Of ze er gewoon bij laten zijn en vertrouwen op dat ze echt wel meewerken, waar ik zeker in geloof.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:12 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Een keer die 2 een uur in pr roepen voor iets onbenulligs: wasknijpers maken ofzo. En dat er dan niks in het huis komt.
Dan hoeven ze ook geen freeze meer te doen want dan heeft het geen comcequenties meer als ze het niet halen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat het contract gedoe morgen klaar is, dan hoeven ze die 2 ook niet meer weg te halen en kan het wel onverwacht.
Was inderdaad vorig jaar ook niet voor iedereenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef happyme28 het volgende:
Kiki alweer ik ik ik
Vraag me af of hij voor iedereen komt of maar een paar. Niet zeker dat iedereen een freeze krijgt.
Ja dat dusquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
wat had je verwacht milena, dat oma zou zeggen, nou het gaat niet zo goed sharice je kan beter je koffer pakken
Dit!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef odie22 het volgende:
wat had je verwacht milena, dat oma zou zeggen, nou het gaat niet zo goed sharice je kan beter je koffer pakken
Meestal zijn de freezes ook verspreid over de weken en niet zozeer allemaal vlak achter elkaar, dus kan heel goed zijn dat dit de enige keer was dat die 2 even weg moesten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:14 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze ook geen freeze meer te doen want dan heeft het geen comcequenties meer als ze het niet halen.
Toch welquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien ze gaan niet 6x een freeze doen, hebben ze andere jaren ook niet gedaan
volgens mij voor iedere bewoner een freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Vorig jaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
ik zat nog bij bart en jolienquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vorig jaar
Randy
Ashley
Gut weet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |