Morgen met de officiële video lijkt me zelf leuker. Maar dat laat ik aan anderen.quote:
Ik heb de officiële video in de OP gezetquote:Op woensdag 26 februari 2025 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Morgen met de officiële video lijkt me zelf leuker. Maar dat laat ik aan anderen.
En eerste keer sinds 1975 in de finale, terwijl het jaar op een '5' eindigt!quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:01 schreef molloot200 het volgende:
Wel zo dat Claude van een podium afspat met zijn enthousiasme dus dat zit straks denk ik wel meeEerste finale sinds 2022
Had je iets veel beters of anders (qua stijl) verwacht?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 18:36 schreef superniger het volgende:
Nu een anaalyse bij RTL Boulevard met Aran.
Ik ken Lara niet maar ik geef maar geen ongelijk.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:13 schreef Dave het volgende:
‘t wordt makkelijk, want slecht jaar, aldus Lara
Knap om dat te zeggen terwijl we veel nummers nog niet kennenquote:
Goed dat ze hiervoor professionals inhuren, in plaats van amateurs als GJ of @Greys ofzo.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:17 schreef BillDauterive het volgende:
Dat was kort en nietszeggend. Iedereen vond ons liedje geweldig en de concurrentie maar matig.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Wordt er nog uitgelegd wie Lara is of moeten we haar maar gaan geloven?
Lara is de Alexander van Eenennaam / Stefan Raatgever van nu.nlquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Wordt er nog uitgelegd wie Lara is of moeten we haar maar gaan geloven?
Als je jouw willen inhuren komen er weer reiskosten bij.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Goed dat ze hiervoor professionals inhuren, in plaats van amateurs als GJ of @:greys ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |