Ik mod hier, en heb een oproep gedaan om on-topic te blijven en als volwassenen het gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 24 maart 2025 13:20 schreef egayalS het volgende:
[..]
ik heb er niks van gemerkt. Ondertussen door tig posts gescrolled zonder 1 post tegen te komen dat over de ramadan gaat.
Trollen topic is het geworden en kennelijk vinden de mods het best.
NWS / Intrekken Nederlandse nationaliteit van Syriëganger niet toegestaanquote:Op maandag 24 maart 2025 13:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik mod hier, en heb een oproep gedaan om on-topic te blijven en als volwassenen het gesprek aan te gaan.
Als je een kleuterjuf in actie wil zien dan kun je beter bij de plaatselijke kleuterschool op bezoek gaan.
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.quote:Op maandag 24 maart 2025 19:57 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
NWS / Intrekken Nederlandse nationaliteit van Syriëganger niet toegestaan
Kan deze misschien in de OP? Is de officiële reactie van de rechtbank en geeft zeer belangrijke context.
[ x ]
Dank!quote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.
Ik had op de FP 'Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan wegens rassendiscriminatie'
Dat paste niet. "Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan" zou wel kunnen.quote:Op maandag 24 maart 2025 20:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal ik doen. Vind je TT een beetje magertjes.
Ik had op de FP 'Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan wegens rassendiscriminatie'
Zeghet maar of ik TT moet aanpassenquote:Op maandag 24 maart 2025 20:25 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat paste niet. "Intrekking Nederlanderschap terrorist niet toegestaan" zou wel kunnen.
Nee die laat ik open want ik ben een groot voorstander van racisme.quote:Op maandag 24 maart 2025 22:07 schreef Servieskast het volgende:
@:pizzakoppo waarom sluit je mijn topic over weer een Nederlandse pedo?
Ik zie hetzelfde graag terug in andere racistische topics
I know.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 06:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee die laat ik open want ik ben een groot voorstander van racisme.
quote:
Discriminerend? Beledigend zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / Transgender Netwerk raadt trans personen af naar de VS te reizen
Zeer discriminerende TT ...
Volgens mij is die TS van de straat.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:09 schreef Mikeytt het volgende:
NWS / Transgender Netwerk raadt trans personen af naar de VS te reizen
Zeer discriminerende TT ...
Aangepastquote:Op donderdag 27 maart 2025 09:17 schreef Qarrad het volgende:
NWS / 'Zorgen over groei orthodoxe Islam in Nederland'
Titel komt voor geen meter over met de inhoud.
Kutmentions en op de persoon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 13:50 schreef Richestorags het volgende:
Dit is allemaal al veelvuldig gezegd, dit is wat er wordt bedoeld met Islamisering en het gevaar van de Islam.
En zoals altijd, zullen @:Hexagon @:Buitendam @:recursief @:Mutant01 weer doen alsof er niks aan de hand is en dit land vol met enge racisten zit.
Als het eenmalig is, is het wellicht kleinzerig. Mensen uitspraken toedichten die ze nooit gedaan hebben gebeurt echter aan de lopende band en is enorm irritant.quote:Op donderdag 27 maart 2025 15:40 schreef sp3c het volgende:
ik vind het wat kleinzerig maar ok, je hebt het zelf al weggehaald zie ik
Dat dus.quote:En zoals altijd, zullen @:Hexagon @:Buitendam @:recursief @:Mutant01 weer doen alsof er niks aan de hand is en dit land vol met enge racisten zit.
Zet gewoon een TR en negeer het verder, zou dat soort 'complimenten' niet zo veel aandacht geven.quote:Op donderdag 27 maart 2025 16:07 schreef recursief het volgende:
[..]
Als het eenmalig is, is het wellicht kleinzerig. Mensen uitspraken toedichten die ze nooit gedaan hebben gebeurt echter aan de lopende band en is enorm irritant.
[..]
Dat dus.
Ik heb er in het topic zelf niet op gereageerd, en FB is voor feedback dacht ik. Dat anderen daar weer mee aan de haal gaan kan je mij niet aanrekenen. Maar ik zal er de volgende keer wel een TR voor zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zet gewoon een TR en negeer het verder, zou dat soort 'complimenten' niet zo veel aandacht geven.
quote:- Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.
[...]
-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.
Ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg dat het klagen over iets dat kennelijk buiten de policy is kleinzerig wordt gevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef sp3c het volgende:
Ik klaag niet, ik geef mijn mening over de klacht
Is niet hetzelfde![]()
Weet je, zodra jij stopt met het 'happen' op dat kinderachtige gemention en geklier zal voor een aantal de 'lol' er snel van af zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:47 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je klaagt. Ik zeg dat het klagen over iets dat kennelijk buiten de policy is kleinzerig wordt gevonden.
Nee, niet dus. Misschien gewoon de klierders effectief aanpakken. Het is niet dat de persoon in kwestie het er na een TR bij laat ofzo. Soms wat harder optreden mag ook gewoon.quote:Op donderdag 27 maart 2025 22:29 schreef Jippie het volgende:
[..]
Weet je, zodra jij stopt met het 'happen' op dat kinderachtige gemention en geklier zal voor een aantal de 'lol' er snel van af zijn.
En ik zeg niet dat dat gedoe niet vervelend voor je is, maar negeren en een TR zetten is de beste oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |