Onnodig ook, kan je echt wel iets anders op verzinnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het nu heel stom..Jordy en Pootje worden weggeroepen, dus er komt een freeze. Het hele onverwachte is er nu vanaf
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind het nu heel stom..Jordy en Pootje worden weggeroepen, dus er komt een freeze. Het hele onverwachte is er nu vanaf
Deze oma is 71quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Volgens mij begreep ik dat het de andere oma was
Ik heb niemand echt zien bewegen. Ik heb mensen zien emoties hebben en voor zover ik weet, is dat niet verboden en kun je dat ook gewoon onmogelijk tegenhouden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
bulshit BB MIlena bewoog en Jane bewoog en Axel lachte
Ik hoor vooral kikiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef ledn81 het volgende:
Jordy en Pootje weer de hoofdrol want die hebben alles gezien en gehoord
Ja ik bedoel van haar introductiefilmpje!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze oma is 71
Had ze het vanmorgen over
Ivm freeze
ze bedoelen, waarom kan je oma wel normaal praten en jij niet sharicequote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Oma krijgt wat complimenten over haar Nederlands
Dat is toch voor iedereen anders?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Snensie het volgende:
Zo overdreven hoe Milena aan het janken was. Je kan ook blij zijn en glimlachen.
Een keer die 2 een uur in pr roepen voor iets onbenulligs: wasknijpers maken ofzo. En dat er dan niks in het huis komt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Onnodig ook, kan je echt wel iets anders op verzinnen.
nee dat snap ik maar JAne deed echt der hoofd naar beneden dus die kreeg een andere stand dan heb je bewogen en ja Milena jankte wel heel erg dus bewoog ook met der gezichtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb niemand echt zien bewegen. Ik heb mensen zien emoties hebben en voor zover ik weet, is dat niet verboden en kun je dat ook gewoon onmogelijk tegenhouden.
De clou is dat iemand niet in de verleiding komt om zijn geliefde te omhelzen. Niet dat er niet met ogen geknipperd wordt, etc. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |