SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou ONZ is nu zeker wel levendig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit topic is begonnen om onz weer levendig te maken.
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SC
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik vind BB ook best een ding, om te moddenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
iig werkt het daarvoor wel want denk niet enige SC topic wat nog oké loopt.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit topic is begonnen om onz weer levendig te maken.Do what you love, love what you do!![]()
.....Kerel had in elk geval ff een titel getypt
Well, life can be a riot
had meer tt als iig best lopende SC. maargoed blanco. beetje saai wel TSDo what you love, love what you do!![]()
Werkt al jaren prima zo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ONZ is nu zeker wel levendig.
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SCHoe komt…quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nahquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SC
Hier is primaTrust nobody![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
.....Kerel had in elk geval ff een titel getyptGeen TT beste TTquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
iig werkt het daarvoor wel want denk niet enige SC topic wat nog oké loopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ik hoef niet naar de ONZ af hoor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
Well, life can be a riot
Nou ga lekker naar ONZ SC dan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Tijd om DTS naar dat spelletjes subforum te yeeten, en de mensen die hier vooral zitten om te chatten te laten verkassen naar de ONZ SC![]()
Laat DTS maar lekker waar het al jaren is.![]()
Oh dat is matigquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Had n natte handdoek laten liggen
Well, life can be a riot
Recentelijk bezoek gehad?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Had n natte handdoek laten liggenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eh nou dit is ook niet uitnodigendquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ga lekker naar ONZ SC dan.![]()
Laat DTS maar lekker waar het al jaren is.
Blijf ook gewoon waar ik ben.Well, life can be a riot
Het grappige is als DTS gesloten is er geen hond post, ja eventjes.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ga lekker naar ONZ SC dan.![]()
Laat DTS maar lekker waar het al jaren is.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja eventjes wel en dan met z'n allen naar 40+quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is als DTS gesloten is er geen hond post, ja eventjes.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja eventjes wel en dan met z'n allen naar 40+
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je zegt toch zelf dat je hier zit voor de gesprekken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eh nou dit is ook niet uitnodigend
Blijf ook gewoon waar ik ben.![]()
![]()
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijdquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Well, life can be a riot
dit topic is soms zolang te kill-me hangen voor me want wil dan door praten enzo.
maarja heb wekker volgende morgen.Do what you love, love what you do!![]()
De ONZ SC was best druk hoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het grappige is als DTS gesloten is er geen hond post, ja eventjes.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er posten er meer die nog geen 40 zijn.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijd![]()
Ook ls je nog geen 40(+) bent, mag je in 40+ posten hoorquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijd
quote:quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Er posten er meer die nog geen 40 zijn.![]()
Mja, maar het is niet voor niks 40+quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja de opvang voor gebande usersquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Shii het volgende:
[..]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
IK snap je niet?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:30 schreef kree het volgende:
[..]
toch die andere, ik kom er niet zo in.
En ik zei het niet tegen jou.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wel waar ja, opzich is die leuk, maar loopt nooit zo snel als dit.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook ls je nog geen 40(+) bent, mag je in 40+ posten hoor
mss is het wel beetje inkomen ook net als met nieuwe series die hje ff paar afleveringen door moet om erin te komen
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien dat SC’s ook beter gaan lopen als ze daar een punten systeem introducerenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Ook ls je nog geen 40(+) bent, mag je in 40+ posten hoorAh mijn overgewichtgrapje word niet begrepen zie ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Er posten er meer die nog geen 40 zijn.
Er posten er ook vast een aantal die geen 40+ zijn ja, maar toch. Post het liefst hier.Well, life can be a riot
Klinkt grappig, maar wordt niet (nergens) op prijs gesteldquote:
Gezellige sc hoor en ook welkom voor 40-.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik mag alleen in 40+ posten op basis van BMI, niet leeftijdIedereen is een kutlultrut
nee? het is dat dat hier is, maar dat komt niet omdat het loopt eigenlijkquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:33 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien dat SC’s ook beter gaan lopen als ze daar een punten systeem introducerenDo what you love, love what you do!![]()
Welneequote:
Jawel, ik snapte je welquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Ah mijn overgewichtgrapje word niet begrepen zie ik
Er posten er ook vast een aantal die geen 40+ zijn ja, maar toch. Post het liefst hier.![]()
Maar een BMI van 40 is wel heul veul hoor....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Daarom zei ik het ook. Wordt daar ook zeer zeker niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Klinkt grappig, maar wordt niet (nergens) op prijs gesteld![]()
Ik zei wás.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk je?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
nee? het is dat dat hier is, maar dat komt niet omdat het loopt eigenlijkWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeiquote:
M'n BMI is nu nog iets hoger dan 40. Gelukkig niet veel hogerquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Jawel, ik snapte je wel![]()
Maar een BMI van 40 is wel heul veul hoor....Maar het was oprecht op m'n zwaarst 58
Well, life can be a riot
weet ik wel zeker, het komt omdat figuren posten die er nog beetje discussie van maken, want als die er niet waren dan was dit topic allang al dood in eindeloze chaos van smiley van like en bolk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Meh. Weet ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:36 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik wel zeker, het komt omdat figuren posten die er nog beetje discussie van maken, want als die er niet waren dan was dit topic allang al dood in eindeloze chaos van smiley van like en bolk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Keek jij ook de gouden kooi?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n BMI is nu nog iets hoger dan 40. Gelukkig niet veel hogerMaar het was oprecht op m'n zwaarst 58
quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
M'n BMI is nu nog iets hoger dan 40. Gelukkig niet veel hogerMaar het was oprecht op m'n zwaarst 58
Er zijn hier namelijk genoeg mensen die ik ken uit sc’s.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zeg maar dezelfde die jullie van houden om ook weer ter discussie te stellen, dat maakt dit topic, niet onzinnige nikszeggende bolk posts.Do what you love, love what you do!![]()
BOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ben het wel eens met Kree.
Denk dat gesprekken/discussies dit óók levendig houden. Het bolken is volgens mij voor meer mensen niet dan wel interessant, die hier posten. Dus hier geen discussies gehouden mochten worden en het was echt alleen maar bolken geweest had dit nu niet topic 17940 geweest denk ik
Well, life can be a riot
Je zit nu wel met een groepje die meer van het praten je dan bolken. Daarom slaap jij nog nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:37 schreef kree het volgende:
zeg maar dezelfde die jullie van houden om ook weer ter discussie te stellen, dat maakt dit topic, niet onzinnige nikszeggende bolk posts.
Jazeker. Al keek ik 't met een schuin oog.quote:
En ik heb nog een paar dates gehad met iemand die Terror Jaap heeft gedate
Well, life can be a riot
Ik bedoelde meer, om de SC’s meer actief te krijgenquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
Denk dat gesprekken/discussies dit óók levendig houden. Het bolken is volgens mij voor meer mensen niet dan wel interessant, die hier posten. Dus hier geen discussies gehouden mochten worden en het was echt alleen maar bolken geweest had dit nu niet topic 17940 geweest denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja... En dan te bedenken dat ik m'n BMI graag naar 30 terug wil hebben.quote:Well, life can be a riot
Hier posten kan ook gewoon met een grapje of humor of een smiley he. Ik zou hier allang weg zijn als ik alleen maar zou moeten discussiëren.![]()
Nou weet niet? meestal als er niks anders nieuws is gaat het hier saai worden en denk ik soms, tja zal ik reageren of niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je zit nu wel met een groepje die meer van het praten je dan bolken. Daarom slaap jij nog nietDo what you love, love what you do!![]()
Go for it!quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja... En dan te bedenken dat ik m'n BMI graag naar 30 terug wil hebben.
Absoluut al is het maar om iemand af te zeiken om wat hij/zij post.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
Denk dat gesprekken/discussies dit óók levendig houden. Het bolken is volgens mij voor meer mensen niet dan wel interessant, die hier posten. Dus hier geen discussies gehouden mochten worden en het was echt alleen maar bolken geweest had dit nu niet topic 17940 geweest denk ik
Eh ja. Dat is ook vermoeiendquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:39 schreef Shii het volgende:
Hier posten kan ook gewoon met een grapje of humor of een smiley he. Ik zou hier allang weg zijn als ik alleen maar zou moeten discussiëren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik heb nog nieuws van andere meid enzo maar vertel van t weekend wel tis te laat.
ff lekker bolken paar dagen
Do what you love, love what you do!![]()
Boekje lezen en slapenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die Huub was gruwelijk dik geworden na al die jaren. En ploep na een half jaar slank, ik denk een maagband. Hoe denk jij daarover?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jazeker. Al keek ik 't met een schuin oog.
En ik heb nog een paar dates gehad met iemand die Terror Jaap heeft gedateIedereen is een kutlultrut
Ja.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Absoluut al is het maar om iemand af te zeiken om wat hij/zij post.![]()
![]()
Working on itquote:
Gaat wat langzaam, maar ben daar ook zelf bij natuurlijk
Beetje veel schommelen de laatste tijd. Als ik kijk wat ik vorig jaar April woog en nu ben ik 5 kilo aangekomen. Dus is ook niet zo erg. Maar daar tussen is het, dan 1.3 Kilo erbij, dan 400 gram er af, dan daar weer 500 gram bij, dan weer 700 gram er af etc.
En ik weet wat ik fout doe. Maar zeker nu met het gekwakkel met m'n gezondheid met griep en whatnot lijkt 't even niet zo'n prioriteit te hebben.Well, life can be a riot
Lekker slapen jijquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jojoquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Working on it
Beetje veel schommelen de laatste tijd. Als ik kijk wat ik vorig jaar April woog en nu ben ik 5 kilo aangekomen. Dus is ook niet zo erg. Maar daar tussen is het, dan 1.3 Kilo erbij, dan 400 gram er af, dan daar weer 500 gram bij, dan weer 700 gram er af etc.
En ik weet wat ik fout doe. Maar zeker nu met het gekwakkel met m'n gezondheid met griep en whatnot lijkt 't even niet zo'n prioriteit te hebben.
Wat doe je fout dan?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Working on it
En ik weet wat ik fout doe. Maar zeker nu met het gekwakkel met m'n gezondheid met griep en whatnot lijkt 't even niet zo'n prioriteit te hebben.![]()
Ik heb mezelf voorgenomen om het nog 1x zelf te proberen, en als is merk dat 't weer de verkeerde kant uitgaat dat ik ook ga kijken naar een verkleining.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die Huub was gruwelijk dik geworden na al die jaren. En ploep na een half jaar slank, ik denk een maagband. Hoe denk jij daarover?
Maar so far vind ik globaal gezien 5 kilo aangekomen zijn in een jaar niet zo bijzonder boeiend eigenlijkZeker aangezien er al dik(haha) 30 af is.
Well, life can be a riot
Wordt jij vaker wakker ‘s nachts?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh jeetje 30 is wel enorm veel ja fucking hel gastquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om het nog 1x zelf te proberen, en als is merk dat 't weer de verkeerde kant uitgaat dat ik ook ga kijken naar een verkleining.
Maar so far vind ik globaal gezien 5 kilo aangekomen zijn in een jaar niet zo bijzonder boeiend eigenlijkZeker aangezien er al dik(haha) 30 af is.
Mwa valt meequote:Op woensdag 26 februari 2025 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wordt jij vaker wakker ‘s nachts?
HoezoTrust nobody![]()
collega van mij gedaan en die meid waar ik contact mee heb. geen ervaring meen zelf. maarja waarom niet he als je zelf wil?quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voorgenomen om het nog 1x zelf te proberen, en als is merk dat 't weer de verkeerde kant uitgaat dat ik ook ga kijken naar een verkleining.
het komt wel met 3weer meer ellende erna begreep ik.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was ik benieuwd naar. Hoor vaak dat mensen zowat elke nacht wakker worden. Heb dat zelf nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook niet zoquote:Op woensdag 26 februari 2025 01:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was ik benieuwd naar. Hoor vaak dat mensen zowat elke nacht wakker worden. Heb dat zelf nietTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: