quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:10 schreef Ynti het volgende:
Heeft Jane al eens tegen Axel uitgesproken dat ze vrijdagavond echt boos was op Pootje?
Dat er iemand naar huis ging die graag wilde blijven, en hij loopt te miepen dat hij naar hij huis wilde.
Wat mij betreft heeft hij die nooit gehad, wat een miscast ....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje zijn verhaallijn zit er wel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane zat net te kijken en dacht oké ik ben Axel kwijt aan de andere groepSlaap lekker KodiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Is al sinds 2023 aan de orde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik baal ontzettend van die target pins, vrijstellingen etc ....![]()
![]()
![]()
De sturing door de FEBO is nog nooit zo sterk geweest, in ieder geval niet zo duidelijk zichtbaar ...
Axel heeft enorm last van zelfoverschatting.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:23 schreef freaky40 het volgende:
Tja, lekker slim van Axel om op Jordy te gaan. Bovendien is hij buiten populair, dat hebben we aan de popipoll gezien door de keuze van de kijker wie teamcaptain mag zijn deze week en als eerste vrijgesteld om te blijven afgelopen vrijdag, dat is gewoon een 1 op 1 popipoll waarbij je gelijk ziet wie de populaire bewoners zijn, en daar zit Axel NIET bij. Dan is het niet handig om hem een targetpin op te spelden die hij binnen 2 dagen weer vrolijk van zijn borst haalt en hem op iemand anders laat belanden wellicht Axel zelf wel....
Zelfde iq als zijn vriendin in de bondgenoten??quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:30 schreef marky het volgende:
Axel gaat er maar even van uit dat er iemand van de andere groep weg gaat.
Hij vergeleek Jordy met Ashley.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:32 schreef freaky40 het volgende:
Hij snapt er echt niets van en betwijfel het of hij wel voldoende research gedaan heeft vooraf laat staan vorige seizoenen heeft bekeken...ik denk het niet.
Ik heb geprobeerd een dm te sturen, maar ik betwijfel of het gelukt is.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jane voor de vierde keer over haar errors vanavond, slecht toneelstukje ...
Tot 2300 uur staat online, DM voor de link ...![]()
Ik ga zelfs op Sharice stemmen als Axel erop zit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:33 schreef Droopie het volgende:
Axel heeft te vroeg gepiekt ben ik bang.
Ik ga zeker op hem stemmen, maar als die met Jane en Jolien op de bank zit, vrees ik het ergst.
Ow ja, die had ook een nominatie.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:35 schreef marky het volgende:
[..]
Ik ga zelfs op Sharice stemmen als Axel erop zit.
Op de grote FB groep is men ook al bezig om Sharice safe te stellen om Axel eruit te werken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ow ja, die had ook een nominatie.
Nou als die erop zit zal het wel goedkomen met Axel.
Blijkt het ineens een nachtmerryquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Axel zat in de eerste weken in een koortsdroom maar is nu keihard wakker geworden....
Ach, dan zij het maar zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef marky het volgende:
[..]
Op de grote FB groep is men ook al bezig om Sharice safe te stellen om Axel eruit te werken.
Als ie met Sharice en Milena zit valt er haast niks van te maken. Bij NL'ers lijkt ie meer z'n best te doen, die zal zelf ook moe worden van steeds te moeten herhalenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje : prachtig dit.. millie
en doet een gebaar naar zijn oor
Milena : ik vind door zijn karakter vind ik hem niet meer zo schoon ? (versta het slecht )
Ashley voerde schrikbewind waar geen tegenspraak geduld werd. Dat is bij het kartel veel minder. Daarnaast is Axel zelf net zo erg. Hij gaat het allemaal wel even regelen met die andere drie...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:39 schreef KinKiJan het volgende:
Axel's vergelijking klopt wel, Ashley de generaal had er een paar die haar achter de kont aan liepen, precies zoals prins Jordy d'n urste dat nu heeft. Wat persoonlijkheden betreft lijken ze natuurlijk totaal niet op elkaar, maar dat is ook niet wat ie bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |