Dit is het meest kwalijke.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:06 schreef SpaceOddity het volgende:
Even illustratief;
Etto;
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;
[..]
Leuk om je weer te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Jeetje, het is nieteens vrijdagmiddag nog
Da's gelukt zo te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Stel je aan en doe eens niet zo hypocriet.
Mail naar forum@fok.nl
Smakeloze TT.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV minister komt met Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Smakeloze bestuurders, accurate TT helaas*quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is min post in NWS / PVV kamerlid oppert Auschwitz-methode om cellentekort op te lossen verwijderd waarin ik stel dat ts onzin uitkraamt en blijft de TT met bijhorend OP die feitelijk incorrect is wel gewoon ongewijzigd?
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:22 schreef sp3c het volgende:
Smakeloze opmerking idd maar dat is wel het nws
Is geen verzonnen titel
Ja, dat had ik niet goed gelezen. Dank voor het aanpassenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Toch TT aangepast want het was namelijk een PVV-kamerlid die dat zei in plaats van een PVV-minister.
Lees die 2e alinea isquote:Op maandag 17 maart 2025 20:00 schreef Alpha0 het volgende:
Waar is de bron?
NWS / Na jaren van groei zijn mondhygiėnisten zijn op hun retour
is?quote:
echt?quote:
welja!quote:
Ik eens daar helemaal mee isquote:Op maandag 17 maart 2025 22:25 schreef Janneke141 het volgende:
Er was is een user voor wie het verschil tussen is en eens te moeilijk eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |