SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
@Nattekat als je hulp nodig hebt, gewoon laten weten hoor. Ik snap dat het intimiderend is en dat je het niet durft te zeggen tegen anderen, maar het zou echt goed voor je zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms hou ik een bepaalde collega in de gaten
Als het goed is morgen van mij afquote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
@:nattekat als je hulp nodig hebt, gewoon laten weten hoor. Ik snap dat het intimiderend is en dat je het niet durft te zeggen tegen anderen, maar het zou echt goed voor je zijn.
Testdagen weekquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het goed is morgen van mij af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Ohhh ja okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou hopelijk niet voor al te lang dan, sowieso.
Even Hedwig vragen of ze sexy voor de camera wil gaan liggen.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Kun je dan niet even bellen om dat te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dan niet even bellen om dat te vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik zit naar kobo's te kijkenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dan niet even bellen om dat te vragen?
Welke heb je op het oog?quote:
Mooi ding, al vond ik m een maatje te groot om fijn in bed mee te kunnen lezen.quote:
Ja dat wel. Maar ik ben vooral gehecht aan het aanbod van de Amazon Store.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi ding, al vond ik m een maatje te groot om fijn in bed mee te kunnen lezen.
Bijna 2 Billy boekenkasten vol met boekenquote:
Oh sweet summer child.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna 2 Billy boekenkasten vol met boeken
Leg er het kaartje eens over van aantal migranten. Dan is het interessant om te zien waar de migranten zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo is Duitsland dus een eenheid geworden in 36 jaar.
[ afbeelding ]
Wel zo overzichtelijk, geitenwollensokken en menselijke spruitjes links, nazi's en racisten rechts.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die Clara (zo heet ie geloof ik), die een maat kleiner is, ook niet van die fysieke knoppen?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik ben vooral gehecht aan het aanbod van de Amazon Store.
Maar ik heb gister met de Libra van m'n moeder zitten pielen en dat warme licht en de fysieke knoppen zijn wel fijn.
Scholz, de democratie heeft gelukkig gewonnen en de AfD mag lekker niet meedoen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vond het vooral opvallend om te zien hoe het nog steeds gewoon twee verschillende landen zijn.
Dat van die kaas snap ik helemaal.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scholz, de democratie heeft gelukkig gewonnen en de AfD mag lekker niet meedoen.
"Ik lust alleen maar pizza maar ik ben allergisch voor tomaten, basilicum, bloem en alle kaas"
Nee, alleen touchscreen. Die ligt ook wel goed in de hand, maar ja, de kindle storequote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft die Clara (zo heet ie geloof ik), die een maat kleiner is, ook niet van die fysieke knoppen?
Ik blijf ook af en aan naar een nieuwe ereader kijkenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dan toch maar een Paperwhite doen. Als ik weer in Duitsland ben eens bij de Saturn kijken of ze hem hebben.
Raarquote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat van die kaas snap ik helemaal.
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf ook af en aan naar een nieuwe ereader kijken
Er is ook nog steeds een beetje andere cultuur tussen oost en west vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En fysieke knoppen. *hue hue*quote:
Dievegge.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een kobo nemen en dan gewoon alle boeken illegaal downloaden.
Laat je innerlijke kind vrijquote:Op maandag 24 februari 2025 16:15 schreef Nizno het volgende:
ik heb heel kinderachtig gedaan en voel me er kinderachtig blij mee
kinderachtige piraatquote:
je hebt een peeemquote:
ik rij rond in duitsland, komt wel dichtbij zo..quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
ritje nummer 5 of 6 even afmaken daarna missxhien even buiten wandelen als et droog is..quote:Op maandag 24 februari 2025 16:24 schreef Ama het volgende:
Ik ga nog even nachtdieren in Amerika kijken.
Waarom moet je zoveel ritjes makenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ritje nummer 5 of 6 even afmaken daarna missxhien even buiten wandelen als et droog is..
bureaustoel wil ik ook nog bestellen deze week, maar is lastig, weet niet helmaal wat ik wil
Je hebt een peeem terugquote:
https://blog.scssoft.com/2025/02/cupids-express-event.htmlquote:
quote:To complete your personal goal, deliver 14 Valentine’s Presents cargos. As a token of our appreciation, you’ll earn exciting rewards, including a special World of Trucks Achievement.
Ooooooohquote:Op maandag 24 februari 2025 16:34 schreef mschol het volgende:
[..]
https://blog.scssoft.com/2025/02/cupids-express-event.html
[..]
zo verschijnen er om de zoveel tijd diverse events (bv met kerst en halloween, maar ook als er een nieuwe dlc uitkomt met een nieuw stuk kaart)quote:
Dat is wel leuk.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:38 schreef mschol het volgende:
[..]
zo verschijnen er om de zoveel tijd diverse events (bv met kerst en halloween, maar ook als er een nieuwe dlc uitkomt met een nieuw stuk kaart)
je blijft daardoor wel terug komen bij de games, nieuwe dlc koop ik ook elke keer, zeker de kaart uitbreidingen, de hoeveelheid werk die ze verzetten, al 13 jaarquote:
beetje niezen enzo? of echt half als een zombie rondlopen/werken?quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Waar ik dus echt totaal niet tegen kan zijn collega's die strontverkouden zijn en alsnog naar kantoor komen.
Dat soort dingen maken het ook wel leuker ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je blijft daardoor wel terug komen bij de games, nieuwe dlc koop ik ook elke keer, zeker de kaart uitbreidingen, de hoeveelheid werk die ze verzetten, al 13 jaar
Verrassend, normaalgesproken ben je zo aardig en begripvol naar anderen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Waar ik dus echt totaal niet tegen kan zijn collega's die strontverkouden zijn en alsnog naar kantoor komen.
Ik gebruikte pure chocola, soms gemixt met wat melkchocolade. Dat aub bain marie smelten, beetje boter erdoorheen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
Moet weer even aan @:elvi vragen hoe zij toen die chocoladepindakaasbrokken maakte. Vergeet het steeds
Klinkt alsof ie met een klein duwtje uitgeschakeld is.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje niezen enzo? of echt half als een zombie rondlopen/werken?
Dacht dat we inmiddels wel geleerd hadden om thuis te blijven als het even kan.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verrassend, normaalgesproken ben je zo aardig en begripvol naar anderen.
destijds was Carnaval ook de aanjagerquote:Op maandag 24 februari 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat we inmiddels wel geleerd hadden om thuis te blijven als het even kan.
Hier is er zoiets als carnaval, zal daarna wel iedereen een of andere griep of covips opgelopen hebben.
bazen zijn het er nog niet mee eens, die willen perse dat je naar kantoor komt, oh wee als je je vaker dan een paar keer ziek meldtquote:Op maandag 24 februari 2025 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat we inmiddels wel geleerd hadden om thuis te blijven als het even kan.
*maakt 4 kilo*quote:Op maandag 24 februari 2025 17:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik gebruikte pure chocola, soms gemixt met wat melkchocolade. Dat aub bain marie smelten, beetje boter erdoorheen.
En in een ander pannetjes smolt ik pindakaas met witte chocolade.
De hoeveelheden waren een beetje op basis van vibes.
Voor bonbons/wagenwielen eerst de chocola in de vorm en dan in de koelkast tot het hard is, en dan de pindakaassmurrie erin en dat ook weer in de koelkast. Als laatste weer een laag gewone chocola.
En voor een plak is het eerst de chocola en dan de pindakaas en dat met een houtenstokje marmeren en in de koelkast.
i'm not bettyquote:
Met een snotneus kun je ook gewoon thuiswerken toch? Hoef je je niet meteen ziek te melden.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
bazen zijn het er nog niet mee eens, die willen perse dat je naar kantoor komt, oh wee als je je vaker dan een paar keer ziek meldt
ja, kantoorslaafjes kunnen dat eventueel jaquote:Op maandag 24 februari 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een snotneus kun je ook gewoon thuiswerken toch? Hoef je je niet meteen ziek te melden.
dat gaat dus niet als bazen willen dat je per se naar kantoor komt hequote:Op maandag 24 februari 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een snotneus kun je ook gewoon thuiswerken toch? Hoef je je niet meteen ziek te melden.
Ik ben kantoorslaaf. Niemand van mijn collega's heeft een goede reden om niet thuis te blijven met hun ziektekiemen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, kantoorslaafjes kunnen dat eventueel ja
je baas verwacht ze niet op kantoor?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben kantoorslaaf. Niemand van mijn collega's heeft een goede reden om niet thuis te blijven met hun ziektekiemen.
jawel, Nattekat ziek willen maken is een hele goede redenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben kantoorslaaf. Niemand van mijn collega's heeft een goede reden om niet thuis te blijven met hun ziektekiemen.
Gewoon werken voor baas die wil dat je niet perse naar kantoor gaatquote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat dus niet als bazen willen dat je per se naar kantoor komt he
Dat wordt leuk in F1 subforum met al die zieke mods.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel, Nattekat ziek willen maken is een hele goede reden
die willen niet thuis blijven. Nattekat ziek krijgen is hun doel. Plus als ze thuis werken wil moeder de vrouw dat ze de wasmachine aanzetten tussendoor en dan zijn ze al om 17:03 klaar en kunnen ze voor de kinderen zorgen enzo ipv dat ze normaal nog minstens een half uur in de file staan of de file als excuus gebruiken en even bij hun bijvrouw langs gaanquote:Op maandag 24 februari 2025 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
je baas verwacht ze niet op kantoor?
Iedereen is zo doodziek dat ze niet even op het forum kunnen kijken?quote:Op maandag 24 februari 2025 17:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt leuk in F1 subforum met al die zieke mods.
Ik heb wel eens Grand Pirix's zitten te kijken vanuit een ziekenhuisbed en verpleging zat af en toe mee te kijkenquote:Op maandag 24 februari 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Iedereen is zo doodziek dat ze niet even op het forum kunnen kijken?
Flikker deze volquote:Op maandag 24 februari 2025 17:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar het vaak op uitliep
Musk en Trump zijn trots op deze bazen.quote:Op maandag 24 februari 2025 17:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat gaat dus niet als bazen willen dat je per se naar kantoor komt he
crackadeliczzzzzquote:Op maandag 24 februari 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik moe ben? Ik heb afgelopen nacht 12+ uur geslapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's kut. Virusje onder de leden?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:21 schreef Crack_ het volgende:
Had ik al gezegd dat ik moe ben? Ik heb afgelopen nacht 12+ uur geslapen
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet dat ik weet, gewoon heel moequote:
Als iets moe maakt is het wel dat je niet helemaal lekker in je hoofd zitquote:Op maandag 24 februari 2025 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, gewoon heel moe. 'Gewoon'. Geen idee of je ze moe kunt zijn van een vol hoofd ofzo
Oh, mja. Toch vind ik het stomquote:Op maandag 24 februari 2025 18:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als iets moe maakt is het wel dat je niet helemaal lekker in je hoofd zit
Nou uren niet zo zeer.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die gast in het witte overhemd een interessant hoofd hebben. Doet me denken aan die acteur met eveneens zo'n interessant hoofd.
Zijn hier meer mensen die het heerlijk vinden om uren naar andere mensen te kijken?het is eigenlijk gewoon staren maar zolang niemand het doorheeft/erg vindt, fuck it.
In de zomer. Als je met vrienden op het terras aan een biertje zit.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn hier meer mensen die het heerlijk vinden om uren naar andere mensen te kijken?het is eigenlijk gewoon staren maar zolang niemand het doorheeft/erg vindt, fuck it.
Ideaal met een zonnebril opquote:Op maandag 24 februari 2025 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de zomer. Als je met vrienden op het terras aan een biertje zit.
wat een welkom zo na een rondje wandelenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heyhallo, welkom thuis. Fijn dat je er bent
volgens mij knipte mijn moeder alleen de uitgebloeide bloemen eruit en liet em verder gaan, ding was grootquote:Op maandag 24 februari 2025 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, ik heb mijn hortensia gesnoeid. Ik heb geen idee of dit goed is![]()
ik weet ook niet of deze op oud of jong hout groeit
.
Die lange tak met knoppen ziet er natuurlijk niet uit als dat op deze manier gaat bloeien maar ik weet niet of je zo'n tak gewoon mag afknippen halverwege?en mijn buurvrouw was er niet om me uit de brand te helpen
![]()
Lange Frans?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die gast in het witte overhemd een interessant hoofd hebben. Doet me denken aan die acteur met eveneens zo'n interessant hoofd.
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
wat een welkom zo na een rondje wandelen
Dat kan ook inderdaad maar ik wil mijne klein houden, hij staat vooraan in de tuin.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij knipte mijn moeder alleen de uitgebloeide bloemen eruit en liet em verder gaan, ding was groot
Ben meestal na 10 minuten wel klaar.quote:Op maandag 24 februari 2025 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, een pro.quote:
Oh ik vind dit wel leuk.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Verder vind ik hortensia's niet zo heel boeiendbeetje oude-vrouwen bloemen vind ik het.
[ afbeelding ]
Deze vind ik nog wel leuk. Ik weet niet welke er in mijn tuin staat, weet ook niet welke kleur![]()
oh, korte staarquote:Op maandag 24 februari 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben meestal na 10 minuten wel klaar.
quote:
Deze vind ik ook wel leukquote:
Oh in combi met zo'n soort afdakding is dit wel echt mooi vind ik altijd.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Ben foto's aan het kijken of ik ergens die hortensia in bloei kan zien om te zien wat het precies is.
De blauwe regen heeft afgelopen jaar ook niet gebloeid, dat is echt zo'n gemis![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind dit zooooooo mooi
O ja moet dit jaar ook nog blauwe regen kopenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
Ben foto's aan het kijken of ik ergens die hortensia in bloei kan zien om te zien wat het precies is.
De blauwe regen heeft afgelopen jaar ook niet gebloeid, dat is echt zo'n gemis![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij mij komen ze het gewoon morgen aan de deur leverenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:01 schreef Haags het volgende:
Op naar de APPIE voor de super duper MEGA aanbieding van dolce gusto @:ltvdk @:4EverBlackEyed
Vind ik ookquote:Op maandag 24 februari 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh in combi met zo'n soort afdakding is dit wel echt mooi vind ik altijd.
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja moet dit jaar ook nog blauwe regen kopen
Prachtige plek voor een warme middag en avond.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:12 schreef Crack_ het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gelijk een vrachtwagenlading besteld?quote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij komen ze het gewoon morgen aan de deur leveren
Valt mee, 18 doosjes. Maar dit is praktischer, bij de AH hier hebben ze zulke dingen nooit heel ruim op voorraad. En bezorgen was maar 1,70, daar kan ik niet de auto voor pakken om naar een andere AH te rijdenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk een vrachtwagenlading besteld?
Maximaal 4 boodschappenkarretjes per persoonquote:Op maandag 24 februari 2025 19:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gelijk een vrachtwagenlading besteld?
We hebben een afdak boven de voordeur, daar hangen lijkt me wel leukquote:Op maandag 24 februari 2025 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
echt zooo mooi
![]()
Heb je er een mooi plekje voor?
Totdat het een groeispurt krijgt en je straks de deur niet meer open krijgtquote:Op maandag 24 februari 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We hebben een afdak boven de voordeur, daar hangen lijkt me wel leuk
quote:Op maandag 24 februari 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Totdat het een groeispurt krijgt en je straks de deur niet meer open krijgt
wacht maar tot er ooit sneeuw valtquote:Op maandag 24 februari 2025 19:56 schreef Ama het volgende:
Mijn kat moet er nog wel aan wennen dat ze vieze pootjes krijgt als ze buiten komt en dat ziet er zo grappig uit.
gewoon kat op afsturenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik een spin in huis zie.
Daar heb je nu toch een kat voor?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik een spin in huis zie.
Ja ik heb goede hoop dat zij ze opeet want ze is nu al druk met vliegjes vangen buiten enz.quote:
Ja lijkt ze niet heel veel problemen mee te hebben. Ik denk als het hard regent dat ze wil binnenkomt maar als het een beetje regent loopt ze gewoon buiten. Ze komt wel zoals nu dan nat terug maar ja.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
wacht maar tot er ooit sneeuw valt
hoe is ze met water?
Ik zuig ze gewoon allemaal op met de kruimeldiefquote:Op maandag 24 februari 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Spinnen zijn goed. Vreten allerlei andere klootzakjes op
Al die klootzakjes?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zuig ze gewoon allemaal op met de kruimeldief
Mooie vormquote:Op maandag 24 februari 2025 17:36 schreef CherryLips het volgende:
@:essnhills
https://www.kruidvat.nl/lauras-bakery-luxe-bakvorm/p/6193563
Als ik mijn kruimeldief zie dan denk ik dat ze daar meteen weer uit kruipen. 👀quote:Op maandag 24 februari 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zuig ze gewoon allemaal op met de kruimeldief
Leuk speeltjes voor de kat.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
even wat vogelspinnen richting Emmen sturen
Morgen bij de actionquote:Op maandag 24 februari 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
@:mschol Ik heb haar vanavond om 18:30 voor het eerst 's avonds naar buiten gelaten en nu ligt ze weer op de bank te maffen dus dat gaat ook goed.
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Als ik mijn kruimeldief zie dan denk ik dat ze daar meteen weer uit kruipen. 👀
[..]
Leuk speeltjes voor de kat.Wat sympathiek van je.
Ja is wel heel leuk maar ze heeft een heel groot "mandje" hahaquote:Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen bij de action
[ afbeelding ]
https://shop.action.com/n(...)enfauteuil-antraciet
Doen katten sowieso niet, die gaan liever in de doos liggen waar het in wordt vervoerdquote:Op maandag 24 februari 2025 20:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja is wel heel leuk maar ze heeft een heel groot "mandje" hahaandere dingen worden alleen in nood gebruikt:
[ link | afbeelding ]
Ik vind het wel oprecht leuk alleen ze gebruikt dat soort dingen toch amper helaas.
... BOSTIJGERINquote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
Tell me why
Aint nothing but a heartache
Ettoooooquote:
Ach ik ben al lang blij dat ze graag op een deken ligt ipv zo op de bank.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen katten sowieso niet, die gaan liever in de doos liggen waar het in wordt vervoerd
Ok Backstreet Hillsquote:Op maandag 24 februari 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
Tell me why
Aint nothing but a heartache
Dat je een steegje inloopt en er ineens een heuvel isquote:
Pardonquote:
Raar steegje dan wel, dat hebben ze hier nietquote:Op maandag 24 februari 2025 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je een steegje inloopt en er ineens een heuvel is
Ik krijg meestal rillingen van de kouquote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef Koen66 het volgende:
Brrrr krijg altijd de rillingen van dat EU mens, Ursula von der Leyen
Die ken ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef Koen66 het volgende:
De steeg hier eindigt wel in een bruggetje?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raar steegje dan wel, dat hebben ze hier niet
quote:
Erg sympathiek komt ze niet over nee. En de naam Ursula helpt ook niet echt meequote:Op maandag 24 februari 2025 20:16 schreef Koen66 het volgende:
oh ja, even je wintersokken jatten... kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Erg sympathiek komt ze niet over nee. En de naam Ursula helpt ook niet echt mee
Vooruit, heb er genoegquote:Op maandag 24 februari 2025 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh ja, even je wintersokken jatten... kan ik ook wel gebruiken
pokkekou
Was het een sappige?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Monsterpeer verorbert, sommige van die dingen zijn zo groot he
Dat je d'r zo in bijt en dan bllllllllllllllllllllrrrrrrrrrrghhhhhhhhhssssssssssspllllsshhhhhhhh...quote:
Maar hoe werkt de definitie steeg, wanneer noem je het bijvoorbeeld een straatje of weg?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
De steeg hier eindigt wel in een bruggetje?
huehue?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:19 schreef Crack_ het volgende:
sommige van die dingen zijn zo groot he
quote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe werkt de definitie steeg, wanneer noem je het bijvoorbeeld een straatje of weg?
Zou nu juist graag aan een steeg wonen, lekker rustig.quote:Een steeg wordt algemeen opgevat als een smalle straat. De grens is niet duidelijk te trekken: veel straatnamen, eindigend op '-steeg' zijn in de 20e eeuw omgedoopt in '-straat', omdat het wonen in een steeg als minderwaardig werd beschouwd dan resideren aan een straat.
Nouja hier is het tussen de huizen door en auto's mogen er niet komenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe werkt de definitie steeg, wanneer noem je het bijvoorbeeld een straatje of weg?
Lekker rustig hofje ergensquote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Zou nu juist graag aan een steeg wonen, lekker rustig.
Baas van de EU, wil graag alles opgeven voor Oekraïnequote:
De Hoerejacht in Enkhuizen is een steegje met woningen?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Zou nu juist graag aan een steeg wonen, lekker rustig.
Oh ik zat alweer in een huehue denktreintjequote:Op maandag 24 februari 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om bruggetjes omhoog te laten gaan?
Daar hebben we @:koen66 toch voor?
Ach ja, zo ben ik er ook pas later achter gekomen dat dat straatje achter de huizen door de meeste mensen brandgang wordt genoemd, terwijl hier in de regio de term slopje gebruikelijk is daarvoorquote:Op maandag 24 februari 2025 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja hier is het tussen de huizen door en auto's mogen er niet komen
En het heeft ook geen eigen naam ofzo
Maar ik heb geen... Hangbrugquote:Op maandag 24 februari 2025 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik zat alweer in een huehue denktreintje
Ahja brandgang ken ik welquote:Op maandag 24 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ik er ook pas later achter gekomen dat dat straatje achter de huizen door de meeste mensen brandgang wordt genoemd, terwijl hier in de regio de term slopje gebruikelijk is daarvoor
Die kat?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Morgen bij de action
[ afbeelding ]
https://shop.action.com/n(...)enfauteuil-antraciet
Gelukkig geen daalde danquote:Op maandag 24 februari 2025 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja brandgang ken ik wel
Maar dit is hier gewoon een steeg hoor
Slopje?quote:Op maandag 24 februari 2025 20:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ja, zo ben ik er ook pas later achter gekomen dat dat straatje achter de huizen door de meeste mensen brandgang wordt genoemd, terwijl hier in de regio de term slopje gebruikelijk is daarvoor
Oh ik zag alleen je zorgen over iets dat niet omhoog gingquote:
tussenpad was het 'vroegah' bij ons.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Slopje?Dat heb ik echt nog nooit gehoord.
Ja ik weet niet beter dan dat het zo heetquote:Op maandag 24 februari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook meer met lokale woorden dan met accenten. Vind dat altijd leuk dat als je een woord voor iets hebt dat je je hele leven al gebruikt en iedereen om je heen ook en dat dan zegt tegen iemand 'van buitenaf' dat ze je glazig staan aan te staren. Had ik een keer met het woord 'slopje', hier gewoon heel gebruikelijk om te zeggen ipv 'brandgang' maar degene tegen wie ik dat zei heb ik het helemaal moeten uitleggen
Dat lees ik nu ook voor het eerst hier.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 24 februari 2025 20:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat lees ik nu ook voor het eerst hier.
quote:
daar komt het woord sloppenwijk ook van. zitten allemaal slopjes met huisjes er omquote:
Nou ja slopje is niet een woord dat vaak wordt gebruikt op FOK! schijnbaarquote:
Je zou zeggen: leer daar wat vanquote:Op maandag 24 februari 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja slopje is niet een woord dat vaak wordt gebruikt op FOK! schijnbaar
Maar een sloppenwijk wordt dan weer gebruikt voor een armoedige plaats, terwijl slopjes hier ook gewoon tussen de welgestelde wijken zittenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar komt het woord sloppenwijk ook van. zitten allemaal slopjes met huisjes er om
Deze manquote:Op maandag 24 februari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou zeggen: leer daar wat vanMaar nee hoor
dan weet je gewoon wat voor regio je woont... een sloppenregioquote:Op maandag 24 februari 2025 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar een sloppenwijk wordt dan weer gebruikt voor een armoedige plaats, terwijl slopjes hier ook gewoon tussen de welgestelde wijken zitten
Zegt onze opper koppigheid zelvequote:Op maandag 24 februari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je zou zeggen: leer daar wat vanMaar nee hoor
Nee want de slopjes zijn gewoon de paadjes achter de huizen waar je je kliko vanuit je achtertuin naar buiten rijdt, of je fiets in je schuurtje zetquote:Op maandag 24 februari 2025 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan weet je gewoon wat voor regio je woont... een sloppenregio
Oh dat noem ik gewoon een steegje ofzo.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want de slopjes zijn gewoon de paadjes achter de huizen waar je je kliko vanuit je achtertuin naar buiten rijdt, of je fiets in je schuurtje zet
ja tussen al die sloppen daar bij julliequote:Op maandag 24 februari 2025 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want de slopjes zijn gewoon de paadjes achter de huizen waar je je kliko vanuit je achtertuin naar buiten rijdt, of je fiets in je schuurtje zet
Da ai welquote:
buitenquote:Op maandag 24 februari 2025 20:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat noem ik gewoon een steegje ofzo.
Dat kan ook vrij productief zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 20:59 schreef mschol het volgende:
ja. ernstig niet productieve dag gehad vandaag, niet handig
wel veel getrucked...
mwha, soort van, maar toch.. dat voelt niet productiefquote:Op maandag 24 februari 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook vrij productief zijn.
... morgen weer de loeiharde wekkerquote:Op maandag 24 februari 2025 21:05 schreef Crack_ het volgende:
Het ligt aan de dagik leef op het moment alsof het rond 4 a 5 uur is (want laat wakker) ook echt alles behalve ideaal
Dat heb ik niet, dat scheeltquote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... morgen weer de loeiharde wekker
gelukkig niet zegquote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
... morgen weer de loeiharde wekker
synodale vriendin!quote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is die doos nog steeds op verplichte vakantie?
Mwa. Vanaf vandaag wordt weer even een drukke periode. Vanmorgen om 7 begonnen. Om 20:15 vertrok ik weerquote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, wat een lange dagen maak je laatste tijd(?)
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa. Vanaf vandaag wordt weer even een drukke periode. Vanmorgen om 7 begonnen. Om 20:15 vertrok ik weer
Mijn oude garmin had daar ook nog wel eens last vanquote:Op maandag 24 februari 2025 21:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik word echt gestoord als het 15 minuten duurt voordat mn sporthorloge eindelijk een connectie met een satteliet heeft
oh, dit is ook een oudje dus kan dat het daar aan ligtquote:Op maandag 24 februari 2025 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn oude garmin had daar ook nog wel eens last van
Was wat langer dan gepland, maar was er op voorbereid. Had mn avondeten al meegenomenquote:
Nee. Bij deze nog geen vertraging gemerktquote:Op maandag 24 februari 2025 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dit is ook een oudje dus kan dat het daar aan ligt. Beter wel dat die nieuwere dat niet hebben
Slimquote:Op maandag 24 februari 2025 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wat langer dan gepland, maar was er op voorbereid. Had mn avondeten al meegenomen
Ik kan me niet herinneren dat de mijne er vroeger ook zo lang over deedquote:Op maandag 24 februari 2025 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee. Bij deze nog geen vertraging gemerkt
Hoe danquote:Op maandag 24 februari 2025 21:13 schreef Crack_ het volgende:
Hahahaha, oke dit horloge is 11 jaar oud![]()
dude, wat
Ik heb dit niet gezien, dit kan niet![]()
waaaar is de tijd
Ja ze was net een halve dag ofzo terug van 2 weken dus die is wel even weg.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
in je horloge van 11 jaar oudquote:
5 of 6 weken denk ikquote:Op maandag 24 februari 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Slim
Gaat de drukte lang duren?
[..]
Ik kan me niet herinneren dat de mijne er vroeger ook zo lang over deed. Misschien is ie gewoon kapot aan het gaan
Yupquote:Op maandag 24 februari 2025 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hmmm. ‘Verassend’.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze was net een halve dag ofzo terug van 2 weken dus die is wel even weg.
Wat is het volgende level?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze was net een halve dag ofzo terug van 2 weken dus die is wel even weg.
Ja ik hoop een maandje want dat zou het meest gunstige zijn maar ik denk dat ze ook dichtbij een permban zit.quote:
they don't knooooow..........quote:Op maandag 24 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop geen permban want niemand weet het.
Iemand postte in het weekend de levels geloof ikquote:Op maandag 24 februari 2025 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik hoop een maandje want dat zou het meest gunstige zijn maar ik denk dat ze ook dichtbij een permban zit.
Ja maar dat gaat niet altijd op. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je gedaan hebt hè.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iemand postte in het weekend de levels geloof ik
Nahhhh die kan niet zonder onsquote:Op maandag 24 februari 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoop geen permban want niemand weet het.
Meh ik vind er wat van maar daar begin ik maar niet meer overquote:Op maandag 24 februari 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat niet altijd op. Ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat je gedaan hebt hè.
Nou laten we hopen dat het gewoon een maandje is.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meh ik vind er wat van maar daar begin ik maar niet meer over
#FreeDimmyquote:Op maandag 24 februari 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou laten we hopen dat het gewoon een maandje is.
Perm is op ip toch?quote:Op maandag 24 februari 2025 21:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar daar hebben de admins schijt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |