ik hoor het jordy nog zeggen, ga flink sensa maken volgende weekquote:Op maandag 24 februari 2025 23:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Echt he, en de week van de verleidingen ook. Wat een sensa en heel tof allemaal hoor.
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena mijn buik is echt mega dik
Sharice die van mij ook
Dat komt door die Paprikas
En waarom Sharice wilt blijven, echt alleen voor Milena?quote:Op maandag 24 februari 2025 23:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik hoor het jordy nog zeggen, ga flink sensa maken volgende week
Axel (Naaldwijk) woont vlakbij Charissa (Maassluis).quote:Op maandag 24 februari 2025 23:22 schreef engine het volgende:
Axel heeft een vriendin die meedoet aan bondgenoten.
Aan een vrouw durf ik dit wel te vragen? Is Milena echt zo dik geworden in de afgelopen dagen en kan bv door eten en niet bewegen zo plots?quote:
Zit te lachen hier nuquote:Op maandag 24 februari 2025 23:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Aan een vrouw durf ik dit wel te vragen? Is Milena echt zo dik geworden in de afgelopen dagen en kan bv door eten en niet bewegen zo plots?
In een week van mooie vrouw uit Kazachstan (kutinnerlijk dat wel), naar dit plofferige voorkomen?
Krijgen we morgen een gun spelquote:Op maandag 24 februari 2025 23:38 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil wel rond de tafel gaan zitten hij heeft zeker 4 / 5 argumenten die hij kan zeggen tegen Milena![]()
![]()
Ze lust hem rauwwwww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wut?quote:Op maandag 24 februari 2025 23:40 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice schaart nog even met Milena
denk fliefd op haar..quote:Op maandag 24 februari 2025 23:42 schreef odie22 het volgende:
ik vind het echt niet gezond hoor hoe die sharice achter milena aan kruipt
Ze trok Milena op zich.... voor een 'knuffel'....... daarna achter haar aan rennen..quote:
dan is het exit sharice , 100%quote:Op maandag 24 februari 2025 23:42 schreef engine het volgende:
Oehh plannetje voor een bank met Axel, Sharice en Milena
ik denk dat zij er beter voor staat dan sharice, die wordt het slechts neergezet in de uitzendingenquote:
Same, van mij ookquote:Op maandag 24 februari 2025 23:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy is denk ik wel de enige die een aantal stappen vooruit denkt en logisch rekent ....![]()
Alleen jammer dat Mattheus en Keanu zo blind achter hem aanlopen en niet
zien dat ze zelf als eerste door hem worden gedumpt zodra hij de kans krijgt ....
En ik wordt een beetje moe van die Popie Jopie Axel, die mag er van mij echt wel uit ....![]()
Dat hoeft helemaal niet. Er moet een Nederlander en een Belg in de finale. Man vrouw verdeling is niet van belang.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
als je naar het grote geheel kijkt, is het natuurlijk wel spelen voor jezelf, er gaat 1 NL man naar de finale, dus die andere 1,5e man moet je er dan uitwerken
Hardop lachen met die tweequote:Op maandag 24 februari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel met zijn 2en een groep vormen komen we er ook niet
ja dacht ik net ook met zijn honing verhaal..quote:Op maandag 24 februari 2025 23:55 schreef marky het volgende:
Ik zou haast denken dat Axel jaloers is.
Als dat zo zou zijn dan moet hij het niet persoonlijk maken.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het idee dat deze twee het allemaal niet heel erg serieus nemen, misschien ook wel de beste insteek ...
Dan gaat hij niet winnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk, hij heeft echt een hekel aan Jordy
Die hebben allebei een groepje en hoeven niet iedere keer bevestiging te zoeken bij elkaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Axel ziet het allemaal wel vrij scherp, maar hij laat Jane soms in de steek,
of in ieder geval lijkt het zo en dat bevalt mij helemaal niet .....
We zijn de tijd van de persoonlijke gesprekken wel een beetje voorbij vrees ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:04 schreef Willewa het volgende:
Ik schakel de live wat minder vaak in omdat ik merk dat het me minder trekt, maar bijna elke keer als ik inschakel hoor ik bijna alleen maar game talk. Hebben deze mensen nou echt zo weinig inhoud dat ze alleen maar daar mee bezig zijn?
In zijn dromen wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:05 schreef Kissingbird het volgende:
Axel krijgt iedereen mee in wat hij doet .. zegt hij
1 x man vrouw BE en 1 x man vrouw NL , zoals elk jaar , 4 in de laatste weekquote:Op maandag 24 februari 2025 23:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Er moet een Nederlander en een Belg in de finale. Man vrouw verdeling is niet van belang.
Ja jammer, vind het steeds minder leuk om te kijken. Afleveringen zijn nog leuk maar de streams zijn erg eentonig en uiteindelijk gewoon verkeerd gecast. Ach jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We zijn de tijd van de persoonlijke gesprekken wel een beetje voorbij vrees ik.
Deze groep schuurt te veel met elkaar
Aardige poging, gaat hem niet worden, Pootje vertrekt gewoon vrijwillig uiterlijk vrijdag ...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:06 schreef Kissingbird het volgende:
100% gaan ze mee op Jolien , heeft hij het al met Pootje over gehad
Daar geloof ik niks van eigenlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Aardige poging, gaat hem niet worden, Pootje vertrekt gewoon vrijwillig uiterlijk vrijdag ...
BB heeft het nog ff kunnen rekken met zijn afgelopen vrijstellingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Aardige poging, gaat hem niet worden, Pootje vertrekt gewoon vrijwillig uiterlijk vrijdag ...
Pootje zijn verhaallijn zit er wel opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:10 schreef Ynti het volgende:
Heeft Jane al eens tegen Axel uitgesproken dat ze vrijdagavond echt boos was op Pootje?
Dat er iemand naar huis ging die graag wilde blijven, en hij loopt te miepen dat hij naar hij huis wilde.
Wat mij betreft heeft hij die nooit gehad, wat een miscast ....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje zijn verhaallijn zit er wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane zat net te kijken en dacht oké ik ben Axel kwijt aan de andere groepSlaap lekker KodiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Is al sinds 2023 aan de orde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal ontzettend van die target pins, vrijstellingen etc ....![]()
![]()
![]()
De sturing door de FEBO is nog nooit zo sterk geweest, in ieder geval niet zo duidelijk zichtbaar ...
Axel heeft enorm last van zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Tja, lekker slim van Axel om op Jordy te gaan. Bovendien is hij buiten populair, dat hebben we aan de popipoll gezien door de keuze van de kijker wie teamcaptain mag zijn deze week en als eerste vrijgesteld om te blijven afgelopen vrijdag, dat is gewoon een 1 op 1 popipoll waarbij je gelijk ziet wie de populaire bewoners zijn, en daar zit Axel NIET bij. Dan is het niet handig om hem een targetpin op te spelden die hij binnen 2 dagen weer vrolijk van zijn borst haalt en hem op iemand anders laat belanden wellicht Axel zelf wel....
Zelfde iq als zijn vriendin in de bondgenoten??quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:30 schreef marky het volgende:
Axel gaat er maar even van uit dat er iemand van de andere groep weg gaat.
Hij vergeleek Jordy met Ashley.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:32 schreef freaky40 het volgende:
Hij snapt er echt niets van en betwijfel het of hij wel voldoende research gedaan heeft vooraf laat staan vorige seizoenen heeft bekeken...ik denk het niet.
Ik heb geprobeerd een dm te sturen, maar ik betwijfel of het gelukt is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane voor de vierde keer over haar errors vanavond, slecht toneelstukje ...
Tot 2300 uur staat online, DM voor de link ...![]()
Ik ga zelfs op Sharice stemmen als Axel erop zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:33 schreef Droopie het volgende:
Axel heeft te vroeg gepiekt ben ik bang.
Ik ga zeker op hem stemmen, maar als die met Jane en Jolien op de bank zit, vrees ik het ergst.
Ow ja, die had ook een nominatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga zelfs op Sharice stemmen als Axel erop zit.
Op de grote FB groep is men ook al bezig om Sharice safe te stellen om Axel eruit te werken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow ja, die had ook een nominatie.
Nou als die erop zit zal het wel goedkomen met Axel.
Blijkt het ineens een nachtmerryquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Axel zat in de eerste weken in een koortsdroom maar is nu keihard wakker geworden....
Ach, dan zij het maar zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef marky het volgende:
[..]
Op de grote FB groep is men ook al bezig om Sharice safe te stellen om Axel eruit te werken.
Als ie met Sharice en Milena zit valt er haast niks van te maken. Bij NL'ers lijkt ie meer z'n best te doen, die zal zelf ook moe worden van steeds te moeten herhalenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje : prachtig dit.. millie
en doet een gebaar naar zijn oor
Milena : ik vind door zijn karakter vind ik hem niet meer zo schoon ? (versta het slecht )
Ashley voerde schrikbewind waar geen tegenspraak geduld werd. Dat is bij het kartel veel minder. Daarnaast is Axel zelf net zo erg. Hij gaat het allemaal wel even regelen met die andere drie...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef KinKiJan het volgende:
Axel's vergelijking klopt wel, Ashley de generaal had er een paar die haar achter de kont aan liepen, precies zoals prins Jordy d'n urste dat nu heeft. Wat persoonlijkheden betreft lijken ze natuurlijk totaal niet op elkaar, maar dat is ook niet wat ie bedoelde.
Ze kan er volgende week uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach, dan zij het maar zo.
Deze Sharice is het programma niet waard, was het een gast geweest bij Milena dan had de politie voor de deur gestaan wegens onwenselijk gedrag.
Bij het kartel minder? Moet je een keer snachts niet het befehl van Jordy's late night snack opvolgenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley voerde schrikbewind waar geen tegenspraak geduld werd. Dat is bij het kartel veel minder. Daarnaast is Axel zelf net zo erg. Hij gaat het allemaal wel even regelen met die andere drie...
Dat heeft hij inmiddels al los gelaten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij het kartel minder, moet je een keer snachts niet het befehl van Jordy's late night snack opvolgen
Sharice was net naar buiten gegaan en Keanu liep net voorbij, dacht ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje : prachtig dit.. millie
en doet een gebaar naar zijn oor
Milena : ik vind door zijn karakter vind ik hem niet meer zo schoon ? (versta het slecht )
Volgens mij heeft die Keanu vandaag nog tot de orde geroepen voor afgelopen nachtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij inmiddels al los gelaten.
En dat was, zoals ik al zei dus helemaal z'n punt niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley voerde schrikbewind waar geen tegenspraak geduld werd. Dat is bij het kartel veel minder. Daarnaast is Axel zelf net zo erg. Hij gaat het allemaal wel even regelen met die andere drie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dus, de een krijgt een koude hamburger, de ander gewoon al zijn fanmail / post, hoezo ....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:52 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja, die verleidingen. Die zijn toch ook gewoon een wassen neus.
Hamburger, kom op joh
Is gewoon met allles, wordt met veel bombarie aangekondigd telkens, maar valt meestal enorm tegen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:52 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja, die verleidingen. Die zijn toch ook gewoon een wassen neus.
Hamburger, kom op joh
Das weg, geen bloedgeld en niets mee naar huis.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef chufi het volgende:
Wat gebeurt er met het geld van de mensen die vrijwillig naar huis gaan? weg en klaar
Idd, sportweek, vogelhuisjes etc etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is gewoon met allles, wordt met veel bombarie aangekondigd telkens, maar valt meestal enorm tegen.
Die verandert zowat met elke scheet, kan het niet meer volgenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
Pootje wilt niet naar huis. Die aast op de 13k? als die naar huis gaat volgende week en Kiki voor de verleiding gaat.
Jane oppert het nu ,,,...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
Pootje wilt niet naar huis. Die aast op de 13k? als die naar huis gaat volgende week en Kiki voor de verleiding gaat.
Ik was in het begin grote fan van Pootje (het helpt natuurlijk dat ik zijn dialect begrijp). Hij is aimabel, enthousiast, bijna altijd welgezind, durft mensen er meteen op aan spreken als hij zich aan iets stoort, ...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje weer de grootste smoel, kan hij niet lekker opflikkeren ....
Als hij vlg week naar huis gaat krijgt hij zijn geld toch niet meequote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
Dat is wel het failliet van het programma. Aan de andere kant dan zijn ze er ook een kwijt. Volgende week twee Kartelleden tegen Sharice op de bank dan is Sharice ook weg dan zijn ze in de minderheid.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:47 schreef Lux069 het volgende:
Pootje heeft zijn eigen 'batterijen' gewisseld? Hele dag horizontaal en in de nacht is het 1 en al gebrabbel.
ps. Heel leuk en aardig al die GC's, maar net zoals de vorige keer (terugkaatser Jordy), gaat hij toch wel.
Heeft al geroepen dat hij een 'davidje' gaat doen, en mochten Sharice, Axel, en Jane de targets hebben is dat toch echt het moment.
Idem x 100quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik was in het begin grote fan van Pootje (het helpt natuurlijk dat ik zijn dialect begrijp). Hij is aimabel, enthousiast, bijna altijd welgezind, durft mensen er meteen op aan spreken als hij zich aan iets stoort, ...
Ondertussen stoor ik me heel erg aan het feit dat hij de attitude en gedrag van Sharice en Milena heeft overgenomen: hij kan echt extreem lelijke sneren maken over de anderen, maakt al dagen heel duidelijk dat "die anderen" hem echt kunnen gestolen worden. Ik ervaar hem de laatste dagen bijna als de grootste roddelaar/stoker (zoals daarnet ook al meteen insinueren dat Keanu stond te luistervinken).
En ook: als er een conflict of ruzie uitbreekt (ijskoffie-gate en wat er op volgde), dan loopt hij zich van de domme te gebaren: "ik weet van niets, hoor, hihihaha wa was da". En terwijl de emoties hoog oplopen, blijft hij extreem aan de oppervlakte en probeert hij het laten doen lijken alsof hij geen partij kiest.
(dat laatste - oppervlakkige, "neutrale" - idem voor Axel)
Masker valt af, want 12k niet en 15k zou ie wel vrijdag vertrekkenquote:
Niet vertellen tegen hem, die stapt straks de taxi in met 13k in zijn hoofd en komt er na 1 week thuis achter dat het anders zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Als hij vlg week naar huis gaat krijgt hij zijn geld toch niet mee
Vorig jaar liep ie af van 100.000 dus deden ze hun best om ‘m hoog te houden en dat gebeurde ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Masker valt af, want 12k niet en 15k zou ie wel vrijdag vertrekken
Zal wel met de offerte van zijn keuken te maken hebben.
Die denken echt dat er 10k of 20k geboden gaat worden.
Of was vorig jaar de prijzenpot in het begin ook zo laag in februari?
Goed verwoord, zo ervaar ik het ook hoewel ik hem nooit als een favoriet of zo heb gezien ...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik was in het begin grote fan van Pootje (het helpt natuurlijk dat ik zijn dialect begrijp). Hij is aimabel, enthousiast, bijna altijd welgezind, durft mensen er meteen op aan spreken als hij zich aan iets stoort, ...
Tyron ging in de voorlaatste week weg met 15kquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
Masker valt af, want 12k niet en 15k zou ie wel vrijdag vertrekken
Zal wel met de offerte van zijn keuken te maken hebben.
Die denken echt dat er 10k of 20k geboden gaat worden.
Of was vorig jaar de prijzenpot in het begin ook zo laag in februari?
Das mooi.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:01 schreef Flory- het volgende:
Jordy heeft Sharice dus verteld dat haar gc niets waard is als hij die van hem inzet.
De Milena club denkt dat hij bluft
Jordy jaagt al het geld erdoor. Het boeit hem echt niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop alleen dat ze Jordy nooit meer als eerste in de kluis laten gaan, maar ik betwijfel of ze dat door hebben ...
Eens, ze verdienen het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vorig jaar liep ie af van 100.000 dus deden ze hun best om ‘m hoog te houden en dat gebeurde ook.
Het lijkt me sterk dat zoiets geboden gaat worden na al die vrijwillige exits en eigenlijk al 2 mensen tekort komen.
Het gaat over alle manieren van plassen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar we mogen niet klagen, om 0100 uur nog interessante streams ....
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:08 schreef marky het volgende:
[..]
Het gaat over alle manieren van plassen.
Bedoelde eigenlijk dat ze dan dus nóg een extra persoon tekort zouden komen als ze iemand op die manier laten vertrekken, want je moet uitkomen met het aantal personen en aantal weken nog te gaan. Dus als het al het plan was lijkt het me dat het is ingetrokken ivm de 3 vertrekken in 3 dagen laatst. Denk ik dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eens, ze verdienen het ook niet hoor.
Vandaag kan ik Jordy achter het behang plakken. Maar hij laat zich zelden als een mak lammetje naar de slachtbank leiden.
Is inmiddels op de suite, alles slaaptquote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stream 2 is er weer met slapende bewoners, stream 1 nog steeds podcast ...
Het regende en was al weg toen ik dit las.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jane loopt nu in de tuin. Hard roepen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Milena is uit bed gegaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:42 schreef kater1 het volgende:
Stream 1 suite en lijkt of bed Jane leeg is nu streamlock. Midden in de nacht. Wat nu weer (eenzame Cosnachtwaker met een kaarsje in de hand die de laatste ronde doet zo voel ik me).
Milena slaapt toch helemaal rechts? Middenbed was leeg. (Heee @Flory, leuk dat je er ook nog bent)quote:
Pootje er ook uit en buiten en... SLquote:Op dinsdag 25 februari 2025 01:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Milena slaapt toch helemaal rechts? Middenbed was leeg. (Heee @:Flory, leuk dat je er ook nog bent)
Zelfs als Pootje toch nog ergens een diepzinnige opmerking zou maken, dan zal niemand het ooit te weten komen! Kijk …🤣😀quote:Op dinsdag 25 februari 2025 02:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp totaal niet waarom van alle inschrijvers Pootje gekozen is. Of het een aardige vent is, geen idee. Ik versta 0,10 % van wat hij zegt en hij ligt mij een beetje te veel op zijn rug.
Wat mij dan het meeste stoort, is dat hij er door BB niet op aangesproken wordt. Hij kan wel beter, maar doet het gewoon niet.
O alweer. Kijken waar die nu voor staatquote:
Er zitten er niet veel meer in die zomaar kunnen vertrekken ben ik banquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:52 schreef Ebinas het volgende:
Of misschien een knop om geld te pakken en te vertrekken![]()
Weet alleen niet welk geld![]()
Maar zo kunnen ze Pootje nog even lichten na zijn uitspraak van gisteren
Moet ie wel drukken natuurlijk
1 week overslaan, en wat bezoekjes van oud-inwoners.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er niet veel meer in die zomaar kunnen vertrekken ben ik ban
Nog 6 weken te gaan en dan zijn er nog 3 over voor de finale
Mocht er tussen door een uitvallen ben ik benieuwd hoe ze dat dan gaan doen
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten er niet veel meer in die zomaar kunnen vertrekken ben ik ban
Nog 6 weken te gaan en dan zijn er nog 3 over voor de finale
Mocht er tussen door een uitvallen ben ik benieuwd hoe ze dat dan gaan doen
Die gun ik het totaal nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:52 schreef Ebinas het volgende:
Of misschien een knop om geld te pakken en te vertrekken![]()
Weet alleen niet welk geld![]()
Maar zo kunnen ze Pootje nog even lichten na zijn uitspraak van gisteren
Moet ie wel drukken natuurlijk
Die roept dat telkens opnieuw, maar neemt wel een vrijstelling voor zichzelf.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Aan de andere kant als Pootje zelf vertrekt dan heeft het hetzelfde effect.
Laat het dan maar geld kosten
Ja, eigenlijk kunnen ze alle kanten opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 07:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 week overslaan, en wat bezoekjes van oud-inwoners.
Hebben ze eigenlijk al gedaan met Wicky.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kunnen ze alle kanten op
Maar ze kunnen toch niet de 'live' en de nominatie een week over slaan?
Ook weer zo. Maar als hij zo Sharice zou willen redden (zoals hij gisteren opperde) gun ik hun ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gun ik het totaal niet
Alleen maar lopen zeuren en zagen
Ohh hmmmm ja, nog niet aan gedacht. Past wel bij hoe hij overkomt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die roept dat telkens opnieuw, maar neemt wel een vrijstelling voor zichzelf.
Misschien zijn tactiek om telkens te roepen dat hij wil vertrekken, zodat de medebewoners hem niet nomineren, want hij gaat toch al.
Maar hij gaat niet.
quote:
Tx!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hier wel geluid, maar de knop geeft geen reactie.
De laatste jaren is BB ook steeds wat milder geworden.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:16 schreef OmaJacky het volgende:
En voor de 2e x in 5 minuten wordt de batterij wissel omgeroepen.
Niemand die het doet, ze hebben gewoon schijt aan BB.
De bewoners zijn de baas. Het zijn net een stel verwende kinderen en de ouders hebben geen overwicht.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De laatste jaren is BB ook steeds wat milder geworden.
Denk met dit als resultaat
Dan moet de FEBO daarop ingrijpenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook weer zo. Maar als hij zo Sharice zou willen redden (zoals hij gisteren opperde) gun ik hun ook niet.
Preciesquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:15 schreef spapaars het volgende:
Blijf het wel iets vinden met die rode knop.
Je weet vooraf niet wat het brengt, dus ze kunnen alles aanpassen aan de bewoner die heeft gedrukt.
Ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk al gedaan met Wicky.
Die moest van de stemmers vertrekken, maar mocht blijven.
Die slaapt volgens eigen zeggen slecht op heb bed in de suite.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo.
En met die GC kunnen ze alle kanten op als ze willen.
Ik wil het niet zien als manipulatie Ik stop gewoon mijn hoofd in het zand
Wat zit Pootje zielig op het bankie?
Eens.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moet de FEBO daarop ingrijpen
Vrouwen en pootje...quote:
Gewoon hetzelfde waar het de hele tijd al over gaat...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik weet niet waar Jolien en Jordy het over hadden ( ik hoef het niet te horen) maar het is heftig aan hun gezichten te zien.
Over wie er op de bank kunnen komen , bv Axel, Charice, Milena.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik weet niet waar Jolien en Jordy het over hadden ( ik hoef het niet te horen) maar het is heftig aan hun gezichten te zien.
Die jongen staat er mee op en gaat er mee naar bed.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Jordy zijn theorieën
Af en toe moet hij gewoon een rol ducttapequote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Jordy zijn theorieën
Jolien blijft wel, zeker tegen Sharice of/en Milena, eerder spannender wie van Sharice/Milena dan het minst populair is denk ik, ik denk niet dat beide nog veel aanhang hebben na hun streken afgelopen week en al dat stiekeme gesmoes, geroddel, gefluister de weken daarvoor ook nog eensquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Over wie er op de bank kunnen komen , bv Axel, Charice, Milena.
Of Charice, Milena en Jolien en dan hoopt Jolien dat de kijker kijkt naar eerlijke spelers en als de kijker dan kiest om Jolien eruit te stemmen dan hoeft het voor haar niet meer.
Het knappe van Matt is dat hij altijd alles precies snapt wat iemand zegt.
...met een harde klap tegen zijn hoofd die rolquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe moet hij gewoon een rol ducttape
Misschien kan pootje helpen bij het glad strijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er gaat nogal een laag op
Al hijgend
Die gaat niet .. teveel stemmen krijgt hij daarvoorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:13 schreef OmaJacky het volgende:
Eigenlijk hoop ik een beetje dat Keanu op de bank komt.
Ik trek het niet zo meer met die jongen.
Nu al binnen 10 minuten zo'n 5 x in z'n microfoon smeken om olie en pindakaas en slob want de kwark vult niet genoeg bij hem.
Hij is natuurlijk gewend, dat zijn moeder thuis direct in actie komt. Wanneer hij om iets smeektquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:13 schreef OmaJacky het volgende:
Eigenlijk hoop ik een beetje dat Keanu op de bank komt.
Ik trek het niet zo meer met die jongen.
Nu al binnen 10 minuten zo'n 5 x in z'n microfoon smeken om olie en pindakaas en slob want de kwark vult niet genoeg bij hem.
Dat probeert Axel heel hardquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:15 schreef Verity het volgende:
Axel: Ze beseft ook dat een vijfde wiel aan de wagen is. Is dat nu of nooit. Nu kunnen we nog in de meerderheid zijn.
Heb ik iets gemist? Gaat Jane overstappen?
gesproken door Mr Zwitserse Draaikontquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:15 schreef Verity het volgende:
Axel: Ze beseft ook dat een vijfde wiel aan de wagen is. Is dat nu of nooit. Nu kunnen we nog in de meerderheid zijn.
Heb ik iets gemist? Gaat Jane overstappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |