Als je Jordy hebt gehoord, dat was al sabotage geweest.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:45 schreef Rhosyn het volgende: [..] Omdat die twee de freeze zouden kunnen saboteren? Wat raar
Vast wel ja..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wat een goede vertaling, zou ze echte fanbrieven hebben gekregen?
Krijgen instructies dat ze gewoon mee moeten doen met een freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
Milena: mah iek denk da ze allebei iets moete gaan vertelluh omdat ze de verleiding niet weerstaan hebbuh
voor mij gaat niemand in de weer komuh
Freeze is leukquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
ach nee toch, niet de freezealles wordt anders my ass BB
Ze woont er praktischquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird sinds wanneer schrijf en versta jij Vlaams
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef Kodiak100 het volgende:
@:kissingbird sinds wanneer schrijf en versta jij Vlaams
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Zal het wel een nl freeze wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:48 schreef kater1 het volgende:
Het is toch veel te laat voor een freeze? Al die mensen moeten ook weer naar huis...
of amberquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:49 schreef marky het volgende:
Camera continu op Jolien. Jeff is onderweg
Speciaal voor jou 2x Jolien op de streamsquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:47 schreef odie22 het volgende:
ach nee toch, niet de freezealles wordt anders my ass BB
slingert de streams aanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Speciaal voor jou 2x Jolien op de streams
wat is kk?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef Droopie het volgende:
Kk loop achter, dus ga even weg.
Dit is wel leuk ja.
Ja is geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sorry als het hier eerder al besproken werd, maar waarom zijn de bewoners zo overtuigd dat ze deze week een "freeze" krijgen?
Hebben ze oefen-freeze instructie gekregen van BB of zo? Want die instructies moeten er wel aan voorafgaan, toch? Maakt niet uit dat ze het kennen van vorig jaar.
Ja vanmorgen een Freeze instructie en oefening geweestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sorry als het hier eerder al besproken werd, maar waarom zijn de bewoners zo overtuigd dat ze deze week een "freeze" krijgen?
Hebben ze oefen-freeze instructie gekregen van BB of zo? Want die instructies moeten er wel aan voorafgaan, toch? Maakt niet uit dat ze het kennen van vorig jaar.
Dat is een hoop werk geweest om ff een freeze te kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef ledn81 het volgende:
Pootje en Jordy zitten er al klaar voor
[ afbeelding ]
wat mogen die daar doen ?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:53 schreef ledn81 het volgende:
Pootje en Jordy zitten er al klaar voor
[ afbeelding ]
zag zoiets stoms op insta vandaag..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
En dan is de freeze dat Jordy en Pootje in tutu uit de PR komen en een balletvoorstelling proberen op te voeren voor de rest....
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
En dan is de freeze dat Jordy en Pootje in tutu uit de PR komen en een balletvoorstelling proberen op te voeren voor de rest....
Je zou maar regisseur zijn.quote:
En oma heeft wat instructies gekregenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
OH krijgen we deze shit weer
iedereen aanspreken
Dat is voor TV gereserveerdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:58 schreef OmaJacky het volgende:
Waarom zien we Charice niet![]()
![]()
alleen die jankende milena.
71 zei ze vandaagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Heel mooi, beetje teveel info over thuis haha. Ziet er nog jong uit die oma.
nou nee hoor iedereenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij moet alleen Sharice freeze blijven.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
Nou oma, effe lekker chillen in die sauna, koude douche er achter aan, brood bakken kan nu ook
Die heeft een hele lijst gehad wat ze moet doenquote:
Ze deed het wel goed.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft een hele lijst gehad wat ze moet doen
Leek haar kleindochter maar op haarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja, wasnheel mooi gebracht en ook gewoon een leuk mens.
Oma's aan de top
Was pootje, zag het net op S2. Hij riep iets in de tuin naar de oma. Kon het net niet verstaan.quote:
Ik was dat ook aan het bedenken, maar zal andere oma geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Lekker onverwachts kunnen de freeze nu. Iets als elke keer pootje en jordy naar de PR moeten. Maar oke.
Sharice verzorgde haar oma toch ook ofzo? Was in haar intro filmpje. Of was dat haat andere oma? Weet het niet meer.
ja raar dit..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Lekker onverwachts kunnen de freeze nu niet doen als elke keer pootje en jordy naar de PR moeten. Maar oke.
Sharice verzorgde haar oma toch ook ofzo? Was in haar intro filmpje. Of was dat haat andere oma? Weet het niet meer.
NU EVEN NIET!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Leek haar kleindochter maar op haar
Motje i love youquote:
waar moet die dat dan aanzien?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: gaan we nog 6x aan moeten zien..
Vooral het gezicht van Milenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef ledn81 het volgende:
heb S2 op pauze gezet... waren daar Jordy en Pootje te zien? moeite waard om op te nemen?
Matti was al aan het lachen voordat Oma binnen wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef OmaJacky het volgende:
Mattie en Axel hebben het niet meer.
Matt de hele tijd met tandpasta in z'n mond.
denk het welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:05 schreef ledn81 het volgende:
heb S2 op pauze gezet... waren daar Jordy en Pootje te zien? moeite waard om op te nemen?
op s2 zijn pootje en jordy te zien.. zitten in de pr met tv.. konden de groep zienquote:
Vind het stiekem ook wel triest dat de mannen het niets interesseerde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Lekker onverwachts kunnen de freeze nu niet doen als elke keer pootje en jordy naar de PR moeten. Maar oke.
Misschien straks nog, maar dat is misschien dan wel erg laat.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ah dju, pootje en Jordy terug, dus geen freezes meer vanavond?
Ze hebben hun contract verbroken voor iets andersquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het stiekem ook wel triest dat de mannen het niets interesseerde.
Kon dat freeze niet, maar dat hoort toch bij de experience van het huis
pff jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena weent nog harder dan Sharice
Oma is begin 70 vertelde zequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:04 schreef BigBreg83 het volgende:
Dien een klacht in !quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
bulshit BB MIlena bewoog en Jane bewoog en Axel lachte
Onnodig ook, kan je echt wel iets anders op verzinnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het nu heel stom..Jordy en Pootje worden weggeroepen, dus er komt een freeze. Het hele onverwachte is er nu vanaf
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het nu heel stom..Jordy en Pootje worden weggeroepen, dus er komt een freeze. Het hele onverwachte is er nu vanaf
Deze oma is 71quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik dat het de andere oma was
Ik heb niemand echt zien bewegen. Ik heb mensen zien emoties hebben en voor zover ik weet, is dat niet verboden en kun je dat ook gewoon onmogelijk tegenhouden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
bulshit BB MIlena bewoog en Jane bewoog en Axel lachte
Ik hoor vooral kikiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Pootje weer de hoofdrol want die hebben alles gezien en gehoord
Ja ik bedoel van haar introductiefilmpje!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze oma is 71
Had ze het vanmorgen over
Ivm freeze
ze bedoelen, waarom kan je oma wel normaal praten en jij niet sharicequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Oma krijgt wat complimenten over haar Nederlands
Dat is toch voor iedereen anders?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Snensie het volgende:
Zo overdreven hoe Milena aan het janken was. Je kan ook blij zijn en glimlachen.
Een keer die 2 een uur in pr roepen voor iets onbenulligs: wasknijpers maken ofzo. En dat er dan niks in het huis komt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Onnodig ook, kan je echt wel iets anders op verzinnen.
nee dat snap ik maar JAne deed echt der hoofd naar beneden dus die kreeg een andere stand dan heb je bewogen en ja Milena jankte wel heel erg dus bewoog ook met der gezichtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb niemand echt zien bewegen. Ik heb mensen zien emoties hebben en voor zover ik weet, is dat niet verboden en kun je dat ook gewoon onmogelijk tegenhouden.
De clou is dat iemand niet in de verleiding komt om zijn geliefde te omhelzen. Niet dat er niet met ogen geknipperd wordt, etc. Toch?
Of ze er gewoon bij laten zijn en vertrouwen op dat ze echt wel meewerken, waar ik zeker in geloof.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Een keer die 2 een uur in pr roepen voor iets onbenulligs: wasknijpers maken ofzo. En dat er dan niks in het huis komt.
Dan hoeven ze ook geen freeze meer te doen want dan heeft het geen comcequenties meer als ze het niet halen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat het contract gedoe morgen klaar is, dan hoeven ze die 2 ook niet meer weg te halen en kan het wel onverwacht.
Was inderdaad vorig jaar ook niet voor iedereenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef happyme28 het volgende:
Kiki alweer ik ik ik
Vraag me af of hij voor iedereen komt of maar een paar. Niet zeker dat iedereen een freeze krijgt.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
wat had je verwacht milena, dat oma zou zeggen, nou het gaat niet zo goed sharice je kan beter je koffer pakken
Dit!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
wat had je verwacht milena, dat oma zou zeggen, nou het gaat niet zo goed sharice je kan beter je koffer pakken
Meestal zijn de freezes ook verspreid over de weken en niet zozeer allemaal vlak achter elkaar, dus kan heel goed zijn dat dit de enige keer was dat die 2 even weg moesten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook geen freeze meer te doen want dan heeft het geen comcequenties meer als ze het niet halen.
Toch welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien ze gaan niet 6x een freeze doen, hebben ze andere jaren ook niet gedaan
volgens mij voor iedere bewoner een freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorig jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ik zat nog bij bart en jolienquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar
Randy
Ashley
Gut weet het niet meer
Alice, Glenn, Randy sowieso ook nog in finaleweek.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar
Randy
Ashley
Gut weet het niet meer
Randy kreeg volgens mij als eerste de freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alice, Glenn, Randy sowieso ook nog in finaleweek.
JA maar volgens mij om haar tranen te bedwingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef PunkieePie het volgende:
Sharice kritiek op Jane omdat die naar beneden keek?
en Jimmyquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Alice, Glenn, Randy sowieso ook nog in finaleweek.
Klopt. Maar in finaleweek nog een keer toen ze alle 3 vlak na elkaar kregen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Randy kreeg volgens mij als eerste de freeze
Dit is wel triestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Ze draaide ook haar rug naar ... [Jane] ... heb je dat niet gezien?
Die kan ik me dan ff niet herinneren. Wie kwam voor hem?quote:
ik krijg echt kots neigingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
ja zei ze lachendquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
bah, nare meidenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn godquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kiki dacht dat het een bekende zangeres was of zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |