SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jordy is verleid met zijn kaartenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:26 schreef zodeju het volgende:
Oke, heb vandaag niet veel gezien, maar waarom werd Jordy en Pootje weggeroepen, want stagiaires zijn er toch om te kunnen begeleiden.....dat hoeven hun toch niet te doen.
Ja die heeft honger!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu blijft maar doorpraten en over die taart
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ....![]()
Freeze Sharice - 25 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik snap hem nu, dacht dat die twee die oma mochten rondleiden en filmen.....haal de hele boel door elkaar en maak er mijn eigen verhaal van.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jordy is verleid met zijn kaarten
Pootje heeft vandaag een brief van zijn vrouw gepakt is dus ook verleid
In de mijne ook , wat een irritant jochquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef Visual het volgende:
Keanu zit wel zwaar in mijn irritatiezone
Die wil hem eten, denk dat hij ook een ernstig eetstoornis heeft....eerst kent hij zogenaamd de meeste groente of wat dan ook niet en daarna zegt hij ja heb het vroeger wel eens gegeten....Met eten staat hij er als eerste bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:30 schreef Koos1958 het volgende:
Die keanu blijft maar doorpraten en over die taart
Nou dat zal ongetwijfeld bij Jordy in zijn hoofd gezeten hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap hem nu, dacht dat die twee die oma mochten rondleiden en filmen.....haal de hele boel door elkaar en maak er mijn eigen verhaal van.
Jordy en pootje mochten niet bij de freeze zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik snap hem nu, dacht dat die twee die oma mochten rondleiden en filmen.....haal de hele boel door elkaar en maak er mijn eigen verhaal van.
ohhhhhhhhh, kom je nu meequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy en pootje mochten niet bij de freeze zijn
Omdat ze uit het contract zijn
Ze moesten in een aparte kamer en daar konden ze mee kijken
Nee Tom en Alice waren gisteren in a’dam naar pittbullquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Rhosyn het volgende:
Nou kom maar op met freece nr 2 Jeffrey...want die is naar Amsterdam gekomen zag ik ergens op een foto van Tom ( vorig jaar) en nog iemand
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft ....![]()
Freeze Sharice - 25 februari 2025.Wat een enorme lieverd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
dat was gister en dat was vast een grapjequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Rhosyn het volgende:
Nou kom maar op met freece nr 2 Jeffrey...want die is naar Amsterdam gekomen zag ik ergens op een foto van Tom ( vorig jaar) en nog iemand
Ik vind Jenken echt een vreselijk woordquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: Milena was ook hard aan het jenken he?
Jordy; ja al voor er iemand was
Fijn dat je elke beweging of uitspraak van Keanu van commentaar voorzietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Jenken echt een vreselijk woord
Klinkt wat aso
Is ook een wat denigrerend woord voor huilen ook in het dialect.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt wat aso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik dacht dat het aan mij lag.. wordt heel geïrriteerd van dat woord. Praat normaal.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klinkt wat aso
En dat mag gewoonquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Fijn dat je elke beweging of uitspraak van Keanu van commentaar voorziet
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tien uur gewerkt vandaag, geen tijd om te monteren, maar tot 1800 uur staat online .....
Ga jij geen 180 minuten tellen editenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne avond
Hell To The Liars
Toch doet hij dit wel schattigquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:41 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus ken geen haagszoals hij plein zegt
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toch doet hij dit wel schattig![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |