Dat is een ander topic he. Ik begrijp het beleid niet. Als ik een serieuze bijdrage lever, netjes, feitelijk en niet op de persoon dan is het zogenaamd flamebait en wordt het verwijderd, maar als Etto zijn eigen topic tig keer nutteloos bumpt, dan is dat opeens prima? Ik snap best dat modereren niet betekent dat je het iedereen naar de zin kan maken, maar hier zakt mijn broek wel van af.quote:
WTF? Echt alleen in jouw hoofd denk ik. Ik ben toch niet gek? Ik post 1 keer feitelijk, netjes en niet op wiens persoon dan ook in een topic vol feitenvrije speculaties en het is flamebait omdat het sp3c niet aanstaat. Werkelijk waar, ik kan hier met mijn pet niet bij. Ik ben serieus. Bloedserieus. Hoe vaak zie je mij eigenlijk trollen? En waarom zou ik dat daar dan opeens wel doen?quote:Op zondag 9 maart 2025 22:10 schreef sp3c het volgende:
Dat was niet zogenaamd flamebait, het was flamebait
ik vroeg ook niet of dat topic dicht mocht he. Ik had het over al die nutteloze bumps.quote:Dit topic zie ik in het verlengde van dat Ramadan topic, als het een moet kunnen dan moet het ander ook kunnen ino
De eerste was een premium artikel dus gesloten. Straks de OP's omwisselen dan kan de eerste weer open.quote:
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering.quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef recursief het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom kan dit? Dat hele topic is toch een grote uitlokking?
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Een topic over een andere religie dan de islam is uitlokking, zo ver zijn we al gezonken de tering.
dit is een vrij land, ik ben ook een user!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:05 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren, maar omdat de crew het kennelijk heel erg prima vindt dat in FB een user (ik dus) geframed wordt met een mening die ik niet heb:
1. Waar bemoei je je mee? Dit is FB, geen discussietopic.
2. Je had me ook kunnen vragen waarom ik dat topic uitlokkend vond, in plaats van je eigen conclusie (die niet klopt) te trekken.
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dit is een vrij land, ik ben ook een user!
Nou ik dacht laat ik eens een ander geluid horen hier, diversiteit is onze kracht en zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:37 schreef recursief het volgende:
[..]
Je dicht me een mening toe die ik niet heb. En dat is niet voor het eerst. Wat je daarmee aan feedback bijdraagt is me bovendien een raadsel.
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man...
Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.
En ja, ga maar weer naar FB.
Kap toch eens met dit gejankquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
....quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien. Topic zit vol ad hominems. Met name van Etto maar anderen doen ook een duit in het zakje. Misschien kan er geveegd worden.
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:25 schreef recursief het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee. Ik heb Etto niet aangevallen, ik stelde een vraag aan hem. Daar kreeg ik geen antwoord op maar wel allerlei sneren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het topic liep prima tot jij je kwam melden en Etto begon aan te vallen. Je hebt in het hele topic niet één inhoudelijke bijdrage geplaatst. Ik zou eens bij dat laatste beginnen alvorens je commentaar hebt op anderen.
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weerquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:38 schreef sp3c het volgende:
Nu ff geen tijd jongens ik lees het zo wel
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Wat de neuk heeft dat nou weer met transgenderisme te maken?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meer dan je denkt, maar dat je daar niet eens bij stilstaat is verder niet verrassend.
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Waarom je in hemelsnaam de islam en onthoofdingen op het marktplein er met de haren bij moet slepen is me werkelijk een raadsel.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme.
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nieuws en Achtergronden, beste Recursief. Metadenken is ook aan jou niet besteed.
quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd toch op man...
Mijn hemel wat gruw ik van dit soort gespeeld 'progressivisme'.
En ja, ga maar weer naar FB.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, tot in FB maar weer..
Nog mijn verlate excuses voor het christelijke vastentijd-topic, ik weet hoe erg dat je gegriefd heeft
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh ja, dat was uitlokking toch @:recursief? Een christentopic openen in NWS?
Dat is moeitequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
doe geen moeite, schrap het allemaal maar weer
zo moe van dit gezeik elke keer
hier heb je een roosje, recursief.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De vermoordde onschuld. Je doet alsof je niet beseft welke achtergronden er bij dit onderwerp horen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef recursief het volgende:
Hier mijn vraag en wat persoonlijke shit die ik daarna naar me toe geworpen kreeg, nadat Etto over "onthoofdingen op het marktplein" begon:
[..]
[..]
[..]
Daarna kreeg ik dit soort shit over me heen:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Recursief knipt en plakt hier dan alleen;quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is on topic, alleen proberen lieden als jij het 'off topic' te noemen, omdat we anders in 'ongemakkelijk vaarwater' geraken.
Echt, hoe heldhaftig dat jij en je medestrijders hier weer van leer trekken tegen christelijk conservatisme. Gebeurde dat ook maar eens wanneer het conservatief gekloot van die andere religie betreft.
Ik ben precies nog NUL keer gewezen, qua werk of in het publieke domein, op de christelijke vastentijd. Dat het RAMADAN is, zullen we echter moeten weten.
Affijn: wetende hoe de Islam denkt over LGBTQ, zou ik eenzelfde aversie jegens hatelijkheden jegens die groep verwachten wanneer het uit een andere dan het hier heel ver vandane Trump kamp komt.
Maar dat gaat niet gebeuren; jij, Buitendam en al die andere D66'ers zullen tot in de lengte der dagen er als haantje de voorste bij zijn om afgrijzen uit te spreken over 'religieuze waanzin' zolang het ver weg, en vooral christelijk in origine is.
Hier in Nederland, met GESCHEIDEN GEBEDSRUIMTEN bij de VU, hoor ik jullie nooit.
Ineens doet al die gelijkwaardigheid en rechten voor vrouwen er allemaal niet meer toe. Wanneer hoor ik jullie wel? Wanneer blanke pipo Trump iets roept.
Hoe dapper, hoe nobel.
jij, Buitendam en al die andere D66'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |