SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jordy is verleid met zijn kaartenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:26 schreef zodeju het volgende:
Oke, heb vandaag niet veel gezien, maar waarom werd Jordy en Pootje weggeroepen, want stagiaires zijn er toch om te kunnen begeleiden.....dat hoeven hun toch niet te doen.
Ja die heeft honger!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu blijft maar doorpraten en over die taart
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ....![]()
Freeze Sharice - 25 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik snap hem nu, dacht dat die twee die oma mochten rondleiden en filmen.....haal de hele boel door elkaar en maak er mijn eigen verhaal van.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy is verleid met zijn kaarten
Pootje heeft vandaag een brief van zijn vrouw gepakt is dus ook verleid
In de mijne ook , wat een irritant jochquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef Visual het volgende:
Keanu zit wel zwaar in mijn irritatiezone
Die wil hem eten, denk dat hij ook een ernstig eetstoornis heeft....eerst kent hij zogenaamd de meeste groente of wat dan ook niet en daarna zegt hij ja heb het vroeger wel eens gegeten....Met eten staat hij er als eerste bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu blijft maar doorpraten en over die taart
Nou dat zal ongetwijfeld bij Jordy in zijn hoofd gezeten hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap hem nu, dacht dat die twee die oma mochten rondleiden en filmen.....haal de hele boel door elkaar en maak er mijn eigen verhaal van.
Jordy en pootje mochten niet bij de freeze zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap hem nu, dacht dat die twee die oma mochten rondleiden en filmen.....haal de hele boel door elkaar en maak er mijn eigen verhaal van.
ohhhhhhhhh, kom je nu meequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en pootje mochten niet bij de freeze zijn
Omdat ze uit het contract zijn
Ze moesten in een aparte kamer en daar konden ze mee kijken
Nee Tom en Alice waren gisteren in a’dam naar pittbullquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Rhosyn het volgende:
Nou kom maar op met freece nr 2 Jeffrey...want die is naar Amsterdam gekomen zag ik ergens op een foto van Tom ( vorig jaar) en nog iemand
Freeze Sharice - 25 februari 2025.Wat een enorme lieverd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
dat was gister en dat was vast een grapjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Rhosyn het volgende:
Nou kom maar op met freece nr 2 Jeffrey...want die is naar Amsterdam gekomen zag ik ergens op een foto van Tom ( vorig jaar) en nog iemand
Ik vind Jenken echt een vreselijk woordquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: Milena was ook hard aan het jenken he?
Jordy; ja al voor er iemand was
Fijn dat je elke beweging of uitspraak van Keanu van commentaar voorzietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Jenken echt een vreselijk woord
Klinkt wat aso
Is ook een wat denigrerend woord voor huilen ook in het dialect.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt wat aso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik dacht dat het aan mij lag.. wordt heel geïrriteerd van dat woord. Praat normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt wat aso
En dat mag gewoonquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn dat je elke beweging of uitspraak van Keanu van commentaar voorziet
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien uur gewerkt vandaag, geen tijd om te monteren, maar tot 1800 uur staat online .....
Ga jij geen 180 minuten tellen editenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne avond
Hell To The Liars
Toch doet hij dit wel schattigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus ken geen haagszoals hij plein zegt
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch doet hij dit wel schattig![]()
[ afbeelding ]
Dank je, nee die sla ik even over ....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:
Ga jij geen 180 minuten tellen editen
Fijne avond
Vorig jaar hadden ze toch ook alleen dat cupjes dingquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel had wel een koffiezetapparaat verwacht bij keuken deel B
Geloof dat hij het leven wel heftig vindtquote:
Waren dat cupjes of een 'gewoon' koffiezetding ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze toch ook alleen dat cupjes ding
Cupjesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Waren dat cupjes of een 'gewoon' koffiezetding ?
Cupjes dacht ikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh jaa! klopt!!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cupjes
Want die konden ze kopen
Voor te veel geld
1 of 2 cupjes
Jane krijgtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jane naar de dbk omdat ze een bandje om de camera heeft gedaan?
dat was met naomiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cupjes
Want die konden ze kopen
Voor te veel geld
1 of 2 cupjes
HA toch vorig jaar dat gewone apparaat?quote:
Die moesten cupjes kopen uit de Wall toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee voor de maandelijkse cupquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee Ashley kocht die elke keer
Met glenn
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die moesten cupjes kopen uit de Wall toch?
Het jaar ervoor was dat nog zon dingetje met die ouwe Rob die koffie wilde
Even nagekeken jaa.. klopt.. 2 jaar terug met Rob was er zo'n gewoon ding..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die moesten cupjes kopen uit de Wall toch?
Het jaar ervoor was dat nog zon dingetje met die ouwe Rob die koffie wilde
Hopelijk volgt ze geen social media .....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:55 schreef mazaru het volgende:
Dat moet voor die oma ook moeilijk zijn om al die bagger over haar kleindochter te lezen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben ze de taart al geproefd?
Zie in de TikTok preview dat Mileentje hem niet zo lekker eruit vond zien?[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hopelijk volgt ze geen social media .....
Dan vreet ze lekker die mislukte appeltaartpulp van haarzelfquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:56 schreef ledn81 het volgende:
Hebben ze de taart al geproefd?
Zie in de TikTok preview dat Mileentje hem niet zo lekker eruit vond zien?[ afbeelding ]
Als die taart al wat roept dan roept hij Sharice en geen Keanu. Sharice mag wel goed opletten voor je het weet ligt die taart onder de kussen van Jordyquote:
Heb Jordy er nog niet over gehoord. Keanu welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die taart al wat roept dan roept hij Sharice en geen Keanu. Sharice mag wel goed opletten voor je het weet ligt die taart onder de kussen van Jordy
Hoezo nou weer jordy als keanu er continu over bezig is???quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die taart al wat roept dan roept hij Sharice en geen Keanu. Sharice mag wel goed opletten voor je het weet ligt die taart onder de kussen van Jordy
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou Jolien teleurgesteld zijn als het Sjef is ipv amber
als dat de bank zou zijn dan verdient zij het het minst om door te gaan. Zij voegt echt helemaal niets toe. Sharice en Milena zijn nog spraakmakend. Jolien is een dom schaap dat zich achter die jongens verschuilt en mee huppeltquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:10 schreef ledn81 het volgende:
Jolien wil niet met 3 belgische vrouwen erop staan
Sharice - Jolien - Milena
Toch zal ze dan nog wel even blijven huppelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
als dat de bank zou zijn dan verdient zij het het minst om door te gaan. Zij voegt echt helemaal niets toe. Sharice en Milena zijn nog spraakmakend. Jolien is een dom schaap dat zich achter die jongens verschuilt en mee huppelt
Jolien is ook helemaal geen dom schaap die met iedereen meeloopt, dat heeft ze inmiddels ook wel laten zienquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch zal ze dan nog wel even blijven huppelen.
dat denk ik ook. Ze speelt het gehaaid. Niets doen, niet opvallen, in het begin al een relatie met 1 sterk persoon beginnen, naïef overal op reageren en niemand wil op je stemmenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch zal ze dan nog wel even blijven huppelen.
Nee, Jolien is heel uitgekookt en berekenend en zeker een mogelijke winnaar ....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:15 schreef Puzzie het volgende:
Jolien is ook helemaal geen dom schaap die met iedereen meeloopt, dat heeft ze inmiddels ook wel laten zien
http://www.nondedju.nl/nondedju/quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Non de jus het Belgen kwartiertje buiten is nog niet voorbij
Dat slaat ook nergens op iddquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, Jolien is heel uitgekookt en berekenend en zeker een mogelijke winnaar ....
laat ze maar lekker apart zitten. Ik vond het een goede oplossing. Zouden ze vaker moeten doenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
David in de DBK gevraagd of hij en Jordy de volgende freeze erbij kunnen zijn
kwam nog geen antwoordt op
Dat gaat haar niet lukken. Alleen al door die stem nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:27 schreef ledn81 het volgende:
Milena is weer bezig om haar populariteit op te krikken![]()
groot stuk taart voor de leuke mensen
klein stuk taart voor de minder leuke mensen
Ze is zo onhandig hiermee. Ze staat er al niet goed op buiten.. En dit soort beelden doen haar geen goedquote:
Ik zie echt liever Milena eerder wieberen dan Sharice.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:28 schreef mazaru het volgende:
Milena bepaalt hoe de taart aangesneden wordt. Volgens mij is die taart van Sharice
Jordy zorgt ervoor dat er geen alcohol en freezes komen voor bepaalde mensen in de groepquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is echt naar hoe leuk, tof en knap etc ze haarzelf vindt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:29 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is zo onhandig hiermee. Ze staat er al niet goed op buiten.. En dit soort beelden doen haar geen goed
Hij had gezegd : "Daar mag zelfs wel een directe nominatie tegenover staan"quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en Axel?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy en Axel bespreken het gedrag van Axel buiten
Ik ook. Sharice had nooit moeten bonden met Milenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie echt liever Milena eerder wieberen dan Sharice.
Ik ben het zonder te horen helemaal met ze eensquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en Axel bespreken het gedrag van Jordy buiten
Echt wel.. Hopelijk gaan wij als kijker die kans krijgen om haar weg te stemmenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik zie echt liever Milena eerder wieberen dan Sharice.
En dan vreemd vinden dat mensen die 2 hatelijk vindenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:26 schreef engine het volgende:
Milena: "De taart mag niet gelijk verdeeld worden....groot stuk voor de leuke mensen en klein stukske voor de minder leuke mensen"
Hij laat af en toe een scheetje, maar daar kan Pootje ook niks aan doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:34 schreef Lrod01 het volgende:
Bah bah wat laat dat gore mens zich weer kennen. Echt een in en in slecht mens die het bloed onder je nagels vandaan haalt.
Zeker. En dan Pootjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel.. Hopelijk gaan wij als kijker die kans krijgen om haar weg te stemmen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij laat af en toe een scheetje, maar daar kan Pootje ook niks aan doen.
Freeze Sharice - 25 februari 2025.Verdorie ik schrok even. Ik dacht dat Maggie De Block in het huis was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena vind ik alleen best te doen als ze zwijgtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:38 schreef kater1 het volgende:
Apart zijn Milena en Sharice best te doen. Samen halen ze elkaars slechtste kanten naar boven. Echt zonde.
Klopt. Maar dan heb ik toch liever solo Sharice dan solo Milena.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:38 schreef kater1 het volgende:
Apart zijn Milena en Sharice best te doen. Samen halen ze elkaars slechtste kanten naar boven. Echt zonde.
lekker snel DGKquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan het terugkijken, heb het kringspier moment gevonden ....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan heb ik toch liever solo Sharice dan solo Milena.
Volgens mij is ze zelf ook heel vals.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik denk dat Sharice best een lieverd is. Alleen heel makkelijk mee te slepen in de negativiteit.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik denk dat Sharice best een lieverd is. Alleen heel makkelijk mee te slepen in de negativiteit.
Niet zo vals als dat ze nu overkomt denk ik. Die Milena heeft echt een hele foute invloed op haar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf ook heel vals.
ach een klein rukje hier en daarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze noemen de oude BB grensoverschrijdend
Niet in Nederland dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:44 schreef Jockari het volgende:
Voor de freeze van Milena zal het haar broer niet zijn. Die is nog altijd voortvluchtig in zowel België als Kazachstan zonder nationaliteit.
1 voordeel voor hem we hebben in NL geen uitleveringsverdrag met Kazachstanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:44 schreef Jockari het volgende:
Voor de freeze van Milena zal het haar broer niet zijn. Die is nog altijd voortvluchtig in zowel België als Kazachstan zonder nationaliteit.
Die valse dingen zeg je niet als je ze niet in je hebt. Maar Milena en Sharice kunnen elkaar niet corrigeren of naar een hoger plan tillen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij is ze zelf ook heel vals.
Wilde ze jordy of jane gevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Even terug geluisterd, het is niet briljant te verstaan wat Sharice zegt :
Sharice : Dat kleine stukje daar........
Milena : Ja, geef dat maar (wijst naar schoteltje)
Milena : Oh nee, nee, dan word ik weer geviseerd.
WTF serieus, ......quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:44 schreef Jockari het volgende:
Wil ze een olifant gaan wassen?quote:
Nep haar vooralquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:49 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze heeft veel haar aldus Jolien
Het zal niet positief zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:49 schreef Mjelleke het volgende:
Iemand gehoord wat Pootje en Axel net over Jordy zeiden toen ze aan het wandelen waren.
Ik neem het nu opm over het fluisterenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:49 schreef Mjelleke het volgende:
Iemand gehoord wat Pootje en Axel net over Jordy zeiden toen ze aan het wandelen waren.
Over het gedrag van Jordy eerder vandaag in de slaapkamer waar Axel in bed lagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:49 schreef Mjelleke het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF en wat een heerlijk moment.....![]()
Beren kussen kringspier moment - 25 februari 2025.oh er is een nieuwe versieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Klopt. Vond haar in het begin best leuk. En laatst in gesprek met Mattie over smartphones/leven enz zag ik die Sharice weer en die is best leuk en pienter.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:40 schreef mazaru het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF en wat een heerlijk moment.....![]()
Beren kussen kringspier moment - 25 februari 2025.Geen enkel filter af en toe he, die jongenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane : O..k....
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:49 schreef Mjelleke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane heeft de douche vandaag gemist omdat ze aan he tellen wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:58 schreef b_engeltje het volgende:
Wat is dat toch met dat apart in een teiltje haren wassen?
Is dat een extention ding ofzo
Ik heb ook zulk lang dik haar gehad
Maar ik kon dat gewoon onder de douche wassen en stond echt geen uren in de douche daarvoor
Ok ja maar morgen is een nieuwe dag?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:58 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jane heeft de douche vandaag gemist omdat ze aan he tellen was
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Broodmachine moet terug?
Moeten ze brood in de oven gaan maken of zo?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:55 schreef ledn81 het volgende:
[..]"Ïk lig in die kamer half te slapen, zitten ze gewoon te fluisteren "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehh jaa ? Zou eerder onbeschoft zijn als ze hardop gaan praten terwijl iemand probeert te slapen ?
Nee, want overdag mag je niet slapenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"Ïk lig in die kamer half te slapen, zitten ze gewoon te fluisteren "
ehh jaa ? Zou eerder onbeschoft zijn als ze hardop gaan praten terwijl iemand probeert te slapen ?
volgens mij was het "onbeperkt spullen om brood te bakken"quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
Huh, wij , de kijkertjes, hadden toch voor de broodmachine gestemd? Ipv de spiegel en optie 3 (ben ik alweer vergeten, die stomme tuinmeubels zeker?)
Axel mag dat welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want overdag mag je niet slapen
De ingrediënten om brood te maken tot de finalequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
Huh, wij , de kijkertjes, hadden toch voor de broodmachine gestemd? Ipv de spiegel en optie 3 (ben ik alweer vergeten, die stomme tuinmeubels zeker?)
Volgens mij voor onbeperkt brood bakken, niet specifiek in de broodmachine toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
ingredienten om brood te maken tot de finale is waar we voor gestemd hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:03 schreef kater1 het volgende:
Ik heb dat toevallig gezien op de stream.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
"Ïk lig in die kamer half te slapen, zitten ze gewoon te fluisteren "
Ja ok is me duidelijk nuquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ingredienten om brood te maken tot de finale is waar we voor gestemd hebben.
En dat hebben ze ook. Gewoon lekker in de oven.
Is ook handiger als ze het zo door hebben. kunnen ze er 2 tegelijk maken.
Nu moeten ze wachten tot die machine klaar is en hebben ze 1 brood.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:44 schreef Jockari het volgende:
Alle waar naar zijn geld. Die goedkope haarstukken vind ik geen porumquote:
Ik heb het anders gezien. Jolien en Jordy waren al zeker 20 min aan het fluisteren. Ik heb alleen het laatste stukje opgenomen omdat het grappig was. Ze waren echt niet stil vanwege Keanu. Jordy was gewoon al zijn mogelijke theorien met Jolien aan het bespreken. En hij kreeg een zendercheck omdat ze niet te verstaan waren. Axel heeft dat allemaal prima mee gekregen en reactie is gewoon prima lijkt me. Het was stiekem gefluister, waar Jordy eerder al anderen op heeft aangesproken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb dat toevallig gezien op de stream.
Jordy en Jolien waren inderdaad onmogelijk stil aan het fluisteren, was eigenlijk gewoon onhoorbaar. BB gaf hun na 5 minuten of zo een zendercheck. Daarna hoorde je Axel: jullie hoeven voor mij niet te fluisteren, hoor. En daarna hoorde je Keanu: huh wat....
Keanu was in het bed naast Jolien en Jordy in slaap gevallen en dat hadden ze gemerkt, zeiden dat ze hem hadden horen 'snurken' en daarom zo stil gingen praten om hem even dat korte dutje te gunne. Keanu bekende dat hij even helemaal ingedut was.
Volgens mij waren Jordy en Jolien inderdaad wat tactische dingen aan het bespreken, maar Axel overdrijft fel in zijn reactie/verhaal naar Pootje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet normaal idd!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:14 schreef Lrod01 het volgende:
Wat sommige daar op een dag wel niet allemaal naar binnen werken joh. Niet normaal.
Is Jeff bij jou dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:15 schreef ledn81 het volgende:
[..]
niet normaal idd!
* ledn81 werkt ondertussen 4 belgische wafels naar binnen die als souvenier vanuit Belgie mee kwamen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:10 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het anders gezien. Jolien en Jordy waren al zeker 20 min aan het fluisteren. Ik heb alleen het laatste stukje opgenomen omdat het grappig was. Ze waren echt niet stil vanwege Keanu. Jordy was gewoon al zijn mogelijke theorien met Jolien aan het bespreken. En hij kreeg een zendercheck omdat ze niet te verstaan waren. Axel heeft dat allemaal prima mee gekregen en reactie is gewoon prima lijkt me. Het was stiekem gefluister, waar Jordy eerder al anderen op heeft aangesproken.Fair. Ik heb dan waarschijnlijk enkel de laatste paar minuten meegekregen en zag er niet zo veel graten in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ik vroeg me al af waar de appels zijn gebleven
Ja toen fluisterde jolien en hij omdat keanu naast ze lag te slapen en ze dachten dat hij ook sliep. Maar waarom weer alleen over jordy zo praten terwijl hij samen met jolien aan het praten was.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Over het gedrag van Jordy eerder vandaag in de slaapkamer waar Axel in bed lag
Dat zat denk ik iets anders in elkaar, zie hierboven ergens.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja toen fluisterde jolien en hij omdat keanu naast ze lag te slapen en ze dachten dat hij ook sliep.
Heb het gezien. Kon het ook niet goed verstaan zo zacht was het en keanu lag naast ze en axel sliep ook. Die reageerde ook pas nadat de zendercheck kwam.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat zat denk ik iets anders in elkaar, zie hierboven ergens.
2x zelfs. Eerder ook nog appeltaart.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoeveel wentelteefjes gaan erin
Ze hebben net nog taart gegeten
[..]Apart dat dat dan over Jordy gezegd wordt maar Jolien niet die met Jordy aan het praten was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is bij axel persoonlijk richting jordy zei hij zelf gister en bij jordy alleen spel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Apart dat dat dan over Jordy gezegd wordt maar Jolien niet die met Jordy aan het praten was.
Die hebben ook geen ander gespreks onderwerp dan slecht praten. Daarom passen ze zo goed bij elkaarquote:
Iedereen praat slecht over elkaar Koos. Het taart aansnijden ging alweer gepaard met slecht praten over bewoners.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die hebben ook geen ander gespreks onderwerp dan slecht praten. Daarom passen ze zo goed bij elkaar
Ik vraag dat nietquote:
is Eva terug ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef Flow3r het volgende:
eet meer bananen ,bananen zijn gezond, Adam sloeg Eva op haar blote Constantinopel is een mooie stad, daar lopende meisjes in hun blote ga je meer naar Frankrijk etc...
Ronniequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef Flow3r het volgende:
eet meer bananen ,bananen zijn gezond, Adam sloeg Eva op haar blote Constantinopel is een mooie stad, daar lopende meisjes in hun blote ga je meer naar Frankrijk etc...
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
Pootje wil volgende week weer op de lijst staan als ie geen vrijstelling heeft
Bluffers, bah hij en ook Axel mogen ook gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
Wil hij vast alleen om te weten hoe hij staatquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:30 schreef ledn81 het volgende:
Maar dat mag toch ook gewoon?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is bij axel persoonlijk richting jordy zei hij zelf gister en bij jordy alleen spel.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:33 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht en kom uit bij kinderliedjes
Ach we kennen hem inmiddelsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dit is een act, en een hele vervelende
nou kinderliedjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef Adat231 het volgende:
[..]https://www.kinderliedjes.info/tien-pond-bananen/
Hele dagen geschreeuw van Pootje met spelletjes en dan krijgt Jordy de naam dat hij zo druk is en zoveel kabaal maaktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
Dat geschreeuw van pootje en die snerpende stem van milena op de achtergrond
Ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hele dagen geschreeuw van Pootje met spelletjes en dan krijgt Jordy de naam dat hij zo druk is en zoveel kabaal maakt
die kan niet over het muurtje kijken met douchenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane heeft al 3 dagen geen sterren gezien
[..]HallelujahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Oh wat leuk was dat liedje helemaal kwijt....was altijd lachen met mijn kleinzoon van zes die vond dat zo'n gewaagd liedje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef Flow3r het volgende:
ja hij praat wel maar zegt helemaal niksquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:43 schreef engine het volgende:
Jordy praat zo open over dit soort dingen. Geen idee waarom want het is echt niet nodig
Zullen we het modden aan de mods overlatenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hé Jordy![]()
Laten we het bij de streams houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |