Er zit niemand in de sauna nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Ynti het volgende:
Matti zegt in de sauna dat Jane gewoon normaal moet doen tegen Axel, maar in haar achterhoofd moet houden dat ... Hij zei daarvoor al dat Axel onvoorspelbaar is.
En direct volgt een streamlock.
Dat moet ze maar mooi blijven geloven.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice geloofd niet dat haar GC niet gebruikt kan worden tegen die van Jordy
Mattie probeert dus al 4 uur lang een wig te drijven tussen Axel en Jane.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Ynti het volgende:
Matti zegt in de sauna dat Jane gewoon normaal moet doen tegen Axel, maar in haar achterhoofd moet houden dat ... Hij zei daarvoor al dat Axel onvoorspelbaar is.
Onzinquote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mattie probeert dus al 4 uur lang een wig te drijven tussen Axel en Jane.
Misschien moet ie zijn eigen "vriendschap" met Milena even onder de loep nemen.
Ze zaten nog in de sauna.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er zit niemand in de sauna nu?
denk dat je stream hangt?
Ze vertrouwen Jane sowieso niet heb ik het ideequote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Verity het volgende:
Axel: misschien heeft Jordy wel een terug kaatsers en heb ik alsnog een target. Misschien moeten we alsnog een plan maken.
Dat wordt spannend. Als Jordy zijn NT aan Axel geeft en en een van hun roept: hadden we toch gelijk. Dan denk ik dat ze Jane niet meer vertrouwen.
ah duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:45 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ze zaten nog in de sauna.
Ik bedoelde streamwissel. Sorry.
neerlands hoop in heel bange dagen....quote:
Hij heeft wel gelijk, Jane is trouwer aan Axel dan Axel aan Jane en dat kost Jane haar kop.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Ynti het volgende:
Fout: moet streamwissel zijn.
Ik krijg altijd de neiging om een bord havermoutpap te maken als ik hem met een ontbloot bovenlijfje zie.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
neerlands hoop in heel bange dagen....
wat een slechte houding, die krijgt later heel veel last van zijn rug
Dat heeft Jordy net ook gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vertrouwen Jane sowieso niet heb ik het idee
ze hebben elkaar toch ook helemaal geen trouw beloofdquote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Jane is trouwer aan Axel dan Axel aan Jane en dat kost Jane haar kop.
Dat is ook zo en gebaseerd op medelijden ..quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Jane is trouwer aan Axel dan Axel aan Jane en dat kost Jane haar kop.
Zeker.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Allebei 3xquote:Op maandag 24 februari 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft Axel niet zo vaak erop gezet als andersom zegt Jordy. Volgens mij is Axel zo goed als elke week genomineerd geweest en Jordy 1 of 2 keer
Ik denk dat Jane dat iets anders heeft bedacht. En vind ook dat als Axel zo stoer is als hij zich probeert voor te doen, dan gaat ie naast Jordy op de bank zitten. Ik ben niet voor Jordy, maar hij speelt het slimmerquote:Op maandag 24 februari 2025 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben elkaar toch ook helemaal geen trouw beloofd
ze hebben beloofd niet op elkaar te stemmen en om te proberen samen in de finale te komen.
Hopelijk beseft ze dat ze niet blind achter Ax zijn kont moet lopenquote:
in eerste instantie was hij blij dat hij alles had gekocht omdat milane, die dan na hem kwam niets meer kon kopenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is zo blij dat hij alles gekocht heeft
Was hem alles waard
Jordy begint ook op een repeterende wekker te lijken
nou als dat onze hoop in bange dagen is hoop ik dat niet meer mee te makenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
neerlands hoop in heel bange dagen....
wat een slechte houding, die krijgt later heel veel last van zijn rug
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef mazaru het volgende:
Dit heeft ook nog helemaal niets toegevoegd aan dit programma
[ afbeelding ]
Dat hoop ik dan maarquote:Op maandag 24 februari 2025 21:53 schreef engine het volgende:
Jane had oogkleppen op.
Nu dus niet meer
Zegt zequote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat Axel even laten voor wat het is
Door zich voor te doen als het lieve naïeve meisjequote:
Nou vind die andere groep luguber dan deze groepquote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef mazaru het volgende:
jane laat zich opstoken door dit lugubere groepje
Dit groepje vindt Jane in ieder geval leuker dan Axel.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:55 schreef mazaru het volgende:
jane laat zich opstoken door dit lugubere groepje
Jane en Axel hadden gewoon samen moeten blijven spelen als Jaxel. Door zich te splitsen hebben ze zichzelf in de vingers gesneden. Er zijn nu twee lugubere groepenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:56 schreef IkFok het volgende:
[..]
Nou vind die andere groep luguber dan deze groep
Logisch als je het gezegde niet afmaakt.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:59 schreef engine het volgende:
Ze snappen niet waarom je denken aan paarden moet overlaten.
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door zich voor te doen als het lieve naïeve meisje
I love u big brotherquote:Op maandag 24 februari 2025 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een TOP week
BB I love you![]()
Gewoon gejat.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Saaie week geweest voor Jordy, alleen maar met blokken gespeeld, zegt ie.
.....
En GC's gewonnen, GC's gekocht, z'n kaarten gekregen, koekjes gejat voor 8 euro genomen. Top week juist man!
Nee nee, 8 euro meer betaald dan de rest he, dus gewoon eerlijk gejat verdiendquote:
Het is een spelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Saaie week geweest voor Jordy, alleen maar met blokken gespeeld, zegt ie.
.....
En GC's gewonnen, GC's gekocht, z'n kaarten gekregen, koekjes gejat voor 8 euro genomen. Top week juist man!
Als Jaxel, met maar twee mensen, hadden ze ook geen kans.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane en Axel hadden gewoon samen moeten blijven spelen als Jaxel. Door zich te splitsen hebben ze zichzelf in de vingers gesneden. Er zijn nu twee lugubere groepen
Er zijn dus mensen die dit echt glashard als waarheid aannemenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee nee, 8 euro meer betaald dan de rest he, dus gewoon eerlijk gejat verdiend
Ik irriteer me kapotquote:
Blijkbaar niet hahihiquote:
Toch denk ik dat ze dan sterker hadden gestaan bij de kijkers, nu kukelt Axel al naar benedenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jaxel, met maar twee mensen, hadden ze ook geen kans.
Waren ze gewoon kanonnenvuur. Dit was hun manier denk ik om te overleven
Ergens heb ik het gevoel dat ze nog steeds heel erg team Jaxel zijn.
Het wordt steeds moeilijker omdat ze zich echt gaan hechten aan de mensen. Axel aan die twee meiden en David en Jane aan die gasten en Jolien.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jaxel, met maar twee mensen, hadden ze ook geen kans.
Waren ze gewoon kanonnenvuur. Dit was hun manier denk ik om te overleven
Ergens heb ik het gevoel dat ze nog steeds heel erg team Jaxel zijn.
ja, misschien wel, maar dat weten ze daar binnen nietquote:Op maandag 24 februari 2025 22:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze dan sterker hadden gestaan bij de kijkers, nu kukelt Axel al naar beneden
Jup en denk als Matthie was gegaan, die even twijfelde, was daar wel weer een twist aan gegeven.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Net nog even het filmpje van @:spapaars bekeken. Dit is zo ontzettend gestuurd door de febo.
De telefoon gaat op het moment dat Jane er het allerdichtste bijzit. Ze mag zelf niet naar de DBK, dus uiteraard is er maar 1 persoon die ze zal sturen. En iedereen weet wie die persoon erop gaat zetten.
Geef dan gewoon gelijk die target aan Jordy.
https://streamable.com/uiy7cm
Johnquote:
Ja das niet spannend natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Net nog even het filmpje van @:spapaars bekeken. Dit is zo ontzettend gestuurd door de febo.
De telefoon gaat op het moment dat Jane er het allerdichtste bijzit. Ze mag zelf niet naar de DBK, dus uiteraard is er maar 1 persoon die ze zal sturen. En iedereen weet wie die persoon erop gaat zetten.
Geef dan gewoon gelijk die target aan Jordy.
https://streamable.com/uiy7cm
Deze Jolienquote:Op maandag 24 februari 2025 21:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien als we denken iets te weten, dan veranderd BB het weer binnen een uur
Nog even en ze claimen een eigen koelkastquote:Op maandag 24 februari 2025 22:12 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu wil melk gaan wegzetten voor hun..
Er zal wel weer gejat moeten wordenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:11 schreef Ynti het volgende:
Wat is de reden dat Jordy net zei dat ze vanavond vroeg moeten gaan slapen?
Misschien moet BB Keanu een eigen koelkast biedenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nog even en ze claimen een eigen koelkast
Akelige player dusquote:Op maandag 24 februari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
vrienden van Keanu zeggen dat hij altijd mannen laat twijfelen of ze homo zijn of straight..![]()
mensen die zeggen dat ze switch zijn.. bij hem spanning voelen..
Jordy; wat zeg je , dan moet je een thriller kijken?
Kiki is een mega flirt zegt hij zelf. Als hij van een man weet dat er een kleine opening is dan gaat hij spelen.. opjutten
De bende van de zwarte hand zal wel weer willen toeslaan...quote:Op maandag 24 februari 2025 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zal wel weer gejat moeten worden
heb bij hem vaker het idee dat hij vaak met 'stoere' fanta verhaaltjes komt om een bepaald beeld neer te zetten wat niet klopt..quote:
In mijn optiek zijn dieven niet sympathiek en al helemaal niet grappig. Maar ik geloof dat dat hier anders is.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:15 schreef Verida het volgende:
[..]
De bende van de zwarte hand zal wel weer willen toeslaan...
groep 8 kamp gedoe elke keer
nu ineens weer een megaflirtquote:Op maandag 24 februari 2025 22:14 schreef Kissingbird het volgende:
vrienden van Keanu zeggen dat hij altijd mannen laat twijfelen of ze homo zijn of straight..![]()
mensen die zeggen dat ze switch zijn.. bij hem spanning voelen..
Jordy; wat zeg je , dan moet je een thriller kijken?
Kiki is een mega flirt zegt hij zelf. Als hij van een man weet dat er een kleine opening is dan gaat hij spelen.. opjutten
Kale-mannen-ticquote:Op maandag 24 februari 2025 22:17 schreef engine het volgende:
Keanu wrijft veel aan z'n gezicht en haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch 3 zag het niet goed met zijn vingers..quote:Op maandag 24 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
3 mannen en 1 vrouw
waarmee Keanu de daad heeft gedaan
ONS als in onenightstand denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 22:23 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: oh het is niet o& s
keanu: nee maar met 4 mensen de daad gedaan, daarbuiten met een paar mensen wat gedaan.
ah dat was het! ONSquote:Op maandag 24 februari 2025 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
ONS als in onenightstand denk ik
Al begreep ik er verder weinig van
Ik lees over Keanu's gebrek aan een slettenfase en zie dan deze cap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Je moet ietsquote:
Nou, als iemand anderen gebruikt voor haar eigen doel is Jane het welquote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef mazaru het volgende:
Jane wordt weer naar Axel gestuurd. Trap er toch niet in meid. Je hoort niet bij dit groepje. Je wordt gebruikt.
Een gesprek tussen Axel en Jordy niet een optiequote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef mazaru het volgende:
Jane wordt weer naar Axel gestuurd. Trap er toch niet in meid. Je hoort niet bij dit groepje. Je wordt gebruikt.
gaf iemand hem een knietjequote:Op maandag 24 februari 2025 22:36 schreef Ireth het volgende:
Jordy die mamamia zingt klinkt best goed, vergeleken met die Nederlandstalige tranentrekkers....
Heeft tand pijnquote:Op maandag 24 februari 2025 22:35 schreef mazaru het volgende:
Oh, ze ruikt wat en komt haar bed even uit
[ afbeelding ]
Mocht dat zo zijn, dan graag elke keer als ie gaat zingenquote:
Tandjespijnquote:Op maandag 24 februari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]tandpijn ze denkt zelf door het flossen
En met schilquote:Op maandag 24 februari 2025 22:39 schreef odie22 het volgende:
keanu heeft de banaan liever heel zeker
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]door het flossen of raggen tussen haar tanden denkt ze
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]tandpijn ze denkt zelf door het flossen
ahhhhhh de lieverd, ik ga gauw een beterschapskaartje sturenquote:
Dat eet je zelfs nog zonder tandenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien vindt het super lekker
zoveel tandjespijn heeft ze blijkbaar niet
En een kop als een oorwurmquote:Op maandag 24 februari 2025 22:44 schreef mazaru het volgende:
Sharice zit elke avond braaf achter Milena te wachten tot Milena zegt dat ze naar bed gaan.
[ afbeelding ]
Hebben we het nu nog steeds over die bakbanaanquote:Op maandag 24 februari 2025 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat eet je zelfs nog zonder tanden
Jolien heeft echt mensenkennisquote:Op maandag 24 februari 2025 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jolien is Jordy niet zo'n snoeper
jaaa die snoept echt veelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Lol, zijn bakje met drop is al zo goed als leeg en hij had nog veel geruild met zijn koekjesquote:Op maandag 24 februari 2025 22:48 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 22:50 schreef engine het volgende:
We are going to talk in a fake english accent now
oh dat ken ik niet hoor, dat durf ik niet hoorquote:Op maandag 24 februari 2025 22:54 schreef engine het volgende:
Jane: "thats like raw"
Keanu: "maybe i like it"
Ach beetje suiker erbij en keanu wil alles.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh dat ken ik niet hoor, dat durf ik niet hoor
Inlikken bij alle mannen in de hoop niet genomineerd te worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
en milena nog niet horizontaal, wat is er gebeurd
Er moet nog genomineerd worden morgen of woensdag. Even de bewoners in de gaten houden en om haar vingertje windenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:56 schreef odie22 het volgende:
en milena nog niet horizontaal, wat is er gebeurd
Afschuw bedoel je denk ik?quote:Op maandag 24 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Het geeft Kiki het gevoel van vervulling heeft smaak is een beetje fris
Jane zit vol afgunst te kijken
Jane kan wel zeggen dat ze haar eigenweg gaat met stemmen, Maar ze blijft zich gedragen als een spion....quote:
Elsa 2.0 gewoonquote:Op maandag 24 februari 2025 23:01 schreef engine het volgende:
En Jane gaat daarna nog alles poetsen ook
kiki wacht al weken op het roze koekenspel, rara wie er gaat verliezenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Het geeft Kiki het gevoel van vervulling heeft smaak is een beetje fris
Jane zit vol afschuw te kijken
nee joh zo is ze niet, altijd oprechtquote:Op maandag 24 februari 2025 22:58 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Er moet nog genomineerd worden morgen of woensdag. Even de bewoners in de gaten houden en om haar vingertje winden
Wat zie ikquote:Op maandag 24 februari 2025 23:03 schreef Kissingbird het volgende:
![]()
met een schuurspons over die plaat gaan
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:04 schreef KangaP het volgende:
Maakt de pyjama van Jolien en Jane deel uit van het BB uniform
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee joh zo is ze niet, altijd oprecht
je gunt ons ook wel watquote:Op maandag 24 februari 2025 23:09 schreef kater1 het volgende:
Je kunt ook gewoon op stream 2 naar Sharice en Milena kijken....
Deze plaat is er nieuw ingegaan voor dit seizoenquote:Op maandag 24 februari 2025 23:10 schreef Was-beer het volgende:
Nog even en dan is het laatste beetje bechamel van Kitty destijds er ook af
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Op S2 straalt de feestvreugde er ook vanaf
quote:Op maandag 24 februari 2025 23:10 schreef Was-beer het volgende:
Nog even en dan is het laatste beetje bechamel van Kitty destijds er ook af
Zie ik niet op de streamquote:Op maandag 24 februari 2025 23:12 schreef rinardo het volgende:
Hahaha kijk nou, op Facebook noemt iemand FOK
[ link | afbeelding ]
Om daarna gemasserd te worden door slaafje Sharice ...quote:Op maandag 24 februari 2025 23:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Appels en peren gesneden vanmiddag en het eten naar binnen geschoven
Hoi Hansquote:Op maandag 24 februari 2025 23:12 schreef rinardo het volgende:
Hahaha kijk nou, op Facebook noemt iemand FOK
[ link | afbeelding ]
Ze had ook gevraagd vanmiddag om spul van de Ac tion en krijgt HG spul.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane smeert nog wat kookplaatreiniger over de plaat
Het hondje van Jordy was niet meer 100%, en al oud.quote:Op maandag 24 februari 2025 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Hondje van Jordy overleden? ik val in het verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |