Ze kan er volgende week uit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ach, dan zij het maar zo.
Deze Sharice is het programma niet waard, was het een gast geweest bij Milena dan had de politie voor de deur gestaan wegens onwenselijk gedrag.
Bij het kartel minder? Moet je een keer snachts niet het befehl van Jordy's late night snack opvolgenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley voerde schrikbewind waar geen tegenspraak geduld werd. Dat is bij het kartel veel minder. Daarnaast is Axel zelf net zo erg. Hij gaat het allemaal wel even regelen met die andere drie...
Dat heeft hij inmiddels al los gelaten.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bij het kartel minder, moet je een keer snachts niet het befehl van Jordy's late night snack opvolgen
Sharice was net naar buiten gegaan en Keanu liep net voorbij, dacht ik?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje : prachtig dit.. millie
en doet een gebaar naar zijn oor
Milena : ik vind door zijn karakter vind ik hem niet meer zo schoon ? (versta het slecht )
Volgens mij heeft die Keanu vandaag nog tot de orde geroepen voor afgelopen nachtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:45 schreef marky het volgende:
[..]
Dat heeft hij inmiddels al los gelaten.
En dat was, zoals ik al zei dus helemaal z'n punt niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:42 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley voerde schrikbewind waar geen tegenspraak geduld werd. Dat is bij het kartel veel minder. Daarnaast is Axel zelf net zo erg. Hij gaat het allemaal wel even regelen met die andere drie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dus, de een krijgt een koude hamburger, de ander gewoon al zijn fanmail / post, hoezo ....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:52 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja, die verleidingen. Die zijn toch ook gewoon een wassen neus.
Hamburger, kom op joh
Is gewoon met allles, wordt met veel bombarie aangekondigd telkens, maar valt meestal enorm tegen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:52 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja, die verleidingen. Die zijn toch ook gewoon een wassen neus.
Hamburger, kom op joh
Das weg, geen bloedgeld en niets mee naar huis.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef chufi het volgende:
Wat gebeurt er met het geld van de mensen die vrijwillig naar huis gaan? weg en klaar
Idd, sportweek, vogelhuisjes etc etc.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Is gewoon met allles, wordt met veel bombarie aangekondigd telkens, maar valt meestal enorm tegen.
Die verandert zowat met elke scheet, kan het niet meer volgenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
Pootje wilt niet naar huis. Die aast op de 13k? als die naar huis gaat volgende week en Kiki voor de verleiding gaat.
Jane oppert het nu ,,,...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
Pootje wilt niet naar huis. Die aast op de 13k? als die naar huis gaat volgende week en Kiki voor de verleiding gaat.
Ik was in het begin grote fan van Pootje (het helpt natuurlijk dat ik zijn dialect begrijp). Hij is aimabel, enthousiast, bijna altijd welgezind, durft mensen er meteen op aan spreken als hij zich aan iets stoort, ...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Pootje weer de grootste smoel, kan hij niet lekker opflikkeren ....
Als hij vlg week naar huis gaat krijgt hij zijn geld toch niet meequote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:54 schreef Droopie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |