quote:Op maandag 24 februari 2025 21:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door zich voor te doen als het lieve naïeve meisje
I love u big brotherquote:Op maandag 24 februari 2025 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy heeft een TOP week
BB I love you![]()
Gewoon gejat.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Saaie week geweest voor Jordy, alleen maar met blokken gespeeld, zegt ie.
.....
En GC's gewonnen, GC's gekocht, z'n kaarten gekregen, koekjes gejat voor 8 euro genomen. Top week juist man!
Nee nee, 8 euro meer betaald dan de rest he, dus gewoon eerlijk gejat verdiendquote:
Het is een spelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Saaie week geweest voor Jordy, alleen maar met blokken gespeeld, zegt ie.
.....
En GC's gewonnen, GC's gekocht, z'n kaarten gekregen, koekjes gejat voor 8 euro genomen. Top week juist man!
Als Jaxel, met maar twee mensen, hadden ze ook geen kans.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane en Axel hadden gewoon samen moeten blijven spelen als Jaxel. Door zich te splitsen hebben ze zichzelf in de vingers gesneden. Er zijn nu twee lugubere groepen
Er zijn dus mensen die dit echt glashard als waarheid aannemenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee nee, 8 euro meer betaald dan de rest he, dus gewoon eerlijk gejat verdiend
Ik irriteer me kapotquote:
Blijkbaar niet hahihiquote:
Toch denk ik dat ze dan sterker hadden gestaan bij de kijkers, nu kukelt Axel al naar benedenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jaxel, met maar twee mensen, hadden ze ook geen kans.
Waren ze gewoon kanonnenvuur. Dit was hun manier denk ik om te overleven
Ergens heb ik het gevoel dat ze nog steeds heel erg team Jaxel zijn.
Het wordt steeds moeilijker omdat ze zich echt gaan hechten aan de mensen. Axel aan die twee meiden en David en Jane aan die gasten en Jolien.quote:Op maandag 24 februari 2025 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Als Jaxel, met maar twee mensen, hadden ze ook geen kans.
Waren ze gewoon kanonnenvuur. Dit was hun manier denk ik om te overleven
Ergens heb ik het gevoel dat ze nog steeds heel erg team Jaxel zijn.
ja, misschien wel, maar dat weten ze daar binnen nietquote:Op maandag 24 februari 2025 22:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze dan sterker hadden gestaan bij de kijkers, nu kukelt Axel al naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |