SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
En dan als reactie je kerncentrales sluiten. Godverdomme wat een stelletje mongolen zijn het ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gas
Morgen even dagje bijkomen? Of was het niet zo intens?quote:
Heb nog nooit iemand geblokkeerd. Negeer de mensen gewoon waar ik geen zin in hebquote:Op zondag 23 februari 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb momenteel niemand geblokkeerd in het verleden wel gedaan hoor
AfDgoden willen dat gewoon nog een keer doenquote:Op zondag 23 februari 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gas
klopt, ik doe het ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokkeren is onvolwassen en laf.
Zag dat It part 2 ook op Netflix stond. Weet niet of je die al had gezien?quote:
Zekerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat It part 2 ook op Netflix stond. Weet niet of je die al had gezien?
Zijn ze ook, als je daar binnenkomt krijg je gelijk een mandje met loeihete van deze broodjes met zoete dipboterquote:
Ik wil.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn ze ook, als je daar binnenkomt krijg je gelijk een mandje met loeihete van deze broodjes met zoete dipboter
Heb nog geen aankondiging gelezen, maar aangezien uber hypocriete smeerlap Gaiman overal gecancelled wordt, lijkt het me ook dat als je Sandman wilt zien, je niet lang meer hebt.quote:
Waar?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nog geen aankondiging gelezen, maar aangezien uber hypocriete smeerlap Gaiman overal gecancelled wordt, lijkt het me ook dat als je Sandman wilt zien, je niet lang meer hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |