SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm ... dit is soort van relevant voor de streams... alhoewel ik denk dat Jeff uit z'n nek kletstdenk dat het een Joke was hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Hmm ... dit is soort van relevant voor de streams... alhoewel ik denk dat Jeff uit z'n nek kletsthet vast iets met de fan week te maken hebben dat ze er zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als Jeff er ook was
had die vast ook op de foto gestaanThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Heeft BB een koffie apparaat staan voor Axel in de DBK
Hmm ... dit is soort van relevant voor de streams... alhoewel ik denk dat Jeff uit z'n nek kletsteven nog vraag me wel af wat hun kwamen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Wellicht gewoon naar de ZiggoDomequote:Op maandag 24 februari 2025 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even nog vraag me wel af wat hun kwamen doen?
no problemquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
Dank je wel @:Greysbones voor het openen!
is daar wat te doen danquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht gewoon naar de ZiggoDome
dat gaat Axel echt niet doenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hij weet dat jane jordy wel graag mag. Als hij rekening houdt met jane haar gevoel dan zet hij milena erbij
Dat gaat niet gebeuren want volgens mij heeft hij een oogje op haar.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hij weet dat jane jordy wel graag mag. Als hij rekening houdt met jane haar gevoel dan zet hij milena erbij
Dat is de halve dag alquote:Op maandag 24 februari 2025 19:36 schreef OmaJacky het volgende:
De camera staat wel steeds op Jordy.
Jaquote:Op maandag 24 februari 2025 19:36 schreef OmaJacky het volgende:
De camera staat wel steeds op Jordy.
Op milena??quote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren want volgens mij heeft hij een oogje op haar.
PItbull treed op net opgezochtquote:
Ze was vanmiddag bij het huis, maar er was weinig te zien zei ze. Weet niet of ze ook geroepen heeft.quote:
ik denk dat hij wel in de finale komtquote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Clasientje het volgende:
Ik zie Jordy dit seizoen Big Brother wel winnen.
Maar Axel denkt dat Jane met hem Jordy eruit aan het werken is. En Axel speelt het spel vooral voor zichzelf heeft hij al aangegeven. En het is ook een risico want hij kan er ook nog steeds zelf naast komen want hij weet niet wat Jordy heeft aan GC.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Oh heb ik gemist danquote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag bij het huis, maar er was weinig te zien zei ze. Weet niet of ze ook geroepen heeft.
Nee, ik denk het ook niet .. hij heeft de neiging om zichzelf in z'n voet te schieten...quote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel in de finale komt
maar niet de winnaar
Kan dat niet terwijl je streams kijkt?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:39 schreef ledn81 het volgende:
Nou schiet op Axel ik wil op de bank een Pootje doen
dit is sensa en moet nog even op TikTok en Xquote:Op maandag 24 februari 2025 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan dat niet terwijl je streams kijkt?
Ow Axel is terug, iedereen woonkamer!
Dat wist hij al, voordat hij de DBK inging.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zo moeilijk was het niet dan toch Axel
tuurlijk nietquote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nee, hij haalt 'm bij zichzelf weg, en die van Jolien gaat naar Milena.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
Jordy heeft een target![]()
Komt ie nu in de knoop met zijn GC??
kan hij Jolien of Jane niet meer weghalen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
Matheus gaat naar milenaquote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, hij haalt 'm bij zichzelf weg, en die van Jolien gaat naar Milena.
Die heeft daar op zijn gemak zitten kletsen met een koffie om te laten lijken dat het een moeilijke beslissing wasquote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Nee, want hij zet de tweede GC voor zichzelf in. Daarmee mag hij 1 NT wegnemen van iemand en die verdwijnt uit het spelquote:Op maandag 24 februari 2025 19:41 schreef Ireth het volgende:
had lekker Milena genomenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
1 van hun 3 target jordy jou milena
heel verrassend is het nietquote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja lang moeten denken wat een gelul weer op jordy.
Wie is jouquote:Op maandag 24 februari 2025 19:41 schreef Kissingbird het volgende:
1 van hun 3 target jordy jou milena
met een vriend als Axel heb je geen vijanden nodigquote:Op maandag 24 februari 2025 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Axel weer geen rekening gehouden met jane, die wil milena erop
Ze hebben afgesproken dat ze doen wat ze willen. Alleen niet op elkaar. Samen naar de finale.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat BB een beetje gestuurd heeft. Jordy heeft al gezegd dat hij 1 GC gaat inzetten, om de NT van Mattheus aan Milena gaat geven. Dat is natuurlijk leuk voor de uitzending.quote:
Jolien maakt wel een scherp punt. Voor Jane is dit helemaal niet zo handig.quote:
ja dat gaat hem haast wel worden denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
kan hij Jolien of Jane niet meer weghalen.
1 mag hij overzetten- Mattie naar Mileen
1 mag ie wegnemen.. bij zichzelf dan waarschijnlijk
5quote:Op maandag 24 februari 2025 19:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Er zijn nu dus 4 targets in het spel
Mattheus
Jordy
Sharice
Jane
quote:Op maandag 24 februari 2025 12:05 schreef rinardo het volgende:
Dit is, zoals het er tot nu toe nu voor staat, deze week,
[ link | afbeelding ]
mooi verwoordquote:Op maandag 24 februari 2025 19:46 schreef happyme28 het volgende:
Mooi toneelstukje van Axel, en nu zal Jane de lul zijn.
Kan ook nog wel zijn dat Jordy nu wel Axel ernaast zet.
En zonder wat te zeggen legt Jolien nu uit hoe dom Axel is met zijn fixatie op Jordy. One track mind en geen strategisch inzicht.
je speelt natuurlijk voor jezelf, Jane koos de vorige week ook voor Pootje ipv Jordy maar Axel moet niet doen alsof dit een moeilijke keus wasquote:Op maandag 24 februari 2025 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
en gelijk heeft hijquote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh zucht .... Jordy gaat 'm nu bij Axel opspelden.
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
We blijven eeuwig vastzitten aan Milena.
ja is ook ietwat logischquote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy vertrouwt gelijk Jane niet meer.
Ja en die is dat vertrouwen elke keer aan het weggooienquote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja is ook ietwat logisch
maar de enige die Jane vertrouwd (zoals ze zelf zei) is Axel
Kan je nagaan dat je ook niet meer goed kan nadenken....weet dat hij een grote kans maakt om te falen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jaja lang moeten denken wat een gelul weer op jordy.
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Verity het volgende:
Ooh! Jordy gaat de NT van Mattheus aan Axel geven, niet aan Milena
Scheelt dat Axel zijn eigen glazen elke keer steeds verder ingooitquote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en die is dat vertrouwen elke keer aan het weggooien
En terechtquote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
ja dat moet die nu veranderenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Verity het volgende:
Ooh! Jordy gaat de NT van Mattheus aan Axel geven, niet aan Milena
Ja, zegt dat wel......quote:Op maandag 24 februari 2025 19:45 schreef Lrod01 het volgende:
Wat is Jane toch ontzettend dom en naïef
Jane zegt geen woord meerquote:Op maandag 24 februari 2025 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Buiten bij de afwas is de spanning ook wel te snijden
nou hij heeft het meer over Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk dat jolien er nog bij staatquote:Op maandag 24 februari 2025 19:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Buiten bij de afwas is de spanning ook wel te snijden
4 + jordy = 5quote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
4 toch? Staat 1 vrijstelling tussen dat plaatje.
Mattiquote:Op maandag 24 februari 2025 19:51 schreef kater1 het volgende:
Maar ja, wie had Jane anders moeten uitkiezen...ze vertrouwt alleen Axel en ziet niet in dat hij wat dom is.
Jane ziet nu de bui wel hangen. Ze is niet meer veilig en daar baalt ze van.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel probeert tijdens het afwassen 100x veelbetekenend Janes blik te vangen. Jane is compleet in zichzelf gekeerd.
tis vast wat BB wilquote:Op maandag 24 februari 2025 19:51 schreef Lrod01 het volgende:
Milena gaat weer de dans ontspringen. Dat mens net een kakkerlak.
ja maar klopt toch ook wel wat ze speelt met Axel en zit niet werkelijk in het Kartel voor haar eigen is ze spionerenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
pardon?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:52 schreef Verida het volgende:
[..]
mattie die vuistdiep bij Jordy zit?
erelidquote:Op maandag 24 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
gewoon verraden door een kartellid
Ze moet hem eens duidelijk maken dat Jordy nog geen target is.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:50 schreef DGK-Eric het volgende:
Axel probeert tijdens het afwassen 100x veelbetekenend Janes blik te vangen. Jane is compleet in zichzelf gekeerd.
Precies je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 24 februari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
het grappige is
het maakt Jordy niet eens uit dat hij er op staat
maar dat hij nu niet zijn plan kan uitwerken
Ik denk hij oprecht hoopte, dat hij met zijn GCs, Kartel Keanu kon redden.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
het grappige is
het maakt Jordy niet eens uit dat hij er op staat
maar dat hij nu niet zijn plan kan uitwerken
Hoezo.......vanaf begin zijn ze samen toen Jeff en Niels weggingen.....Hoe vaak heeft hij Jordy er door gesleept die eigenlijk met BB in de knoei.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:52 schreef Verida het volgende:
[..]
mattie die vuistdiep bij Jordy zit?
Nee hij vind het dom.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:54 schreef Willewa het volgende:
Jordy vindt het vervelend dat een ander ook het spel speelt
mwahh boos is een groot woordquote:
Was voor jane wel het slimste geweestquote:Op maandag 24 februari 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "ik snap niet dat ze mij niet heeft gekozen"
Dat vind ik niet zo leuk meer aan Jordy.. het draait niet om jou vriend. Je wringt je overal al als eerste naar binnen en hebt de grootste bek elke keer.
Hij had nu na vandaag ook naar de DBK gemoeten eigenlijk vind hij zelf
Beetje makkelijk lullen van Jordy.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:56 schreef Kissingbird het volgende:
jordy; als je logisch nadenkt weet je dat dit een keus had kunnen zijn
en je weet dat axel altijd op mij zal gaan..
wat heeft Sharice nog een GCquote:Op maandag 24 februari 2025 19:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja.. uiteindelijk vliegt Sharice er wel uit... en zijn alle bondjes kapot
Niet tegen die van Jordy.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Sharice nog een GC
die ze kan gebruiken ?
is ook niet de eerste keer dat ze het doetquote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef Ireth het volgende:
Jane had gewoon die hele telefoon niet moeten pakken
En tot hier zaten wij deze BB op 1 lijn, nu niet meerquote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef marky het volgende:
Als de bank Axel, Sharice en Jane is gaat mijn stem naar Sharice.
Je zit wel in BB. Alles is mogelijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Beetje makkelijk lullen van Jordy.
Ze weet dat hij altijd jordy zou kiezen. Heeft hij vandaag nog gezegdquote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Beetje makkelijk lullen van Jordy.
Amen!quote:Op maandag 24 februari 2025 19:55 schreef ledn81 het volgende:
Jordy : "ik snap niet dat ze mij niet heeft gekozen"
Dat vind ik niet zo leuk meer aan Jordy.. het draait niet om jou vriend. Je wringt je overal al als eerste naar binnen en hebt de grootste bek elke keer.
Hij had nu na vandaag ook naar de DBK gemoeten eigenlijk vind hij zelf
nouuuuuuuuquote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar jordy is ook niet slim want die weet ook wel dat Axel nergens heen gaat vrijdag
ja maar klopt toch ook wel wat ze speelt met Axel en zit niet werkelijk in het Kartel voor haar eigen is ze spionerenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
voor blijven?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef marky het volgende:
Als de bank Axel, Sharice en Jane is gaat mijn stem naar Sharice.
Vooral omdat hij wist wat jane wilde en toch eigen zin doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuuuuuuu
ligt wel aan de bank
zo goed staat hij er niet meer voor
Ze kan 1 GC ongedaan maken. Maar die worden wellicht helemaal niet ingezet.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat heeft Sharice nog een GC
die ze kan gebruiken ?
dat heeft Jordy welquote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Flow3r het volgende:
Misschien graaft Axel zijn eigen graf wel en gaat hij naar huis
Als Jordy veel fans heeft willen ze Axel weg hebben
Tegen Sharice wint Axel echt welquote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuuuuuuu
ligt wel aan de bank
zo goed staat hij er niet meer voor
ze branden in zijn handen hahaquote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Was-beer het volgende:
Jordy wil volgens mij zo graag zeggen welke gamechangers hij heeft tegen de rest
Dat is na afgelopen vrijdag niet duidelijk. Wat als Jane ernaast staat dan splitten de stemmen.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Maar jordy is ook niet slim want die weet ook wel dat Axel nergens heen gaat vrijdag
Ik weet het niet .... stemmingen kunnen raar verlopen. Maar dat is dan ook zijn eigen schuld.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Tegen Sharice wint Axel echt wel
En om het nog makkelijker te maken; de 2 GC's die Jordy vandaag kocht, kunnen dan weer niet door die GC van Sharice ongedaan gemaakt worden.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kan 1 GC ongedaan maken. Maar die worden wellicht helemaal niet ingezet.
Sinds zijn uitval naar Charice is hij wel gestegen in populariteit...quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Flow3r het volgende:
Plus het maakt het makkelijker voor de Jane fans, hoeft ze met hem geen rekening meer te houden en komen Sharice en Milena de volgende keer zéker aan de beurtquote:
ze is wel de meest eerlijke spelerquote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zeg het nogmaals.. Jane had Jolien moeten kiezen.
Nou ja, bij Sharice, Axel en Jane en heel de achterban van het kartel op Sharice, dan gaat Jane of Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Als Axel Milena had genoemd of Keanu was er niks aan de hand geweest......quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Flow3r het volgende:
en dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zeg het nogmaals.. Jane had Jolien moeten kiezen.
Jep. Van mij mag Axel terug naar Naaldwijk.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar klopt toch ook wel wat ze speelt met Axel en zit niet werkelijk in het Kartel voor haar eigen is ze spioneren
[..]
voor blijven?
Matti had 'm nooit aan Milena gegeven.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is wel de meest eerlijke speler
ik weet ook niet of matti hem aan milena had gegeven
De persoonlijke vete van Jordy tegen Axel is net zo groot als andersom.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is de emotiequote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
En tot hier zaten wij deze BB op 1 lijn, nu niet meer
Nou denk dat Jane voor Milena gaat......quote:Op maandag 24 februari 2025 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is wel de meest eerlijke speler
ik weet ook niet of matti hem aan milena had gegeven
Jordy moest de 2 gc's die hij vandaag gekregen heeft deze week inzetten.. dat was een voorwaardequote:Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef Verida het volgende:
en toch zie ik wel de logica van het geheel
Axel weet sowieso dat Jordy het op hem gemunt heeft, dus die dwingt hij nu om zijn GC allemaal in te zetten, zonder nog meer van zijn kartel te saven.
En Axel weet ook dat hij anders volgende week wel het doelwit zal worden van het kartel. (als het niet deze week is)
Dus dan maar de gok nemen dat je op de bank komt maar in ieder geval wel ervoor zorgen dat Jordy wat van zijn GC kwijt is.
Hij heeft ook al met Jane besproken dat hij, als hij de kans krijg, Jordy eruit wil hebben. En Jane heeft gezegd dat zij dat (nog) niet kan.
Maar het was nu aan Axel om te beslissen.
nou jaquote:Op maandag 24 februari 2025 20:04 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
De persoonlijke vete van Jordy tegen Axel is net zo groot als andersom.
Hij kan nog steeds prima Milena kiezen en zijn eigen target omwisselen met zijn gamechangers.
Het liefst nog in open nominaties ookquote:Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef Ireth het volgende:
Ik pleit voor een normale BB qua stemmen. Geen GC, geen NT, geen DM, geen DR, geen PR... wordt krankjorem van al die afko's.
Volgend seizoen gewoon iedereen stemmen en kiezen uit iedereen
Dan had ik hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
als iemand je er voor de 4de keer opzet
dan is het best logisch
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het liefst nog in open nominaties ook
Dat kan wel zo zijn, maar dat wist Jane niet van te voren. Alhoewel ze beter op safe had kunnen spelen door bijvoorbeeld Jolien te kiezenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze weet dat hij altijd jordy zou kiezen. Heeft hij vandaag nog gezegd
Gewoon van die hele telefoon afblijven....quote:Op maandag 24 februari 2025 20:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar dat wist Jane niet van te voren. Alhoewel ze beter op safe had kunnen spelen door bijvoorbeeld Jolien te kiezen
Werd gezegd hele belangrijke beslissingen nemenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar dat wist Jane niet van te voren. Alhoewel ze beter op safe had kunnen spelen door bijvoorbeeld Jolien te kiezen
Het gaat hem denk ik meer om, jij geeft mij al 4x een NT, dan krijg je er ook een van mij terug.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:08 schreef Hznootje het volgende:
Ik snap niet dat Jordy niet doorziet dat Axel ws. Sterker is dan Sharice
die haalt hij ookquote:Op maandag 24 februari 2025 20:09 schreef Droopie het volgende:
Tis wel zuur voor Jordy hoor haha, tis toch 1900 euro wat ie kwijt is aan loze GC's, met zijn ik heb week 9 gehaald
zo loos zijn ze nietquote:Op maandag 24 februari 2025 20:09 schreef Droopie het volgende:
Tis wel zuur voor Jordy hoor haha, tis toch 1900 euro wat ie kwijt is aan loze GC's, met zijn ik heb week 9 gehaald
Dit verdient een dropje voor jullie allemaal.
Gaat de normale kluis niet meer open?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die haalt hij ook
alleen wilde hij het kartel redden.. dat gaat niet meer nu
Was het niet Jordy die steeds riep dat genomineerd worden door iemand voor hem geen reden was om de ander dan te nomineren?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou ja
als iemand je er voor de 4de keer opzet
dan is het best logisch
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gaat de normale kluis niet meer open?
En pootje is ook zijn maatje. Nog iemand die tegen Jane is.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:10 schreef Flow3r het volgende:
Axel is dikke mik met de twins, hij duikt niet voor niks bij ze in bed, doet ie bij Jane niet, hij had ook al een bondje met hun waar Jane niks van wist
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gaat de normale kluis niet meer open?
ik vind het getuigen van respect voor Jane dat hij niet bij haar in bed duikt.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:10 schreef Flow3r het volgende:
Axel is dikke mik met de twins, hij duikt niet voor niks bij ze in bed, doet ie bij Jane niet, hij had ook al een bondje met hun waar Jane niks van wist
Als iemand je 4 x een target of nomi geeftquote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Was het niet Jordy die steeds riep dat genomineerd worden door iemand voor hem geen reden was om de ander dan te nomineren?
En daarbij: het gaat hier nog niet eens om nominaties maar om targets ...
Is ook zoquote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het getuigen van respect voor Jane dat hij niet bij haar in bed duikt.
Maar dat zal wel mijn ouderwetse manier van denken zijn.
Nee.. 1tje gaat weg, andere naar Axel.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Droopie het volgende:
OW, laatste vraag
Hij gaat hij nu zijn pin ruilen met Axel en Matt met Milena?
ja dan maakt ze nog kansquote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook zo![]()
ik hoop dat ie gaat, mijn stem gaat naar Sharice, ik wil Jane onder het juk van Axel uit
Ja, en zij zei Axel de enige die ik kan vertrouwen. Dus wie een kuil graaft voor een ander....quote:Op maandag 24 februari 2025 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Werd gezegd hele belangrijke beslissingen nemen
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. 1tje gaat weg, andere naar Axel.
GC 1: NT geven aan iemand die er nog geen heeftquote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Droopie het volgende:
OW, laatste vraag
Nee hoor......dit gaat door zolang het kan.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
De ogen van Jane zijn open... te ... laat.
Nou na vier keer.....quote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Was het niet Jordy die steeds riep dat genomineerd worden door iemand voor hem geen reden was om de ander dan te nomineren?
Theoretisch kan het door ook de GC van Matt nog in te zetten.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhha JOlien wil neit dat Jane er op staat zegt ze dus of je het even wilt fixen Jordy!
Nee Axel weet dat Jordy GC heeft hij heeft een gok genomen terwijl zijn beste maatje een target heeft. Zet je Jordy erbij die vrijdag Elsa naar huis heeft gespeeld. In niets was het slim.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef Verida het volgende:
en toch zie ik wel de logica van het geheel
Axel weet sowieso dat Jordy het op hem gemunt heeft, dus die dwingt hij nu om zijn GC allemaal in te zetten, zonder nog meer van zijn kartel te saven.
En Axel weet ook dat hij anders volgende week wel het doelwit zal worden van het kartel. (als het niet deze week is)
Dus dan maar de gok nemen dat je op de bank komt maar in ieder geval wel ervoor zorgen dat Jordy wat van zijn GC kwijt is.
Hij heeft ook al met Jane besproken dat hij, als hij de kans krijg, Jordy eruit wil hebben. En Jane heeft gezegd dat zij dat (nog) niet kan.
Maar het was nu aan Axel om te beslissen.
De pin van mattie gaat naar axel en die van hem gaat erafquote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Droopie het volgende:
OW, laatste vraag
Hij is safe. Hij vind het vooral lullig dat hij Jolien en Jane niet kan saven.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:09 schreef Droopie het volgende:
Dit verdient een dropje voor jullie allemaal.
Yup. Het was ook Jordy die er schande van sprak dat Axel een paar tientjes voor zichzelf pakte en riep Axel er voortaan elke week op te zetten (samen met Niels en Jeffrey).quote:Op maandag 24 februari 2025 20:11 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
SPOILER: letterlijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan gooit hij zo zijn maatje onder de bus.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:15 schreef Ynti het volgende:
Ik denk dat Axel gaat zeggen dat hij het target aan Jordy heeft gegeven, omdat hij weet dat Jordy er niet zal gaan. Omdat hij afgelopen vrijdag ook niet er uit ging.
ze hebben axel al lang gevraagdquote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef Droopie het volgende:
Misschien hadden Axel en Jordy een keer moeten babbelen?
Een wapenstilstand, maar ja het kartel is zo groot. Dat is beetje naief van Jordy.
hah .. wat ze zei dat ze absoluut niet zou doen.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:17 schreef Was-beer het volgende:
Jane vertelt even aan Axel wat Jordy gaat doen
jane is ook zo betrouwbaarquote:Op maandag 24 februari 2025 20:17 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hah .. wat ze zei dat ze absoluut niet zou doen.
je zag hem ook even na achter gaan van hoe moet ik dat even doen, ik denk dat die even moet broeden op zijn nieuwe plan hahhaquote:Op maandag 24 februari 2025 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Theoretisch kan het door ook de GC van Matt nog in te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |