SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Heb je dan ook lapo stress? Ik wel, zoveel druk om met een goede/leuke TT te komenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
Altijd leuk als je één random post plaatst en je hebt opeens de LaPo.
Wij danken u voor uw offerquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Strani het volgende:
Altijd leuk als je één random post plaatst en je hebt opeens de LaPo.
Beetje wel! Normaal doe je dan iets op basis van de laatste posts maar die had ik niet gelezenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je dan ook lapo stress? Ik wel, zoveel druk om met een goede/leuke TT te komen
Ja preciesquote:Op zondag 23 februari 2025 14:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje wel! Normaal doe je dan iets op basis van de laatste posts maar die had ik niet gelezen
maak je een grapjequote:Op zondag 23 februari 2025 14:47 schreef Haags het volgende:
Ik zit nog steeds erg oncomfortabel op het dak van die bus in een roeiboot.
Ja veel goedkoper ga je een directe vlucht niet vinden (ja zoals vorig jaar met miles, maar dat is niet meer te doenquote:Op zondag 23 februari 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja raar toch![]()
Maar denk dat je een goede prijs hebt betaald voor je ticket
quote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net wat moois.. Klikte op whatsapp op zo'n status update van iemand van de brandweer, omdat ik een foto van m'n dorp zag. Maar Gergi zei ooit eens dat mensen dan kunnen zien wie dat bekeken heeft (?).
Dus ik: Ohh kut ik ken 'm helemaal niet goed en nu weet ie dat ik z'n foto's zit te bekijkenSnel, gewoon een duimpje omhoog ofzo als reactie doen om het minder lurkerig te maken. Ohhhh kut dat komt gewoon als een grote smiley in de whatsapp chat!! Wat nu, wat nu
Ah ik weet het al, ik begin maar gewoon een gesprek over die foto, dat maakt het vast minder raar.
..
Lang verhaal kort: hij komt zo op de koffie![]()
Zo dat escaleert snelquote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net wat moois.. Klikte op whatsapp op zo'n status update van iemand van de brandweer, omdat ik een foto van m'n dorp zag. Maar Gergi zei ooit eens dat mensen dan kunnen zien wie dat bekeken heeft (?).
Dus ik: Ohh kut ik ken 'm helemaal niet goed en nu weet ie dat ik z'n foto's zit te bekijkenSnel, gewoon een duimpje omhoog ofzo als reactie doen om het minder lurkerig te maken. Ohhhh kut dat komt gewoon als een grote smiley in de whatsapp chat!! Wat nu, wat nu
Ah ik weet het al, ik begin maar gewoon een gesprek over die foto, dat maakt het vast minder raar.
..
ik zie dit nog veel verder uit kunnen breiden....quote:
je lultquote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
..
jeetje ik heb daar geen behoefte aan hoor, henig anquote:Op zondag 23 februari 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
..
We zijn niet allemaal woeste brandweervrouwen hequote:Op zondag 23 februari 2025 14:56 schreef kwiwi het volgende:
Mensen die single zijn, doe je voordeel met deze info. Zo kun je blijkbaar een date regelen als je wil
Hosseltips van kwiwi. Zou ze al een TikTok hebben?quote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Ja, maar heb van iedereen het nummer in m'n telefoon van zo'n lijst.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef Nizno het volgende:
maar die statussen zie je alleen van iemand van wie het nummer in je telefoon staat toch?
Die neemt zijn waterslang mee om een brandje te blussen.quote:Op zondag 23 februari 2025 15:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeSlechts social skills + paniek = positieve uitkomst. Wie had dat gedacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |