SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je dan ook lapo stress? Ik wel, zoveel druk om met een goede/leuke TT te komenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
Altijd leuk als je één random post plaatst en je hebt opeens de LaPo.
Wij danken u voor uw offerquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
Altijd leuk als je één random post plaatst en je hebt opeens de LaPo.
Beetje wel! Normaal doe je dan iets op basis van de laatste posts maar die had ik niet gelezenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dan ook lapo stress? Ik wel, zoveel druk om met een goede/leuke TT te komen
Ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje wel! Normaal doe je dan iets op basis van de laatste posts maar die had ik niet gelezen
maak je een grapjequote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Haags het volgende:
Ik zit nog steeds erg oncomfortabel op het dak van die bus in een roeiboot.
Ja veel goedkoper ga je een directe vlucht niet vinden (ja zoals vorig jaar met miles, maar dat is niet meer te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja raar toch![]()
Maar denk dat je een goede prijs hebt betaald voor je ticket
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net wat moois.. Klikte op whatsapp op zo'n status update van iemand van de brandweer, omdat ik een foto van m'n dorp zag. Maar Gergi zei ooit eens dat mensen dan kunnen zien wie dat bekeken heeft (?).
Dus ik: Ohh kut ik ken 'm helemaal niet goed en nu weet ie dat ik z'n foto's zit te bekijkenSnel, gewoon een duimpje omhoog ofzo als reactie doen om het minder lurkerig te maken. Ohhhh kut dat komt gewoon als een grote smiley in de whatsapp chat!! Wat nu, wat nu
Ah ik weet het al, ik begin maar gewoon een gesprek over die foto, dat maakt het vast minder raar.
..
Lang verhaal kort: hij komt zo op de koffie![]()
Zo dat escaleert snelquote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net wat moois.. Klikte op whatsapp op zo'n status update van iemand van de brandweer, omdat ik een foto van m'n dorp zag. Maar Gergi zei ooit eens dat mensen dan kunnen zien wie dat bekeken heeft (?).
Dus ik: Ohh kut ik ken 'm helemaal niet goed en nu weet ie dat ik z'n foto's zit te bekijkenSnel, gewoon een duimpje omhoog ofzo als reactie doen om het minder lurkerig te maken. Ohhhh kut dat komt gewoon als een grote smiley in de whatsapp chat!! Wat nu, wat nu
Ah ik weet het al, ik begin maar gewoon een gesprek over die foto, dat maakt het vast minder raar.
..
ik zie dit nog veel verder uit kunnen breiden....quote:
je lultquote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
..
jeetje ik heb daar geen behoefte aan hoor, henig anquote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
..
We zijn niet allemaal woeste brandweervrouwen hequote:Op zondag 23 februari 2025 14:56 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die single zijn, doe je voordeel met deze info. Zo kun je blijkbaar een date regelen als je wil
Hosseltips van kwiwi. Zou ze al een TikTok hebben?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Ja, maar heb van iedereen het nummer in m'n telefoon van zo'n lijst.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
maar die statussen zie je alleen van iemand van wie het nummer in je telefoon staat toch?
Die neemt zijn waterslang mee om een brandje te blussen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeSlechts social skills + paniek = positieve uitkomst. Wie had dat gedacht
ah oke.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb van iedereen het nummer in m'n telefoon van zo'n lijst.
Jaquote:Op zondag 23 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
Maar kan iemand nou echt zien of je zijn status bekeken hebt? Of lult Gergi maar wat?
geen idee, ik gebruik zelf dat status niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
Maar kan iemand nou echt zien of je zijn status bekeken hebt? Of lult Gergi maar wat?
Welnee. Die wil gewoon dat jij zo min mogelijk contact hebt met andere mannen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
O ja dat is waarquote:Op zondag 23 februari 2025 15:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke.
dus voor de normale singles al moeilijker te bereiken
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
..
Nee je kan het zienquote:Op zondag 23 februari 2025 15:01 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]Ik voeg je meteen toe op Instagram zodat ik volgende week ook op de koffie kan komen.
have funquote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou goed, ik duik even de kelder in om koekjes te zoeken voor bij de koffieTot later
Lwingerie aan.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:04 schreef kwiwi het volgende:
Nou goed, ik duik even de kelder in om koekjes te zoeken voor bij de koffieTot later
Ik vind het idd niet gek als iemand kijkt waar ik vrijwel geen contact mee heb, het staat er idd om bekeken te worden.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
Maar @:kwiwi die status updates zijn er toch ook om bekeken te worden? En je moet ook proactief naar de plek gaan om te zien wie er gekeken heeft dus als iemand weet dat jij gekeken hebt, zijn ze zelf net zo nieuwsgierig als jij.
Ja geen idee eigenlijk, gebruik het zelf nooit.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:09 schreef Strani het volgende:
Maar @:kwiwi die status updates zijn er toch ook om bekeken te worden? En je moet ook proactief naar de plek gaan om te zien wie er gekeken heeft dus als iemand weet dat jij gekeken hebt, zijn ze zelf net zo nieuwsgierig als jij.
Ik wel, maar ik zie persoonlijk dan weer niet wie mijn updates hebben gezien omdat ik m'n blauwe vinkjes uit heb staan en als ik me niet vergis zie je dan je 'kijkers' ook niet.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk, gebruik het zelf nooit.
Niet op z'n Nederlands maar één koekje geven hè. Anders moet je niet verbaasd zijn als hij 'opeens wordt opgeroepen voor een onzichtbare brand'.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:12 schreef kwiwi het volgende:
Nou koffie klaar, koekjes klaar. Onverwachte wending van de middag.
ja ik ga hier ook bij de brandweerquote:Op zondag 23 februari 2025 15:14 schreef UitStraling het volgende:
Zo zit je foto's van aantrekkelijke stoere brandweermannen te bekijken en zo zit je aan de koekjes,
Sta je bij elke brand 'hmm, dit ruikt wel naar lekkere gerookte spek, zonde om dat nat te sproeien'quote:Op zondag 23 februari 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga hier ook bij de brandweer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 februari 2025 15:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik ga hier ook bij de brandweer
Geen idee wat er van waar is hoor. Haagse insider zit altijd wel goed dichterbij het vuur wat betreft Nederlandse politiek.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme wat wonen er toch een enorme idioten in dat land
Het feit dat ze ondanks alles nog op 20% zaten in de peilingen was al enorm treurig.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:49 schreef Haags het volgende:
[..]
Geen idee wat er van waar is hoor. Haagse insider zit altijd wel goed dichterbij het vuur wat betreft Nederlandse politiek.
Ze zijn vooral in Oost Duitsland oppermachtig. Er moet maar weer een muur komen, vind je ook niet?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat ze ondanks alles nog op 20% zaten in de peilingen was al enorm treurig.
Heb altijd een hekel gehad aan die hele retoriek van links, maar ik ben het er in dit scenario wel mee eens: die mensen haten buitenlanders meer dan dat ze een ene neuk geven om al het andere.
quote:Op zondag 23 februari 2025 15:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zijn vooral in Oost Duitsland oppermachtig. Er moet maar weer een muur komen, vind je ook niet?
Ja vooral die dollarkoers, wordt weer een dure vakantie andersquote:Op zondag 23 februari 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bang voor de AfD. We hebben hier ook de PVV. Wat er in Amerika gebeurt maak ik me meer zorgen om.
Had ik er nou overheen gelezen of wanneer ging je nou danquote:Op zondag 23 februari 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die dollarkoers, wordt weer een dure vakantie anders
Nou ja Drollie McDrolface is gewoon de hele wereld in de fik aan het steken en zijn eigen land het hardst. Gelukkig issie bijna dood. Maar die muskusrat moet wat aan gedaan worden want dat gaat niet goed komen zo.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vooral die dollarkoers, wordt weer een dure vakantie anders
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Had ik er nou overheen gelezen of wanneer ging je nou dan
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Half september pas, dus nog eventjes geduld
Dat is Dikkie dik van de vliegende panters, want die wil een joint van jequote:Op zondag 23 februari 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Dikke rode kater ineens in de tuin die ook mee wil naar binnen. Doei.
😂😂quote:Op zondag 23 februari 2025 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is Dikkie dik van de vliegende panters, want die wil een joint van je
Ik ben niet bang voor de AfD, ik ben bang voor de eenheid van Europa gedurende wat er in Amerika gebeurt. Het laatste wat we nu kunnen gebruiken is Duitsland dat gezellig meedoet met die onzin.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo bang voor de AfD. We hebben hier ook de PVV. Wat er in Amerika gebeurt maak ik me meer zorgen om.
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:13 schreef Ama het volgende:
Dikke rode kater ineens in de tuin die ook mee wil naar binnen. Doei.
dat is wel waar natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de AfD, ik ben bang voor de eenheid van Europa gedurende wat er in Amerika gebeurt. Het laatste wat we nu kunnen gebruiken is Duitsland dat gezellig meedoet met die onzin.
ja daar liep het allemal slecht mee afquote:Op zondag 23 februari 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in de konijnenhol gevallen dat de evolutie van dinosaurussen en vogels heet
Schijnbaar zijn moderne vogels en de gigantische T-Rex nog best nauw verwand. Er zijn hele hordes uitgestorven Dinosaurussoorten die verder van die twee stonden.
Pterodactyli konden vliegen. Die zie ik ook niet meer. Denk dat ik maar even met beide benen op de grond blijf staan.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja daar liep het allemal slecht mee afJe kunt maar beter kunnen vliegen. Kun jij vliegen??
Ik kom uit Limburg, daar krijg je altijd minimaal 2 van alles.. koekjes, stukken vlaai..quote:Op zondag 23 februari 2025 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet op z'n Nederlands maar één koekje geven hè. Anders moet je niet verbaasd zijn als hij 'opeens wordt opgeroepen voor een onzichtbare brand'.
Een kat heeft 4 voeten toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pterodactyli konden vliegen. Die zie ik ook niet meer. Denk dat ik maar even met beide benen op de grond blijf staan.
Gezellig in de zin van die mag wel vaker een kat uit de boom komen halen of meer gezellig van goh ik hou m'n kat wel binnen voortaan?quote:Op zondag 23 februari 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kom uit Limburg, daar krijg je altijd minimaal 2 van alles.. koekjes, stukken vlaai..![]()
Nou was best gezellie, nu koken. Geen zin in.
Als in positief gezelligquote:Op zondag 23 februari 2025 16:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezellig in de zin van die mag wel vaker een kat uit de boom komen halen of meer gezellig van goh ik hou m'n kat wel binnen voortaan?
Eens. We hebben op dit moment een sterk Europa nodig, of mensen dat nou leuk vinden of niet (ik vind het persoonlijk uitstekend).quote:Op zondag 23 februari 2025 16:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor de AfD, ik ben bang voor de eenheid van Europa gedurende wat er in Amerika gebeurt. Het laatste wat we nu kunnen gebruiken is Duitsland dat gezellig meedoet met die onzin.
Nou ja hij kan altijd nog brandjes komen blussen.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als in positief gezelligMaar heb geen kat.
quote:Op zondag 23 februari 2025 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben in de konijnenhol gevallen dat de evolutie van dinosaurussen en vogels heet
Schijnbaar zijn moderne vogels en de gigantische T-Rex nog best nauw verwand. Er zijn hele hordes uitgestorven Dinosaurussoorten die verder van die twee stonden.
Ik heb het persoonlijk niet zo met de EU, maar in de huidige tijd heb ik vrij weinig keus dan me eraan overgeven.quote:Op zondag 23 februari 2025 16:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Eens. We hebben op dit moment een sterk Europa nodig, of mensen dat nou leuk vinden of niet (ik vind het persoonlijk uitstekend).
Ik ben er altijd wel voorstander van geweest. Natuurlijk heb ik soms ook kritiek, daar niet van, maar het heeft een hoop voordelen gehad en is natuurlijk een hele belangrijke factor geweest in een vrede die nu al 80 jaar duurt.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het persoonlijk niet zo met de EU, maar in de huidige tijd heb ik vrij weinig keus dan me eraan overgeven.
Nee dat waren libdemsquote:Op zondag 23 februari 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pterodactyli konden vliegen. Die zie ik ook niet meer. Denk dat ik maar even met beide benen op de grond blijf staan.
nu even douchen?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Afgeloopt
Was gaaf 1.5 uur gespeeld
Ik vraag me dus echt af he. Als die inflatie niet omlaag gaat. Hoe lang mijn bank nog akkoord gaat met mijn maandelijkse 600 euro hypotheekbetaling. Dat was ooit best veel geld.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Oh, dat is een drankje van ¤3 die het hele menu gewoon duur maakt. Aha. Of kipnuggets voor ¤4. Genot.
In Nederland moet je eerst een paar minuten wachten omdat de uitslag per postduif naar de NOS studio moet.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hehe, dar zijn het exitpolls voor
en dan eerst nog even filteren of de PVV er niet te gunstig uit komt. Anders is er "een software probleem"quote:Op zondag 23 februari 2025 17:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In Nederland moet je eerst een paar minuten wachten omdat de uitslag per postduif naar de NOS studio moet.
Ik moet eerst nog naar huis. Zit nu op het station van s Hertogenboschquote:Op zondag 23 februari 2025 17:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu even douchen?
1,5u in de ballenbak is geen schoon spelletje
Niks te klagen idd.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa, toch maar weer naar binnen gekomenhet was heerlijk vandaag
Staat er in iets het contract dat je hebt gesloten?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me dus echt af he. Als die inflatie niet omlaag gaat. Hoe lang mijn bank nog akkoord gaat met mijn maandelijkse 600 euro hypotheekbetaling. Dat was ooit best veel geld.
Hier zijn ze ook afschuwelijkquote:Op zondag 23 februari 2025 17:52 schreef LTVDK het volgende:
Ik voel me een beetje een @:kwiwi, de zon stond net op de ruiten en zag dat ze vies waren dus besloot ik ze maar gelijk te gaan zemen
Waar heb je gehapt?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker gewandeld en gehapt in Burgh Haamstede vandaag
Ja en zeker als dan de zon er op staat zie je hoe vies ze zijn, al dat vastgeplakte stof, vogeltjesgerriederrie en spinnenwebbenquote:
Wat was de actie waarom je er hebt besteld dan?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Iedere keer als ik Burger Me heb gegeten, heb ik meteen spijt
Vervloekte kortingsactie
Ja hier is ook niet best en nu ik een kat heb die er tegenaan staat wordt het niet beter.quote:
Gratis burger. Geen idee.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat was de actie waarom je er hebt besteld dan?
Waarom was die gratis dan?quote:
Zat een folder in mijn brievenbus met een actiecode. Niet zulke ingewikkelde vragen stellenquote:
Waarom krijg ik nooit zulke dingen voor gratis voerquote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zat een folder in mijn brievenbus met een actiecode. Niet zulke ingewikkelde vragen stellen
Het mocht wat kostenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Restaurant Bom. Was erg goed
Omdat ze weten dat je sowieso wel blijft komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke dingen voor gratis voer
Ligt het nog steeds ten oosten van ons?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:06 schreef Strani het volgende:
Oké, we zijn Duitsland nog niet helemaal kwijt.
Misschien moet je meer mopperen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nooit zulke dingen voor gratis voer
Ik bestel eigenlijk zelden voerquote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ze weten dat je sowieso wel blijft komen.
Volgens mijn bron in Breklenkamp nabij de Duitse grens ligt Duitsland nu ook in het westen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt het nog steeds ten oosten van ons?
Volgens de exitpoll schuift het iets richting het oosten maar goede kans dat Nederland dat bij de volgende verkiezingen ook doet dus dan schuiven de grenzen weer netjes in elkaar.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt het nog steeds ten oosten van ons?
Alles!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het mocht wat kostenWat heb je besteld?
Dus weer wekelijks een steekpartij of een losgeslagen auto in het nieuws.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:06 schreef Strani het volgende:
Oké, we zijn Duitsland nog niet helemaal kwijt.
"Wir schaffen das"quote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus weer wekelijks een steekpartij of een losgeslagen auto in het nieuws.
Of de NOS gaat het gewoon niet meer rapporteren.
Waarom zou Rusland nog meer messenstekers sturen? Verkiezingen zijn geweest, helaas pindakaas.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja nee want de AFD zou alles oplossen en van Duitsland weer een mooi land maken zonder problemen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net als de PVV hier.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee want de AFD zou alles oplossen en van Duitsland weer een mooi land maken zonder problemen.
Ja er is nog een hoop dicht voor het winterseizoen, dus veel keuze had je ook niet denk ikquote:Op zondag 23 februari 2025 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alles!
Ik had een uitsmijter met boerenkaas en beenham. En na de wandel appeltaart met slagroom
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als de PVV hier.De zon schijnt weer.
Nee hoor, maar Duitsland krijgt nu exact dezelfde partijen met dezelfde denkbeelden en dezelfde mensen die geen enkele wil hebben om dit te veranderen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee want de AFD zou alles oplossen en van Duitsland weer een mooi land maken zonder problemen.
Ben je een wappie geworden?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou Rusland nog meer messenstekers sturen? Verkiezingen zijn geweest, helaas pindakaas.
O, geen idee. We zijn hier toevallig beland en het was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er is nog een hoop dicht voor het winterseizoen, dus veel keuze had je ook niet denk ik
Ik vraag me af hoe over 50 jaar de geschiedenisboeken eruit zien.quote:
Oftewel, gezien de hoge opkomst kan je dan ook concluderen dat de meeste Duitsers het ook helemaal niet zo urgent vinden dat het verandert.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Duitsland krijgt nu exact dezelfde partijen met dezelfde denkbeelden en dezelfde mensen die geen enkele wil hebben om dit te veranderen.
Ja,vandaag weer wel.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net als de PVV hier.De zon schijnt weer.
Je had wel goed weer uitgekozenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, geen idee. We zijn hier toevallig beland en het was erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar
Nee, ik volg meer bronnen dan enkel bronnen die mijn mening verkondigen. Daaruit blijkt dat de messensteker in Duitsland zeer waarschijnlijk een Russisch agent was.quote:
Zo lang als immigranten poepen en kotsen op hun nieuwe land van keuze lijkt me dit evident waar het heen gaat, dan mag je dochter een hoofdoekje op en zoek maar alvast twee scherpe stenen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe over 50 jaar de geschiedenisboeken eruit zien.
Ik had echt geen jaar later moeten gaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:20 schreef LTVDK het volgende:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)nationale-parken-vs/
Het mooiste van je land laten verloederen
Welke van de 80?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik volg meer bronnen dan enkel bronnen die mijn mening verkondigen. Daaruit blijkt dat de messensteker in Duitsland zeer waarschijnlijk een Russisch agent was.
Zou kunnen. Kan nog wel 2 andere conclusies bedenken, maar dan zet de rode brigade me weer een maand vast.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Oftewel, gezien de hoge opkomst kan je dan ook concluderen dat de meeste Duitsers het ook helemaal niet zo urgent vinden dat het verandert.
Was vorig jaar mooie foto hiervan in Duitsland.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo lang als immigranten poepen en kotsen op hun nieuwe land van keuze lijkt me dit evident waar het heen gaat, dan mag je dochter een hoofdoekje op en zoek maar alvast twee scherpe stenen.
Stemmen op een stel totaalidioten met soms behoorlijk enge uitspraken gaat dat vast allemaal oplossenquote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo lang als immigranten poepen en kotsen op hun nieuwe land van keuze lijkt me dit evident waar het heen gaat, dan mag je dochter een hoofdoekje op en zoek maar alvast twee scherpe stenen.
Een teken van extremisme is denken dat een ieder die met enige nuance handelt ook een extremist is, maar dan van de andere kant.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou kunnen. Kan nog wel 2 andere conclusies bedenken, maar dan zet de rode brigade me weer een maand vast.
Dat was nog niet zo lang geleden toch.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vorig jaar mooie foto hiervan in Duitsland.
Was blanke Duitser aangevallen door een Islamist met een mes. Politie komt aan, bedwingt gelijk de gewonde op de grond liggende Duitser. En de agent wordt vervolgens neergestoken door de Islamist.
Tekenend voor de ondergang van West Europa.
Het frappante is dat partijen als de AFD juist dingen aanhangen waarvan we streng religieuzen zoals sommige moslims ook van beschuldigen. Ironie.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stemmen op een stel totaalidioten met soms behoorlijk enge uitspraken gaat dat vast allemaal oplossen
Echt hoor. Je zou maar zo'n enorme hekel aan buitenlanders hebben dat je blind bent voor de enorme uitdagingen waar Europa nu mee te maken heeft. Ja, verkoop je land maar gewoon aan Putin, dat lost alles op
Daarom stemmen op de partij die het land verkoopt aan Putin. Dan is er geen West Europa meer om onder te gaan. Opgelost, slotje.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vorig jaar mooie foto hiervan in Duitsland.
Was blanke Duitser aangevallen door een Islamist met een mes. Politie komt aan, bedwingt gelijk de gewonde op de grond liggende Duitser. En de agent wordt vervolgens neergestoken door de Islamist.
Tekenend voor de ondergang van West Europa.
Nee maar Rusland heeft voornamelijk witte mensen dus dan moet het wel goed zijn, toch?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarom stemmen op de partij die het land verkoopt aan Putin. Dan is er geen West Europa meer om onder te gaan. Opgelost, slotje.
De enige uitdaging die Europa heeft is de islam, al kom je van Mars of ben je een paars met geel mannetje van Antarctica boeit me geen enkele kut maar je laat je doodscultus, en je vrouwen- en homohaat thuis.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stemmen op een stel totaalidioten met soms behoorlijk enge uitspraken gaat dat vast allemaal oplossen
Echt hoor. Je zou maar zo'n enorme hekel aan buitenlanders hebben dat je blind bent voor de enorme uitdagingen waar Europa nu mee te maken heeft. Ja, verkoop je land maar gewoon aan Putin, dat lost alles op
Aldus de persoon die niet verder komt dan haten op buitenlanders.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
jA mAaR pUtIn.
Jammer dat blauwen niet geblokkeerd mogen worden.
Mensen die onironisch het woord "wit" gebruiken als huidskleur zijn al gehersenspoeld door de NOS.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar Rusland heeft voornamelijk witte mensen dus dan moet het wel goed zijn, toch?
We negeren die enorme oorlog aan de rand van Europa maar even voor het gemak.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige uitdaging die Europa heeft is de islam, al kom je van Mars of ben je een paars met geel mannetje van Antarctica boeit me geen enkele kut maar je laat je doodscultus, en je vrouwen- en homohaat thuis.
Koen heeft de brug weer niet goed bewaakt.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
Oh we zitten weer in een NWS-topic, mooi moment om te gaan koken
Nee hoor. Extremisme is de uitdaging. Of dat nou moslims zijn of bijvoorbeeld rechts-extremisten. Of zat iemand als Anders Breivik vijf keer peer dag op z'n knieën richting het oosten?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige uitdaging die Europa heeft is de islam, al kom je van Mars of ben je een paars met geel mannetje van Antarctica boeit me geen enkele kut maar je laat je doodscultus, en je vrouwen- en homohaat thuis.
Klassieke "Ich habe es nicht gewusst" reactie.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
Net als @Nattekat (als ik het goed begrijp) ben ik niet eens zó links. Ik was zelfs redelijk centrum. Maar extreem rechts dwingt veel mensen zoals ikzelf weer richting links te trekken. Deal er maar mee.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die onironisch het woord "wit" gebruiken als huidskleur zijn al gehersenspoeld door de NOS.
Doe eens chill man. Als iemand geen zin heeft in de discussie moet je daar ook respect voor hebben.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klassieke "Ich habe es nicht gewusst" reactie.
Die twee zouden eens mijn pohi moeten lezen van de vorige paar Nederlandse verkiezingen. Denk dat hun hele wereldbeeld uiteen gaat vallen als ik niet zo'n linkse rakker schijn te zijnquote:Op zondag 23 februari 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor. Extremisme is de uitdaging. Of dat nou moslims zijn of bijvoorbeeld rechts-extremisten. Of zat iemand als Anders Breivik vijf keer peer dag op z'n knieën richting het oosten?
Alle extremisten zijn hetzelfde. Ze willen allemaal de wereld kapotmaken en hun haat zoveel mogelijk verspreiden zonder enig gevoel voor nuance.
Is goed met je meid. Misschien moet je nog even klagen dat je pakje 5 minuten later was dan gepland.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aldus de persoon die niet verder komt dan haten op buitenlanders.
Je bent zo ver heen dat je zelfs mij laat lijken op zo'n linkse goedprater, dat zegt echt wat.
Ik erger me ook aan bepaalde zaken van 'links'. Maar het alternatief is inmiddels zo veel erger, dat ik die zaken maar enigszins voor lief neem.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee zouden eens mijn pohi moeten lezen van de vorige paar Nederlandse verkiezingen. Denk dat hun hele wereldbeeld uiteen gaat vallen als ik niet zo'n linkse rakker schijn te zijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 23 februari 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor. Extremisme is de uitdaging. Of dat nou moslims zijn of bijvoorbeeld rechts-extremisten. Of zat iemand als Anders Breivik vijf keer peer dag op z'n knieën richting het oosten?
Alle extremisten zijn hetzelfde. Ze willen allemaal de wereld kapotmaken en hun haat zoveel mogelijk verspreiden zonder enig gevoel voor nuance.
Als jij geframed wordt heb je dat echt aan je totale gebrek aan nuance te danken. Neem verantwoordelijkheid voor je woorden.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed met je meid. Misschien moet je nog even klagen dat je pakje 5 minuten later was dan gepland.
Heb je uberhaupt enig idee tegen wie je het hebt? Nee, natuurlijk niet. Maar dat weerhoudt je er niet van om lekker te framen en te beschuldigen. Maar ik weet weer genoeg.
Eeeeehhm, nee.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe eens chill man. Als iemand geen zin heeft in de discussie moet je daar ook respect voor hebben.
Iemand die:quote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je uberhaupt enig idee tegen wie je het hebt?
Oh grappig. Wil je uitleggen hoe je tot die conclusie komt? Ik ben benieuwd hoe jouw gedachtengang werktquote:Op zondag 23 februari 2025 18:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeehhm, nee.
Wil je me nu de mond snoeren of wat?
Als ik zin heb om een roestige bout los te tikken zoek ik wel een roestige bout.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Je mag ook zélf inhoudelijk reageren. Als je daar geen zin in hebt is dat ook goed.
Mijn grote vrienden in POL waar ik in 2017 best wel heftige discussies mee heb gevoerd zouden me nu eens moeten zienquote:Op zondag 23 februari 2025 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik erger me ook aan bepaalde zaken van 'links'. Maar het alternatief is inmiddels zo veel erger, dat ik die zaken maar enigszins voor lief neem.
Zegt dus iemand die niet kan lezen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die:
a) steun uitspreekt voor een partij waar nazi-ideeën rond gaan
b) iemand voor wie buitenlanders de enige issue is waar het stemgedrag van afhangt
c) iemand die alle nuance kwijt is
d) iemand voor wie ik geen respect kan opbrengen wegens leden a, b en c.
Niet iedereen is blij met de uitslag van de Duitse verkiezingenquote:
Gewoon een ordinair puntmutsenuurtje hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:28 schreef LTVDK het volgende:
Snap niet waar dit geframe weer vandaan komt dat je links wordt genoemd. Niemand noemt je hier links.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn grote vrienden in POL waar ik in 2017 best wel heftige discussies mee heb gevoerd zouden me nu eens moeten zien
Oh, dat is wel leuk.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is blij met de uitslag van de Duitse verkiezingen
Luchtiger onderwerp: ik heb net ontdekt dat de nieuwe luchtfoto's van Spa Francorchamps op Google Maps tijdens een F1 weekend genomen zijn.
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn grote vrienden in POL waar ik in 2017 best wel heftige discussies mee heb gevoerd zouden me nu eens moeten zien
Zo los je het echte probleem natuurlijk nooit op.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker op je rug gaan liggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo los je het echte probleem natuurlijk nooit op.
Wegkijken en niks willen doen heet dat.
En dat is niet uit te leggen.
Wie zegt dat ik wegkijk? Wat als ik vind dat ál het extremisme aangepakt moet worden?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo los je het echte probleem natuurlijk nooit op.
Wegkijken en niks willen doen heet dat.
En dat is niet uit te leggen.
Rechts mensen zijn zo vervelend realistisch en met nuchtere blik op de omgeving. Dat kan minder relext overkomen begrijp ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach ik baseer me ook op m'n ervaringen met m'n eigen omgeving. En in negen van de tien gevallen vind ik linkse mensen een stuk leuker om mee om te gaan dan rechtse mensen. Ik heb een zeer internationale vriendenkring waarin iedereen geaccepteerd worder ongeacht nationaliteit en achtergrond. En er zijn nooit problemen op basis van die verschillen.
We kunnen wel allemaal proberen de verschillen de godganse tijd te benadrukken, maar het is zinloos. We zijn allemaal tot elkaar veroordeeld.
Ik snap dat je denkt dat je met dat denkbeeld goed zit.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rechts mensen zijn zo vervelend realistisch en met nuchtere blik op de omgeving. Dat kan minder relext overkomen begrijp ik.
Er is geen “al” de extremisme. Er is een hele stroming, een gigantische stroming aan moslims die heel gevaarlijk worden voor de binnnenlandse veiligheid.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wegkijk? Wat als ik vind dat ál het extremisme aangepakt moet worden?
a: in onderstaande post straal je toch echt teleurstelling uit dat er geen grotere aardverschuiving heeft plaatsgevonden. De uitslag impliceert in jouw ogen dat het probleem dat jij belangrijk vindt (buitenlanders) zo niet gaat worden aangepakt. Je verdere posts bevestigen dat dit geen sarcasme was.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zegt dus iemand die niet kan lezen.
Als je van punt a of punt b, want c en d zijn jouw conclusies daaruit, een bewijs hebt. Graag.
Weet je waarom ik dit met zekerheid kan zeggen? Ik ben zelf geen Nederlander. Als ik zou stemmen, zou ik SP stemmen. Ik bewust lesgeef aan kinderen in de Randstad op een VMBO, omdat dit kinderen zijn die hulp nodig hebben en te weinig hulp krijgen. Het is niet meer mijn dagelijkse gang van zaken dat ik tussen buitenlandse kinderen zit. En nooit zul je mij horen dat ze weg moeten.
b: Ik breng een ander onderwerp aan bod. Je neemt dit andere onderwerp totaal niet serieus en maakt mij belachelijk voor dit überhaupt als probleem opnoemen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
c: tja... je wil mij blokkeren voor ik maar één zogenaamde frame geplaatst heb puur omdat ik het niet met je eens ben.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
jA mAaR pUtIn.
Jammer dat blauwen niet geblokkeerd mogen worden.
Ook even gekeken. Dit is wel echt grappig jaquote:Op zondag 23 februari 2025 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is blij met de uitslag van de Duitse verkiezingen
Luchtiger onderwerp: ik heb net ontdekt dat de nieuwe luchtfoto's van Spa Francorchamps op Google Maps tijdens een F1 weekend genomen zijn.
Nee, je hebt de power om het puntmutsenuurtje af te sluiten.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Oh dit is geen goed moment om dat te vragen zie ik.
[ afbeelding ]
Nee joh we zijn wel zo'n beetje klaar denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef Ama het volgende:
Oh dit is geen goed moment om dat te vragen zie ik.
[ afbeelding ]
De power is wellicht wat overdreven.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je hebt de power om het puntmutsenuurtje af te sluiten.
Jup, was een hoop volk op de been. Veel Duitsers ook op de wegquote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had wel goed weer uitgekozenWas zeker ook wel druk in de duinen en het strand
Ja niks te klagen eigenlijk. 👌🏼quote:Op zondag 23 februari 2025 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh we zijn wel zo'n beetje klaar denk ik.
Ja prima weekendVrijdagavond uitgeweest en gisteren en vandaag lekker rustig aan op de bank. Jij?
Is het ook nietquote:Op zondag 23 februari 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat klinkt weer zo niet vrijwillig.
Hoe tevreden is deze Duitser?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Hier natuurlijk hele avond nieuws kijken met een Duitser in huis.
Het "Wir schaffen das" gaat nog wel eventjes door.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Die brandweerman is gebleven?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Wat heb je met Gergi gedaanquote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef kwiwi het volgende:
Nog eventjes geduld.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is alleen tevreden met een rechtse regering.
Oh. Als dit je partner is dan neem ik overigens alles terug wat ik over de brandweerman gezegd heb.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is alleen tevreden met een rechtse regering.
De brandweerman is gewoon m'n collega, dus nam dat al niet te serieusquote:Op zondag 23 februari 2025 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Als dit je partner is dan neem ik overigens alles terug wat ik over de brandweerman gezegd heb.
Chaos weer. Chaos.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat jij de brug weer eens onbeheerd hebt gelaten.
Ga eens terug naar je eigen plekje dan.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt doordat jij de brug weer eens onbeheerd hebt gelaten.
Het blokkeren van blauwen geldt niet voor jou alleen. En in jouw geval niet alleen deze post. Kan zo nog 3 blauwen noemen die ik niet hoef te lezen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
a: in onderstaande post straal je toch echt teleurstelling uit dat er geen grotere aardverschuiving heeft plaatsgevonden. De uitslag impliceert in jouw ogen dat het probleem dat jij belangrijk vindt (buitenlanders) zo niet gaat worden aangepakt. Je verdere posts bevestigen dat dit geen sarcasme was.
[..]
b: Ik breng een ander onderwerp aan bod. Je neemt dit andere onderwerp totaal niet serieus en maakt mij belachelijk voor dit überhaupt als probleem opnoemen.
[..]
c: tja... je wil mij blokkeren voor ik maar één zogenaamde frame geplaatst heb puur omdat ik het niet met je eens ben.
Denk ik niet, CDU heeft een omkeer gemaakt in het migrantenbeleid en is een stabiele partij. Een stevig CDU gebackt door AfD is een mooie uitslag, en kan Duitsland weer op gang helpen. Denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het "Wir schaffen das" gaat nog wel eventjes door.
Ik geloof niet dat de gemiddelde Christen Democraat hier standvastig en sterk genoeg voor is.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk ik niet, CDU heeft een omkeer gemaakt in het migrantenbeleid en is een stabiele partij. Een stevig CDU gebackt door AfD is een mooie uitslag, en kan Duitsland weer op gang helpen. Denk ik.
beetje vind ik best lekker maar een heel fleatbread ermee volsmerenquote:
Oh ik zou dat wel eten hoor.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje vind ik best lekker maar een heel fleatbread ermee volsmeren
hmm dat klinkt dan wel weerquote:Op zondag 23 februari 2025 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was humus met zongedroogde tomaat. Best lekker. Normaal ben ik ook niet zo’n fan.
Ja de vakanties zijn weer begonnen, dus dan komen ze weer allemaal massaal richting Zeelandquote:Op zondag 23 februari 2025 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, was een hoop volk op de been. Veel Duitsers ook op de weg
Hirsch Ballins met een piepstem.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de gemiddelde Christen Democraat hier standvastig en sterk genoeg voor is.
Dat zijn meestal postzegelverzamelaars in hun vrije tijd, of zoals Lubbers billenknijpers.
Ik had tortilla's met krokante kippetjesquote:
Jouw eerste conclusie nav de uitslag is dat het messensteken van buitenlanders vrolijk verder gaat. Dat is een negatief iets. Je vind de uitslag dus negatief. Iemand voor wie dat niet de nummer 1 issue van 2025 is zal dat nooit als eerste conclusie trekken. Je framet jezelf.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het blokkeren van blauwen geldt niet voor jou alleen. En in jouw geval niet alleen deze post. Kan zo nog 3 blauwen noemen die ik niet hoef te lezen.
Ik jouw eerst aangehaalde post doe ik een stelling. Kennelijk (ik ga er even van uit dat de poll zeer goed overeenkomt met de einduitslag. Ik weet het, zeer ongenuanceerd van me) wil het merendeel van de Duitsers geen verandering. Aangezien ze werden gepolld op 20, 21% vooraf, is dit geen verrassing.
Dat verbaast mij. Het gaat namelijk niet bepaald denderend in Duitsland. Een voorbeeld daarvan, iets wat wij in Nederland meekrijgen als het gebeurd, zijn de terroristische aanslagen.
Ik gebruik nergens het woord "buitenlander". Dat maak jij, in je gebrek aan nuance, er van. Sterker nog, ik gebruik in 1 reactie die niet eens aan jou is, het woord Islamist. Een woord dat zéér duidelijk aangeeft om welke groep het gaat. Geradicaliseerde moslims. Jij ziet dit, en denkt: Hij haat buitenlanders.
Snap jij dat ik jouw geframe dan zeer raar en vervelend vind?
Jouw eerste, tweede en derde reactie op het nieuws is: PUTIN SLECHT. Hierin ga je weer uit van je idee dat ik de AFD aan de macht wil zien. Nog steeds, dit blijkt uit niks. En je framet maar gelijk dat ik daarmee graag een dictator Europa wil zien verzieken.
Wederom mijn vraag: Snap je dat ik dit geframe zeer raar en vervelend vind?
Kieeeep!quote:Op zondag 23 februari 2025 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had tortilla's met krokante kippetjes
Ik geloof in vrede.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:11 schreef Koen66 het volgende:
ik heb per definitie een bezwaar tegen politieke partijen die geloof in hun naam of handelingen hebben staan
Had die ook niet zo'n arbeiderssnorretje?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hirsch Ballins met een piepstem.
Geen stem voor de mannenbroeders van de SGP van jou dus.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:11 schreef Koen66 het volgende:
ik heb per definitie een bezwaar tegen politieke partijen die geloof in hun naam of handelingen hebben staan
ummmmquote:Op zondag 23 februari 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen stem voor de mannenbroeders van de SGP van jou dus.
Krijg je wel je nichtje aangeboden om mee te trouwen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen stem voor de mannenbroeders van de SGP van jou dus.
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had die ook niet zo'n arbeiderssnorretje?
Daarvoor hebben ze in die contreien frikandellenbosjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummmm
nee
waarom last ik hier een fractie van een seconde 'mannenliefde'
*stemtquote:Op zondag 23 februari 2025 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je wel je nichtje aangeboden om mee te trouwen.
quote:Op zondag 23 februari 2025 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw eerste conclusie nav de uitslag is dat het messensteken van buitenlanders vrolijk verder gaat. Dat is een negatief iets. Je vind de uitslag dus negatief. Iemand voor wie dat niet de nummer 1 issue van 2025 is zal dat nooit als eerste conclusie trekken. Je framet jezelf.
En dat Putinverhaal; hiermee zet je jezelf wederom op één en dezelfde lijn met AfD. In mijn ogen zijn hij en Trump het allergrootste gevaar voor Europa momenteel. Er is in heel Europa maar één groep die dat niet zo serieus neemt of juist toenadering wil zoeken tot Putin, en dat zijn de rechtsradicalen. Dus hier zet je jezelf wederom aan die kant. Wederom frame je jezelf.
Als je niet als supporter van radicaal/extreem rechts gezien wil worden, moet je je niet als zodanig presenteren hier. Je verdedigt hun idealen.
Ja eens.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ben het er wel mee eens dat ik het raar vind dat blauwen niet geblokkeerd kunnen worden
Weet niet waarom, maar door de term flatbread krijg ik opeens trek in de texas roadhouse bread rolls with cinnamon butterquote:Op zondag 23 februari 2025 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje vind ik best lekker maar een heel fleatbread ermee volsmeren
Nee, als dat het eerste is waar je aan moet denken bij het horen van een uitslag, vind je dat schijnbaar het belangrijkste probleem. Dat is de conclusie. De hele manier waarop je je hier aan het opstellen bent past ook uitstekend bij dat radicale volk. Zodra je tegenstand krijgt meteen wild om je heen slaan, terwijl ik het toch echt al die tijd netjes heb gehouden.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus?
Dus het negatief vinden van radicale aanslagen maakt mij rechtsradicaal. Prima.
Ik wens je veel succes met de rest van je leven.
Op Netflix staat momenteel een docuserie van Vince McMahon, de ex-baas van WWE. Heb de eerste paar afleveringen gezien de laatste dagen. Best vermakelijk.quote:
Blokkeren is onvolwassen en laf.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Koen66 het volgende:
ik ben het er wel mee eens dat ik het raar vind dat blauwen niet geblokkeerd kunnen worden
Komt door Putin begrijp ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Koen66 het volgende:
Ik wil graag een uitzondering maken voor mensen die je echt lastig vallen. Verder eens.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Blokkeren is onvolwassen en laf.
Mwah, een bepaald soort mooie meisjes.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef Karzai het volgende:
de grootste klootzakken krijgen de mooiste meisjes
Hitler, Pol Pot en Stalin moesten het doen met onooglijke dwerpen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef Karzai het volgende:
Als je anti aanslagen bent en pro oplossingen ben je schijnbaar ook nog pro Putin en pro Trump ook nog. Gewoon om je naar de “foute” kant te framen.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Serieus?
Dus het negatief vinden van radicale aanslagen maakt mij rechtsradicaal. Prima.
Ik wens je veel succes met de rest van je leven.
Eva was toch niet lelijk?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hitler, Pol Pot en Stalin moesten het doen met onooglijke dwerpen.
Sorry man.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:17 schreef Karzai het volgende:
Een een racist natuurlijk, om het overzichtelijk en simpel te houden op de Troon van de Juiste Moraal.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je anti aanslagen bent en pro oplossingen ben je schijnbaar ook nog pro Putin en pro Trump ook nog. Gewoon om je naar de “foute” kant te framen.
Hoe was je concert?quote:Op zondag 23 februari 2025 19:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb momenteel niemand geblokkeerd
in het verleden wel gedaan hoor
Hij had ook nog een andere matraisse, wat wel een lekker wijf was dacht ik.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die leek op 20-jarige leeftijd al op een stijf omaatje.
Ja, een beetje wel bij nadere beschouwingquote:Op zondag 23 februari 2025 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die leek op 20-jarige leeftijd al op een stijf omaatje.
Lekker de gehele Duitse industrie en samenleving laten draaien op Russisch gasquote:Op zondag 23 februari 2025 19:19 schreef Karzai het volgende:
tja de afd, er is wel iets voor te zeggen links is ook wel totaal naief geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |