nobody![]()
collega van mij gedaan en die meid waar ik contact mee heb. geen ervaring meen zelf. maarja waarom niet he als je zelf wil?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om het nog 1x zelf te proberen, en als is merk dat 't weer de verkeerde kant uitgaat dat ik ook ga kijken naar een verkleining.
het komt wel met 3weer meer ellende erna begreep ik.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was ik benieuwd naar. Hoor vaak dat mensen zowat elke nacht wakker worden. Heb dat zelf nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook niet zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was ik benieuwd naar. Hoor vaak dat mensen zowat elke nacht wakker worden. Heb dat zelf nietTrust nobody![]()
30 kilo eraf. Knap!!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lijkt me ook vet vermoeiendquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
4x op zijn minst, meestal na droomquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was ik benieuwd naar. Hoor vaak dat mensen zowat elke nacht wakker worden. Heb dat zelf nietDo what you love, love what you do!![]()
Ik wel hoor om te piesen maar dan ga ik niet op fokquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was ik benieuwd naar. Hoor vaak dat mensen zowat elke nacht wakker worden. Heb dat zelf niet
Ik snack nog teveel soms. En ik doe dan niet alleen 1 zak chips open trekken, maar doe er ook meteen frisdrank bij. En als ik uitga of bij vrienden ben dan eet ik ook gewoon mee met de chips die ze op tafel hebben of de bittergarnituur terwijl er gewone cola geschonken word.quote:
Tsja, dat tikt dan ook wel aanEn dat doe ik niet zo vaak. Maar vaak genoeg dat het dus toch een beetje effect heeft. Dus tijd om dat aan banden te leggen.
Heb altijd gezegd, wil m'n 33e en 34e gezond worden en 35 fit.
So far gaat 't re-de-lijk.Well, life can be a riot
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel hoor om te piesen maar dan ga ik niet op fok![]()
Oh ik heb dat s’ochtends pas. Ja heel sporadisch midden in de nacht.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vermoeiend lijkt me datquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je komt als geroepen voor een beetje nuance.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
valt wel mee is ff omdraaien meestal en slaap ik wel verder. maar heb wel altijd vrij intensieve dromen enzo.quote:
daarover gesproken, moet echt naar bed anders komt het niet goed morgen.
Je moet dat ook niet laten he? Ook gewoon je snackie pakken. Maar niet elke dag. Zie het als een beloningquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik snack nog teveel soms. En ik doe dan niet alleen 1 zak chips open trekken, maar doe er ook meteen frisdrank bij. En als ik uitga of bij vrienden ben dan eet ik ook gewoon mee met de chips die ze op tafel hebben of de bittergarnituur terwijl er gewone cola geschonken word.
Tsja, dat tikt dan ook wel aanEn dat doe ik niet zo vaak. Maar vaak genoeg dat het dus toch een beetje effect heeft. Dus tijd om dat aan banden te leggen.
So far gaat 't re-de-lijk.Iedereen is een kutlultrut
Ik snap die verleiding heel goed. Ik kan ook niet van snacks afblijven. Als ik chips heb, moet het op. Daarom koop ik ook niet altijd chips. En daarnaast is bewegen wel de key. En jezelf niet alles ontzeggen, dat maakt het juist moeilijker.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik snack nog teveel soms. En ik doe dan niet alleen 1 zak chips open trekken, maar doe er ook meteen frisdrank bij. En als ik uitga of bij vrienden ben dan eet ik ook gewoon mee met de chips die ze op tafel hebben of de bittergarnituur terwijl er gewone cola geschonken word.
So far gaat 't re-de-lijk.![]()
Slaap lekker:)quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee is ff omdraaien meestal en slaap ik wel verder. maar heb wel altijd vrij intensieve dromen enzo.
daarover gesproken, moet echt naar bed anders komt het niet goed morgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Welterusten kree.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:50 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee is ff omdraaien meestal en slaap ik wel verder. maar heb wel altijd vrij intensieve dromen enzo.
daarover gesproken, moet echt naar bed anders komt het niet goed morgen.![]()
![]()
Ja het komt altijd in 3 helaas. That's life.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
collega van mij gedaan en die meid waar ik contact mee heb. geen ervaring meen zelf. maarja waarom niet he als je zelf wil?
het komt wel met 3weer meer ellende erna begreep ik.Well, life can be a riot
Van het weekend zal ik eens over dromen vertellen. want vraag me altijd af waarom ijk ze droom. maar is verhaal opzich en te lang.quote:
truste maatjes
Okidoki 👌🏼quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Van het weekend zal ik eens over dromen vertellen. want vraag me altijd af waarom ijk ze droom. maar is verhaal opzich en te lang.
truste maatjesWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en dat was de laatste tijd een beetje mijn probleemquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet dat ook niet laten he? Ook gewoon je snackie pakken. Maar niet elke dag. Zie het als een beloning
Ziek op de bank, film aan "oh daar hoort wel wat bij. Ik bestel via Flink wel een fles Orangina en een zak chips en nog wat kleine borrelhapjes voor in de avond"En dat 2-3x per week...
Well, life can be a riot
Aan alles komt een eind.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je komt als geroepen voor een beetje nuance.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nu al zin om je dromen te lezenquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
Van het weekend zal ik eens over dromen vertellen. want vraag me altijd af waarom ijk ze droom. maar is verhaal opzich en te lang.
truste maatjes
Bewegen op dit moment is wel echt een opgave. Als ik naar de parkeerplaats loop voor m'n auto ben ik bek af en hoest de longen uit m'n lijf, dus wil eerst goed uitzieken voor die stappenteller weer omgaat en er weer netjes 7500 stappen per dag gelopen gaan worden.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap die verleiding heel goed. Ik kan ook niet van snacks afblijven. Als ik chips heb, moet het op. Daarom koop ik ook niet altijd chips. En daarnaast is bewegen wel de key. En jezelf niet alles ontzeggen, dat maakt het juist moeilijker.
Komt uiteindelijk helemaal goed
Well, life can be a riot
Krusten Tree.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
truste maatjesWell, life can be a riot
Ben ook wel nieuwsgierig.quote:Well, life can be a riot
Ja als je ziek bent moet je het ook niet doen, maar daarna weer lekker oppakken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bewegen op dit moment is wel echt een opgave. Als ik naar de parkeerplaats loop voor m'n auto ben ik bek af en hoest de longen uit m'n lijf, dus wil eerst goed uitzieken voor die stappenteller weer omgaat en er weer netjes 7500 stappen per dag gelopen gaan worden.
Komt uiteindelijk helemaal goed![]()
![]()
help me eraan herinneren want wil best wel doen.nu echt naar bed moet ik
Brrrrrr... orangina zet een pot thee gast en koop een zak worteltjes met een lekker knoflook dipsausjequote:Op woensdag 26 februari 2025 01:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja en dat was de laatste tijd een beetje mijn probleem
Ziek op de bank, film aan "oh daar hoort wel wat bij. Ik bestel via Flink wel een fles Orangina en een zak chips en nog wat kleine borrelhapjes voor in de avond"En dat 2-3x per week...
Op ze Rotterdamsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naar bed jij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:56 schreef kree het volgende:
help me eraan herinneren want wil best wel doen.nu echt naar bed moet ik
![]()
![]()
@mario390 is er nog een favoriete gelimiteerd of heb je nog wat half naakte wijven uit een bb huis ergens ter wereld ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
stoute ik, lol krijg je he als je toch alleen bent. gehehe. maar ga nu naar bedquote:Do what you love, love what you do!![]()
Alleen als ze aan de dunne zijn en vol gas.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:mario390 is er nog een favoriete gelimiteerd of heb je nog wat half naakte wijven uit een bb huis ergens ter wereld ?Iedereen is een kutlultrut
Trusten hcThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of een tampon eruit halen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Alleen als ze aan de dunne zijn en vol gas.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Oh ja de warme tamponquote:
Verzin jij eens wat.quote:Op woensdag 26 februari 2025 02:00 schreef kree het volgende:
kon je niet beter idee verzinnen voor ik ging slapen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hou op hoorquote:
Sodeflikker je bed in (kunnen we over je roddelen)quote:Op woensdag 26 februari 2025 02:01 schreef kree het volgende:
ik zal mijn dromen wel weer vertellen van weekend.
Als ik naar nou over droom krijg je mention. LOL. Maar zal wel meevallen, meestal heb ik lieve dromen die neit gaan over wat ik net hoorde ;PDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lees na mits mentions, hahaha maar idd ga naar bed. houden jullie t wel netjes dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Sodeflikker je bed in (kunnen we over je roddelen)Do what you love, love what you do!![]()
Er mist een stukjequote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
CuteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Bolk
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bolk retour
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-02-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2490 / +77 / +0 / 11741 / 12358
2. KillemWieft / 1000 / +53 / +4 / 675 / 1016
3. Dr.Mikey / 822 / +48 / +5 / 1321 / 1669
4. maily / 783 / +26 / +0 / 3755 / 3975
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
7. _UserName_ / 570 / +55 / +0 / 1131 / 1357
8. sp3c / 547 / +53 / +0 / 787 / 952
9. kree / 441 / +3 / +5 / 1960 / 2258
10. RedShoe / 416 / +88 / +0 / 5238 / 5493
11. DJMO / 415 / +4 / +0 / 1001 / 1249
12. mario390 / 307 / +20 / +0 / 517 / 658
13. HappyCharly / 287 / +7 / +0 / 2070 / 2314
14. Bally-b / 275 / +0 / +0 / 156 / 232
15. Lovely / 257 / +14 / +0 / 2845 / 3112
16. Aapje30 / 247 / +20 / +0 / 1923 / 2072
17. Grotetijd / 230 / +1 / +0 / 2156 / 2368
18. ToT / 221 / +18 / +0 / 3379 / 3570
19. AardappelSchotel / 215 / +28 / +0 / 2637 / 2861
20. Sally / 208 / +1 / +0 / 459 / 576SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoi Monitor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
NinjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een rustOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NetjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OehOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met mijn altijd goedquote:
Maar 2 tripjes vandaag, 2 hoogwerkers en een wiellader vervoeren.
De eerste kan ik pas om 7u terecht op een bouw![]()
Ah, dus laat beginnen voor jouw doen of dat ook weer niet?quote:Op woensdag 26 februari 2025 05:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Met mijn altijd goed
De eerste kan ik pas om 7u terecht op een bouwTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja veel te laatquote:Op woensdag 26 februari 2025 05:41 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ah, dus laat beginnen voor jouw doen of dat ook weer niet?maar een rustig dagje zo
![]()
![]()
Is ook wel eens lekker
Hier alleen nog maar drukke dagen, vrijdag horen we of de kleine volgende week komt dus veel puntjes op de i zettenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Spannuuuuundquote:Op woensdag 26 februari 2025 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Is ook wel eens lekker
Hier alleen nog maar drukke dagen, vrijdag horen we of de kleine volgende week komt dus veel puntjes op de i zetten![]()
![]()
BabybolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
He man, goedemorgen!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vroeg opOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wel bijna weekendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja, gister drukke dag gehad dus lag al vroeg te slapen, vandaag ook weer druk drukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Iedereen hier is ook ziek of nieuw of beiden dus ik werk voor 38 man ofzo
Helemaal kapot alOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Plus geen rijen bij hetquote:Op woensdag 26 februari 2025 06:15 schreef _UserName_ het volgende:
oh dat schiet lekker op, houdt je wel van de straatautomaatje
MogguhhDon't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
We zijn er weer.Don't follow me. I am lost too
.
KoffieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Koffie
.
Altijd lekker
.
Wajong?Don't follow me. I am lost too
.
Aanvulling?Don't follow me. I am lost too
.
nee, krijg 100% van minimum naast het loon wat ik verdien als ik werk, speciale regelingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooi dat het er is.Don't follow me. I am lost too
.
A gossie arme jijquote:Op woensdag 26 februari 2025 06:15 schreef sp3c het volgende:
Iedereen hier is ook ziek of nieuw of beiden dus ik werk voor 38 man ofzo
Helemaal kapot al
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Spannend hoor UN kan je eindelijk je kleine meisje in de armen houdenquote:Op woensdag 26 februari 2025 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Is ook wel eens lekker
Hier alleen nog maar drukke dagen, vrijdag horen we of de kleine volgende week komt dus veel puntjes op de i zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Bb doe voorzichtigquote:Op woensdag 26 februari 2025 05:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Met mijn altijd goed
De eerste kan ik pas om 7u terecht op een bouw
Nou, idd. Maar ik houd nog een slag om de arm, kan ook zijn dat er wordt gezegd dat ze nog wel even goed zit, dan wordt het laterquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend hoor UN kan je eindelijk je kleine meisje in de armen houdenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Morguh GGquote:
quote:
Snap ik ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
zeker, erg blij mee. Zonder zou ik niet zijn waar ik nu benDon't follow me. I am lost too
.
Alles wat ze lange kan blijven zitten is natuurlijk beter.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou, idd. Maar ik houd nog een slag om de arm, kan ook zijn dat er wordt gezegd dat ze nog wel even goed zit, dan wordt het later
Maar het gaat swso niet lang meer duren nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lol @ FP
Okay, dat ging fout.
Het is niet helemaal duidelijk wat er gebeurde, maar goed ging het niet. De server riep ineens "Er ging iets mis in de database." en ging in een hoekje zitten. Je zou wat je deed nog een keer kunnen proberen, gewoon om te kijken of het dan wel werkt. Je weet nooit.
Als een alternatief kun je ook terug naar de homepage en daar een nieuw avontuur beginnen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee idd..quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles wat ze lange kan blijven zitten is natuurlijk beter.
Maar het gaat swso niet lang meer duren nuTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik voel me nog steeds moe
.
Hoe meer ze op gewicht is hoe eerder ze mee naar huis magquote:
Hoe zwaar moeten ze tegenwoordig zijn om ze mee naar huis te krijgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Succes daarmeequote:Op woensdag 26 februari 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga de bank op, vrouwlief is wakker
.
Hoe vond ze de babyshower, had het gisteren ook gevraagd maar geen antwoord gezien?quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
ik ga de bank op, vrouwlief is wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He dotquote:
![]()
.
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
Hey harde werkertquote:
quote:Don't follow me. I am lost too
.
Geen koffie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
![]()
.
![]()
.
![]()
quote:
.
* gebrokenglas schenkt koffie in.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 26-02-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2490 / +77 / +0 / 11741 / 12358
2. KillemWieft / 1029 / +53 / +33 / 676 / 1019
3. Dr.Mikey / 831 / +48 / +14 / 1321 / 1671
4. maily / 783 / +26 / +0 / 3755 / 3975
5. mascara-klodder / 645 / +0 / +0 / 1129 / 1394
6. _UserName_ / 626 / +55 / +56 / 1147 / 1385
7. Harrie / 616 / +0 / +0 / 1867 / 2124
8. sp3c / 585 / +53 / +38 / 791 / 968
9. kree / 441 / +3 / +5 / 1960 / 2258
10. RedShoe / 428 / +88 / +12 / 5248 / 5509
11. DJMO / 416 / +4 / +1 / 1003 / 1251
12. Bally-b / 348 / +0 / +73 / 167 / 249
13. mario390 / 307 / +20 / +0 / 517 / 658
14. HappyCharly / 287 / +7 / +0 / 2070 / 2314
15. Lovely / 257 / +14 / +0 / 2845 / 3112
16. Aapje30 / 247 / +20 / +0 / 1923 / 2072
17. Grotetijd / 230 / +1 / +0 / 2156 / 2368
18. ToT / 221 / +18 / +0 / 3379 / 3570
19. AardappelSchotel / 215 / +28 / +0 / 2637 / 2861
20. Sally / 212 / +1 / +4 / 460 / 577SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Lekkerquote:
De 23e plek. Nouja, het is niet anders.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
10e
.
Justin doet het ook kalm aan, slechts 12000 posts
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bijna volDon't follow me. I am lost too
.
![]()
.
Ja, hij denkt misschien ben toch niet meer in te halen doe het even rustig en bewaar mijn energie weer voor begin volgende maandquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Justin doet het ook kalm aan, slechts 12000 posts
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: