Er zit niemand in de sauna nu?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Ynti het volgende:
Matti zegt in de sauna dat Jane gewoon normaal moet doen tegen Axel, maar in haar achterhoofd moet houden dat ... Hij zei daarvoor al dat Axel onvoorspelbaar is.
En direct volgt een streamlock.
Dat moet ze maar mooi blijven geloven.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
Sharice geloofd niet dat haar GC niet gebruikt kan worden tegen die van Jordy
Mattie probeert dus al 4 uur lang een wig te drijven tussen Axel en Jane.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Ynti het volgende:
Matti zegt in de sauna dat Jane gewoon normaal moet doen tegen Axel, maar in haar achterhoofd moet houden dat ... Hij zei daarvoor al dat Axel onvoorspelbaar is.
Onzinquote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mattie probeert dus al 4 uur lang een wig te drijven tussen Axel en Jane.
Misschien moet ie zijn eigen "vriendschap" met Milena even onder de loep nemen.
Ze zaten nog in de sauna.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er zit niemand in de sauna nu?
denk dat je stream hangt?
Ze vertrouwen Jane sowieso niet heb ik het ideequote:Op maandag 24 februari 2025 21:44 schreef Verity het volgende:
Axel: misschien heeft Jordy wel een terug kaatsers en heb ik alsnog een target. Misschien moeten we alsnog een plan maken.
Dat wordt spannend. Als Jordy zijn NT aan Axel geeft en en een van hun roept: hadden we toch gelijk. Dan denk ik dat ze Jane niet meer vertrouwen.
ah duidelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:45 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ze zaten nog in de sauna.
Ik bedoelde streamwissel. Sorry.
neerlands hoop in heel bange dagen....quote:
Hij heeft wel gelijk, Jane is trouwer aan Axel dan Axel aan Jane en dat kost Jane haar kop.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:43 schreef Ynti het volgende:
Fout: moet streamwissel zijn.
Ik krijg altijd de neiging om een bord havermoutpap te maken als ik hem met een ontbloot bovenlijfje zie.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
neerlands hoop in heel bange dagen....
wat een slechte houding, die krijgt later heel veel last van zijn rug
Dat heeft Jordy net ook gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 21:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze vertrouwen Jane sowieso niet heb ik het idee
ze hebben elkaar toch ook helemaal geen trouw beloofdquote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Jane is trouwer aan Axel dan Axel aan Jane en dat kost Jane haar kop.
Dat is ook zo en gebaseerd op medelijden ..quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, Jane is trouwer aan Axel dan Axel aan Jane en dat kost Jane haar kop.
Zeker.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Allebei 3xquote:Op maandag 24 februari 2025 21:51 schreef mazaru het volgende:
Hij heeft Axel niet zo vaak erop gezet als andersom zegt Jordy. Volgens mij is Axel zo goed als elke week genomineerd geweest en Jordy 1 of 2 keer
Ik denk dat Jane dat iets anders heeft bedacht. En vind ook dat als Axel zo stoer is als hij zich probeert voor te doen, dan gaat ie naast Jordy op de bank zitten. Ik ben niet voor Jordy, maar hij speelt het slimmerquote:Op maandag 24 februari 2025 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben elkaar toch ook helemaal geen trouw beloofd
ze hebben beloofd niet op elkaar te stemmen en om te proberen samen in de finale te komen.
Hopelijk beseft ze dat ze niet blind achter Ax zijn kont moet lopenquote:
in eerste instantie was hij blij dat hij alles had gekocht omdat milane, die dan na hem kwam niets meer kon kopenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy is zo blij dat hij alles gekocht heeft
Was hem alles waard
Jordy begint ook op een repeterende wekker te lijken
nou als dat onze hoop in bange dagen is hoop ik dat niet meer mee te makenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:47 schreef Verida het volgende:
[..]
neerlands hoop in heel bange dagen....
wat een slechte houding, die krijgt later heel veel last van zijn rug
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef mazaru het volgende:
Dit heeft ook nog helemaal niets toegevoegd aan dit programma
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |