Oekraïne valt er niet aan. Die dronen de lui de tering in. Die echte aanvallen zullen heus wel een keer komen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mensen op krukken is blijkbaar genoeg om Oekraïne tegen te houden.
Het antwoord is: terrein verloren.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Niet veel, maar dat is bij een uitputtingsoorlog ook niet nodig.
En? Met terrein alleen ben je er niet.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het antwoord is: terrein verloren.
Er is nog steeds geen echte mobilisatie geweest…quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ook van Rusland. Anders zouden er geen mensen op krukken en Noord-Koreanen aan het front zijn.
Dat is ook wat lastig met het personeelstekort in de fabrieken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen echte mobilisatie geweest…
't zelfde argument als 3 jaar geledenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, er komt een moment dat het niet meer vol te houden is.
Dat is copequote:Op woensdag 26 februari 2025 13:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die echte aanvallen zullen heus wel een keer komen.
Ik blijf het redelijk bizar vinden dat zelfs nu nog mensen geloven in een wonder waarin Oekraïne nog de Russen hun land uit zal schoppen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
En? Met terrein alleen ben je er niet.
Antwoord is nog altijd hetzelfde. Bij een uitputtingsoorlog gaat het daar niet om.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het antwoord is: terrein verloren.
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat er een groot verschil is tussen wat in de Westerse pers wordt beweerd over de situatie aldaar en de feitelijke situatie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is ook wat lastig met het personeelstekort in de fabrieken.
Hahahah uit eerste hand nog welquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat er een groot verschil is tussen wat in de Westerse pers wordt beweerd over de situatie aldaar en de feitelijke situatie.
Post 217 speciaal voor jou dan.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Antwoord is nog altijd hetzelfde. Bij een uitputtingsoorlog gaat het daar niet om.
Washington ligt niet in Rusland, domoor.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahahah uit eerste hand nog wel
Je bent ook nog eens correspondent in Washington ofzo?
Hoe lang duurde het voordat het westfront in WO1 significant veranderde? Een kleine vier jaar. Tussen de val van Frankrijk en Overlord zat ook vier jaar. Dus ik maak me niet heel veel zorgen.quote:
Vind het al heel wat dat je het hun land noemtquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik blijf het redelijk bizar vinden dat zelfs nu nog mensen geloven in een wonder waarin Oekraïne nog de Russen hun land uit zal schoppen.
Maar goed, we zullen zien…
Ben je er ook zo eentje die denkt dat Zelensky 200 huizen heeft in het buitenland met honderden personeelsleden?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat er een groot verschil is tussen wat in de Westerse pers wordt beweerd over de situatie aldaar en de feitelijke situatie.
Daar zal Zelensky dan wel mee komen.quote:
Ik vind de suggestie die je doet, zeker voor een mod, vrij schofterig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vind het al heel wat dat je het hun land noemt
De Oekraïense drones gaan gewoon vrolijk door met het in puin gooien van Russische olieraffinaderijen. Verder is het Russische offensief tot stilstand gekomen, hier en daar worden ze weer wat terug gedreven. Soms stormen Russen op een positie af en krijgen ze een bende clustermunitie en drones om hun oren. Verder is het All Quiet on the Ukranian Front.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:22 schreef bianconeri het volgende:
Ik mis het Oekraine nieuws wel echt.
Nog steeds die bagger over de VS en nooit posts over de oorlog zelf.
Wat doen de drones, wat doen de partijen. Wat?
Daar gaat het om.
Het is een beetje hetzelfde niveau als de post waar ik op reageerde iddquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind de suggestie die je doet, zeker voor een mod, vrij schofterig.
Ik heb nooit iets anders beweerd dan dat Rusland deze oorlog niet had mogen beginnen. Dat is ook niet echt een mening ofzo, maar een uitvloeisel van het internationale recht.
Ook een laffe suggestie…quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ben je er ook zo eentje die denkt dat Zelensky 200 huizen heeft in het buitenland met honderden personeelsleden?
En als de oplossing zo simpel is… waarom zit Europa dan zo op de handen?quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar zal Zelensky dan wel mee komen.
Maar met geld kun je in Afrika een hoop schietgrage jongens regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |