Dat hoeft helemaal niet. Er moet een Nederlander en een Belg in de finale. Man vrouw verdeling is niet van belang.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:52 schreef odie22 het volgende:
als je naar het grote geheel kijkt, is het natuurlijk wel spelen voor jezelf, er gaat 1 NL man naar de finale, dus die andere 1,5e man moet je er dan uitwerken
Hardop lachen met die tweequote:Op maandag 24 februari 2025 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel met zijn 2en een groep vormen komen we er ook niet
ja dacht ik net ook met zijn honing verhaal..quote:Op maandag 24 februari 2025 23:55 schreef marky het volgende:
Ik zou haast denken dat Axel jaloers is.
Als dat zo zou zijn dan moet hij het niet persoonlijk maken.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb het idee dat deze twee het allemaal niet heel erg serieus nemen, misschien ook wel de beste insteek ...
Dan gaat hij niet winnen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja dat was al wel duidelijk, hij heeft echt een hekel aan Jordy
Die hebben allebei een groepje en hoeven niet iedere keer bevestiging te zoeken bij elkaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Axel ziet het allemaal wel vrij scherp, maar hij laat Jane soms in de steek,
of in ieder geval lijkt het zo en dat bevalt mij helemaal niet .....
We zijn de tijd van de persoonlijke gesprekken wel een beetje voorbij vrees ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:04 schreef Willewa het volgende:
Ik schakel de live wat minder vaak in omdat ik merk dat het me minder trekt, maar bijna elke keer als ik inschakel hoor ik bijna alleen maar game talk. Hebben deze mensen nou echt zo weinig inhoud dat ze alleen maar daar mee bezig zijn?
In zijn dromen wel jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:05 schreef Kissingbird het volgende:
Axel krijgt iedereen mee in wat hij doet .. zegt hij
1 x man vrouw BE en 1 x man vrouw NL , zoals elk jaar , 4 in de laatste weekquote:Op maandag 24 februari 2025 23:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Er moet een Nederlander en een Belg in de finale. Man vrouw verdeling is niet van belang.
Ja jammer, vind het steeds minder leuk om te kijken. Afleveringen zijn nog leuk maar de streams zijn erg eentonig en uiteindelijk gewoon verkeerd gecast. Ach jaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
We zijn de tijd van de persoonlijke gesprekken wel een beetje voorbij vrees ik.
Deze groep schuurt te veel met elkaar
Aardige poging, gaat hem niet worden, Pootje vertrekt gewoon vrijwillig uiterlijk vrijdag ...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:06 schreef Kissingbird het volgende:
100% gaan ze mee op Jolien , heeft hij het al met Pootje over gehad
Daar geloof ik niks van eigenlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Aardige poging, gaat hem niet worden, Pootje vertrekt gewoon vrijwillig uiterlijk vrijdag ...
BB heeft het nog ff kunnen rekken met zijn afgelopen vrijstellingenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Aardige poging, gaat hem niet worden, Pootje vertrekt gewoon vrijwillig uiterlijk vrijdag ...
Pootje zijn verhaallijn zit er wel opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 00:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |