SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
En dan als reactie je kerncentrales sluiten. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gas
Morgen even dagje bijkomen? Of was het niet zo intens?quote:
Heb nog nooit iemand geblokkeerd. Negeer de mensen gewoon waar ik geen zin in hebquote:Op zondag 23 februari 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb momenteel niemand geblokkeerd in het verleden wel gedaan hoor
AfDgoden willen dat gewoon nog een keer doenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gas
klopt, ik doe het ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokkeren is onvolwassen en laf.
Zag dat It part 2 ook op Netflix stond. Weet niet of je die al had gezien?quote:
Zekerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat It part 2 ook op Netflix stond. Weet niet of je die al had gezien?
Zijn ze ook, als je daar binnenkomt krijg je gelijk een mandje met loeihete van deze broodjes met zoete dipboterquote:
Ik wil.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze ook, als je daar binnenkomt krijg je gelijk een mandje met loeihete van deze broodjes met zoete dipboter
Heb nog geen aankondiging gelezen, maar aangezien uber hypocriete smeerlap Gaiman overal gecancelled wordt, lijkt het me ook dat als je Sandman wilt zien, je niet lang meer hebt.quote:
Waar?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog geen aankondiging gelezen, maar aangezien uber hypocriete smeerlap Gaiman overal gecancelled wordt, lijkt het me ook dat als je Sandman wilt zien, je niet lang meer hebt.
Gewoon lekker met naakte pootjesquote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Hmm dilemma. Lig lekker warm in bed en ben m'n slaapsokken vergeten. Zit al 5 minuten te bedenken of ik eruit ga om ze te halen, of probeer te slapen met naakte pootjes.
Het Foqueville dat bekend staat om z'n puntmutsenuurtjes?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Wel apart dat zelfs het zo stabiele Foqueville lijdt aan instabilitieit dankzij de politiek
Ik ga morgen gewoon om 8 uur werken.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan als reactie je kerncentrales sluiten. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het ook.
[..]
Morgen even dagje bijkomen? Of was het niet zo intens?
De band klonk niet zo groot, dus ik ging uit van een theaterzaaltje.
Is Dune luchtig?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Soms even iets luchtigs kijken is ook wel fijn.
Omdat politiek altijd overal het meest polariserende onderwerp is, of dat nou op je werk, in de supermarkt, een verjaardag, de sportclub of Foqueville isquote:Op zondag 23 februari 2025 19:31 schreef Koen66 het volgende:
Wel apart dat zelfs het zo stabiele Foqueville lijdt aan instabilitieit dankzij de politiek
Dacht dat er maandags geen post was.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga morgen gewoon om 8 uur werken.
Zaal was ook niet heel groot.
nee, dat is ook nog vrij recentquote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het Foqueville dat bekend staat om z'n puntmutsenuurtjes?
Duurt vooral heel erg langquote:
Even Gergi voor de tv appenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Hmm dilemma. Lig lekker warm in bed en ben m'n slaapsokken vergeten. Zit al 5 minuten te bedenken of ik eruit ga om ze te halen, of probeer te slapen met naakte pootjes.
Vlak de dronken mannen die niet snappen dat ze geen vrouw hebben niet uit.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat politiek altijd overal het meest polariserende onderwerp is, of dat nou op je werk, in de supermarkt, een verjaardag, de sportclub of Foqueville is
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedaan, heb nu weer lekker warme voeten
Sokken in bed?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gedaan, heb nu weer lekker warme voeten
maar dat verwarmt toch vanzelf welquote:Op zondag 23 februari 2025 19:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SlaapsokkenMet koude voeten kan ik niet slapen
Geniet ervanquote:
quote:
dat welquote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel een beetje ruimte voor verbetering wat de presentatie betreft.
Ik werk niet voor PostNLquote:Op zondag 23 februari 2025 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat er maandags geen post was.
Ah, wist niet dat andere bedrijven wel op maandag bezorgden. Krijg niet zo vaak post, en laat het dan meestal een paar dagen liggen.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:51 schreef Ama het volgende:
Ik heb even heerlijk een glas melk gepakt.
Kwam je Annabel tegen?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze was nog mooier dan de vorige keer
Ik riep haar naam en trapte hard op mijn rem
Ik werk voor een hele kleine speler op de markt. Wij zijn een afdeling van de sociale werkvoorziening. Wij werken dan weer niet op zaterdag...quote:Op zondag 23 februari 2025 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat andere bedrijven wel op maandag bezorgden. Krijg niet zo vaak post, en laat het dan meestal een paar dagen liggen.
I wishquote:
Misschien had ie net aan de spacecake gezeten en zag alles er mooier uitquote:Op zondag 23 februari 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooier dan de vorige keer in ieder geval.
Echt he. Zou er zo veel over kunnen vertellenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooier dan de vorige keer in ieder geval.
Ik sluit het niet uitquote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had ie net aan de spacecake gezeten en zag alles er mooier uit
neequote:Op zondag 23 februari 2025 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien had ie net aan de spacecake gezeten en zag alles er mooier uit
Dat is echt al heel lang geledenquote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Nou de paus gaat het niet lang meer volhouden volgens mij. Tijd voor een Nederlandse?
Nou wat dacht je van eens oprotten met dat 14e eeuwse relict?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Nou de paus gaat het niet lang meer volhouden volgens mij. Tijd voor een Nederlandse?
Denk dat iemand uit Zuid-Afrika zichzelf wel geschikt gaat vinden.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Jij stelt je vrijwilliger?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
We kregen toch Paus UitStraling de 1e?quote:Op zondag 23 februari 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
Ach ik vind zulke tradities wel wat hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van eens oprotten met dat 14e eeuwse relict?
Mogen vrouwen paus worden?quote:
O ja, uiteraardquote:Op zondag 23 februari 2025 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We kregen toch Paus UitStraling de 1e?
Als je paus bent beschouw je ze allemaal als je eigen kinderen. Die zijn misschien wel leuk.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of ik geschikt ben voor de kerk, ik hou niet van kinderen
Gewoon nog niet naar bed gaan, dan duurt je weekend langerquote:Op zondag 23 februari 2025 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film klaar. Weekend voorbij. Tijd voor bed.
En dan morgenochtend half slapend achter het stuur kruipen?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nog niet naar bed gaan, dan duurt je weekend langer
Nee gewoon fris en fruitig achter het stuur, daarna gewoon half slapend op werk zittenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan morgenochtend half slapend achter het stuur kruipen?
RIPquote:Op zondag 23 februari 2025 22:05 schreef Koen66 het volgende:
Ja ik maak er ook niet al te laat een einde aan vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |