SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
@Nattekat als je hulp nodig hebt, gewoon laten weten hoor. Ik snap dat het intimiderend is en dat je het niet durft te zeggen tegen anderen, maar het zou echt goed voor je zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Soms hou ik een bepaalde collega in de gaten
Als het goed is morgen van mij afquote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
@:nattekat als je hulp nodig hebt, gewoon laten weten hoor. Ik snap dat het intimiderend is en dat je het niet durft te zeggen tegen anderen, maar het zou echt goed voor je zijn.
Testdagen weekquote:
Hoezo dat?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het goed is morgen van mij af
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Ohhh ja okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou hopelijk niet voor al te lang dan, sowieso.
Even Hedwig vragen of ze sexy voor de camera wil gaan liggen.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Kun je dan niet even bellen om dat te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dan niet even bellen om dat te vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik zit naar kobo's te kijkenquote:Op maandag 24 februari 2025 15:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je dan niet even bellen om dat te vragen?
Welke heb je op het oog?quote:
Mooi ding, al vond ik m een maatje te groot om fijn in bed mee te kunnen lezen.quote:
Ja dat wel. Maar ik ben vooral gehecht aan het aanbod van de Amazon Store.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi ding, al vond ik m een maatje te groot om fijn in bed mee te kunnen lezen.
Bijna 2 Billy boekenkasten vol met boekenquote:
Oh sweet summer child.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna 2 Billy boekenkasten vol met boeken
Leg er het kaartje eens over van aantal migranten. Dan is het interessant om te zien waar de migranten zijn.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo is Duitsland dus een eenheid geworden in 36 jaar.
[ afbeelding ]
Wel zo overzichtelijk, geitenwollensokken en menselijke spruitjes links, nazi's en racisten rechts.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die Clara (zo heet ie geloof ik), die een maat kleiner is, ook niet van die fysieke knoppen?quote:Op maandag 24 februari 2025 15:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar ik ben vooral gehecht aan het aanbod van de Amazon Store.
Maar ik heb gister met de Libra van m'n moeder zitten pielen en dat warme licht en de fysieke knoppen zijn wel fijn.
Scholz, de democratie heeft gelukkig gewonnen en de AfD mag lekker niet meedoen.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vond het vooral opvallend om te zien hoe het nog steeds gewoon twee verschillende landen zijn.
Dat van die kaas snap ik helemaal.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scholz, de democratie heeft gelukkig gewonnen en de AfD mag lekker niet meedoen.
"Ik lust alleen maar pizza maar ik ben allergisch voor tomaten, basilicum, bloem en alle kaas"
Nee, alleen touchscreen. Die ligt ook wel goed in de hand, maar ja, de kindle storequote:Op maandag 24 februari 2025 16:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft die Clara (zo heet ie geloof ik), die een maat kleiner is, ook niet van die fysieke knoppen?
Ik blijf ook af en aan naar een nieuwe ereader kijkenquote:Op maandag 24 februari 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
Misschien dan toch maar een Paperwhite doen. Als ik weer in Duitsland ben eens bij de Saturn kijken of ze hem hebben.
Raarquote:Op maandag 24 februari 2025 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat van die kaas snap ik helemaal.
quote:Op maandag 24 februari 2025 16:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik blijf ook af en aan naar een nieuwe ereader kijken
Er is ook nog steeds een beetje andere cultuur tussen oost en west vind ik.quote:Op maandag 24 februari 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
En fysieke knoppen. *hue hue*quote:
Dievegge.quote:Op maandag 24 februari 2025 16:14 schreef CherryLips het volgende:
Kan wel een kobo nemen en dan gewoon alle boeken illegaal downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |