SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
En dan als reactie je kerncentrales sluiten. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gas
Morgen even dagje bijkomen? Of was het niet zo intens?quote:
Heb nog nooit iemand geblokkeerd. Negeer de mensen gewoon waar ik geen zin in hebquote:Op zondag 23 februari 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb momenteel niemand geblokkeerd in het verleden wel gedaan hoor
AfDgoden willen dat gewoon nog een keer doenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gas
klopt, ik doe het ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokkeren is onvolwassen en laf.
Zag dat It part 2 ook op Netflix stond. Weet niet of je die al had gezien?quote:
Zekerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat It part 2 ook op Netflix stond. Weet niet of je die al had gezien?
Zijn ze ook, als je daar binnenkomt krijg je gelijk een mandje met loeihete van deze broodjes met zoete dipboterquote:
Ik wil.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze ook, als je daar binnenkomt krijg je gelijk een mandje met loeihete van deze broodjes met zoete dipboter
Heb nog geen aankondiging gelezen, maar aangezien uber hypocriete smeerlap Gaiman overal gecancelled wordt, lijkt het me ook dat als je Sandman wilt zien, je niet lang meer hebt.quote:
Waar?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog geen aankondiging gelezen, maar aangezien uber hypocriete smeerlap Gaiman overal gecancelled wordt, lijkt het me ook dat als je Sandman wilt zien, je niet lang meer hebt.
Gewoon lekker met naakte pootjesquote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Hmm dilemma. Lig lekker warm in bed en ben m'n slaapsokken vergeten. Zit al 5 minuten te bedenken of ik eruit ga om ze te halen, of probeer te slapen met naakte pootjes.
Het Foqueville dat bekend staat om z'n puntmutsenuurtjes?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Wel apart dat zelfs het zo stabiele Foqueville lijdt aan instabilitieit dankzij de politiek
Ik ga morgen gewoon om 8 uur werken.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan als reactie je kerncentrales sluiten. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het ook.
[..]
Morgen even dagje bijkomen? Of was het niet zo intens?
De band klonk niet zo groot, dus ik ging uit van een theaterzaaltje.
Is Dune luchtig?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms even iets luchtigs kijken is ook wel fijn.
Omdat politiek altijd overal het meest polariserende onderwerp is, of dat nou op je werk, in de supermarkt, een verjaardag, de sportclub of Foqueville isquote:Op zondag 23 februari 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Wel apart dat zelfs het zo stabiele Foqueville lijdt aan instabilitieit dankzij de politiek
Dacht dat er maandags geen post was.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 8 uur werken.
Zaal was ook niet heel groot.
nee, dat is ook nog vrij recentquote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het Foqueville dat bekend staat om z'n puntmutsenuurtjes?
Duurt vooral heel erg langquote:
Even Gergi voor de tv appenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Hmm dilemma. Lig lekker warm in bed en ben m'n slaapsokken vergeten. Zit al 5 minuten te bedenken of ik eruit ga om ze te halen, of probeer te slapen met naakte pootjes.
Vlak de dronken mannen die niet snappen dat ze geen vrouw hebben niet uit.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat politiek altijd overal het meest polariserende onderwerp is, of dat nou op je werk, in de supermarkt, een verjaardag, de sportclub of Foqueville is
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedaan, heb nu weer lekker warme voeten
Sokken in bed?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedaan, heb nu weer lekker warme voeten
maar dat verwarmt toch vanzelf welquote:Op zondag 23 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SlaapsokkenMet koude voeten kan ik niet slapen
Geniet ervanquote:
quote:
dat welquote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een beetje ruimte voor verbetering wat de presentatie betreft.
Ik werk niet voor PostNLquote:Op zondag 23 februari 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat er maandags geen post was.
Ah, wist niet dat andere bedrijven wel op maandag bezorgden. Krijg niet zo vaak post, en laat het dan meestal een paar dagen liggen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb even heerlijk een glas melk gepakt.
Kwam je Annabel tegen?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze was nog mooier dan de vorige keer
Ik riep haar naam en trapte hard op mijn rem
Ik werk voor een hele kleine speler op de markt. Wij zijn een afdeling van de sociale werkvoorziening. Wij werken dan weer niet op zaterdag...quote:Op zondag 23 februari 2025 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat andere bedrijven wel op maandag bezorgden. Krijg niet zo vaak post, en laat het dan meestal een paar dagen liggen.
I wishquote:
Misschien had ie net aan de spacecake gezeten en zag alles er mooier uitquote:Op zondag 23 februari 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooier dan de vorige keer in ieder geval.
Echt he. Zou er zo veel over kunnen vertellenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooier dan de vorige keer in ieder geval.
Ik sluit het niet uitquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had ie net aan de spacecake gezeten en zag alles er mooier uit
neequote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had ie net aan de spacecake gezeten en zag alles er mooier uit
Dat is echt al heel lang geledenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Nou de paus gaat het niet lang meer volhouden volgens mij. Tijd voor een Nederlandse?
Nou wat dacht je van eens oprotten met dat 14e eeuwse relict?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Nou de paus gaat het niet lang meer volhouden volgens mij. Tijd voor een Nederlandse?
Denk dat iemand uit Zuid-Afrika zichzelf wel geschikt gaat vinden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Jij stelt je vrijwilliger?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
We kregen toch Paus UitStraling de 1e?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Ach ik vind zulke tradities wel wat hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van eens oprotten met dat 14e eeuwse relict?
Mogen vrouwen paus worden?quote:
O ja, uiteraardquote:Op zondag 23 februari 2025 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kregen toch Paus UitStraling de 1e?
Als je paus bent beschouw je ze allemaal als je eigen kinderen. Die zijn misschien wel leuk.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of ik geschikt ben voor de kerk, ik hou niet van kinderen
Gewoon nog niet naar bed gaan, dan duurt je weekend langerquote:Op zondag 23 februari 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film klaar. Weekend voorbij. Tijd voor bed.
En dan morgenochtend half slapend achter het stuur kruipen?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nog niet naar bed gaan, dan duurt je weekend langer
Nee gewoon fris en fruitig achter het stuur, daarna gewoon half slapend op werk zittenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan morgenochtend half slapend achter het stuur kruipen?
RIPquote:Op zondag 23 februari 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik maak er ook niet al te laat een einde aan vandaag
Mja misschien is het wel de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op zondag 23 februari 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou daar niet al te zeker van zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2025 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik spreek haar echt like. Nooit.
Maar still. ze is MIJN ZUSJE
Ik bedoel er is een huisarts in Amsterdam-Noord die zelf waarschijnlijk niet weet dat ze de liefde van mijn leven isof misschien ook wel, maakt weinig verschil
![]()
Maar mijn zusje
gewoon, zo randomquote:Op zondag 23 februari 2025 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat begrijp je hier precies niet aan?
Haal de regenlaarzen maar weer uit de kast danquote:Op maandag 24 februari 2025 04:51 schreef bitterbal het volgende:
denk dat we weer overstromingen krijgen plus veel mensen hebben geen stroom omdat er palmbomen op de kabels vallen
ja ze staan al klaarquote:Op maandag 24 februari 2025 04:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Haal de regenlaarzen maar weer uit de kast dan
Lekker weertjequote:
welke film?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:56 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat naar de bank rolt voor de film
Ja ze hadden vorige keer een lichaam gevonden van een buitenlander waarvan ze vermoeden dat die was geëlektrocuteerdquote:Op maandag 24 februari 2025 06:31 schreef Karzai het volgende:
Heftig, pas maar op dat je niet geelektrukeerd wordt
Zat zijn kapsel in de war?quote:Op maandag 24 februari 2025 06:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze hadden vorige keer een lichaam gevonden van een buitenlander waarvan ze vermoeden dat die was geëlektrocuteerd
nopes. Dit is een deel van een storm die in china was als k het goed heb begrepen. Had net een weerbericht door translate gehaald maar daar stond dat ik moest oppassen voor rondvliegende rijstkokers dus weet niet hoe correct mijn info isquote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 06:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopes. Dit is een deel van een storm die in china was als k het goed heb begrepen. Had net een weerbericht door translate gehaald maar daar stond dat ik moest oppassen voor rondvliegende rijstkokers dus weet niet hoe correct mijn info is
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2025 06:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan weet je wel dat je binnen moet blijven
Heb je ook een waterscooter?quote:Op maandag 24 februari 2025 06:53 schreef bitterbal het volgende:
nou ja hoef niets te doen vandaag behalve vanaaf wat te eten te scoren . misschien is het dan stukken minder
nee moet ik misschien maar gaan aanschaffenquote:Op maandag 24 februari 2025 06:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een waterscooter?
Lekker op. tijd begonnen koensquote:Op maandag 24 februari 2025 07:08 schreef Koen66 het volgende:
nog ff een half uurtje thuiswerk en dan richting de @:damart kant van Sweet Lake voor een dagje dichterbij werk
nee voelt buiten ook fris aanquote:Op maandag 24 februari 2025 07:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet echt lekker zwemweer vandaag dus
hier nu 10 graden, regen en winderig buitenquote:Op maandag 24 februari 2025 07:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee voelt buiten ook fris aan![]()
mijn temperatuur meter geeft 25 graden aan
quote:Op maandag 24 februari 2025 07:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier nu 10 graden, regen en winderig buiten
Skip het strand ook maar vandaag
en dan is 10 graden nog WARM, vorige week was het rond het vriespuntquote:
ja tien graden voor februari is niet slecht iddquote:Op maandag 24 februari 2025 07:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan is 10 graden nog WARM, vorige week was het rond het vriespunt
Nee dit blijft nog evenquote:Op maandag 24 februari 2025 07:22 schreef Koen66 het volgende:
morgen zal het wel weer krokante-bal weer zijn daar
vrijdag was het 18 graden, was heerlijk buiten. Gisteren 13, ook nog fors gewandeldquote:Op maandag 24 februari 2025 07:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tien graden voor februari is niet slecht idd
Jawel maar dat wil ik niet :pquote:Op maandag 24 februari 2025 07:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen huis meer in NL om naar terug te keren?
staat de Bal-KSC meet al gepland in mei eigenlijk?quote:Op maandag 24 februari 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar dat wil ik niet :p
kom in mei terug voor vakantie en dan ga ik starten met de verkoop van rotterdam. Heb nu voor 3 weken in NL geboekt maar moet het misschien wat verlengen al heb ik daar niet heel. veel zin in :p
nee staat niets geplandquote:Op maandag 24 februari 2025 07:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat de Bal-KSC meet al gepland in mei eigenlijk?Mooie gelegenheid lijkt me
een waterig soepjequote:Op maandag 24 februari 2025 07:38 schreef bitterbal het volgende:
zit te duimen dat ik vanaaf tenminste wat lekkers kan eten
Lekker tochquote:
Nog vakantieplannen?quote:
Gelukkig zijn wij er. Al loop ik nu wel bijna kantoor binnen om te gaan arbeiten.quote:Op maandag 24 februari 2025 07:42 schreef bitterbal het volgende:
Heb voor zometeen instant noodles en dan wordt het een lange zit
Sterktequote:Op maandag 24 februari 2025 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij er. Al loop ik nu wel bijna kantoor binnen om te gaan arbeiten.
ik wil misschien nog een dagje of nachtje weg, verder geen grote plannen.quote:
A je hebt loge's gezelligquote:Op maandag 24 februari 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil misschien nog een dagje of nachtje weg, verder geen grote plannen.
hoorde gisteren in de wandelgangen wel dat 1 van mn logees een plannetje aan het smeden was
nee ik heb nu geen logees (ik noem ze voor het gemak gewoon zo) , bedoelde dat 1 van de 2 thuis een plannetje aan het smeden was (volgens mij wilde die zwemmen met een vriendinnetje en dan moest ik ook maar mee want alleen mogen ze nog niet)quote:
oeh, spannendquote:Op maandag 24 februari 2025 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De grote verhuisdag vandaag!
quote:Op maandag 24 februari 2025 07:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook nog geen echte vakantie in zicht.
zolang de Chinezen niet prutsen met het weerquote:Op maandag 24 februari 2025 08:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
je kan hierheen komen. Over het algemeen hebben we super mooi weer hier en lekker eten
O wacht je hebt het over je kinderen?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:01 schreef mschol het volgende:
[..]
nee ik heb nu geen logees (ik noem ze voor het gemak gewoon zo) , bedoelde dat 1 van de 2 thuis een plannetje aan het smeden was (volgens mij wilde die zwemmen met een vriendinnetje en dan moest ik ook maar mee want alleen mogen ze nog niet)
Succes.quote:Op maandag 24 februari 2025 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hey Stigquote:Op maandag 24 februari 2025 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie Stig al, een grote aanhanger achter de motor en gaan met die banaanquote:Op maandag 24 februari 2025 08:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
spannend. komt er een verhuisbedrijf of doe je het zelf?
Ja die doen dat dagelijks natuurlijk. zquote:Op maandag 24 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik had de Snelle Jongens van Den Haag naar Rotterdam. En ze waren idd snel. Echt toppers waren datmet zijn 2-en hebben ze alles in no time gedaan
sterktequote:Op maandag 24 februari 2025 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
hmm de hoofdweg naar het centrum is ook bijna overstroomd
Was je vergeten de badkraan uit te zetten?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:11 schreef bitterbal het volgende:
hmm de hoofdweg naar het centrum is ook bijna overstroomd
Ja iemand is dat vergeten jaquote:Op maandag 24 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was je vergeten de badkraan uit te zetten?.
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Ik had de Snelle Jongens van Den Haag naar Rotterdam. En ze waren idd snel. Echt toppers waren datmet zijn 2-en hebben ze alles in no time gedaan
quote:TREKPLEISTER HEEMSKERK
heb nog nooit zoiets meegemaakt
ik wil afrekenen en 1 van de medewerkers weigert mij te laten afrekenen omdat ik aan de telefoon zit. ik heb de spullen allemaal netjes op de toonbank en ze doet alsof ik lucht ben. vervolgens zegt ze tegen haar collega .. wacht maar hoor met afrekenen tot mevrouw uitgebeld is! ik wordt woest sinds wanneer gaan mdw voor mij bepalen of ik mijn gesprek beëindig of niet! ik wens zo niet meer behandeld te worden als vaste klant
tijdstip 17.27 van afrekenen
jahaaaa kom weer terug joh zeiksnorquote:Op maandag 24 februari 2025 08:14 schreef Haags het volgende:
[..]_!
Nog trots zijn ook. Den Haag altijd ❤️❤️❤️
hmm, verwarring alom:quote:Op maandag 24 februari 2025 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wacht je hebt het over je kinderen?
Ja plannen smeden zijn ze goed in.
Het is wel lekker weer om te zwemmen, als ik naar buiten kijkt wordt het weer zo grijze dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik tochquote:Op maandag 24 februari 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jahaaaa kom weer terug joh zeiksnor
first world problemsquote:Op maandag 24 februari 2025 07:38 schreef bitterbal het volgende:
zit te duimen dat ik vanaaf tenminste wat lekkers kan eten
Mja. Op zich vind ik het wel asociaal als je blijft bellen en niet in ieder geval even de kassadame aankijkt en hallo zegt. Maar goed het is ook niet alsof je daarom nu de klant moet stoppen met helpen.. het is de Trekpleister.quote:
nee, dan zou ik dat wel gezegd hebben, ik ben nederlander he; die zijn altijd direct en to the pointquote:
Geen ideequote:Op maandag 24 februari 2025 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam @:kwiwi in die tijd niet ook naar NL?
Dan maken we er een welcome back in NL KSC meet van
dat is wel erg weinig...quote:Op maandag 24 februari 2025 08:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Man man. Maar 25 poststukken te bezorgen vandaag..
Dat bruine, is dat allemaal poep?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
Dit was mijn alternatieve route
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat bruine, is dat allemaal poep?
ik heb ook niet het idee dat de regering daar er wat aan wil doen...quote:Op maandag 24 februari 2025 08:30 schreef bitterbal het volgende:
Dit was mijn alternatieve route
[ afbeelding ]
het zijn precies dezelfde plekken als vorige keer die overstromen nu
Nee kan ook niet zo makkelijk hier denk ik. Denk dat geldgebrek hier een rol speelt plus denk niet echt prioriteit voor de overheidquote:Op maandag 24 februari 2025 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook niet het idee dat de regering daar er wat aan wil doen...
geld gebrek, met al die rijke buitenlanders op het eiland?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee kan ook niet zo makkelijk hier denk ik. Denk dat geldgebrek hier een rol speelt plus denk niet echt prioriteit voor de overheid
Ja maar die betalen geen belastingquote:Op maandag 24 februari 2025 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
geld gebrek, met al die rijke buitenlanders op het eiland?
Ja kloptquote:Op maandag 24 februari 2025 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Dan is het ook wel een beetje eigen bult, dikke schuld.
They call it paradisequote:Op maandag 24 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Dit is bv nu het gevolg van alle bomen die ze weg halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maken ze de grond 'bouwklaar' en verkopen het zo door
Volgens mij kan wat Nederlands watermanagement daar geen kwaadquote:Op maandag 24 februari 2025 08:38 schreef bitterbal het volgende:
Dit is bv nu het gevolg van alle bomen die ze weg halen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maken ze de grond 'bouwklaar' en verkopen het zo door
dat is wel dom danquote:Op maandag 24 februari 2025 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar die betalen geen belasting![]()
we hebben ook al een hele tijd te weinig vuilniswagens omdat er 1 kapot is en er geen geld is voor een nieuwe. Heel veel mensen die hier wonen, zowel thai als buitenlanders en bv een bedrijf hebben betalen geen belasting. PLus dit schijnt ook een gevolg te zijn van alle bouwwerkzaamheden die er nu zijn en de hoeveelheid bomen die gekapt zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
mjaHet eiland is ook onderverdeeld in districten en in sommige zijn de wegen beter dan in de ander puur omdat daar meer belasting wordt betaald.
er zijn er nu 2 die een stoplicht hebben en dat is ook omdat er dan geld is voor een stoplicht
Betaal jij wel belasting op vakantie in Griekenland, Spanje of Angola dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel dom dan
maar goed, ze zullen wel geen belasting heffen omdat ze anders bang zijn het toerisme kwijt te raken
Is dit allemaal van jou?quote:Op maandag 24 februari 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
En dit zijn de vuilnis issues
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige eilanden laten bezoekers 100 baht per entree betalen , dat zijn dan nationale parken. Dat zouden ze hier ook moeten doen.
Paar normale blanken in laten vliegen om het eerlijk te laten verlopenquote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef bitterbal het volgende:
Als elke toerist hier 100 baht betaald hebben ze echt genoeg geld om wat van dit soort problemen op te lossen maar ja dat geld zal wel in iemands zak verdwijnen
ik betaal toeristenbelasting jaquote:Op maandag 24 februari 2025 08:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Betaal jij wel belasting op vakantie in Griekenland, Spanje of Angola dan?
quote:Op maandag 24 februari 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sommige eilanden laten bezoekers 100 baht per entree betalen , dat zijn dan nationale parken. Dat zouden ze hier ook moeten doen.
Jezus wat een armoequote:Op maandag 24 februari 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
mjaHet eiland is ook onderverdeeld in districten en in sommige zijn de wegen beter dan in de ander puur omdat daar meer belasting wordt betaald.
er zijn er nu 2 die een stoplicht hebben en dat is ook omdat er dan geld is voor een stoplicht
jij hebt een andere wagen, de benenwagenquote:Op maandag 24 februari 2025 08:53 schreef bitterbal het volgende:
mijn buren hebben allemaal een auto
Nee heb de scooterquote:Op maandag 24 februari 2025 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt een andere wagen, de benenwagen
Nee maar wel meer 3e wereld land dan ik me had voorgesteld eigenlijk. Dacht dat het door al dat toerisme toch iets moderner was/meer geld had.quote:
Dit is wat mensen zeggen met 'ik vertik het nog om belasting te betaluuuuuuh'quote:Op maandag 24 februari 2025 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als je in bangkok bent weet je niet wat je ziet qua luxe. En Phuket en Samui ook wel ontwikkeld maar Thailand is verder gewoon een derde wereld land jaquote:Op maandag 24 februari 2025 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar wel meer 3e wereld land dan ik me had voorgesteld eigenlijk. Dacht dat het door al dat toerisme toch iets moderder was/meer geld had.
soort dictators, maar met een ander titeltje?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
En de thaise koninklijke familie is blijkbaar de rijkste ter wereld
Hmm gewoon hele grote verschillen dus.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je in bangkok bent weet je niet wat je ziet qua luxe. En Phuket en Samui ook wel ontwikkeld maar Thailand is verder gewoon een derde wereld land ja
Een politie agent verdiend hier 400 euro in de maand
ja dictator misschien niet het goede woord want ze hebben hier een premier. maar je kan er maar beter niets slechts over zeggenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:05 schreef mschol het volgende:
[..]
soort dictators, maar met een ander titeltje?
Thaise mensen zijn net Golden Retrievers wat dat betreft, dociel en onderdanig.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
En de thaise koninklijke familie is blijkbaar de rijkste ter wereld
ja kloptquote:Op maandag 24 februari 2025 09:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thaise mensen zijn net Golden Retrievers wat dat betreft, dociel en onderdanig.
Daar gaat al het geld dus naartoe?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:03 schreef bitterbal het volgende:
En de thaise koninklijke familie is blijkbaar de rijkste ter wereld. Rijkste koningshuis
denk veel ja. plus veel corruptie. Heb ook gehoord dat veel net afgestuurde politie agenten bv naar dit eiland worden gestuurd omdat het hier makkelijk is geld in je zak te steken. Dan heb je nog hoeveel lagen van bestuurlijke ambtenaren die corrupt zijnquote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
bv ik wil toch voor mijn rijbewijs gaan. nu zag ik dat de eerste optie pas in augustus is dus nu twijfel ik toch of ik hem niet gewoon koop voor 12000 baht
met dat rijbewijs mag ik dacht ik tijdelijk in NL op een motor rijden![]()
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal woont wel echt in het paradijs op aarde he.
Gewoon kopen.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:10 schreef bitterbal het volgende:
bv ik wil toch voor mijn rijbewijs gaan. nu zag ik dat de eerste optie pas in augustus is dus nu twijfel ik toch of ik hem niet gewoon koop voor 12000 baht
met dat rijbewijs mag ik dacht ik tijdelijk in NL op een motor rijden![]()
Nu al zin als ballie vanaf haar nieuwe huis gaat motorrijden met twee pollers in de buurt. Dat wordt minstens net zoveel smullen als bij de Escamplaan.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:11 schreef Haags het volgende:
@:bitterbal woont wel echt in het paradijs op aarde he.
Zullen we alvast wat vlaggetjes en ander versiersel kopen?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al zin als ballie vanaf haar nieuwe huis gaat motorrijden met twee pollers in de buurt. Dat wordt minstens net zoveel smullen als bij de Escamplaan.
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu al zin als ballie vanaf haar nieuwe huis gaat motorrijden met twee pollers in de buurt. Dat wordt minstens net zoveel smullen als bij de Escamplaan.
vaarbewijs misschien slimmer om aan te schaffenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
ze zeggen voor morgen ook zoveel regen
Dat is nog maar vijf dagen.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Salarisgenot. Alles naar crypto en de rest van de maand op droog brood moeten leven
Maar dat zei hij niet.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet als ie salarismaand bedoelt ipv de daadwerkelijke maand
Iets meer wind zodag je je les van gisteren kan inhalen?quote:
ohh nee we hebben allemaal overstromingen vandaag dus vandaag gaan we niet kitesurfenquote:Op maandag 24 februari 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets meer wind zodag je je les van gisteren kan inhalen?
O zo heftig daar weerquote:Op maandag 24 februari 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nee we hebben allemaal overstromingen vandaag dus vandaag gaan we niet kitesurfen
Zo danquote:Op maandag 24 februari 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn weg
https://www.facebook.com/share/r/18NLR9GjuJ/
Dat wordt sushi bestellen.quote:Op maandag 24 februari 2025 09:50 schreef bitterbal het volgende:
Dit is mijn weg
https://www.facebook.com/share/r/18NLR9GjuJ/
En anders?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
maar het lijkt nu af te nemen dus als water beetje snel wegloopt kan ik iets lekkers gaan eten
Maar dan kom je straks niet meer thuis als er weer zo'n bui komt?quote:Op maandag 24 februari 2025 09:57 schreef bitterbal het volgende:
maar het lijkt nu af te nemen dus als water beetje snel wegloopt kan ik iets lekkers gaan eten
'Ah het is weer carnaval'quote:Op maandag 24 februari 2025 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de Duitse buurman proeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |