Nooit meer slapen - WF Hermansquote:Op zondag 5 juli 2020 18:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk voordat ik ga slapen.
ga dus niet slapen heheeheh
kip 20 met zoetzure sausquote:Op zondag 5 juli 2020 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik sop daar liever de mcdonalds hamburger of kipnuggets in
Nee idd. Doe mij maar een zak belgische frietquote:Op zondag 5 juli 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die friet is juist niet te huffen van de mac
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik dan nemen. Heb niet zoveel gegeten dit weekend dus ik kom zo thuis met een tas vol.
quote:
Frietsaus x10, en eten om erin te soppenquote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat zal ik dan nemen. Heb niet zoveel gegeten dit weekend dus ik kom zo thuis met een tas vol.
Wat moet je daar nou weerquote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef Golf8 het volgende:
Is dit nog één van de weinige actieve slowchats op FOK!? Ik zocht eigenlijk die van TAL
Een quarter pounder. zonder augurk want dan maken ze hem versquote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef CherryLips het volgende:
TAL?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef Golf8 het volgende:
Is dit nog één van de weinige actieve slowchats op FOK!? Ik zocht eigenlijk die van TAL
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef Golf8 het volgende:
wel de gezelligstequote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef Golf8 het volgende:
O quarter pounders zijn ook lekker. Jezus.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een quarter pounder. zonder augurk want dan maken ze hem vers
nee wel dunne franse frietjes of lucifer friet.. maar die van de mac is te zout/koud/smaakt naar niksquote:Op zondag 5 juli 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee idd. Doe mij maar een zak belgische friet
huh maar jij moest toch juist augurken hebben gij zwangerequote:Op zondag 5 juli 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een quarter pounder. zonder augurk want dan maken ze hem vers
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O quarter pounders zijn ook lekker. Jezus.
k ben niet zwanger? Das kwiwi toch?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
huh maar jij moest toch juist augurken hebben gij zwangere
Ja ik denk ook dat hij het verkeerde stuk fruit te pakken had. Niet dat ik zwanger ben, maar okquote:
bitterbal fruit?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat hij het verkeerde stuk fruit te pakken had. Niet dat ik zwanger ben, maar ok
maar ga je nou?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Buren zijn iets aan het koken. Ruikt ook lekker.
Ik dacht je Cherry quotte. Verwarring alomquote:Op zondag 5 juli 2020 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterbal fruit?
tropische zuidvrucht is ze wel ja
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bitterbal fruit?
tropische zuidvrucht is ze wel ja
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht je Cherry quotte. Verwarring alom
Daar is wel wat aan te doen natuurlijk ^^quote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
m'n hele FB feed..
and im just sitting here, scratching my balls
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:17 schreef FranticDJ het volgende:
Maar brooddag vandaag.. heb nog een kwart slagroomtaart staan ook.
Wat een train wreckquote:Op zondag 5 juli 2020 18:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht je Cherry quotte. Verwarring alom
*spanks woman's ass*quote:Op zondag 5 juli 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar is wel wat aan te doen natuurlijk ^^
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*spanks woman's ass*
'who's your flessie'
*spanks woman's ass*
'WHO'S YOUR FLESSIE'
[..]
*spanks woman's ass*
'who's your flessie'
*spanks woman's ass*
'WHO'S YOUR FLESSIE'
Ik zou vooral ernstig balen.quote:Op zondag 5 juli 2020 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zwanger zou zijn, zou ik mij ernstig zorgen maken
[..]
*spanks woman's ass*
'who's your flessie'
*spanks woman's ass*
'WHO'S YOUR FLESSIE'
EN morgen janken "Boehoe gemeente er zitten allemaal meeuwen bij mijn container doe iets boe hoequote:Op zondag 5 juli 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
Broodje Paté, komt dit op tv?
had nog vissalade staan, maar die vond ik eigenlijk al een beetje dubieus smaken nadat ik 'm kocht.. die verdwijnt morgen in de container..
nee hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN morgen janken "Boehoe gemeente er zitten allemaal meeuwen bij mijn container doe iets boe hoe"
https://i.imgur.com/j82OONH.png moet je hebbenquote:Op zondag 5 juli 2020 18:35 schreef kwiwi het volgende:
Waarom kan ik de geupdate foqueville plattegrond niet in de OP zetten?![]()
[ afbeelding ]
Oh hier doet ie het ook niet..
Jaa dankje!quote:Op zondag 5 juli 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://i.imgur.com/j82OONH.png moet je hebben
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij staat ten toon gesteld in het rariteitenkabinet
In de rariteitennisquote:Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja en wie moet er dan serveren in de Gepaneerde Gerbil?quote:Op zondag 5 juli 2020 18:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
doet ze ook nogquote:Op zondag 5 juli 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en wie moet er dan serveren in de Gepaneerde Gerbil?
Is dat de tennisbaan?quote:
Nee het gat waar de vaatwasser gemoeten hadquote:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
jullie zoeken het maar uit
*trekt dekens over zich heen*
overheerlijke Bitterbalquote:Op zondag 5 juli 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
dikke vinger dan maarquote:Op zondag 5 juli 2020 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ken je dat? Je belt iemand die jarig is om haar in 5 minuten te feliciteren. Ze neemt op met "ik bel je zo meteen terug okee?"
En dat je anderhalf uur later nog niet naar de plee durft te gaan
Nog maar een keer gebeld, voicemail. De groeten ermede.quote:
Binnen de familie wordt dat wel een beetje verwachtquote:
Toastjes als avondetenquote:Op zondag 5 juli 2020 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ik ga straks nog toastjes met Cambozola eten
Tof! Waar is dit?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit was het ei vandaag[ afbeelding ]
Daarna gerodeld jodelahietie!
Gefeliciteerd kwiwi!quote:
Halloooo... ik vind deze chat leuk... zou ik een stulpje op de kaart mogen?quote:
Ben je al voor de bitterballotagecomissie verschenen??quote:Op zondag 5 juli 2020 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Halloooo... ik vind deze chat leuk... zou ik een stulpje op de kaart mogen?
helaas..quote:Op zondag 5 juli 2020 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ben je al voor de bitterballotagecomissie verschenen??
Dit ziet er wel heel tof uit. Eigenlijk even ergens opschrijven ofzo voor ooit.quote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan moet je even geduld hebben, voordat je toegelaten wordt op de kaart..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hmm... gewoon drie paar sokken aandoen
Ziet er echt tof uit. En rodelen isquote:Op zondag 5 juli 2020 19:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is de truc van de mac. Na een uur heb je weer honger of zin in een Macnogwatquote:Op zondag 5 juli 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Zit er crack in McDondald's ofzo? Ik heb al veel te veel op maar wil meer.
Kijk even naar Supersize mequote:Op zondag 5 juli 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Jij ook al zwanger?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
Is het te vroeg om al babynamen te bedenken voor onze aankomende jongste aanwinst? Wat denken jullie?
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met extra lol als Flash ook aanwezig is, toch? Filefoto's?
Voor de Hongaarse kwiwi-telg? Nee hoor, prima op tijdquote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
Is het te vroeg om al babynamen te bedenken voor onze aankomende jongste aanwinst? Wat denken jullie?
Bwanaanquote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2020 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met extra lol als Flash ook aanwezig is, toch? Filefoto's?
Morgen nieuwe dagquote:Op zondag 5 juli 2020 19:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ramen achter aan het schoonmaken, ben nu toe aan buiten, eerst de kozijnen maar even met de tuinslang denk ik. Maar geen zin meer.
Is dat de kwiwi variant van Claus?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwandarijn
Ik denk dat we een winnaar hebben.
hehe nee..quote:
Niet, ben Brabanderquote:Op zondag 5 juli 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar @:Ettovanbelgie waar woon je ongeveer in België?
Voor de bwaby?quote:Op zondag 5 juli 2020 19:48 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb vanmiddag een minimaal 50 jaar oude Zelfgebrouwen „Zwetschge“ gekregenquote:
Brabant is ook een provincie van Belgiëquote:
Alles onder de rivieren is toch belgisch?quote:
Dat moet ze even aan d'r mwoeder vragenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wil ze niet liever een modieuze naam als Mwaan, Stwerre of Bwloem?
Noord-belgiequote:
Ik ook nietquote:
Alles ten oosten/noorden/zuiden van een denkbeeldige lijn ter hoogte van het kanaal van gent naar Terneuzen is Afrika.quote:
Dat kan ook, dat moet ze zelf maar samen met haar partner beslissen..quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat moet ze even aan d'r mwoeder vragen
Die heeft liever een Hongaarse naam. Bwoglárka of zo.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ook, dat moet ze zelf maar samen met haar partner beslissen..
Gewoon Henk of Truus, niet allemaal van die flauwekulletjes hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hwenk Twruusquote:Op zondag 5 juli 2020 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Henk of Truus, niet allemaal van die flauwekulletjes hoor.
beter dan die mocro meuk iddquote:Op zondag 5 juli 2020 20:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ab-so-luut beter dan die teringherrie van gisteravond
Ondertussen wel jaquote:Op zondag 5 juli 2020 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Alles ten oosten/noorden/zuiden van een denkbeeldige lijn ter hoogte van het kanaal van gent naar Terneuzen is Afrika.
popmuziek kan ze niet waarderen...quote:Op zondag 5 juli 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk gaat de text van Bloem ook wel op voor bal.. Sigaretten vind ze smerig
Mies Bloem. Doh.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat heeft Mies mi(e)sdaan dat ze alleen een letter als achternaam heeft?
Limburgers praten altijd met een vragende toon.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jullie praten gewoon allemaal zo raar.
Nee gullie...quote:Op zondag 5 juli 2020 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik praat gewoon ABN hoor.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee gullie...
Mee ouw grasmaaier-R.
Dat is voornamelijk dat volk ten oosten van Breda hoorquote:Op zondag 5 juli 2020 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles ten oosten van Bredaquote:Op zondag 5 juli 2020 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk dat volk ten oosten van Breda hoor
Ja zeg ik ook nooit in het echte leven eigenlijk, ja soms voor de gein maar verder..quote:
Jij weet ook himmel nie hoe ik praat.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zeg ik ook nooit in het echte leven eigenlijk, ja soms voor de gein maar verder..
Ik denk dat je wel echt een Brabants accent hebt.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij weet ook himmel nie hoe ik praat.
Ze is dood en kan zich niet meer verdedigen voor de misdaad die haar zoon heeft gepleegd door het uitbrengen van dat nummer..quote:Op zondag 5 juli 2020 20:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat heeft Mies mi(e)sdaan dat ze alleen een letter als achternaam heeft?
Da's gewoon normaal hoor...quote:Op zondag 5 juli 2020 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel echt een Brabants accent hebt.
Als ie een echte Helliemunder is, praat ie als een moccroquote:Op zondag 5 juli 2020 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel echt een Brabants accent hebt.
Neeee zo praat Etto niet.. Dat geloof ik echt niet.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ie een echte Helliemunder is, praat ie als een moccro
Ik probeer het te ontcijferen maar wat staat er?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hngg
van die zeelui die dat dus ook in 't buitenland tegen loodsen/agenten zeggen
Is dat die wollah-praat?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neeee zo praat Etto niet.. Dat geloof ik echt niet.
Moi eem bedoel je?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer het te ontcijferen maar wat staat er?
Jaquote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Is dat die wollah-praat?
Driewerf neen.
moi is zoiets als hoi/goedendag..quote:Op zondag 5 juli 2020 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer het te ontcijferen maar wat staat er?
Ja klinkt als een Fransoos die een beroerte krijgt.quote:
Hahaha gvd ja het is hallo maar dan plat.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klinkt als een Fransoos die een beroerte krijgt.
eerder een Groninger met de aangeboren hersenbloedingquote:Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klinkt als een Fransoos die een beroerte krijgt.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae scelerisque eros, ut laoreet mi. Proin et erat augue. Morbi in pharetra ligula. Donec blandit pellentesque purus vel euismod. Vivamus auctor sem leo, et pulvinar risus varius ultricies. Phasellus pulvinar nisl id nisi tristique laoreet vitae facilisis sapien. Maecenas condimentum justo at lorem egestas pellentesque. Donec in dui neque. Fusce tristique tempus est fermentum aliquam.quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec vitae scelerisque eros, ut laoreet mi. Proin et erat augue. Morbi in pharetra ligula. Donec blandit pellentesque purus vel euismod. Vivamus auctor sem leo, et pulvinar risus varius ultricies. Phasellus pulvinar nisl id nisi tristique laoreet vitae facilisis sapien. Maecenas condimentum justo at lorem egestas pellentesque. Donec in dui neque. Fusce tristique tempus est fermentum aliquam.
Morbi dignissim, lacus sed ultricies tincidunt, dui mauris pretium urna, non tempus risus nisl ac leo. Nulla pretium nisi id ullamcorper consequat. Nunc rhoncus eu diam in auctor. Sed vel arcu non turpis euismod ullamcorper vitae vitae ex. Curabitur quis placerat est. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Nam vel velit bibendum, molestie tortor sed, dapibus magna. Nam in dapibus lectus. Nullam aliquam non nulla et efficitur. Aenean tristique mauris a sapien dapibus elementum.
Mauris in mi eget diam commodo tristique iaculis nec est. Suspendisse sodales rutrum felis, nec rutrum eros luctus ac. Quisque mollis dignissim ultricies. Sed ut egestas arcu. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas ac congue odio. Fusce eu lorem mauris. Proin tincidunt ultricies vehicula. Suspendisse eu nulla rutrum, pulvinar justo quis, placerat felis. Donec finibus odio non mattis sagittis. Quisque interdum, odio scelerisque viverra suscipit, metus nisi convallis nulla, eget interdum quam felis ut lectus. Maecenas nulla est, aliquam eget tortor et, porta varius nulla. Phasellus et mattis dolor. Nam gravida ante eu neque mattis, eu semper dui blandit. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Suspendisse leo ex, lacinia a nibh non, bibendum dictum dui. Ut et lectus eget enim pellentesque molestie a in dolor. In rhoncus odio ut tellus ullamcorper, ut scelerisque nulla iaculis. Vivamus viverra eros elit, eget laoreet eros consequat vel. Maecenas dignissim risus vel nunc pharetra mollis. Curabitur non placerat enim. Curabitur sollicitudin odio libero, non accumsan leo commodo ac.
Sed turpis erat, posuere eu ex vitae, fermentum convallis elit. In elementum leo nisl, at aliquet diam malesuada vel. Etiam in massa vehicula, consequat sem nec, convallis tellus. Vestibulum efficitur bibendum arcu. Nunc a nibh vestibulum, ornare nisi ut, condimentum eros. Mauris nec ornare justo, eu luctus urna. Vivamus malesuada tortor a justo tincidunt efficitur. Integer viverra tempus nulla quis convallis.
Niemand maar wil gewoon snel kunnen posten en kan ik eindelijk mijn huidige UI gebruiken.quote:
sterretjes...quote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand maar wil gewoon snel kunnen posten en kan ik eindelijk mijn huidige UI gebruiken.
En dan zeggen ze dat Brabanders onverstaanbaar zijnquote:
Okeequote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niemand maar wil gewoon snel kunnen posten en kan ik eindelijk mijn huidige UI gebruiken.
Komt ie nu mee.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
OKee, ik ben Brabo en ik merk echt wel een groot verschil tussen Brabo's en LImbo's. NIet alleen in de taal. Het limburgse dialect (welke eigenlijk niet bestaat, want er zijn diverse dialecten in Limburg) is meer Duits georienteerd dan op onze eigen taal..
Ik ben ook slecht qua accent, woon al heel mijn leven in Brabant maar als ik een typisch woord als 'houdoe' zou willen zeggen klink ik meer als een grachtengordelkutje die aan Brabantse 'cultural appropriation' wil doenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha gvd ja het is hallo maar dan plat.
Oh, die is wel beter. Die andere zag er wat huilerig uitquote:Op zondag 5 juli 2020 20:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat voor het eerst post hoorquote:
Ik ook. Ik verraad mezelf gelojk als een soort import.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook slecht qua accent, woon al heel mijn leven in Brabant maar als ik een typisch woord als 'houdoe' zou willen zeggen klink ik meer als een grachtengordelkutje die aan Brabantse 'cultural appropriation' wil doen
Heh welkequote:Op zondag 5 juli 2020 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh, die is wel beter. Die andere zag er wat huilerig uit
Bubblesquote:
Met een beetje fantasie kun je dat blauwe zien als huilenquote:
Dan moet je erbij zeggen dat het een herhaling is.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat voor het eerst post hoor
Ik heb ook meer met lokale woorden dan met accenten. Vind dat altijd leuk dat als je een woord voor iets hebt dat je je hele leven al gebruikt en iedereen om je heen ook en dat dan zegt tegen iemand 'van buitenaf' dat ze je glazig staan aan te starenquote:Op zondag 5 juli 2020 20:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Ik verraad mezelf gelojk als een soort import.
O, ik had het helemaal niet herkendquote:Op zondag 5 juli 2020 20:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik herken het alleen als Powerpuff girl, maar dat heb ik nooit echt gekeken..
Is slopje een lokaal woord?quote:Op zondag 5 juli 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook meer met lokale woorden dan met accenten. Vind dat altijd leuk dat als je een woord voor iets hebt dat je je hele leven al gebruikt en iedereen om je heen ook en dat dan zegt tegen iemand 'van buitenaf' dat ze je glazig staan aan te staren. Had ik een keer met het woord 'slopje', hier gewoon heel gebruikelijk om te zeggen ipv 'brandgang' maar degene tegen wie ik dat zei heb ik het helemaal moeten uitleggen
Ja schijnbaar, dat wist ik dus ook nietquote:
Kak. Ramen eindelijk af en dacht net toen ik ging zitten, eigenlijk moet ik ook nog even grasmaaien. En nu lees ik dit en nu moet het wel.quote:Op zondag 5 juli 2020 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee gullie...
Mee oew grasmaaier-R.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |