SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm ... dit is soort van relevant voor de streams... alhoewel ik denk dat Jeff uit z'n nek kletstdenk dat het een Joke was hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Hmm ... dit is soort van relevant voor de streams... alhoewel ik denk dat Jeff uit z'n nek kletsthet vast iets met de fan week te maken hebben dat ze er zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als Jeff er ook was
had die vast ook op de foto gestaanThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:34 schreef ledn81 het volgende:
Heeft BB een koffie apparaat staan voor Axel in de DBK
Hmm ... dit is soort van relevant voor de streams... alhoewel ik denk dat Jeff uit z'n nek kletsteven nog vraag me wel af wat hun kwamen doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Wellicht gewoon naar de ZiggoDomequote:Op maandag 24 februari 2025 19:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
even nog vraag me wel af wat hun kwamen doen?
no problemquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef kater1 het volgende:
Dank je wel @:Greysbones voor het openen!
is daar wat te doen danquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht gewoon naar de ZiggoDome
dat gaat Axel echt niet doenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hij weet dat jane jordy wel graag mag. Als hij rekening houdt met jane haar gevoel dan zet hij milena erbij
Dat gaat niet gebeuren want volgens mij heeft hij een oogje op haar.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Hij weet dat jane jordy wel graag mag. Als hij rekening houdt met jane haar gevoel dan zet hij milena erbij
Dat is de halve dag alquote:Op maandag 24 februari 2025 19:36 schreef OmaJacky het volgende:
De camera staat wel steeds op Jordy.
Jaquote:Op maandag 24 februari 2025 19:36 schreef OmaJacky het volgende:
De camera staat wel steeds op Jordy.
Op milena??quote:Op maandag 24 februari 2025 19:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren want volgens mij heeft hij een oogje op haar.
PItbull treed op net opgezochtquote:
Ze was vanmiddag bij het huis, maar er was weinig te zien zei ze. Weet niet of ze ook geroepen heeft.quote:
ik denk dat hij wel in de finale komtquote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Clasientje het volgende:
Ik zie Jordy dit seizoen Big Brother wel winnen.
Maar Axel denkt dat Jane met hem Jordy eruit aan het werken is. En Axel speelt het spel vooral voor zichzelf heeft hij al aangegeven. En het is ook een risico want hij kan er ook nog steeds zelf naast komen want hij weet niet wat Jordy heeft aan GC.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Oh heb ik gemist danquote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze was vanmiddag bij het huis, maar er was weinig te zien zei ze. Weet niet of ze ook geroepen heeft.
Nee, ik denk het ook niet .. hij heeft de neiging om zichzelf in z'n voet te schieten...quote:Op maandag 24 februari 2025 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel in de finale komt
maar niet de winnaar
Kan dat niet terwijl je streams kijkt?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:39 schreef ledn81 het volgende:
Nou schiet op Axel ik wil op de bank een Pootje doen
dit is sensa en moet nog even op TikTok en Xquote:Op maandag 24 februari 2025 19:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kan dat niet terwijl je streams kijkt?
Ow Axel is terug, iedereen woonkamer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |